Ai uitat parola?


  • Andrei Eugen

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra z 17 dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2013

Am un Astra G 2003 1.7 cdti Z 17 DTL. Pe data de 14.08.2013 am plecat din Bucuresti spre Pitesti. La Km 30, dupa iesirea spre Bolintin Vale, eram pe banda 2 depaseam pe cineva si dintr-odata am pierdut putere, am tras imediat pe banda de urgenta si cand am apasat ambreiajul s-a oprit brusc motorul. Am incercat sa repornesc dar nu mai facea nimic(decat un clanc mic). A si iesit fum din partea unde este compresorul de AC, dar de pr undeva de jos. M-am uitat si la ulei era la nivel, dar cand m-am uitat sub masina, pe partea stanga, din fata pana in spate era uda. In vasul de expansiune nu mai aveam lichid deloc. Am incercat si sa dau motorul peste cap, adica l-am bagat in a4a si am impins-o dar degeaba. Ce credeti ca s-ar fi intamplat? Din cauza ca probabil am pierdut antigelul sa se fi calat motorul? Care ar fi reparatia in acest caz?
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2012

Sper sa nu fie asa, dar cred ca ti-a crapat pompa de apa si odata cu ea s-a rupt cureaua la distributie. Daca e asa, ai treaba serioasa pe la motor. Repet, sper sa NU fie asa...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

Din pacate motorul este pa. Daca mai face doar un ''clank'' cand incerci sa porneste insemana motor blocat. Pe scurt insemana alt motor, probabil ai pistoane topite.
Nu ai vazut acul de la temperatura lichidului de racire ca era la gara? Cel mai sigur s-a spart un furtun si ai pierdut antigelul, a crescut temperatura pana ai facut praf motorul.
Imi pare rau pentru ce ai patit.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2012

In cazul in care se crapa un furtun, acul de temperatura creste brusc abia cand se termina lichidul.... vorbim de cateva secunde, deci cred ca oricum prea tarziu pentru reactie Sad
Motor calat = Alt motor Neutral
Imi pare rau pentru intamplarea ta! Da-ne detalii cand afli concret ce s-a intamplat!
Cu respect!
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2011

O problema totusi ce i se poate intampla oricui! Eu am vazut un astra h in oras, caruia ii curgea toata apa sub masina, era de la o firma paza, le-am facut flashuri, dar baietii nu aveau nici o treaba! Totusi, nu exista nici un senzor sa te avertizeze, cand motorul se supra-incinge? Ca asa un amarat de furtun, poate crapa oricand, curge tot lichidul, si ce fac arunc motorul ca nu exista un senzor? Eu nu am nici indicator de temp apa mcar..
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

Eu nu mai astra G din semnatura, dar cat l-am avut (6 ani) am inlocuit un furtun din aceasta cauza. Bine eu am avut noroc ca am observat ca picura in fata blocului si nici macar nu se scursese tot antigelul. Cea mai buna solutie pe care o vad pentru posesori(sunt deja cativa cu motoare prajite, mai ales cu astra h-z17dtl/dth) ar fi un borcan adaptat cu senzor de nivel si un led tras in bord care sa se aprinda cand scade nivelul. Nu poate fi complicat sa faci asa ceva si nici scump.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,561
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Am montat la Astra H vas cu senzor de nivel si la o jumatate de ora mi-a pleznit un furtun de apa. Imediat mi-a dat mesaj pe BC.
Recomand pt.cei cu H acest accesoriu.
G-ul are indicator de temperatura.Trebuie sa fi mai mult decat neatent ca sa prajesti motorul.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2011

Pai si totusi cum am eu, nu am bc, si nici indicator in bord, nu exista vreun senzor in bord, care sa ma avertizeze! Am mai vazut la alte masini exista un martor cu un termometru pe el, ce se aprindea daca erau probleme, si masina era din anul 2000!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,561
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Ai si tu acel martor cu termometru in bord. Verifica daca este functional.
BC-ul se monteaza usor la Astra H. Daca ai TID poti sa pui BID sau GID fara mari probleme.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 453
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2009

eu nu am nici un senzor pe vas și când am desfăcut sa curat EGR si am pus contactul imediat pe bc a apărut mesajul ca nu am lichid de răcire ,deci eu cred ca au ceva din moment ce nu au indicator în bord ,știu ca au un bec când trece de temperatura maxima
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2012

Tocmai mi-ati dat o idee mare!
In zilele urmatoare voi cauta o metoda de a pune un senzor sau ceva care sa avertizeze in cazul in care creste temperatura peste 93º sau se goleste vasul Very Happy
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 453
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2009

scoate apa din vas si ai sa fi surprins ce apare pe BC
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,561
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Daca ti-a dat mesaj pe BC, ai vas cu senzor.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 453
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2009

Da intradevar am senzor nici nu știam ,am fost si m-am uitat acum .
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2011

@iulian1971, si cum il verific! Cu bc nu merge, ca am ecranul ala cel mai mic cu 2 butoane sub el, sa caut altul, sa umblu sa il fac, nu am timp!

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata