Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,

De ceva timp cand apas pedala de ambreiaj se aude o bataie ritmica. Are momente cand dispare insa reapare.
Mentionez ca simt o usoara vibratie atat in ambreiaj cat si in pedala de acceleratie.

Masina merge fara probleme, intra in viteze (desi uneori mai caraie la marsalier) si cateodata la rece intra ceva mai greu dintr-a2a intr-a1a.

Intrebarea este bataile acelea ritmice sunt date de rulmentul de presiune sau de volanta? Sper totusi sa nu fie vorba de volanta din moment ce e cu masa simpla.

Astra H , 2006 , z17DTL
Skip ads

  • nika_xs

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut! Cand apesi pedala de ambreiaj, caraie la jumatatea cursei?
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu tot timpul, se intampla dar foarte rar si de obicei la rece si se aude mai mult ca si cum ar freca ceva metal pe metal...nu imi dau seama daca vorbim despre acelasi sunet.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Din cate ne spui, simptomele par a fi de rulment de presiune pe duca. Nu scapi fara dementarea cutiei... De preferat sa faci operatiunea inainte sa ramai in drum cu ea.
Skip ads

  • simionmarius

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
ai pierderi de lichid de frana?
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu nu. Am sa ma mai uit o data dar nu cred...Acum am venit de la serviciu de exemplu...si nu se mai auzea nici o bataie si carait nici nimic...dupamiaza cand m-am dus..cand apasam abreiajul se auzea o bataie discreta
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am inregistrat bataia care se aude la apasarea ambreiajului si o puteti asculta accesand link-ul : http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be

Am observat ca aceasta bataie se aude doar cand motorul e cald...nu si cand motorul e rece
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Masina iti tremura la plecarea de pe loc, mai ales din ambreiaj? Tind sa cred ca rulmentul de presiune e pe duca, dar nu inteleg de ce vrei sa afli care este vinovatul dintre cele doua.Oricum nu scapi fara sa desfaci tot ambreiajul si cutia, si daca tot platesti manopera, nu mai bine schimbi tot kitul si volanta ca sa stii o treaba?Asa te trezesti ca schimbi acum volanta sau rulmentul, oricare ar fi de vina, dupa care te lasa cealalta piesa fiindca uzura e in mare parta uniforma per intreg ansamblul.

LE : Partea buna e ca mai poti merge linistit cu ea asa cateva mii de km, asta e doar primul simptom.
Skip ads

  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Tremura ceva mai tare decat inainte insa nu foarte tare...mai mult simt ceva vibratii in pedala

As vrea sa stiu pentru ca as sta mult mai linistit sa stiu ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj (care pe undeva e normal sa fie schimbat la o masina cu 200 000 de km ) si nu volanta. Fiind cum masa simpla am inteles ca nu se gaseste decat pe original si e undeva la 3000 de lei una in conditiile in care gasesc kit de ambreiaj si cu 1000-1200.


Ultima modificare facuta de d0m1n1c la Joi 29 Mai, 2014 3:25 pm
  • simionmarius

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Cel mai bine ar fi sa mergi la un service si sa se uite cineva la masina, daca nu "bate" volanda poti sa nu o schimbi, dar sa nu cedeze dupa o perioada scurta.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu sunt chiar asa de mari preturile pentru un kit de ambreiaj si volanta la Z17DTL, mai ales daca spui ca e volanta cu masa simpla.Chiar acum la un search rapid pe google am gasit set complet la 1900 de lei pentru Z17DTH.
Oricum ar fi, nu te panica, poti sa mai mergi lejer vreo 20.000 km, pana atunci poti sa pui bani deoparte si in functie de problema si de cat de bine arata ansamblul, te hotarasti daca schimbi tot sau nu, poate te gandesti sa schimbi masina in viitorul apropiat. Mr. Green
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Z17DTH are volanta cu masa dubla spre deosebire de DTL care e cu masa simpla si e undeva la 3000 de lei numai volanta (vine doar pe original, nu se face aftermarket) .de asta sunt putin ingrijorat..oricum as schimba macar kitul de ambreiaj ca dupa oricum ma gandeam sa dau masina.
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu te mai gandi la volant, probabil pica caroseria pana sa ajungi sa schimbi volantul la DTL ( TIP Dacia 1310:) , adica al dracu de fiabila). .Ala este zgomot de rulment de presiune cu ceva joc format , cel mai probabil mai faci 50 000 km pana incepe sa piarda lichid si sa nu mai poti debraia.
Mai poate fi si placa de presiune, dar mai rar ,apareau probleme de ambreiere,debraiere.
Eu intotdeauna schimb doar ce este defect, dar in caz ca nu-ti faci singur manopera este mai sigur sa schimbi ambreiaj complet (placa,disc,rulment). De cele mai multe ori in caz de rulment defect , placa de presiune respectiv discul mai tin cam ... pana incepe sa huruie si noul rulment Smile.
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
M-am mai linistit.

Multumesc pentru raspunsuri!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
E clar rulmentul. Cati km mai merge e greu de spus. Volanta nu pica la modelul asta. E doar o bucata de metal si o poti distruge doar daca mergi mult cu discul de ambreiaj terminat, iar niturile sa frece de volanta. Se fac santuri si urmatorul kit de ambreiaj nu va avea viata lunga.
  • aidrian25

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sal.si la mine se aude la fel.tot DTL am. Eu nu mi-am facut griji am crezut ca este oarecum normal
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Intre timp am fost si la un service si au confirmat ca rulmentul de presiune incepe sa dea semne de oboseala.
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
daca nu vrei sa cheltuiesti mult poti sa incerci sa schimbi doar rulmentul, eu am schimbat tot kit-ul, dar placa de presiune si discul amreiaj (desi erau cele din fabrica), abia prezentau ceva uzura, in timp ce volanta (masa dubla DTH) si rulmentul erau terminate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR