Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • MARIUS RICU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Italia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Domnul micky001 ma.ti intrebat cum sare. Pur si simplu se desprinde dupa fulie. Regimul de turatie..este relantiu...nici nu plec ku masina de acolo. O las pornita 10 minute si deja al gasesc pe sub masina(acel asa zis ambreiaj) iar nea mecanicul ..ridica din umeri si zice k nu este bun compresorul...toate cele TREI compresoare au avut aceeasi moarte... Al ei original a zburat pe strada in mers nici nu stim unde... Daca as stii mai multe as explica mai mult dar cum eu sunt varza...doar atat pot...Anca o data va multumesc mult.mult pt toata atentia acordata...va rog nea Miky nu va mai certati cu baietii kaci noi avem interesul sa rezolvam problema nu sa ne certam. Sarutmana pt toot.
  • MARIUS RICU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Italia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
micky001 a scris:Are pressure switch-ul,arata cam asa:

ce raporteaza direct catre ECU apoi prin high speed CAN ,BCM-ului,(CorsaC/D) deci automat daca ar fi o eroare ar aparea un cod.
Coduri erori AC spre exemplu:
P1461 A/C pressure sensor circuit voltage low
P1462 A/C pressure sensor circuit voltage high
P1463 A/C Pressure Sensor Insufficient Pressure Change
P1464 A/C Demand Out of Self Test Range
P1465 A/C Relay Circuit Malfunction
P1466 A/C Refrigerant Temperature Sensor/Circuit Malfunction
P1467 A/C Compressor Temperature Sensor Malfunction
P1468 SSPOD Open Circuit or Closed Circuit Fault
P1469 Low A/C Cycling Period
P1470 A/C Cycling Period Too Short
Cu OpCom-ul cred se poate citi switch-ul doar ca prezenta si presiune in instalatie.Daca eroarea nu este storata,nu poate fi "citita"decat cu sistemul in functiune.Chiar daca clutch-ul i-a sarit,prezenta freon este pe instalatie.Colegul nu a mentionat nimic despre pierderea freon-ului.Cand deschide siguranta presiune,este greu sa nu observi pierderea gazului... "ceatza/suierat,plus ca atunci cand se intampla asa ceva,compresorul se cam incinge si uleiul/gaz aruncat cam pute... Smile Asa,in repaos,presiunea este egala pe inalta/joasa,switch-ul nu poate fi verificat decat ca prezenta,eventual prezenta presiune freon pe instalatie.La service cu "robotul" se incarca instalatia cu fluidele aferente,ulei si cantiatatea de gaz lichefiat,conform specificatiilor producatorului auto,se verifica etanseitatea sistemului,presiunile exercitate.Si cu un simplu manifold manometre AC se pot verifica presiunile pe inalta/joasa,repaos spre edificare cat de cat in sensul depistarii problemei.AC-ul este cam ..controlat de ECU,adica cam el este cel ce da comanda mai departe releului activare clutch,numai daca sunt ideplinite conditiile de functionare si cand.La motoarele mai mici,spre exemplu,pentru a nu te priva de acel minus de putere ,pe care-l "fura" AC-ul in functiune,la accelerari bruste,deschide circuitul (intrerupe AC-ul) pentru cateva secunde,reconectandu-l apoi.Trebuie insa sa intelegem mai intai ce se intampla efectiv cu clutch-ul,cum adica sare,ce sare,de unde ,se rupe din ax ? O foto cu piesele,agregatul si clutch-ul ar spune mai mult decat o mie de cuvinte! Dadea randament inainte de a se rupe? In ce regim de lucru se intampla treaba asta,la cam ce turatii?Primul compresor schimbat,de ce a fost schimbat?Ce problema a fost ...mai inainte?In mod normal se verifica presiunile dupa incarcare,pentru a verifica cu aceasta ocazie mai mult randamentul compresorului,in diferite regimuri de turatie.O incarcare cu verificare,deobicei pe statie dureaza cateva zeci bune de minute.Ce mai conteaza inca 10 de functionare?Primele semne,atunci cand linia este in supra-presiune ,se incinge compresorul si linia de inalta de-ti apare si fum.La gripare,mai binezis inaintea ei,devine galagios,asta pe langa temperatura mare.La un diesel poate nu-l auzi asa tare,dar la un 1.2...Cert este ca tot in service se poate da de cap,nu este o treaba de " due it yourself."Mi-e ciuda insa cand aud cum intri in service cu o problema si pleci cu doua,lasandu-l pe nenea mecanicul cu umerii ridicati dar ...cu buzunarul plin!Mai frate!Tu l-ai montat,tu ai incarcat instalatia,tu ai zis ca este OK inainte de a iesi din service!Pai,asta se face inainte de a te apuca de o lucrare,diagnoza,evaluarea problemei!Pai,maine-mi spui sa schimb si condensorul,ca de acolo este problema,apoi vedem ca persista,continuam sa ridicam din umeri?!Ridici din umeri inainte ,nu-ti mai bagi ghearele in maruntaiele masinii si nu se supara nimeni!Pai,daca-mi face un service RK motorului si la 10 minute dupa ce ies de la ei imi caleaza,sa-i privesc umerii ridicati ,intelegator si sa-i caut eu explicatiile? Primul clutch sarit,masina la ei inapoi,sa-l "rezolve"!Nu? Reclamatie inregistrata si calare pe ei!Si asa,aud de niste scoruri...uneori pentru mai nimic!
am uitat sa va zic nea Micky , in momentul cand apas butonul de ac creste turatia motorului, nu mult , asa cu m aud eu cred k este normal adica se simte k am actionat .
  • MARIUS RICU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Italia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
micky001 a scris:Are pressure switch-ul,arata cam asa:

ce raporteaza direct catre ECU apoi prin high speed CAN ,BCM-ului,(CorsaC/D) deci automat daca ar fi o eroare ar aparea un cod.
Coduri erori AC spre exemplu:
P1461 A/C pressure sensor circuit voltage low
P1462 A/C pressure sensor circuit voltage high
P1463 A/C Pressure Sensor Insufficient Pressure Change
P1464 A/C Demand Out of Self Test Range
P1465 A/C Relay Circuit Malfunction
P1466 A/C Refrigerant Temperature Sensor/Circuit Malfunction
P1467 A/C Compressor Temperature Sensor Malfunction
P1468 SSPOD Open Circuit or Closed Circuit Fault
P1469 Low A/C Cycling Period
P1470 A/C Cycling Period Too Short
Cu OpCom-ul cred se poate citi switch-ul doar ca prezenta si presiune in instalatie.Daca eroarea nu este storata,nu poate fi "citita"decat cu sistemul in functiune.Chiar daca clutch-ul i-a sarit,prezenta freon este pe instalatie.Colegul nu a mentionat nimic despre pierderea freon-ului.Cand deschide siguranta presiune,este greu sa nu observi pierderea gazului... "ceatza/suierat,plus ca atunci cand se intampla asa ceva,compresorul se cam incinge si uleiul/gaz aruncat cam pute... Smile Asa,in repaos,presiunea este egala pe inalta/joasa,switch-ul nu poate fi verificat decat ca prezenta,eventual prezenta presiune freon pe instalatie.La service cu "robotul" se incarca instalatia cu fluidele aferente,ulei si cantiatatea de gaz lichefiat,conform specificatiilor producatorului auto,se verifica etanseitatea sistemului,presiunile exercitate.Si cu un simplu manifold manometre AC se pot verifica presiunile pe inalta/joasa,repaos spre edificare cat de cat in sensul depistarii problemei.AC-ul este cam ..controlat de ECU,adica cam el este cel ce da comanda mai departe releului activare clutch,numai daca sunt ideplinite conditiile de functionare si cand.La motoarele mai mici,spre exemplu,pentru a nu te priva de acel minus de putere ,pe care-l "fura" AC-ul in functiune,la accelerari bruste,deschide circuitul (intrerupe AC-ul) pentru cateva secunde,reconectandu-l apoi.Trebuie insa sa intelegem mai intai ce se intampla efectiv cu clutch-ul,cum adica sare,ce sare,de unde ,se rupe din ax ? O foto cu piesele,agregatul si clutch-ul ar spune mai mult decat o mie de cuvinte! Dadea randament inainte de a se rupe? In ce regim de lucru se intampla treaba asta,la cam ce turatii?Primul compresor schimbat,de ce a fost schimbat?Ce problema a fost ...mai inainte?In mod normal se verifica presiunile dupa incarcare,pentru a verifica cu aceasta ocazie mai mult randamentul compresorului,in diferite regimuri de turatie.O incarcare cu verificare,deobicei pe statie dureaza cateva zeci bune de minute.Ce mai conteaza inca 10 de functionare?Primele semne,atunci cand linia este in supra-presiune ,se incinge compresorul si linia de inalta de-ti apare si fum.La gripare,mai binezis inaintea ei,devine galagios,asta pe langa temperatura mare.La un diesel poate nu-l auzi asa tare,dar la un 1.2...Cert este ca tot in service se poate da de cap,nu este o treaba de " due it yourself."Mi-e ciuda insa cand aud cum intri in service cu o problema si pleci cu doua,lasandu-l pe nenea mecanicul cu umerii ridicati dar ...cu buzunarul plin!Mai frate!Tu l-ai montat,tu ai incarcat instalatia,tu ai zis ca este OK inainte de a iesi din service!Pai,asta se face inainte de a te apuca de o lucrare,diagnoza,evaluarea problemei!Pai,maine-mi spui sa schimb si condensorul,ca de acolo este problema,apoi vedem ca persista,continuam sa ridicam din umeri?!Ridici din umeri inainte ,nu-ti mai bagi ghearele in maruntaiele masinii si nu se supara nimeni!Pai,daca-mi face un service RK motorului si la 10 minute dupa ce ies de la ei imi caleaza,sa-i privesc umerii ridicati ,intelegator si sa-i caut eu explicatiile? Primul clutch sarit,masina la ei inapoi,sa-l "rezolve"!Nu? Reclamatie inregistrata si calare pe ei!Si asa,aud de niste scoruri...uneori pentru mai nimic!
d Deci nea micky asa zisul ambreiaj sare cand masina este la relantiu , eu tot timpul am ramas 10 minute acolo la acei mecanici sa vedem daca functioneaza si in acele 10 min deja era pe sub masina...cand ai chemam sa le arat dadeau vina pe compresor. dar toate cele TREI compresoare au avut aceeasi moarte, al ei original a sarit undeva in mers caci nu l-am mai gasit. masina are 5 ani de viata, primi 4 a functionat perfect , iar in ultimul an dupa ce am terminat cu garantia numai probleme cu compresorul asta. oricum sarutmana pt tot timpul si atentia acordata.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Din ce spune TIS-ul,compresorul tau este unul clasic,platoul drive care banuiesc iti sare mereu,se fixeaza pe ax cu ajutorul unei pene/ghid,saiba si a unui surub.Intre ax si respectivul platou mai este o saiba sau mai multe,distantier,prin care se face asa zis-ul reglaj,distanta intre platou si suprafata de contact trebuie sa fie undeva intre 0.3 si 0.7mm.Deci ,efectiv platoul "sta" in acel surub strans la 11 Nm.Acum asta intrebam mai devreme,care-i fenomenul,se desurubeaza respectivul surub? Se stimuieste filetul,ori se reteaza surubul?Se reteaza axul,pana de fixare/ghid a platoului? Acum,ca veni vorba de respectiva pana/ghid,daca nu era acolo la momentul ansamblarii platoului,sanse 100% sa sara respectivul platou...

Mda! Revin,am gresit,era vorba de compresorul Corsa C... La Corsa D vad ca-i altfel ansamblul,.... mai sapam! Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR