Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Vasyi86

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pun, dar eu vreu sa stiu daca afecteaza cu ceva, si ce poza sa pun cand termostatul o sa fie in interiorul furtunului, nimeni nu isi da seama ca nu e termostata original pentru ca la exterior nu este nici o modificare decat un simplu colier care fixeaza termostatul in interiorul furtunului
Skip ads

  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu vad ce ar afecta asta Oare? pai daca nu functioneaza deloc e mai bine...nu cred, asa ca vad intr-un post mai sus ca a si pus cineva si e ok..termostatul nou de opel scria ca deschide la 92 treapta 1 si la 98 treapta 2..asa scria pe el
  • Vasyi86

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
asa ma-m gandit si eu, ca deschide putin mai devreme dar nu are nimik
  • Vasyi86

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Totusi ma-m gandit si pun original, stie careva niste adrese de internet de unde as putea sa comand? ca in resita am fost la toate magazinele si nu gasesc sub 230 lei Sad
Skip ads

  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
aici au preturi bune http://www.ingaraj.ro/?sear...&grupa=100095 si poti compara ca pret toate componentele Smile alte siteuri Oare? scrie pe google piese auto si o sa ti de o gramada


Ultima modificare facuta de ionutxxl la Joi 01 Oct, 2009 8:58 pm
  • Vasyi86

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
multumesc mult, mai stiti si alte siteuri ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ca tot vine iarna si indiferent de schimbarile climaterice vor fi si temperaturi negative ar trebui verificat termostatul nu de altceva dar pe caldura urca apa cu sau fara el mai ales in aglomeratie.Cine vrea sa adapteze sa tina cont de temperaturile de deschidere si recunosc si eu am facut asemenea improvizatii care odata facute bine te scot din necaz,si daca acest lucru inseamna pana la urma si alte modificari care ulterior vor face si mai scumpa revenirea la piesa originala..parerea mea e ca nu se merita.Am cativa amici care se gandesc la sisteme de preincalzire si din enumerarea avantajelor si dezavantajelor diferitelor idei cu gaurit bai de ulei,scos dopuri prin bloc a ramas ca singura varianta viabila ar fi un incalzitor pe un furtun suficient de jos cat sa circule apa prin termosifon avantajele fiind ca la pornire avem calda si apa din aeroterma...deci caldura imediat plus ca e cea mai simpla varianta.Trebuie pregatita masina cu toate cele necesare deoarece stim cu totii ca oficialitatile vor fi vesnic luate pe nepregatite de catre vremea rea de parca s-ar astepta in decembrie sa infloreasca ghioceii.Noi soferii destoinici stim o mare parte cel putin ca iarna nu-i ca vara si probabil vom apasa pedala aia micuta din dreapta cu mai putina hotarare deoarece fapt probat ABS...ESP ....etc inca nu au ajuns atat de performante incat sa invinga legea aia simpla a fizicii in care unul dintre parametrii e aderenta.
  • Raul Paltineanu

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2007 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca si la masinuta mea termostatul nu prea mai inchide cum trebuie pt. ca se incalzeste destul de greu fata de iarna trecuta iar la mers in coborare motorul se raceste destul de tare. Problema este ca nu stiu unde este pozitionat termostatul la y1.7dt. Daca stie careva ,eventual cam care sunt pasii pt inlocuirea lui (ce mai trebuie demontat ca sa ajung la el) II fac o cinste cu prima ocazie Laughing
Skip ads

  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
irinadavel a scris:Vine iarna si o sa se agraveze problemele.Pe langa amvelope,ulei adecvat,antigel masurat,termostatul este parte foarte importanta.
mecaNIK spunea intre 700.000-1.500.000 dar la mine, motor X18E1 este intre 3.500.000 si 5.500.000 asa ca am montat de dacia direct pe furtun.Rezultatul 90-92 de grade in timp destul de scurt.


Ti-a scapat un porumbel..se poate face asa?Nu m-am gandit la asta.Ia sa incerc si eu maine la Y20DTH meu Smile)
  • Raul Paltineanu

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2007 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit si inlocuit termostatul Laughing . Se afla langa baterie , pe chiloasa intr-un cot de aluminiu. A trebuit data bateria si suportul ei jos pt a avea acces la el.
  • marian jonny

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2011 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
si eu am aceleasi probleme cu temperatura la o vectra c 2006 de 19,care iarna trecuta se incalzea repede ,iar acum trebuie sa merg cam 20 km ca sa se ridice acul de temperatura.am fost cu ea la 4 mecanici care m-au asigurat ca este termostatu.astfel am reusit sa arunc 250 de roni degeaba,tot acelasi lucru il face.nu mai stiu ce sa ii fac
  • sporea

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 berlina
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
nu porneste termocpla apa urca la 100 grade ma poate ajuta cineva va rog mrs
Skip ads

  • deleted-28636

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@sporea
Prima data verifica daca termocupla iti finctioneaza!Pentru asta scoate firele de la sonda de apa de pe radiator si fa o punte intre ele,cu o agrafa sau orice alt conductor metalic.Daca termocupla porneste atunci ai nevoie de sonda daca nu atunci ai nevoie de termocupla pe care o poti verifica si daca o alimentezi de la baterie .Grija la polaritate!
p.s.nu uita sa verifici si tabloul de sigurante
Respecte
  • sporea

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 berlina
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
irinadavel a scris:@sporea
Prima data verifica daca termocupla iti finctioneaza!Pentru asta scoate firele de la sonda de apa de pe radiator si fa o punte intre ele,cu o agrafa sau orice alt conductor metalic.Daca termocupla porneste atunci ai nevoie de sonda daca nu atunci ai nevoie de termocupla pe care o poti verifica si daca o alimentezi de la baterie .Grija la polaritate!
p.s.nu uita sa verifici si tabloul de sigurante
Respecte



mrs asa o sa fac
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu astra mea(Astra G caravan; 1.7dti;201); Nu imi indica in bord temperatura motorului(ceasul ala nu se misca); Adica se misca foarte rar, si cand mai urc Oituzul; Sa fie de vina termostatul?dak da unde este amplasat?o poza ceva?sau niste sfaturi....

Multumesc
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si eu cred ca am o problema cu termostatul. Vectra C, Z19DTH. Viteza pe autostrada de pana in 130 km/h, temperatura nu sare mai mult 80-81 de grade, cateodata scazand pt perioade scurte sub 80.

In oras ajunge la 90-91 de grade dupa multe minute de mers, cca. 30. Consumul urban, cca 11,5-11,8 L/100 km.

Intrebarea de olimpiada este daca am sau nu o problema cu termostatul, dat fiind faptul ca la un moment dat temperatura chiar ajunge la 90-91 de grade?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Primesc si o medalie daca spun ca sigur DA ? rostul termostatului este de a permite apei sa circule din circuitul mic (motor+calorifer aeroterma) in circuitul mare(motor+aeroterma+radiator) numai peste limita la care a fost calibrat sa deschida oricum peste 80.gr deci logic orice scadere in functionare in regim demonstreaza faptul ca termostatul ramane intredeschis.In regim urban cu opriri deci fara ventilarea si implicit racirea radiatorului e normal sa urce temperatura pana cand va porni electroventilatorul ,acestea fiind stadiile de racire ale unui motor.Ca sa fiu sigur ca nu-mi ia altul premiul Laughing si pentru linistea ta maine la pornire dupa 3-5 min.deschide capota si pune mana pe furtunul cel mai de sus la tine cel din stanga motorului sus care merge in radiator...acesta este mai mult ca sigur caldut deci ai pierderi de caldura pe acolo.Nu este nici un pericol imediat,va consuma mai mult,va da noxe mai multe ,se va uza mai repede...iar cand vei da drumu la ventilatie pe timp rece si umed la drum lung vei fi nevoit sa stergi geamurile cu carpa ca la dacii pe vremuri deoarece intre 80 si 90 de grade e diferenta de la senzatia de caldura la nivelul la care aeroterma face cald si usuca si aerul ....sincer la asta chiar nu te asteptai Smile
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsul prompt. N-am verificat furtunul pana acum pt ca am neglijat problema, dar citind topicul asta mi-am adusa aminte de ea. Maine dimineata sigur verific furtunul.
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Revin. Indicatorul de temperatura la 75, furtunul caldut. Indicatorul la 80-81 de grade, furtunul si mai cald. Presupun ca intr-adevar trebuie schimbat. Original la 250 ron, Behr la 150. Am sa-l iau pe cel din urma.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bun si BEHR folosesc de ani buni la diferite tipuri de masini si sunt ok .... in timp obosesc si deschid din ce in ce mai devreme pana raman intredeschise ori se blocheaza deschise cele 5 gr. intre unul bun si unul obosit fac diferenta aproape insesizabila pe ceas efectele sunt cele enumerate mai sus.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR