Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Marius94

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut astazi m-am apucat sa schimb distributia si cred ca am decalat-o cu un dinte ca se aude motorul ciudat si se simte o lipsa de putere .
Ma poate ajuta cineva cu sfaturi cum sa o readuc la punct'?
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Uite semnele. Ai grija la intinzator.Ca mai mult ca sigur de acolo "a plecat" de la punct. Altadata invarte motorul o tura completa adica de 2 ori si dupa aia verifica semnele iar.

Si un sfat avand in vedere ca esti nou pe Club Opel. Pune pasta de blocare la pinionul pompei de ulei la tipul asta de motor.
  • Marius94

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Deci dau cureaua jos de tot, pun la semnele astea si trebuie sa mearga bine ?
Si cu pasta de deblocare care e treaba? Se blocheaza pompa de ulei ?
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
In mod normal , daca distributia este decalata ar trebui sa apara check engine in bord adica un bec galben. In mod anormal ... este posibil sa nu apara.
In prima faza verifica doar punctele distributiei la axa cu came + vibrochen fara sa demontezi cureaua.Vezi ca pe pinionul de la axa cu came este o gaura, prin gaura aia bagi un surub la cote asa cu este prezentat si in poza de mai sus. Gaura este fix ca in poza.
Dupa aia verifici la vibrochen.
La remontare ai GRIJA la surubul de la axa cu came sa NU-L UITI ACOLO.
Treaba cu piulita pinionului pompei de ulei este ca .... are prostul obicei sa se desfeleteze la acest tip de motor, si de aici "beneficiile" aferente adica motor praf.
Apropo ce cod motor ai ?
Skip ads

  • Marius94

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am 17 cdti din 2004. Multumesc mult pentru sfaturi. O sa iti zic maine daca am rezolvat
  • Marius94

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Semnul la vibrochen care este ca nu ma prind din schema ?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat distributia acum 3 zile la Astra G 1.7cdti 2004 (masina sotiei) si la mine cu distributia pusa corect S-A APRINS BECUL DE CHECK ENGINE. Motorul mergea absolut normal. L-au tinut pandaliile cateva porniri-opriri, apoi becul s-a stins lucrurile au revenit la normal in bord iar eu m-am linistit. Motoarele astea pline de senzori ai zice ca-s organice... nu alta.

Si la mine a fost prima data ca i-am facut distributia la acest tip de motor. Tu cum ai verificat semnul de la vibrochen ? Arborele cotit se blocheaza cu un surub M8 pe pozitie, dar pentru semnul de la vibrochen eu a trebuit sa folosesc o oglinda, ca cuiul care era infiletat in carcasa pompei de ulei ,,au uitat sa-l mai puna cei de la Opel la motorul asta Z17DTL,, si in acesta situatie (mai ca-mi venea sa-mi bag ceva in omiterea asta idioata a lor) trebuie sa folosesti o oglinda-ceva, ca nu vezi semnul pentru vibrochen tocmai de curea, ca-i dupa ea.

Personal mi-am propus sa caut un motor Y17DT sau X17DT, sa desfiletez cuiul care-ti arata de dedesuptul motorului daca vibrochenul e la semn si sa-l infiletez in carcasa pompei de ulei la Z17DTL. Gaura filetata am vazut ca exista... semnul de pe fulia care vine montata pe vibrochen in 4 suruburi am vazut ca exista si el... Din experienta subliniez ca MULT mai bine se vede de dedesupt (dupa cuiul ala) daca vibrochenul e la semn, dar deh... reducerea de costuri, bat-o vina!
  • dieselpower

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2015

  • Mesaj Privat
La arbore jos pe pinion,pe partea neteda trebuie sa ai un sanț care vine corelata cu o mica sageata de pe pompa de ulei,ca sa iti iti fie mai usor vine in jurul orei 12 ca si gradatie,axa cu came se blocheaza cu un surub de 6 ( merge unul lung de la capacul de distributie ) si vine in gaura de pe pinion in jurul orei 10 ,sper sa iti fie de ajutor.
  • Marius94

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc mult baieti. Am rezolvat-o astazi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR