Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • bobbi

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
bobbi a scris:La mine din pacate prima tentativa a esuat, din cauza lipsei cheilor solide. Asa ca pentru cine se apuca, recomand sa aveti chei solide (in special tubulare), atat ca material cat si ca maner.
In alta ordine de idei, am inceput cu cele doua furtune groase de cauciuc din fata (de la intercooler presupun) si cand le-am scos am gasit putin ulei. De asemenea, la intrarea in throttle am vazut ca si pe acolo prin interior erau urme de ulei, este normal asa?

Am luat niste chei mai solide, dar ma las pagubas, am si reusit sa rup un cap de tubulara, desi inainte dadusem pe surub cu putin wd40. Pur si simplu la mine nu a vrut sa se desfaca, asa ca ramane varianta cu service-ul.

Precizare: cred ca aveti nevoie de chei de 12, nu de 13 dupa cum s-a spus. Eu am incercat cu o tubulara de 13 si era prea mare. Pentru coliere, sunt bune cele de 7.
Skip ads

  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
bobbi a scris:
Precizare: cred ca aveti nevoie de chei de 12, nu de 13 dupa cum s-a spus. Eu am incercat cu o tubulara de 13 si era prea mare. Pentru coliere, sunt bune cele de 7.

eu cred ca e mai cu cantec treaba. capul de la surub e un pic conic. si la mine s-a chinuit omu' sa le desfaca. banuiesc ca sunt ceva chei speciale.
  • sasu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
este posibil ca dupa curatarea egr-ului consumul de motorina sa creasca? daca da, ce ar trebui sa fac pt. al aduce la normal?
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
In timpul operatiei de curatare a EGR-ului faci multe poze, si pastrezi toata mizeria pe care o scoti. Daca iti creste consumul, utilizand pozele pentru o pozitionare cat mai corecta, montezi mizeria la loc in EGR, si consumul ar trebui sa revina la valorile initiale...
Skip ads

  • bobbi

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@claudiu: ignore
@sasu: detaliaza putin cu cat ti-a crescut consumul. Azi am efectuat si eu curatarea, din pacate doar de egr, deoarece din ce se vedea ar fi trebuit si admisia. Inca nu pot sa zic ceva despre consum, dar pot sa zic acum ca masina trage mult mai bine si nu mai scoate fum. Inainte deja dupa 2800-3000 se simtea ca incepea sa traga mai greu iar daca calcam putin pedala imediat scotea fum.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
La mine se manifesta altfel de la 1000 de ture pana la vreo 1700 urca greu dupa 1700 se accelereaza ca din pusca poate fi valva EGR ?
  • andrey_00

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@adrian82, nu e nici o problema, cam pe atunci incepe sa se puna in valoare turbina, si d-aia pleaca odata brusc de la turatia aia, e normal.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am mers cu un amic care are cdti 1,7 - opel si nu se simte la mine nu iese fum chiar daca o turez de o ia naiba si accelerari scurte. Odata mi-a stat parins si masinuta cu cheita cand puneam cheia in pozitia M(motor) dar l-am resetat cu sonda si nu s-a mai aprins .
De tras trage super cand intra turbina in sarcina se duce glont.
andrey_00 ms .
Skip ads

  • Drondu Krysty

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
apropo am si eu o intrebare
eu am un opel meriva cu motor 1.7 CDTI tip motor ( Z17DTH )
este la fel ca asta de la astra h?
am o problema la el , nu sta pornita la rece dimineata, trebuie sa o tin eu turata vreo 4-5 min ,si dupa aia nu mai am preobleme
imi puteti zice si mie care e problema ?
un manual service cu tipu asta de motor?
la titlu "opel meriva" nu prea e nimic explicat zice cineva ca ar fi REGULATOR, PRESIUNE, INJECÞIE CARBURANTnu stiu ce sa fac?
manual imi trebuie neaparat cu tipu asta de motor
si un raspuns ?? Sad Rolling Eyes
cica asta ar face probleme ,dar nu am idee sa o desfac si cum sa o curat deaia imi trebe manual service
  • andrey_00

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Da, motorul este exact acelasi model ca si cel dupa Astra H.
Nu stiu sa-ti zic exact care ar fi problema la tine, ar putea fi din mai multe motive, asa cum vad ca deja ai auzit o parte din ele.
Din pacate n-am un manual de reparatii pt Z17DTH, ti l-asi fi dat cu placere. Din pacate poza se vede mult prea mica chiar daca apas pe ea sa o arate mai mare.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
azi mi-am curatat si eu egr multumita sfaturilor lui andrey_00
a durat o zi intreaga, multi nervi,un sac de carpe si multa rabdare!
in final am scos din egr si teava de intra in galeria de admisie 2 pumni de "funingine" operatia per ansamblu mi-a iesit bine! is dezamagit deoarece nu am putut curata si galeria de admisie(mi-a fost frica sa umblu acolo)! ce detaliu nam luat in seama si ma intereseaza!
AM OBSERVAT FAPTUL CA RETURUL DE LA ANTIGEL IMI MERGEA NUMA DACA ACCELERAM MASINA! precizez faptul ca acesta lucru l-am sesizat in cele 5 min cat a mers masina dupa ce am pornit . Masina a pornit la prima cheie foarte bine consumul la relantii a fost de 1l/h iar dupa 2 3 min s-a stabilizat de 0.5l/h. ce ma intereseaza pe mine acest lucru este normal? maine o voi scoate la un drum sa vad cum se comporta si daca circuitul antigelului este continu si pe retur!
deasemenea ma poate ajuta cineva cu un tutorial despre curatarea blocului de admisie care este extrem de murdar! ( acesta lucru la o masina cu 2000 km in rom si 120.000 in franta)! astep raspunsuri si solutii!
va salut cu respect
  • bobbi

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca te tine poti sa te bagi la admisie, dar nu iti recomand. Partea asta am facut-o la service. Ca sa-ti faci o idee, pe langa toate firele ce trebuie date la o parte, trebuie data jos rampa, care are prinderea exact sub admisie, si trece peste admisie spre injectoare. Si cum rampa este destul de jos pozitionata, e de munca. Cat despre admisie, la mine pe langa faptul ca avea depuneri, clapetele erau blocata aprope pe inchis. Cum actionarea lor e pe vacuum, nu avea destul forta sa le deschida, nici macar cu mana nu puteam sa le deschid pana la capat.

Dupa ce am curatat, consumul la relanti a scazut la 0.3-0.4l/h, totusi in trafic nu stiu de ce mai sta pe la 0.5l/h; nu are legatura cu ventilatorul, deoarece nu pornea la momentul respectiv. La drum in oras inca nu trage bine si la turatii mari scoate fum, banuiesc ca turbina e infundata, altceva nu are ce sa mai fie.
Skip ads

  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut
am gasit un tutorial cdespre curatare valva egr
cine e interesat sa_mi dea mesaj
e cam mare de postat aici cred
cam 3 pagini
  • onzaueb

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut, am citit cam ce s-a scris pe thread, dar tot sunt nelamurit. Cu permisiunea celor ce au scris deja, imi expun si eu oful...
Care este problema mea:
Am un astra g din 2003, z17dtl. De curand a inceput sa se aprinda "check engine" de fiecare daca cand mergeam pe autostrada cu aprox 130-140. Becul statea aprins 1-2 zile, chiar dupa opriri-porniri repetate ale motorului. Am fost la service radacini pt diagnoza si de acolo mi s-a spus ca un ax din turbina (nu am retinut exact care) se misca f putin (2-3mm din 20mm cat ar trebui) iar egr-ul s-a blocat si el cu diverse mizerii. Evident ca ei mi-au propus schimbarea cu piese noi, nota de plata pt schimb egr si turbina fiind cam piperata (aprox 5000 ron cu manopera).
As dori un sfat: sa merg la un mecanic priceput sa curete egr si turbo? Sau sa caut sa cumpar mai ieftin din alta parte piesele astea si sa mi le schimbe un mecanic bun?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata, adevarul e si cine curata...
  • onzaueb

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Multam de sfat! La curatare ma gandeam si eu, mai ales ca masina nu cred ca are mai mult de 200-220 mii km reali. O sa caut pe cineva care se pricepe, singur ma indoiesc ca voi reusi Smile)
  • ksr00

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Intentionez sa incerc sa curat si eu EGR-ul, mai ales ca de curand am primit un P1400 combinat cu P0400. Am observat ca inainte si dupa EGR sunt 2 garnituri. Respectivele garnituri se distrug la demontare? Este necesar a fi inlocuite?

Inainte de EGR, mai este o piesa, banuiesc ca e throtle (inca nu am reusit sa instalez EPC-ul). Se poate curata si respectiva piesa, prin aceleasi proceduri?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Garniturile se pot refolosi, curata si throttle el fiind pentru oprire lina motor.
  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salutare, asta seara am patit-o , am descoperit un furtun spart de la sistemul de racire ( al 3 lea pe luna asta) sub EGR ...si bineinteles ca a trebuit sa demontez tot...teava care aduce gaze din evacuare, cele 2 corpuri EGR-ul si acceleratia cred ca se numeste corpul din aluminiu si teava care se prindede capacul de admisie de pe chiuloasa...am rupt un surub in galeria de evacuare si ... sa vad ce pot face maine...problema e alta, daca se poate desface EGR-ul si curata...e vreun risc?...se poate strica ceva? ...trebuiesc astupate orificiile prin care trece antigelul,scoase oringurile de cauciuc,carburolul (eu am luat de Policolor)ataca garniturile,se poate demonta mai mult decat valva de pe EGR...?eu am un caravan 1.7 CDTI ...ma poate ajuta cineva?
  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
...am reusit si am curatat admisia pana la galeria de admisie si... acum scoate fum negru la priza de acceleratie pana sa curat nu scotea...e adevarat ca EGR-ul din 2 orificii 1 era complet infundat iar al doilea mai bine de jumatate...am stricat EGR-ul?...nu inteleg de ce afuma? ...unde am gresit?
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR