Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
UITE AICI LISTA CU TOATE FIRMELE DE PRIM MONTAJ - cele mai bune piese cu care se ansambleaza masini noi din fabrica

• Ambreaj: Sachs, Luk, Valeo

• Sistem injectie: Bosch, Delphi, Denso, Siemens, Magneti Marelli, Sagem

• Senzori si actuatori: Hella, Pierburg, Bosch, Delphi, Siemens

•Curele: Continental, Gates, Dayco, Bosch

• Bujii: NGK, Beru, Bosch, Denso

• Filtre: Bosch, Mann, Mahle/Knecht, Purflux, Ufi, Hengst, Valeo, Delphi, DensO

• Frane: Ate, Trw, Bosch, Brembo.

• Directie: Lemforder, Trw…

• Amortizoare: Sachs, Kayaba, Monroe, Bilstein, Delphi

• Geamuri/Parbrize: Pilkington, Saint Gobain, Guardian

• Esapament: Bosal

• Iluminare: Hella, Valeo, Bosch

• Rulmenti si role: SKF, Fag, Ina, Litens, NKB

• Radiatoare: Valeo, Nissens, Delphi, Behr Hella

• Compresoare AC: Valeo, Delphi, Behr Hella, Zexel, Denso

• Acumulatori: Bosch, Varta, Delphi


DACA ITI CUMPERI NUMAI DE LA FIRMELE ASTEA SI CAND CUMPERI SA FII ATENT SA FIE CU HOLOGRAMA , ATUNCI ESTI SIGUR CA AI INLOCUIT O PIESA LA FEL DE BUNA CA AIA ORIGINALA A MASINII
Skip ads

  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti de aceste amortizoare?Pe cutie scrie ca sunt facute in Turcia dar la fabrica ZF..Au si holograma pe ele..Am vazut ca au fost probleme si la cele fabricate in Germania..Ma gîndesc ca dacã se respectã calitatea..nu vad care sa fie diferenta.

La mine eticheta nu este albastra ca in poza atasata
Eticheta este alba.
Posibil sa fie un lot mai nou?
Aveti idee de ce?
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Poze noi cu amortizoarele.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
De ce ar fi vreo problema daca sunt facute in turcia? Atata timp cat fabrica respecta iso si calitatea germana nu vad problema.
Ar trebui sa mergeti la arad la hella/webasto. Hella cred ca stim cu totii (vedeti in poza produsul hella Very Happy ) iar cat despre webasto ce sa mai zic eu? Trape si panorame la bmw facute in romania... ideea e ca toti producatorii si-au mutat productiile prin tari straine sa iasa cat mai ieftin (inclusiv china la marul muscat)
Skip ads

  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asa m-am gindit si eu Hora..Daca respecta normele si sunt facute la fabrica ZF...chiar daca este in Turcia nu vad sa fie probleme.
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu conteaza unde este amplasata fabrica OeM , atata timp cat ai piesa cu timbru holograma , este de calitate buna' . Dar piesele astea nu sunt niciodata la fel de bune ca alea 100% originale cu care se ansambleaza o masina in fabrica ! Multa lume nu stie treaba asta si nici la stiri n-o sa auzi asa ceva . Si ca sa te convingi de treaba asta , poti sa te duci la fabrica de plafoane sticla BMW din Romania sa vezi ca alea nu se vand prin magazine, ci sunt montate doar pe masinile din fabrica . Daca s-a spart plafonul (si ti-a expirat si garantia masinii) si vrei sa-l schimbi in alta parte decat la reprezentanta , te duci si-l cumperi de la magazin si chiar daca are timbru cu holograma o sa vezi ca e fabricat OeM prin Turcia sau cine stie pe unde...de tot felu de firme . Dar asta numai in cazul pieselor destinate pentru multe branduri de masini ( exemplu firme OeM de piese ca TRW , Lemforder, Febi, etc - care pot fi copiate de fakeri chinezi sau alte natii) . Pentru Opel , GM face doar 100% original , nu exista fake GM . Si alti cativa sunt tot originali 100% ,cum ar fi Delphi care le-a facut CIM-ul

Multe piese care nu capata uzura in timp ( airbag, trape, geamuri, etc) nu merita cumparate noi , ci doar de la dezmembrari direct de pe masina ORIGINALA
  • pogan Emil

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1998 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Sunt foarte bune
  • extremefyoo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut la toatã lumea. Am o vectra c din 2007 combi și as vrea sa ii înlocuiesc suspensiile de fabrica cu unele sport. Ce îmi recomandați? Ma gândesc totuși la suspensie reglabila. Cod motor Z19DTH. Mulțumesc
Skip ads

  • Catalin_zafira

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
T.ion a scris:Daca te uiti pe cele originale apare pe arc doua litere Parametru: CC, QC, etc. la amea era QC
Ce reprezinta acest Parametru.

Am montat KYB care pare OK pana acum.

http://www.partsbase.org/op...f75/#p-ope-312869


QC reprezinta la ZAFIRA (F75_) arc spate original (GM) unde NU exista "towing attachment" = carlig de remorcare. (GM part # 9192238). Distractia apare cand vrei sa match-uiesti cu arcuri aftermarket gen Kayaba, ca au alte indicative care nu au echivalent...

https://nemiga.com/de/cat_sp...vauxhall/t98/m/3/
  • gelubrin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am cumparat 2 amortizoare fata pentru astra g si cand am inceput sa amorsez pe unul dintre ele inainte de montare a ramas blocat la prima apasare. Asa ca am montat inapoi vechiul amortizor pana il vor schimba de la Autokarma. Nu am mai putut scoate tija chiar daca am tras cu mana de ea. Nu am folosit parghii cu metal pentru a nu face semne.
  • gelubrin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat amortizorul Sachs la magazinul Autokarma cu un alt amortizor fata stanga. Si ... incredibil, s-a blocat si asta la prima apasare pana la capat. Buna firma.
  • gelubrin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
La amortizoarele Sachs stanga fata postate de mine mai sus nu apasati tija pana la capat ca se blocheaza.
Skip ads

  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Eu am montat pe Vectra mea, acum câțiva ani ,niste Sachu-ri Super touring pe spate.Dupã vreo 40 de mii au început sa balanseze bine(le am si acum).Mie personal nu mi s au pãrut prea strãlucite.Cele dupa fațã au 165 de mii (rulati de mine) si vreo 237 de mii totalul si nu balanseaza doar ca au devenit foarte "seci"in funcționare.Ca o paralelã legata de calitatea pieselor am vreo 90 de mii cu niste bielete anti ruliu Lemforder ,pansonate Made in Germany si sunt"tanc"si acum..si trebuie sa suporte un ansamblu fata(motor+cutie) de aprox170 kg si încã vreo 140 kg (eu+sotia)😊care trece prin gropi samd.Asta reprezintã calitatea pieselor..Adevãrul este ca unele piese sunt fãcute sa cedeze dupã un anumit nr de km..Asta e o intamplare de a mea https://www.clubopel.com/vie...60&highlight=
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am pus pe fata la Astra G 1.7cdti 2004 CC in 3 usi amortizoarele astea SACHS... M-a atras in primul rand pretul si chiar m-am mirat ca in anuntul de vanzare pareau foarte versatile, deci ce sa vezi,.. cica merg cu suspensie standard, cu suspensie sport si inclusiv pe cele cu pachet ,,drumuri grele,, Calculul meu a fost unul simplu, desi stiam ca amortizoarele SACHS nu mai sunt ce era marca asta candva (in ultimii ani s-au plans multe service-uri de marca asta, defapt) :
- deci in primul rand pretul a fost bun, notabil mai jos decat cele KAYABA pentru partea din fata (personal ma limitez la KAYABA, BOGE sau SACHS pentru amortizoare, in general doar pentru astea imi aloc bugetul).
- avand suspensie standard si masina in 3 usi cu care merge sotia la servici si inapoi... mi-am zis ca oricât de slabe ar fi NU are cum sa le omoare atât de repede (media fiind de aproximativ 15.000km pe an).

Asadar, le-am luat online in Februarie 2019 cu 189lei/buc + transport gratuit si apoi le-am pus sus (le-am amorsat pâna jos si mi-a iesit operatiunea, tija nu a ramas jos asa cum a scris mai sus un coleg)... iar dupa 8luni/aprox. 14.000km amortizoarele înca arata si se comporta normal, as zice.

Am fost doar norocos sau nu, chiar nu pot sa zic. Deocamdata par Okay, dar sunt cu ochii pe ele.
  • cococostica66

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am cumparat amortizoare pe spate sachs la un opel astra g 1.7 cdti 80 cai,
vad ca sunt Turcesti,o sa revin cu detali.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu m am dus în service sa mi schimb toate cele 4 amortizoare, pornit fiind pe Sachs. Mi s a spus clar ca nu recomanda Sachs deoarece "bat de noi", mi au montat bilstein, care erau și mai ieftine. Ma gândesc ca știu ei ceva....
Dupã un an, nu am niciun zgomot suspect cu bilstein.
  • G.B.

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2016 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Subscriu celor mentionate de @mircea neicu.
Nu stiu ce calitate aveau SACHS-urile in 2016, insa in 2021 sunt dezastruoase (cu tot cu holograma).
Au inceput sa bata dupa mai putin de 2000 km.
Am pus Monroe si bataile au disparut.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, insa cu amortizoare Monroe masina devine un fel de ,,frantzuzoaica,, optimizata pentru confort, deci pe drumuri bune masina e confortabila, insa pe drum ondulat directia vei vedea ca e e usor imprecisa daca ai schimbat si pe fata.
  • G.B.

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2016 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Da, e un pic mai moale insa nu cu mult si asa am scapat de piticii de pe creier agitati din cauza troncanelilor de pe spate.
O alta varianta ar fi fost GM insa pretul in cazul masinii mele ajunge undeva pe la 1600 RON, deci consider ca e Monroe e un compromis acceptabil.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si pentru mine a fost un compromis acceptabil , inainte sa vând masina.

Daca ar fi fost sa o mai tin... nu as fi mers pe amortizoarele MONROE. E doar parerea mea, evident rezultata din experienta mea.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR