Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
Solutie
  • ulyse2005

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Va salut dragi colegi

Am motor Z19DTH
Am avut o problema : in mers mi s-a aprins martorul cu cheita si s-a stins din nou.....asta de vreo 3 ori.Am pus-o pe tester si mi-a dat cod eroare P2279-intake air system leak. STIU ca mai sunt discutii despre codul asta, dar majoritatea sunt pt. 1.7CDTI sau altele, de aceea va rog sa ma ajutati spunandu-mi cam ce ar insemna codul asta si cum se poate remedia problema.

Va multumesc anticipat.

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pierde aer pe undeva,vezi intercooler sau furtune
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Descrie niste simptome. Fasaie cand accelerezi, este puturoasa? Nu mai trage ca inainte? Posibilitatile sunt multe, incepand de la ce-a zis colegul pana la furtunase de vacuum fisurate, electrovalve etc.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu aceeasi eroare.. Cum ai scapat de ea, ce era stricat
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,718
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Pierde pe la tija Swirl care e "varza"poate cazuta, blocata,...etc.
Cauta pe forum cuvintele "tija swirl" si te ve mai lumina un pic . TOATE Z19DTH au problema aceasta !

CristianTM.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mersi, dar am Z19DTL, din cate stiam nu are tija swirl. Mi s-a aprins chiar putin mai devreme, am facut un drum de 800 km, si la 20 km de casa a inceput problema
  • defix

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Rezolvare problema eroare P2279.
Sau cel putin asa a fost la mine. Zafira B Z19DTH, când aveai nevoie mai mult sa tragã, in pante sau depasiri, dãdea in nas si apãrea "mașina cu cheițã". Norocul meu sincer a fost acest site si mentionez ca nu am cunostinte de mecanicã dar am citit absolut tot ce se poate despre eroarea asta si sincer mã cam speriasem. Pai fosta Astra de 101 rupea pe linga asta de 150CP. Mentionez ca mașina nu prea tragea nici când nu era martorul aprins si vazand ca e din ce in ce mai rãu ( se tura repede dar deabea mergea, lag ff mare) am ridicat capacul motor si la o prima inspectie am vãzut un furtunel mic ieșit de pe stuț( e vorba de cel subtire de linga buson care la un capãt e mai gros cam 0.5 si la unul mai subtire) l-am scurtat puțin ca era larg si l-am strâns la ambele capete cu câte un șoricel subtire. Am pus capacul la loc si talpa. Mașina a mers mult mai bine, cam de 100 de cai așa, am crezut ca am rezolvat-o dar dupã un drum mai lung din nou cosmarul mașina cu cheițã, din nou eroarea P2279. Vazand ca am avut probl cu furtunasele le-am verificat si toate ok. In oraș mergea destul de bine dar la drum mã rugam de ea sa prindã viteza si la 140 se aprindea martorul si gata, stop la 3000 de ture, oprit pornit pt revenire etc, pina într-o zi când dupa ce am citit aici mi-am fãcut timp si m-am uitat la tija swirl si ..surpriza: era iesita de tot si stãtea cuminte linga cele patru clapete fãrã sa aibã nicio treaba cu ele. Nu era ulei totul curat dar clapetele libere fiecare in alta poziție. M-am chinuit un pic si cu o pensa f lunga am pus tija la loc pe bolturi dupã ce le-am pozitionat la ora 10 pe toate. ( a treia era deja la ora 10 ). Mentionez ca are joc dar nu a cãzut pina acum si urmeazã sa iau un chit de reparație dar pina o fac am simțit nevoia sa va spun ca eroarea P2279 la mine a fost tija swirl. Oameni buni, am pus tija așa la misto ca dacã suflii mai tare pica iar, dar nu îmi venea sa cred ca de la rahatul ãla m-am chinuit atât. Oameni buni încã o data va spun merg cu ea așa pusã doar la misto de o luna iar mașina este cu totul alta, acum am vãzut cei 150 de cai cu adevãrat. Rupe in doua si nu pot sa cred ca de când am luato am mers cu ea așa. Acum astept pãreri dacã sa curat si Egr pt ca am mers fãrã tija sau sa îmi vad de treaba si sa mã bucur de ea.
Multumesc pt rãbdare si succes tuturor.
  • Lupulik86

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salut, an pus tija la loc si tot imi apare aceasta eroare enervanta, chiar nu stiu ce sa-i mai fac.
Skip ads

  • claudiu tudorita

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 1.7 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut ai rezolvat problema
  • MMatei373

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Cauze posibile
Verificați scurgerile de admisie
Defect senzor de debit de masã de aer (MAF)
Sistem PCV defect Ce înseamnã asta?
Simptome posibile
Lampa motorului activatã (sau lãmpi de avertizare curatã a motorului)
P2279 Descriere
Modulul de comandã a motorului (ECM) a detectat o scurgere de vid în motor. ECM monitorizeazã aerul care trece prin fluxul de aer în masã (MAF), o scurgere de vid înseamnã cã aerul neetanat intrã în motor fãrã a trece prin MAF.
  • MMatei373

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2020

  • Mesaj Privat
[quote="ulyse2005"]Va salut dragi colegi

Am motor Z19DTH
Am avut o problema : in mers mi s-a aprins martorul cu cheita si s-a stins din nou.....asta de vreo 3 ori.Am pus-o pe tester si mi-a dat cod eroare P2279-intake air system leak. STIU ca mai sunt discutii despre codul asta, dar majoritatea sunt pt. 1.7CDTI sau altele, de aceea va rog sa ma ajutati spunandu-mi cam ce ar insemna codul asta si cum se poate remedia problema.

Va multumesc anticipat.[/quote
]Cauze posibile
Verificați scurgerile de admisie
Defect senzor de debit de masã de aer (MAF)
Sistem PCV defect Ce înseamnã asta?
Simptome posibile
Lampa motorului activatã (sau lãmpi de avertizare curatã a motorului)
P2279 Descriere
Modulul de comandã a motorului (ECM) a detectat o scurgere de vid în motor. ECM monitorizeazã aerul care trece prin fluxul de aer în masã (MAF), o scurgere de vid înseamnã cã aerul neetanat intrã în motor fãrã a trece prin MAF.
  • MMatei373

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2020

  • Mesaj Privat
ulyse2005 a scris:Va salut dragi colegi

Am motor Z19DTH
Am avut o problema : in mers mi s-a aprins martorul cu cheita si s-a stins din nou.....asta de vreo 3 ori.Am pus-o pe tester si mi-a dat cod eroare P2279-intake air system leak. STIU ca mai sunt discutii despre codul asta, dar majoritatea sunt pt. 1.7CDTI sau altele, de aceea va rog sa ma ajutati spunandu-mi cam ce ar insemna codul asta si cum se poate remedia problema.

Va multumesc anticipat.

Skip ads

  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,275
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Adaug la lista garnitura de la throttle body, daca are asa ceva:

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR