Parola noua?


masina este astra g 1.6 16v an 1999. problema sta asa: ma intorceam de la ploiesti la gorj. eram 5 persoane in masina. pe autostrada am mers constant cu 150 km/h. (intre 4300-4500 r/min). dupa ce ies de pe autostrada, trec de pitesti, mai merg putin si hop masina imi merge in 3 pistoane. am ajuns cu ea acasa si m-am dus la service. am verificat bujiile, merg. am verificat injectoarele,merg. bobina da curent in toate bujiile (le-am verificat dand la automat cu ele afara. ) treaba e ca bujia nr 2 o uda mereu.... am schimbat si bujia si injectoarele intre ele si tot bujia nr 2 o uda...si merge la fel in 3 pistoane... acum va intreb pe voi ce parere aveti? (sunt supapele? segmentii? pistonul? bobina de inductie?(dar da curent in toate bujiile). calculatorul? ) ce altceva ar putea fi? inca ceva. motorul porneste relativ usor si nu scoate sunete ciudate.....nu bate, sau alte chestii...
sincer,ti-as recomanda un test de compresie,nu costa mult si se faci si repede la un atelier specializat,altceva nu imi trece prin cap daca zici ca ai verificat bujii,fise,bobina,incearca si cu alta bujie la pistonul respectv..
e posibil scanteia sa nu fie destul de buna,incearca de proba cu o alta bobina
100% bobina, nu cred ca mai are sens alte solutii, fa totusi un test de compresie dar bobina este, asa am facut si eu testul cu bobina cu bujiile dat la automat dadea scanteie pe toate dar montate era alta poveste mergea in 3 pistoane.
pe 20 dec vine tata cu un opel vectra in tara si am inteles ca se potrivesc la motor...si o sa probez cu bobina lui....daca face la fel, o sa fac si un test de compresie.... sau e posibil sa fie ECU..am citit ca se pricepe cineva sa repare aceasta problema daca e de la ECU.
Am patit aceeasi chestie pe un z18xe, a fost ecu de vina.

Mergea in 3 pistoane, daca zici ca ai verificat rezistentele injectoarelor singura chestie pe care poti sa o faci sa verifici daca ai aceeasi tensiune pe fiecare mufa de alimentare de la injectoare. (cu contactul pus ... daca imi aduc aminte undeva intre 3 si 5 V) Daca e ecu pe una din cele 4 mufe nu vei avea tensiune. La mine taia alimentarea injectorului 3 parca, dupa ce se incalzea ecu un pic (temperatura antigel ~ 70 grade).

Daca era sa nu fie ok scanteia de la bobina de inductie, dadea missfire pe un cilindru (motorul mergea normal si apoi pierdea din putere (in sarcina ) dupa care isi revenea ) , de verificat si furtunele de cauciuc ce pleaca din bobina si vin pe bujii sa nu fie crapate si sa fure scanteia.
Din ce stiu eu daca bobina nu functioneaza cum trebuie motorul nu se tureaza mai mult de 4000, poti verifica si asta...

Spor la teste.
am facut test de compresie...pe cilindrul 1 are 12 bari iar pe cilindrul 2 are fix 0 bari. pe celelalte nu le-a verificat mecanicu... urmeaza sa desfac motoru si sa vedem care e problema... (supape,segmenti,piston)

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou