Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • edidraghici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salutare
Am o problema cu senzorul (supapa) de vacuum care se prinde pe galeria de admisie prins cu 2 surubele pe inbus.
In el vin 2 furtuase de vacuum. Acest senzor nu se mai alimenteaza cu curent. Banuiesc ca trece printr-un releu dar nu stiu care este. Ma poate ajuta cineva cu un sfat pe unde sa caut sau de unde sa incep masuratorile? O sa pun si o poza edificatoare a supapei.

Multumesc anticipat!
Skip ads

  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
supapa se activeaza doar la turatii mari. in rest nu primeste curent desi cred ca ar trebui sa aibe macar o descarcare mica pe firele care vin. verifica cu multimetrul si iei un fir din mufa iar nul de pe masina sau invers cu + de la baterie sa vezi daca indica ceva. daca e un releu nu stiu unde e. totusi inceaca sa verifici tensiunea in mufa si cu o turatie undeva pe la 3000 rpm ca atunci releul sigur ar trebui sa dea drumul la curent.
  • edidraghici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Da, logic asa ar cam trebui dar pe teren treaba sta altfel.
Pe un fir din mufa care e minus si plusul luat de pe baterie dau 12V. Celalalt fir din mufa cu firul de minus la masuratoare imi da 0,03V. Am incercat sa iau minusul din mufa si plusul de la borna dar imi da impuls in senzorul de turatie. Eu merg cu alta mufa pe care o pun pe direct. O pun cand pornesc si o iau cand opresc motorul.
Am luat-o astazi pe fire si am ajuns la concluzia ca duce la calculator. O sa dau calculatorul jos cred ca in weekend. Pana atunci mai astept pareri de la voi.
Mersi anticipat!
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
E vacuumul ce comanda fluturele galeriei de admisie. La turatii mari supapa se destinde, impinge o tija ce comanda fluturele galeriei de admisie ca sa lase mai mult aer sa intre in galerie.
uie aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=86968
supapa pe site de piese se numeste Electrovalva Egr si zic si eu ca e activata de calculator dupa senzorul de turatie. adica la o anumita turatie ECU deschide electrovalva si lasa sa intre aer in galerie de admisie.
ce incerci tu sa faci e deja prea complicat dar sper sa-ti iasa. ai grija cu ECU(calculatorul) nu e de joaca. eu personal nu prea mi-as baga manutele ci as cauta un specialist. fa o intrebare in privat la cei care au umblat la el. cauta pe site ECU si gasesti pe multi care au umblat la el si destule probleme din incercari nereusite.
multa bafta si astept sa vad ce ai facut
Skip ads

  • edidraghici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Da, stiam ca actioneaza clapetele din galeria de admisie. Am verificat si la alte 2 masini si cu a mea 3 daca o actioneaza imediat dupa pornire. E, raspunsul este da. Deci imediat dupa pornire se trage tija in sus,iar supapa nu merge decat pe deschis sau inchis. La oprirea masinii clapetele din galeria de admisie fac oprirea mai lenta a motorului atunci cand arcul din ciupercuta aia se intinde. O sa desfac totusi ECU sa ma conving. Te tin la curent.
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca umbli degaba la ECU. Am avut si eu niste necazuri cu electovalva aia si pana la urma am inlocuit-o .Dar prima data era de la un furtun de vacuum .
Sa te uiti in spate la motor unde e electrovalva care comanda turbo .Ai acolo o ramificatie de plastic in care intra vreo 3 furtune(sau 4 parca ?) .
  • syle1

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara! Am si eu o problema cu o supapa de vacum care se monteaza pe galeria de admisie. Numai ca este cea mica patratoasa mai aproape de EGR. Nu pot face ITP ul pentru ca nu se tureaza mai mult de 3100 de rotatii.Un mecanic ma pus sa cumpar debitmetru dar nu era el. Stie cineva ce ar putea avea ,sau care ii principiul de functionare.Am observat ca are 2 fire acel senzor,si doua furtunase . Unul vine de pe alternator ,iar unul vine sau duce la acea piesa rotunda care cred eu ca actioneaza o clapeta din admisie, unde face trimitere ,,nislau,,(https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=86968)
Daca ma puteti suna ar fi mai ok! tel,0766678907
Mutumesc! A era sa uit ,in anumite momente se tureaza,am observat ca dupa ce o pornesc , cu preponderenta
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pe Op-Com ai gasit eroarea : P1110 Swirl flap actuator ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR