Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • iou

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: BV
  • Masina: Corsa 1994 1.5 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2005

  • Mesaj Privat
azi mi s-a intamplat o chestie ciudata: cand ma uit la indicatorul de temperatura era la maxim. adica undeva mult mai in dreapta de rosu. nu stiam ca se poate duce asa de departe. chestia e ca eu credeam ca o sa ma avertizeze daca ajunge vreodata la o temperatura critica....
am oprit si era motorul un pic incins, dar nici pe departe la temperatura aia. aveam antigel in borcan, totul mi se parea in regula. ce ar putea fi? parerea mea e ca s-a stricat senzorul de temperatura....
ceva sugestii??

si inca o chestie: stie cineva un service bun pt opelul meu in bv?
Skip ads

  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
daca nu iti da apa afara pe la supapa de la vasul de expansiune inseamna ca ori s-a defectat senzorul de temperatura,ori firul de la senzor pune la masa. Asa ca verifica firul de la senzor si mai vezi tu ce faci....
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Sau termostatul blocat pe inchis
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Un sfat cred ca nu strica ,data viitoare sa nu mai faci prostia sa opresti repede motorul lasa-l sa merga singur la relanti pana mai scade sau pana iti dai cu seama ce ar putea fi ca s-ar putea sa ai ginionul chiar sa fie motorul incins si atunci... tre sa te scarpini invers.... Razz
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Sigur nu mergea ventilatorul? Daca ar fi fost incins...ar fi trebuit sa fie cuplat si sa auzi zumzaitul specific al ventilatorului...ceva inedit oricum..cred ca e senzorul de vina.
  • iou

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: BV
  • Masina: Corsa 1994 1.5 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2005

  • Mesaj Privat
nu stiu ce se intampla, dar am dat azi o tura cu masina si totul e ok. am verificat daca e antigel in radiator si e. e posibil sa fi ramas gheata care a astupat intreaga grila de racire si astfel nu a mai racit cum trebuie?
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
urmareste indicatorul si cand ajunge la 90-92 verifica radiatorul daca e fierbinte(atunci deschide termostatul)...daca radiatorul e fierbinte si apa e la nivel se prea poate sa fie senzorul defect sau firul da la masa...daca nu, termostatul e blocat pe inchis...
  • iou

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: BV
  • Masina: Corsa 1994 1.5 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2005

  • Mesaj Privat
am descoperit problema: e ori senzorul defect, ori firul de la masa, ori ceasul din bord defect. ce ma sfatuiti sa fac? unde este senzorul si firul de la masa?
Skip ads

  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Senzorul este pe chiulasa, in partea din dreapta, sus (la el ajunge un fir de +) si se desurubeaza simplu cu o cheie. Insa ca sa poti spune cu siguranta daca este senzorul sau ceasul (putin probabil), faci asa: lasi motorul sa mearga la relanti pina incepe sa mearga ventilatorul radiatorului. Verifici apoi daca indicatorul este mereu (cind porneste ventilatorul) in aceeasi pozitie. Daca da, nu este nici de la senzor, nici de la ceas. La mine, de exemplu, cind acul ajunge fix la a doua liniuta, porneste si ventilatorul (cupleaza termocupla care este independenta de alte circuite electrice). Pt un termostat normal spre exemplu, la rece, cind pleci cu masina la drum, dupa niste km, acul trebuie sa urce lent cam pina in zona dintre cele doua liniute, dupa care o sa observi cum incepe sa scada usor catre prima liniuta, apoi iar urca, iar coboara... Oscilatiile astea fine (intre cele doua liniute) arata ca termostatul lucreaza corect. Daca acul doar urca si tot urca pina la zona rosie si nu mai coboara deloc, chiar daca tu esti la drum intins pe sosea libera, arata clar termostat blocat pe inchis ( in cazul asta termocupla nu porneste pt ca nu ajunce apa fierbinte la ea) sau radiator infundat sau lipsa apei in circuit (in cazurile astea desi termocupla porneste ventilatorul, racirea nu se poate face corect). Daca dimpotriva, mergi si acul tot jos ramine (spre zona albastra) termostatul nu mai inchide si apa nu se mai incalzeste decit daca stai pe loc, cu motorul pornit.
  • iou

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: BV
  • Masina: Corsa 1994 1.5 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2005

  • Mesaj Privat
cand pornesc masina acul se duce direct in dreapta la maxim. trece si de zona rosie....
eu zic ca e senzorul de vina. o sa-l caut si sa incerc sa-l schimb. daca nu reusesc merg la service.
mersi mult.
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Acelasi lucru patesc eu pe Vectra A '95. Acul ceasului se duce spre zona rosie dar nu din prima, ci pe masura ce se incalzeste motorul. Am observat ca la drum intins si viteze mari acul mai si coboara pe undeva sub 100...
Am inlocuit senzorul de temperatura dar nu s-a inregistrat nici o schimbare. Care sa fie problema? Oare sa fi fost defect senzorul care l-am pus nou?
  • Ioani

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Am o intrebare......recent mi-am schimbat termostatu, tot asa se comporta.
Imi tot oscileaza, cu aglomeratia din oras imi urca apa pana peste 90 dar daca mah duc mai tare imi coboar sub 90 aproape la jumate. Ii normal ?
MS.
Skip ads

  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
daca nu sare de 100 e ok.. e normal sa se comporte asa
  • Ioani

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
rstefan a scris:daca nu sare de 100 e ok.. e normal sa se comporte asa

Dapai urca aproape de rosu si intra termocupla...si il raceste pana la 100. Dar eu cred ca ceasul ii putin decalibrat si na.....pt ca la ceas imi arara peste 100 si apa nu fierbe si nici nu imi arunca afara.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Iti arata bine ceasul..dar nu fierbe datorita faptului ca e circuit inchis, sub presiune, si datorita proprietatilor antigelului. Astea doua coboara punctul de fierbere al apei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR