Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am un Corsa din 2008 pe motorina si azi am constat ca am o problema, se incinge foarte tare roata fata-dreapta si miroase a cauciuc ars. Chiar am verificat si sfaraie dupa ce merg cam 10km, deci nici macar nu merg mult. N-am mai scos masina de cand am schimbat cauciucurile, nu stiu daca are vreo legatura Mi se pare cam cald si motorul inclusiv lichidul de racire.

Ce ar putea fi, asa ochiometric?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ti-a ramas blocat pistonul la etrier si tine sabotii ajustati pe disc.
Nu e de mers asa.
Mergi la un service sau demonteaza tu si verifica.
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Chiar anul trecut am schimbat discurile si placutele, am observat eu ca dupa schimb sunt rotile cam incinse, mi s-a spus ca e normal ca sunt noi. Si la franare mi se pare ca se franeaza cam prea repede, cum pun piciorul pe frana, nu cumva are legatura, nu ar fi trebuit sa verifice etrierul din moment ce au schimbat discurile? Nu am mai auzit pe nimeni sa schimbe discurile la 50000km
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu e normal ca dupa schimb de discuri sa sa incalzeasca. Deloc.
Daca se ovalizaeaza le schimbi si la 30 000...acum depinde de ce le-ai schimbat tu...sau ce ti-au spus...
Sa nu fi pus alte discuri mai groase...
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal. Daca franele se incalzesc pe timpul deplasarii se verifica : orificiul de compesare din pompa de frana.Remediere:se curata pompa si se inlocuiesc componentele.
Jocul dintre tija de actionare si pompa centrala,se verifica jocul.
Elementele de franare merg greu.Se ung componentele mobile ale franei.
Coroziune in cilindri etrier .Se reconditioneaza sau eventual se schimba.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Specifica cum era inainte de schimbul discurilor...
E mai relevant decat sa presupunem...
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Poti sa verifici si daca ai aer pe instalatie.
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Scartaia la franare si la mers incet, de asta m-am dus la service. Au dat rotile jos si mi-au spus ca trebuie sa schimbe discurile+placutele ca sunt discurile ovalizate, placutele mai aveau 8mm carne. Dupa schimb scartaia doar la mers incet, mi-au zis ca e normal, sa mai merg ca n-o sa mai scartaie. De la un timp se incalzesc rotile fata, ieri cea din dreapta era incinsa, sfaraia apa pe ea, si mai era si un miros de cauciuc ars.
Skip ads

  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Te-au pacalit. Daca erau discurile ovalizate, le simteai cand puneai frana. Cred ca tu aveai alta problema, lichid vechi, aer pe instalatie, etrieri plini de mizerie.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mergi la service-ul care ti-a schimbat discurile. Nu e normal sa scartiie cu disc nou si placuta noua.
Pana la urma e lucrarea lor.
In toamna am schimbat cu mana mea discurile pe fata si tamburii pe spate ...implicit placutele si sabotii. Toate noi.
Singurul lucru care l-am observat la probe a fost ca era frana putin mai lunga ...asta pana discurile si tamburii s-au ros un pic.
Dupa 2 zile de mers totul a revenit la normal, fara nici o scartaiala. Fara nici o roata calda.

Un caz mai deosebit intalnit de mine personal la un coleg....etrier stramb.
Am schimbat discul, era ovalizat tare...tot asa facea..frigea rau de tot. Dupa ce am stors cu forta de la el...ca lovise zdravan roata respectiva...am gasit calaretul de la etrier stramb.
De verificat si asta neaparat. Chiar daca nu ai lovit-o poate e blocat , ruginit cine stie...

LE vorba lui @rider1 mare minune sa nu fi schimbat nici discurile.
In oras nu prea iti dai seama pentru ca circuli incet.
Se simt insa la viteze mari si franare...iti tremura masina parca are Parkinson.
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
De cand am ajuns in service am observat ca mai degraba cei de acolo vor sa-ti vanda cat mai multe piese decat sa faca treaba buna. Mai multe persoane mi-au spus ca se facea f simplu prin schimbare placute intre ele si curatare etrieri, mai mergeam inca vreo 10-20000km, ma costa mai putin si era mult mai bine. Discurile nu erau asa ovalizate ca le-am vazut iar placutele aveau 8mm carne, noroc ca le-am luat ca vroiau sa le arunce.

Frana tine f bine, nu cred ca este de la lichidul de frana, daca era prea vechi nu mai tinea frana bine. Masina/volanul nu tremura.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Discurile merg si strunjite pana la o cota minima. De exemplu la Corsa C cota minima e 8mm. Sub cota asta nu mai ai voie sa treci.
Verifica calaretul la fiecare etrier .
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa nu fi curatat corect zonele de glisare a placutei pe etrieri si sa se fi blocat placutele pe acolo.... mergi sa le faca cum trebuie altfel amentina cu OPC sa vezi ca se rezolva. Nu mai umbla asa ca distrugi tot ce este pe acolo...
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc la toata lumea pt raspunsuri, m-au programat tocmai luni. Cand m-am dus sa le schimb au gasit loc pt programare imediat, acum dupa 2 zile. Da, n-o sa merg mult, am gasit o modalitate temporara sa nu se mai incinga roata, apas frana puternic pe la stopuri si se mai relaxeaza placutele.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Te asteptam cu rezolvarea...
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Mare lucru n-au facut, constatare gratuita, au mai curatat etrierul pe exterior, placutele. De la etrier au zis ca e problema, este pistonul blocat. Mi-au propus sa-l schimb cu totul pe motiv ca ei nu deblocheaza pistoane si nu schimba garnituri. Evident ca n-au recunoscut ca au schimbat ce nu trebuia. Daca stiti pe cineva in sector 3 care deblocheaza pistoane etrier cu schimbare garnituri, va rog sa-mi spuneti si mie.

Au mai gasit in plus ambele arcuri fata rupte, cam 3/4 dintr-o spira, norocul meu ca e pe ambele parti, mi-au propus si aici sa le schimb cu tot tacamul flanse+rulmenti si bielete antiruliu. Cat se mai poate merge asa?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai ce trebuiau sa schimbe?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu are rost sa schimbi etrier pentru un piston blocat.
Cu arcurile mai mergi pana se rup ... ai sa simti cand se rup pentru ca troncane ingrozitor.
Daca nu troncanea inainte poti sa nu schimbi flanse , rulmenti amortizor si bielete antirului...desi se pot trece la consumabile la noi. Nu sunt scumpe.
  • arpicikam

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Y20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2013

  • Mesaj Privat
scimba garniturile de la etrier si eu am patit asa Smile
  • SaschArt

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am rezolvat problema, era pistonul de la etrier blocat. Am gasit pe cineva in cartier, dupa ce l-au scos, era plin de sedimente. Garniturile nu le-am schimbat ca erau ok.

Multumesc mult la toata lumea am economisit cam 300lei cu ajutorul vostru.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR