Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am uitat sa-ti spun vezi ca pe capacul vasului ai o joja care are doua gradatii pe ea care indica max/min. completezi cat sa nu depaseasca max. fiindca o sa ti-l arunce afara ce e in plus. Cred ca spuma face fiindca nu mai ai ulei suficient.
Skip ads

  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Uleiul nu e scump cateva sute de mii.
  • radu racheriu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
ok..mersi..din cate inteleg ai si tu un opel vecra A..putin mai nou decat al meu..(din92)..as vrea sa te intreb..cumva ai si radiocasetofonul original inca? sau cumva ai documentatia?
al meu e blaupunkt sc 202..sti ceva? Wink
  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
spuneti-mi motorul pompei servo porneste odata cu pornirea motorului sau la miscarea volanului
Skip ads

  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
radu racheriu a scris:ok..mersi..din cate inteleg ai si tu un opel vecra A..putin mai nou decat al meu..(din92)..as vrea sa te intreb..cumva ai si radiocasetofonul original inca? sau cumva ai documentatia?
al meu e blaupunkt sc 202..sti ceva? Wink


Sal sal!

Am schema electronica de la SC202-C care este in masina. Am pus o intrare auxiliara pe ea pentru un MP3 player portabil. Daca ai nevoie de schema, da-mi un mesaj privat.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Imi pare rau cass-ul l-am pus la dacie iar in locul lui am pus un mp3 pioneer. Schema lui nu o am.
  • radu racheriu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
multumesc mcl2k6..ideea e ca sunt interesat de manualul de utilizare al aparatului..mai putin de schema lui electronica..nu am intentia sa-i aduc modificari..doresc sa stiu ce si cum se face cu el..mai ales ce e cu functiile alea "as" si"vf"..daca ai manualul as fi bucuros daca mi-ai impartasi macar ce si cum despre el..cat mai multe..daca nu ai cum sa ma ajuti asta e..iti multumesc oricum pentru bunavointa
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Sal sal,

uite ca am avut undeva si user manual pentru SC202. Daca-l gasesc, il scanez si iti trimit.
Skip ads

  • radu racheriu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
pif mersi si tie..am reusit sa cumpar un ulei de acelasi tip..cred..(cel putin culoarea si consistenta pare aceeasi)..tipi de la reprezentanta opel mures s-au tot codit sa-mi dea din asta..nu stiu de ce..in schimb imi tot bagau pe nas unul verde..pana la urma a aparut un tip binevoitor care mi-a adus tot de la ei din depozit asta de care imi trebuie..azi am fost si la verificarea itp si printre altele am rugat pe un mecanic sa ma lamureasca ce si cum..mi-a spus ca e foarte probabil sa fie acelasi cu ce aveam..si mi-a mai spus ca daca voi mai remarca spuma in rezervorul servo dupa ce am mers cat de cat cu masina astfel incat sa fie suficient de incalzit motorul atunci ar fi foarte indicat sa fac o schimbare completa de ulei servo..in fine..acum o sa vad ..dar sunt fericit ca cu ocazia asta am scapat si de zgomotul penibil pe care il scotea servo cand luam maxim volanul stanga..cica era nu stiu ce curea slabita..nu mai stiu exact..(eram deja exasperat si super obosit deoarece m-au tinut de la 7 dimineata la coada dupa un idiot cu un camion care nu mai putea sa-si lase cabina jos..si apoi dupa ce au tot insistat sa gaseasca ceva la masina (in special la noxe..indesand tot felul de carpe in teava de esapare pe langa sonda aia a lor..dar au fost total dezamagiti ca desi masina e din 92 are noxe cica ca noua aproape..sic!) mi-au refuzat-o ca cica nu imi prinde bine frana in spate pe stanga..asa am ajuns apoi in service unde m-am lamurit cu alea,alea..acu..sa vedem mai departe..peste doi ani..sper sa fie altfel..adica mai rapida treaba..
  • radu racheriu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
multumesc mcl2k6..ar fi super..iti multumesc oricum pentru intentie..daca te pot ajuta si eu cu ceva sa-mi dai buciume..ok?
  • Lucix

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
off-topic
radu vad ca nu sunt singuru care a picat la itp din cauza ca nu tinea frana stanga spate....si la mie la noxe mi-a zis k ceva nu merge la masina ca nu am noxe(nu asa ar trebui sa fie?) Very Happy
  • radu racheriu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
bre lucix..da-i dacu..sincer desi stian ca fostul proprietar avea o obsesie in a schimba orice la opel chiar inainte de termen si numai cu piese de calitate (de asta am si luat masina) parca totusi aveam putine emotii..a fost si prima mea experienta de gen..Dar masina a fost la inaltime..si chiar eram mandru de masina mea care la vechimea ei (poate gresesc aprecierea de "vechime" la o masina germana daca e din 92) le-a dat peste bornau la mangoti..
bai si cum se mai cacau pe ei..tot resetau aparatul ala si tot clatinau din cap ca ceva nu e ok..ca iese prea bine..si se amuzau si ceilalti soferi care erau dupa mine cand vedeau ce mai infunda aia la carpe in teava..sa fie siguri ca nu scapa un atom de esapament necenzurat..
in fine..
adevarul e ca intr-adevar aveam nevioe de o garnitura la frana pe spate ca era cam umed pe acolo...nu am zis nimic..am facut o achizitie pentru mine..o faceam pate oricum mai tarziu putin..sau poate chiar e vorba si de securitatea mea..e vorba totusi de frane..si am cumparart nu o garnitura ci intreg butoiasul ala..a fost cu cateva zeci mai mult..nou nout..si asta e..dar le-am dat clasa..pardon nu eu..batranika opel..(ca i-am auzit si vazut cum susoteau si gimbeau ei colea cand am tras machineta la stand..in fine..am laudat-o prea mult..ideea e ca chiar merge struna..si vreau sa o si ingrijesc..fara exagerari aiurea..sper sa fie toti posesorii de opel vectra A din 92 cel putin asa multumiti ca mine de masina lor..
si tu la fel..bafta!
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pornesc odata, dar la tine e posibil sa ai bateria slaba si de aia ai intarziere. Apropo nu se aprinde si becul de la abs?
La mine cand era dusa puntea de diode ma lasa servo chiar si in mers, si daca o turam un pic isi revenea. Daca ar fi alternatorul atunci ti s-ar aprinde si becul cu baterie. Se stinge greu becul cu baterie?
  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
nu am semnalizari in bord dupa porniea motorului si nici nu dispar cu intirziiere ,acum de citeva zile nu mai face figuri as dori sa repet putin evenimentul,mentonez caci masina am cumparat-o recent nerulata in tara si nivelul la lichidul servo era scazut sub minim dece nu stiu scapari nu sau observat pe nicaieri ,am completat la nivel si dupa completare sa repetat ca la pornire dimineata servo sa fie blocat citeva secunde ,bateria nu este descarcata caci porneste la sfert de cheie tensiunea cu motorul oprit 13.2v multumesc dnului popescu.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
atunci cel mai sigur e puntea de diode sau regulatorul. verifica
  • bose

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: CJ
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
eu mai am o nelamurire: cand se "duce" pompa (de obicei se duce partea electrica) atunci se aprinde in bord indicatorul de baterie?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Becul simbolizand bateria se aprinde doar cand pui cheia pe pornire si se stinge cand porneste motorul , ideal ar fi sa montezi asa cum a mai spus cineva un voltmetru si sa-l urmaresti atunci cand nu mai ai servo , daca in momentele cand ramai fara servo tensiunea pe baterie scade sum 13.5V sau mai jos inseamna ca ai probleme cu alternatorul .In mod normal tensiunea pe baterie nu trebuie sa scada sub 14V cand motorul este pornit . Mai verifica daca sunt oxidate bornele si papucii de la baterie
.
  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
eu cred ca daca ar fi puntea redresoare sau releul atunci as avea semnalizare in bord si la masurare tensiunii cu motorul pornit nu as avea 14.1V,contacte imperfecte sint excluse cred ca le-am verificat,as mai intreba ceva daca se defecteaza pompa ce semnalizari apar in bord sau nu apar(excludem defectele de alimentare electrice)acum de citeva zile merge.multumesc tuturor.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea , daca pompa la servo se defecteaza nu vor aparea semnalizari la bord , eu in locul tau as face ce am scris mai sus , din cate stiu ledul simbolizand bateria se aprinde cand motorul merge doar atunci cand alternatorul nu mai incarca .
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu cred ca daca se duce pompa de servo, se duce si gata nu da rateuri. Rateurile vin de la faptul ca nu primeste curent destul motorasul de la servo. Fa o proba, cand mai pornesti si nu ai servo tureaza un pic motorul si vezi daca isi da drumul. Daca da e de la alternator. In ceea ce priveste martorul in bord marea majoritate suntem reticenti la acesti martori care mai pot fi legati in serie unul de altul ca sa nu se vada o eroare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR