Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Va intreb pentru ca de ieri am ceva probleme, deci:

- In decursul zilei de ieri dupa un drum mai scrut si subturat, m-am trezit cu relanti-ul fluctuatii, varia intra 1500-850 pe acolo, am oprit masina, am lasat-o sa se raceasca toate bune si frumose. Intre timp am pus si diagnoza pe ea si nici o eroare, absolut nimic.
- la cateva ore o pornesc din nou si tot la fel, doar ca pe langa sonda lambda, deasupra catalizatorului, vad ca iese fum...zic ca miroase a ulei.
- vorbesc cu cineva, o duc astazi la un service si imi spune mecanicul de acolo, ca nu-i problema, ca este normal, ca se curata catalizatorul si este ceva normal si sa o lasa sa isi faca treaba.
- ajung la servici o las pornita si incepe nebuneala, fluctuatiile de turatie, si ceva fum alb in spate, apoi incepe sa scada turatia pe la ~850 si sa dea un fel de rateuri in teava de exapament, dar motorul mergea foarte rotund, in aceasi timp pe diagnzoa nimic, nici o eroare.
- dupa un timp acele rateuri scad in intensitate si turatia motorului la fel, undeva pe la ~750. Dar si din nou fum pe langa sonda lambda de desupra catalizatorului, si fumul normal, de data asta sigur miroase a ulei.

Acum, vad ca ar sta undeva pe la 1000 de ture, dar parca nu am destula putere in ea.

La fel nici o eroare in bord.

Ce parere aveti, ma puteti ajuta? este un Astra H 2005 Z16XEP
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
La ulei te-ai uitat scade...
Pe la cat, schimbi vitezele si pe la cat ti turometru in mers normal nu neaparat de acum in general. (adica ai mers subturat cu ea adica sub 2000.
Ce ai schimbat pana acum la ea din consumabile...
Poate nu are ardere completa.
Sunt pareri de bebe.
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
de scazut nu scade incada, dar fumul ala clar este gros, miroase a ulei, iar pe langa sub masca aia de aluminiu iese ulei si implicit si fum..
de vre-o 2 saptamani tot merg in oras, drumuri scurte, si schimb deobicei pe la 2000, consumabile schimbate inca nimic, sa le schimb? filtre +ulei?

acum parca merge in trei, rotund dar in trei, la spate se aude ca la dacie mici detonatii. Dar nu am nimic in calculator, nici o eroare absolut nimic, ce poate sa fie?

maine o sa ma duc sa un service, sa dea jos masca aia de aluminiu si sa vad ce si cum, poate daca nu este stransa bine galerie de evacuare, sa ia aer si de acolo, mersul neregula, lipsa de putere si variata turatiei la relanti?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
te poti ajuta singurel
un plin de benzina buna.si apoi pe autostrada (de preferat sa nu fie radar)un pic de forja cam 130-160 mers cam 20-25 km cu viteza asta(mare atentie cum conduci la viteze mari)mergi 20-30 km mai linistit 80-100,sa se mai raceasca nitel catalizatoru si apoi iar o forja si in drum spre casa mers linistit,80-100,la economie,in timpu asta nu tragi masina pe dreapta,decat in cazuri extreme,doamne fereste,fum sub capota,pana de cauciuc sau alte belele,daca te trece sa,,,admiri natura,,,laso pe mai traziu cand te intorci acasa
a mea cand incepe sa ,,,tuseasca,,,de mersu prin oras o scot pe autostrada Bucuresti-Ploiesti,sa respire aer curat,cand ajung acasa nici nu se aude motoru,cam 2-3 luni merge fara probleme apoi iar incepe sa ,,,tuseasca,,,
a si sa nu uit daca papa ulei completeaza pana la maxim inainte sa pleci,,in excursie,,,
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Schimba pe la 2500 treptele.
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
deci toate ciudateniile astea, doar pentru ca este catalizatorul infundat? chiar si uleiul de iese?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pai daca uleiul nu scade, de unde ulei doar daca este fisurat ceva?
Daca nu are ardere completa (pompa benzina - filtru benzina - injectoare (infundate) - buji - amestec - bobina care din ele... de asta am intrebat de consumabile), cred ca de aici si infundarea catalizatorului, dar ramane uleiul de unde este?


Ultima modificare facuta de T.ion la Mie 15 Oct, 2014 8:15 pm
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
eu ma gandeam ma ieftin, poate s-a slabit vre-un surub de pe galerie. Sau mai curand se fisureaza galeria? sau fisurat ce? blocul motor?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
daca se fisura galeria sau surub slab se auzea un zgomot asemanator celor de raliu,dar asa mai domolit ,placut urechii,nu sa-ti sparga timpanele
ia uitete asa mai amanuntit la capacu de chiulasa,ca sigur ai pierderi de ulei pe la garnitura si ajunge ulei pe galeria de evacuare si iese fumu pe la gaura din tabla de protectie,unde este sonda de oxigen
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
chiar asta este o idee buna, cu garnitura si sa pierd pe acolo, cand creste presiunea arunca pe la garnitua.
Si acum sunt combinate Smile, garnitura paradita + catalizator infundat........oricum suna mai bune si mai ieftin decat sa segmentez motorul.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Da este posibil si eu am schimbat garnitura aceea tot asa prelingea ulei pe motor de la ea.
Posibil ca nicunicu sa aibe mare dreptate.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
segmentare?am segmentat la cererea uniu client,la munca,un 14xep cu nu era sigur cati km avea masina ,in bord avea 140si ceva de mii,la testu compresiei 14 si ceva pe linie,consum de ulei zero,la insistenta sefului de atelier ca masina este ok si sa nu-i luam banii degeaba(nu suntem si nu avem de aface cu opelu)el nu si nu vrea segmentare,bine,si cand am dat segmentii jos de pe pistoane stii cat avea distanta intre capete 0,15-0,20 masurat cu lera cativa segmenti
in final atelietu la cam jupuit de bani,dar era clientu multumit ca sia segmentat motoru,care nu avea nimic,la pornire si proba de drum nici o diferenta dupa segmentare mergea la fel de frumos si fara galagie ca si inainte de segmentare
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Z16xep are probleme cu o supapa din capacul de plastic ce acopera tachetii.
Cu motorul pornit incearca sa scoti busonul de ulei sau joja si vezi ce se intampla.
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ar trebuii sa isi revina relantiul la normal?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vei vedea...
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
[editat] fi mai explicit te rog!
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ok, deci cand scot joja sau capacul de ulei, turatia isi revine si se duce in ~870 rpm, si scade si consumul, teoretic merge bine, doar ca exista un tremurat in motor acum si o bataie sau ceva de genu...inainte nu avea tremuratul asta.

Posibil sa tremure acum ca o fii ulei prin galeria de adminise?

Singura solutie acum este sa schimb capacul de culbutori sau sa pun o supapa de matiz/tico pe furtunul de recirculare?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca membrana este sparta iti va face vid. Practic, vei scoate busonul de ulei destul de greu cu motorul pornit. Iar daca scoti joja de ulei, vei auzi un suierat puternic.
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
suierat puternic nu se aude, vid se face daca incerc sa scot busonul de ulei, destul de puternic, dar daca scot joja de ulei, busonul iese si el usor, oricum oricare din ele sunt scoase, turatia se regleaza ok.
pe mine acum ma ingrijoreaza tremuratul motorului
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
L.E.

Am facut un drum mai lung sa vad cum se manifesta cu josa scoasa

- cand motorul este recent pornit, merge ok motorul la o turatie decenta
- cand este cald, da suiera pe la josa intr-un mare fel, si cand o bag scade turatia putin, dar devine instabil
- cand este cald motorul, variatia aia de turatie este prezenta din nou, chiar daca scot sau bag busonul de ulei. Oricum este destul de greu, fiind destul vid.

Probabil ca variatia de turatia este pentru ca ori scot busonul si i-a mai mult aer pe admisie si implicit, se tureaza iar ECU incarca sa compenseze, ori absoarbe ulei si alte miununi si tot la fel ECU incearca sa compenseze, oricum, nu are ca sa caute vacum in capacul de culbutori.

incep sa ma apropii de adevar? trebe capac nou si garnitura?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR