Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • teurasc83

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1997 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut detin un opel omega 2.5 td varianta cu debilmetru, am urmatoarele probleme.
Coduri eroare stoacate in ecu 55 - Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
Prezent si 97 - Pompã de injecþie reglatã incorect
Prezent. Erorile se sterg dar reapar imediat far sa pornesc motorul.
motorul porneste bine rece cald tureaza bine, fuge bine nu da fum, doar putin fum negru in acelerarare brusca .
Pompa injectie a fost luata de pe o masina care mergea ceas. avansul nu l-am reglat cu comparatorul ci cu testerul in relati cere 2.5 grade avans si face tor 2.5 grade avans. debitul lam reglat din capac tot in jurul valorii 7,5 -8,5 mg pe cursa .
Acum problema este in felul urmator , pornesc motorul merge putin drept dupa care incepe sa balbaie puternic daca pisc putin aceleratia asi revine dupacare incepe sa faca lafel. cu testerul conecta in relanti daca ma uit in timp real la vansul cerul si cel efectuat observ ca cere 2,5 grade avans si realizaeaza un avns fluctuant in jurul valorii de 2,5, adica scade in 1 creste in 3,5 . in turatie al mentine corect. acum tot lafel uitanduma cu testerul la cantitatea injectata pe cursa cand incepe sa tremure violent oscileaza intre 12mg pe cursa si 3mg pe cursa, dupa o ciupire de aceleratie revine la 7,5 -8,5. Repet dupa 1000rpm merge ok.

Daca sa mai lovit cineva de asa ceva sa ma indrumati intrun fel .
Skip ads

  • Serban Nicolae

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1995 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
[interzis]
  • teurasc83

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1997 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2013

  • Mesaj Privat
salut niste date de contact se poate sa te contactez?
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
incearca de proba sa micsorezi debitul pompei de injectie , dupa comportament cam pe acolo este buba . Eu am un bloc electronic defect care se comporta exact cum spui tu Rolling Eyes .Pina acum nu am vazut calculatoare defecte de 2,5 dt . S ar putea sa ai de asemenea probleme pe partea de cabluri de la pompa la UC asta am patit o Mad
Skip ads

  • gheorge

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 2,5td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
teurasc83 a scris:Salut detin un opel omega 2.5 td varianta cu debilmetru, am urmatoarele probleme.
Coduri eroare stoacate in ecu 55 - Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
Prezent si 97 - Pompã de injecþie reglatã incorect
Prezent. Erorile se sterg dar reapar imediat far sa pornesc motorul.
motorul porneste bine rece cald tureaza bine, fuge bine nu da fum, doar putin fum negru in acelerarare brusca .
Pompa injectie a fost luata de pe o masina care mergea ceas. avansul nu l-am reglat cu comparatorul ci cu testerul in relati cere 2.5 grade avans si face tor 2.5 grade avans. debitul lam reglat din capac tot in jurul valorii 7,5 -8,5 mg pe cursa .
Acum problema este in felul urmator , pornesc motorul merge putin drept dupa care incepe sa balbaie puternic daca pisc putin aceleratia asi revine dupacare incepe sa faca lafel. cu testerul conecta in relanti daca ma uit in timp real la vansul cerul si cel efectuat observ ca cere 2,5 grade avans si realizaeaza un avns fluctuant in jurul valorii de 2,5, adica scade in 1 creste in 3,5 . in turatie al mentine corect. acum tot lafel uitanduma cu testerul la cantitatea injectata pe cursa cand incepe sa tremure violent oscileaza intre 12mg pe cursa si 3mg pe cursa, dupa o ciupire de aceleratie revine la 7,5 -8,5. Repet dupa 1000rpm merge ok.

Daca sa mai lovit cineva de asa ceva sa ma indrumati intrun fel .

  • gheorge

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 2,5td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
teurasc83 a scris:Salut detin un opel omega 2.5 td varianta cu debilmetru, am urmatoarele probleme.
Coduri eroare stoacate in ecu 55 - Înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
Prezent si 97 - Pompã de injecþie reglatã incorect
Prezent. Erorile se sterg dar reapar imediat far sa pornesc motorul.
motorul porneste bine rece cald tureaza bine, fuge bine nu da fum, doar putin fum negru in acelerarare brusca .
Pompa injectie a fost luata de pe o masina care mergea ceas. avansul nu l-am reglat cu comparatorul ci cu testerul in relati cere 2.5 grade avans si face tor 2.5 grade avans. debitul lam reglat din capac tot in jurul valorii 7,5 -8,5 mg pe cursa .
Acum problema este in felul urmator , pornesc motorul merge putin drept dupa care incepe sa balbaie puternic daca pisc putin aceleratia asi revine dupacare incepe sa faca lafel. cu testerul conecta in relanti daca ma uit in timp real la vansul cerul si cel efectuat observ ca cere 2,5 grade avans si realizaeaza un avns fluctuant in jurul valorii de 2,5, adica scade in 1 creste in 3,5 . in turatie al mentine corect. acum tot lafel uitanduma cu testerul la cantitatea injectata pe cursa cand incepe sa tremure violent oscileaza intre 12mg pe cursa si 3mg pe cursa, dupa o ciupire de aceleratie revine la 7,5 -8,5. Repet dupa 1000rpm merge ok.

Daca sa mai lovit cineva de asa ceva sa ma indrumati intrun fel .
[list] nu ma pricep la postari si cum se face cu netu. schimba pompa din rezervor , sant pacatoase . aceeasi problema am avut
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR