Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Caut solutii pentru problema cumnatului meu:
Opel Astra G 1.7DTI din 2000, fara AC
Se intampla sa-i ramana pornit ventilatorul de la radiator.
S-a intamplat si sa nu mai porneasca nici daca motorul ajunge la 97-98 grade.
Am schimbat un senzor aflat in blocul motor si care se pare ca da comanda de pornire a ventilatorului. Senzorul era insurubat in blocul motor in partea stanga-fata, putin oblic (pe partea cu bateria).
Am schimbat senzorul pt. ca asa a zis omul de la tester.
Doua zile nu au mai fost probleme pana ieri, cand la vreo 2 ore de la un drum de 150km, punand contactul, ventilatorul a pornit din nou.
Problema era ca a continuat sa mearga(ventilatorul) chiar si cu cheia luata din contact.
Eu banuiesc vre-un releu care comanda pornirea ventilatorului.
Care este acest releu? Unde e localizat? Cam care ar fi pretul unuia?

Poate avea vreo influenta faptul ca soferul, obisnuit cu cutie automata, a cam forjat masina in oras de vreo doua saptamani?

Apropo, la tester, pe ecran apareau doua valori ale temperaturii:
-temperatura testerului
-temperatura afisata la bordul masinii
Intre ele era o diferenta de 5 grade, testerul>masina
Cum se explica?
Skip ads

  • cyp 84

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: BACAU
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2007

  • Mesaj Privat
eu am avut o problema similara, dar cu ventilatorul de la A/C acu vreo luna si tot asa nu se mai oprea. am fost la service si a umblat la un releu(l-a scos si apoi l-a montat iar) si apoi nu am mai avut probleme. asta am patit eu, acu' nush daca esti in aceeasi situatie. vectra B2001 2.0 DTi
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
In mod normal, cred ca nu senzorul ala din blocul motor da comanda ventilatorului, ci termocupla din bazinul inferior al radiatorului (trebuie sa te uiti dupa niste fire care intra undeva in partea de jos a radiatorului. Daca aia nu functioneaza corect, ventilatorul nu porneste la timp. Senzorul din bloc da informatii in bord (temperatura apei) si ECU.
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa fie cel cu codul 6PT 009 107-591 produs de Hella sau FA 7.3129 produs de Facet. Primul costa cam 101 RON, al doilea aprox 50 RON
Skip ads

  • madbusu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Dr.Opel a scris:In mod normal, cred ca nu senzorul ala din blocul motor da comanda ventilatorului, ci termocupla din bazinul inferior al radiatorului (trebuie sa te uiti dupa niste fire care intra undeva in partea de jos a radiatorului. Daca aia nu functioneaza corect, ventilatorul nu porneste la timp. Senzorul din bloc da informatii in bord (temperatura apei) si ECU.


am cred aceeasi problema ...am o corsa din 2001 si mie nu imi porneste termocupla (ventilatorul de pe radiator) sau cel putin asa cred eu ..pt ca am avut un drum mai lung de facut doar cu viteza I si II din cauza drumurilor foarte bune ...asta e ...dupa o ora de mers asa temp la bord s-a ridicat la 90g C am deschis capota cu motorul pornit si nu era pornita ...caldura in masina merge, am pus mana si pe furtunele de la radiator si sunt calde ...nu stiu exact nu trebuie sa porneasca sau trebuie sa treaca de 90g C...
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu ti-a cuplat pt. ca temp. la care cupleaza e 92-95 grade
  • madbusu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
libra a scris:Nu ti-a cuplat pt. ca temp. la care cupleaza e 92-95 grade


deci nu ar fi o problema inca...dar daca opresc masina la 90gc nu e periculos pt motor ????
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ar fi daunator pentru motor sa functioneze in afara limitelor normale. Daca neamtul a stabilit ca ventilatorul sa cupleze la o anumita temp. fii sigur sa a stiut ce face.
  • micky

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 1,7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut.am o astra 1.7 dti si nu imi porneste motorul.al automat porneste merge 5 sec si se opreste.cand dau cheia pe motor un releu clicaie si imi porneste radiatorul si se opreste cand scot cheia si releul.si tot la fel cand dau cheia pe motor incearaca sa se culpeze fulia pe motorul de la AC.care sa fie problema ca in trei service am fost si nimeni nu stie ce are. va rog daca puteti sa ma ajuatati ca singura solutie ar fi sa ma duc la reprezetanta.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@micky: Te rog sa recitesti ce ai scris si sa-mi spui si mie ce intelegi, ca eu nu am inteles nimic. Daca poti sa expui coerent problema, cauta-l la intalnirile de la Iasi pe dancuciureanu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR