Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • sory_daniel19

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut ! La relanti iti da senzatia ca motorul da sa moara sta undeva pe la 600-700 de turati si mai variaza din cand in cand , dar asta nu ar fi problema cea mare . Problema care a devenit deja stresanta este ca in treapta 2 si 3 daca motorul este intre turatiile 1500-2000 si accelerez putin mai tare imi intrerupe ( pe romaneste da in nas ca la dacia pe carburator ) sa nu se inteleaga ca face doar in treapta 2 si 3 asa face in toate treptele dar ca la alte turatii si doar la accelerari mai brutale .
Am schimbat bujiile si minune Shocked a fost o periada in care nu a mai facut dar dupa iarasi a revenit problema Sad am curatat clapeta de acceleratie am scos bujiile sa vad cum arata si bujia 3 (de la dreapta la stanga ) era uda am curatat bujiile le-am reglat iarasi(0,8 mm) si din nou isi revine o scurta perioada de timp(30-50km).
Acum recent am schimbat bareia in loc de una de 45 A am pus una de 55 A si iarasi minune nu mai facea asa o scurta perioada (20-30 km). Ma gandesc ca este ceva de pe partea electrica bobina sau o problema de la un senzor, copiuter de bord nu pot sa-mi dau seama . Ma poate ajuta cineva ? Crying or Very sad Multumesc anticipat !

Cod(uri) eroare:
0340

Model: Corsa c
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z12XE
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eroarea este de senzorul camshaft, acum bine ar fi fost ca sa ne fi dat mai multe detali despre eroare. Sa intervenit la distributie ?, cum se aude si se comporta motorul dupa ce se incalzeste? Cauta pe forum, sant multe detalii si chiar rezolvari, date de colegii in principal de dom. Cuciureanu. PS. Gap-ul la bujii trebuie sa fie de 0.9-1 mm.
  • sory_daniel19

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Distributia a fost schimbata acum 35 000 km, motorul are un tacanit minor specifc moroarelor opel cu distributie pe lant din cate am inteles de la mai multi mecanici ( la cald ), turatiile la relanti variaza dupa ce se incalzeste motorul .
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
De cand a aparut eroarea? Mecanicii respectivi sant ce-i care au schimbat distributia? La motoarele acestea,daca totul este pus la punct,nu trebuie sa se auda nimic in afara de injectoare si din cand in cand,valva de purjare. Nu este nimic " specific",aproape ca nu-ti dai seama ca merge motorul daca este capota lasata. Ma repet,trebuie tester care se arate tot ce are legatura cu cod eroare 0340. ( cablaj, mufe,senzor,distributie decalata, etc.). PS . CITESTE tot ce sa scris pe forum despre eroare si simtome,sant informatii garla si in plus sant gratis, nimeni nu vĂ£ va repara masina online.
  • Sorin Popa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut, si eu patesc ceva similar la turatii mici cand incerc sa accelerez mai tare, dar la mine eroarea e P0300 si P0302. Am acelasi z12xe, dar din 2001. Am gasit pe net tot felul de motive gen presiune combustibil, aer fals, senzori de la axa cu came sau arborele cotit, EGR , compresie etc. Problema e ca nu am unelte pentru a testa compresia sau presiunea combustibilului iar de cumparat senzori n-as vrea fara sa fiu sigur ca acolo e sursa problemei.
Orice sfat/idee/indrumare va fi apreciata!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR