Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor ! Problema mea este ralantiul motorului y17dt din dotare care in special dimineata la prima pornire prezinta o turatie instabila. Variaza aleatoriu intre 700 si 900 rpm. Acest lucru conduce la niste vibratii si zgomote neplacute ale intregii masini. Daca accelerez usor, pot mentine turatia la 1000 rpm, lucru pe care il fac in mod curent. Dupa plecarea de pe loc, cand motorul se tureaza, totul e normal cu toate ca simt o usoara lipsa de forta la turatii mici, lucru care probabil e generat de acceasi cauza. Inca un amanunt este ca in mers, in timpul franarii (pe liber), turatia sta undeva la 1000 rpm pana in momentul in care se opresc de tot rotile. Dupa acest moment incepe iar ralantiul instabil. Pornirea este foarte usoara chiar si la -12 grade. Odata ajuns motorul la temperatura nominala de functionare, simptomul este aproape insesizabil, variatiile sunt foarte mici. Am schimbat toate filtrele, am curatat injectoarele cu solutie winn`s insa fara nici un rezultat. Tensiunea pe bornele bateriei este foarte stabila si corecta ca valoare. Stiu ca turatia este influientata de tensiunea de alimentare. In rest motorul are forta, se duce in turatie (am ajuns la 170 pe ceas) si functioneaza foarte bine.
Va rog daca ati mai intanlit asa ceva sa aveti idei sa ma ajutati.
Multumesc anticipat !
  • rius_ct

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema ca si tine dar spre deosebire de tine nu am facut mai nimic dar vad ca daca le faceam le faceam degeaba.In concluzie problema trebuie cautata in alta parte.La tine cand pornesti motorul seara si este rece nu vezi o fluctuatie in becurile din bord a intensitatii?Asta am vazut bine cand am aprins plafoniera ba era lumina prea alba ba mai scadea in intensitate ,acum nu stiu ma gandesc ca poate o de acolo.Ce zici este si la tine la fel,si la mine imi arata constant 13,9 v
la incarcarea bateriei.O fi alternatorul
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
rius_ct, cum iti explicii faptul ca fluctueaza lumina din plafoniera atata timp cat tensiunea este constanta? Luminile de pozitie, faza scurta sau lunga sau cea din bord cum sunt? La mine sunt foarte stabile. Daca singura care fluctueaza e plafoniera eu as suspecta un contact slab pe circuitul plafonierei - ori la bec, ori la contactul de la usa. Oricum variatiile de tensiune se urmaresc cel mai bine cu voltmetrul deoarece se pot vedea cresteri sau scaderi cu 0,5 V de exemplu, caz in care la un bec nu ai sa observi nimic. Cu alternatorul am avut probleme acum un an. Am schimbat puntea si releul. Atunci insa am gasit masina cu bateria descarcata complet si dupa incarcarea cu redresorul a pornit dar fara incarcare (martor in bord). Daca vrei amanunte in ce priveste alternatorul trimite-mi un pm.
  • rius_ct

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Mda !Cunosc si eu ceva electrica dar sa sti ca daca ai 14 v constant si amperajul oscileaza este nasol! Pai atunci cum iti explici cand se descarca bateria?Defapt nu mai este Amperi ca Volti sunt .Si eu am avut probleme cu altrenatorul La (190de mi km)Dar imi statea becul aprins in bord ,cel rosu de la baterie nu se mai stingea + ca nu mai avea servodirectie.O sa fac rost de un Ampermetru mai mare de cel putin 20A casa pot verifica incarcarea bateriei mele.Oricum si la becurile din bord si de la afisajul casetofonului se observa fluctuatia dar nu este asa de mare.Da-mi si mie amanuntele despre alternator si daca ai toata schema electrica .e posibil sa ma lasa electromotorul asa ca sa ma pregatesc sa stiu depre el.Trimite-mi pe adresa :elvis2082
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Dupa cam 4 ani de investigatii si sapaturi am rezolvat problema. Fluctuatiile au disparut odata cu inlocuirea pompei de injectie. Toti mecanicii ziceau ca nu e pompa de injectie daca porneste usor si trage in sarcina. Intr-adevar, cel mai frecvent pica la pompa capul hidraulic si atunci porneste mai greu si nu mai fuge. La mine nu capul hidraulic a fost problema ci, probabil, pompa de joasa din interiorul pompei, pistonul de avans sau senzorul de turatie al pompei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR