- doggfatther
- **
- 185 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
eu m-as orienta spre alta masina ,are prea multe probleme si erori de fabricatie , cad piesele la ea intr.o galagie . eu de 1 an de cand o am nu am avut-o niciodata "intreaga" , am reparat una se strica alta , cu banii pe care i-am dat + reparatii cumparam una mai noua si nu ma durea capu [ timpt pierdut bani nervi etc. ] , casca bine ochii la ce cumperi
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Depinde si de noroc, gradul de uzura A mea are 11 ani si nu a avut probleme cu CIM-ul, model 2002 , vestit pt problemele de genul asta. Sincer recomand vectra c, sunt super multumit, nu stiu motorizarea de 1.9 cdti, dar referitor la caroserie e foarte legata, se tine bine in curbe, e foarte spatioasa, portbagaj imens, e foarte lata (da impresia de limuzina), suspensia e destul de comfortabila (prin gropi nu e socul mare, depinde si de janta), piese la directie destul de durabile. Ca si probleme, ar fi bratele bumerang de pe spate care se duc repede, rezolvarea este la sectiunea vectra c, si in momentul in care pivotii au joc, trebuie cumparat tot bratul (unul decent nemtesc ajunge la 600ron, cu tot cu bucse) ceea ce reprezinta un impediment, nemaiputand achizitiona pivotul separat care costa pana in 100lei. In rest ce sa zic, sunt altii poate care au probleme mai grave si cu vw, audi, etc... totul depinde de masina.
- deleted-88671
- *
- 37 mesaje
- din 08 Oct 2013
deleted-88671
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2013
- Mesaj Privat
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
- litium1000
- **
- 56 mesaje
- din 24 Jan 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Bucuresti
litium1000
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Eu sunt posesor de Vectra C GTS 1.9 Cdti, 120 CP, Z19DT. de aproape 6 ani. Masina e din 2004, eu am cumparat-o in 2008, la 130.000 km iar acum are 235.000 km.
In primul an de la achizitie, n-am bagat bani in ea, insa pe la 160.000 au inceput sa pice. De atunci cred ca am schimbat cam tot ce se poate. Cam tot ce vezi pe forum, la mine a picat. Nici nu mi le mai aduc aminte pe toate, ti le zic pe cele mai costisitoare..
- bratele bumerang (cred ca de vreo 2 ori);
- bielete de directie si bielete anti-ruliu (cred ca si astea de cel putin 2 ori)
- alternatorulul (ma rog, puntea de diode..releul de incarcare)
- clapeta de acceleratie;
- fulie alternator;
- Volanta + ambreiaj (astea pe la 170.000)
- electromotor;
- fulie vibrochen;
- brate suspensie spate (am avut suruburile de reglaj pentru geometrie blocate in punte si a trebuit sa le tai, cu tot cu brate)
La un moment dat, pe la 180.000km a inceput sa traga ocazional in suturi la accelerari usoare.
Prost sfatuit de mecanici , am aruncat banii pe fereastra pentru:
-EGR ;
-Reconditionare turbo (pe motiv de suprapresiune );
Problema inca e nerezolvata m-am obisnuit cu ea. Dupa ultima diagnoza, trasul in suturi ar fi de la EGR, care ar trebui obturat/blocat/anulat. Nu ma mai deranjeaza atat de tare incat sa mai investesc.
Mai rau, m-am ales si cu suierat la decelerare la turbo dupa operatiunea de reconditionare, care s-a accentuat in timp si acum a devenit de nesuportat pentru mine. - aici trebuie sa ii mai fac ceva.
Daca mai adaugi reviziile regulate + distributie (de 2 ori) + alte consumabile (amortizoare, bucse, baterie..bla,bla) pot spune ca am avut costuri destul de mari de intretinere, pe care nu le-am luat in seama la inceput, si pot spune ca in primii 3 ani de folosinta nu mi-am permis masina asta. Poate am fost si mai ghinionist. Am cumparat masina in 2008, cand piata auto era ff sus, am dat pe ea 12.000E, iar acum nu stiu daca iau 4000E la vanzare.
Ce-i drept, in ultimul an nu am schimbat nimic, in afara de distributie, si am facut vreo 20.000 km, dintre care 5000 in afara tarii (cred ca am schimbat cam tot si masina e la a doua tinerete ) ). Inca ma bucur cand ies cu ea la drum lung, motorul trage fff misto (nu am simtit nevoie de remapare), iar consumul e excelent. E o masina foarte robusta si nu te lasa in drum.
Personal, pentru Vectra C diesel, 1.9cdti cred ca e un prag, intre 150 - si 200.000km in care incep sa cada multe componente. Daca depasesti pragul, cred ca te asteapta multi km linistiti.
Eu sunt posesor de Vectra C GTS 1.9 Cdti, 120 CP, Z19DT. de aproape 6 ani. Masina e din 2004, eu am cumparat-o in 2008, la 130.000 km iar acum are 235.000 km.
In primul an de la achizitie, n-am bagat bani in ea, insa pe la 160.000 au inceput sa pice. De atunci cred ca am schimbat cam tot ce se poate. Cam tot ce vezi pe forum, la mine a picat. Nici nu mi le mai aduc aminte pe toate, ti le zic pe cele mai costisitoare..
- bratele bumerang (cred ca de vreo 2 ori);
- bielete de directie si bielete anti-ruliu (cred ca si astea de cel putin 2 ori)
- alternatorulul (ma rog, puntea de diode..releul de incarcare)
- clapeta de acceleratie;
- fulie alternator;
- Volanta + ambreiaj (astea pe la 170.000)
- electromotor;
- fulie vibrochen;
- brate suspensie spate (am avut suruburile de reglaj pentru geometrie blocate in punte si a trebuit sa le tai, cu tot cu brate)
La un moment dat, pe la 180.000km a inceput sa traga ocazional in suturi la accelerari usoare.
Prost sfatuit de mecanici , am aruncat banii pe fereastra pentru:
-EGR ;
-Reconditionare turbo (pe motiv de suprapresiune );
Problema inca e nerezolvata m-am obisnuit cu ea. Dupa ultima diagnoza, trasul in suturi ar fi de la EGR, care ar trebui obturat/blocat/anulat. Nu ma mai deranjeaza atat de tare incat sa mai investesc.
Mai rau, m-am ales si cu suierat la decelerare la turbo dupa operatiunea de reconditionare, care s-a accentuat in timp si acum a devenit de nesuportat pentru mine. - aici trebuie sa ii mai fac ceva.
Daca mai adaugi reviziile regulate + distributie (de 2 ori) + alte consumabile (amortizoare, bucse, baterie..bla,bla) pot spune ca am avut costuri destul de mari de intretinere, pe care nu le-am luat in seama la inceput, si pot spune ca in primii 3 ani de folosinta nu mi-am permis masina asta. Poate am fost si mai ghinionist. Am cumparat masina in 2008, cand piata auto era ff sus, am dat pe ea 12.000E, iar acum nu stiu daca iau 4000E la vanzare.
Ce-i drept, in ultimul an nu am schimbat nimic, in afara de distributie, si am facut vreo 20.000 km, dintre care 5000 in afara tarii (cred ca am schimbat cam tot si masina e la a doua tinerete ) ). Inca ma bucur cand ies cu ea la drum lung, motorul trage fff misto (nu am simtit nevoie de remapare), iar consumul e excelent. E o masina foarte robusta si nu te lasa in drum.
Personal, pentru Vectra C diesel, 1.9cdti cred ca e un prag, intre 150 - si 200.000km in care incep sa cada multe componente. Daca depasesti pragul, cred ca te asteapta multi km linistiti.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
la mine problema cu trasul in suturi s-a rezolvat dupa ce am demontat clapeta, egr si racitorul de gaze de sub termostat si le-am montat la loc si izolat cum trebuie sa nu mai existe scapari.
am mai inlocuit si furtunasele de vacuum (sunt unele subtiri cam cat un creion, nu ma pricep la diametru) care erau rupte efectiv.
incearca si tu poate are rezultat.
la mine a avut ca rezultat si o mica surprizica...
a scazut consumul mediu pe oras de la 9,5 (un consum scos pe timp de vara-inceput de toamna) la 8,5 (noiembrie-decembrie) si motorul trage cum ar trebui.
am mai inlocuit si furtunasele de vacuum (sunt unele subtiri cam cat un creion, nu ma pricep la diametru) care erau rupte efectiv.
incearca si tu poate are rezultat.
la mine a avut ca rezultat si o mica surprizica...
a scazut consumul mediu pe oras de la 9,5 (un consum scos pe timp de vara-inceput de toamna) la 8,5 (noiembrie-decembrie) si motorul trage cum ar trebui.
- litium1000
- **
- 56 mesaje
- din 24 Jan 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Bucuresti
litium1000
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
M4rius
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2014
- Mesaj Privat
- pancu
- **
- 279 mesaje
- din 13 Jul 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Dambovita
pancu
- Mesaje scrise: 279
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- vectrapxi1
- **
- 67 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z16XE
- Brasov
vectrapxi1
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Detin o Vectra C de 1.6 16V (X16XE) din 2004 si sunt multumit de masina, motor, tinuta de drum. Consumul la 1.6 nu e un consum ca in carte, daca mergi regulamentar sa ai un mixt de 7.2l/100km, asa imi iese mie, in Brasov si la drum prin preajma orasului, cu aer condtionat sa zic ca mai creste putin. Ca motor e fiabil, pe langa consumul de ulei tipic motorului, piesele la Vectra sunt ieftine, am schimbat distributia la 90.000 si m-a costat aprox 600 lei cu tot cu pompa de apa. Recomand modelul, interior confortabil, sta bine in curbe, suspensie confortabila, consum decent, fiabil, dar as recomanda motorul de 1.8i daca vrei mai multa putere si totusi consumul nu o sa te sperie. De exemplu pe autostrada la 140km/h la 4000rpm in treapta a 5 a cu aer cu tot am avut un consum de 8.1l/100km, mers constant. Spor la cumparat!
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
iuli_md
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2007 z1.6xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare..Sunt posesor de astra g si vreau sa o schimb cu o verctra c 1.6 din 2007
Pentru ca nu am gasit prea multe date pe forum despre acest model,as vrea sa ma ajutati,daca stiti,cum sta cu consumul ,daca are vlaga masina,si cateve impresii despre ea..Nu vreau sfaturi de gen ""cumpara diesel"",doar strict de acest model.Ar mai fi un Vectra c tot din 07,dar motor 1,8 dar are cutie automata si mi-e teama!multumesc
Pentru ca nu am gasit prea multe date pe forum despre acest model,as vrea sa ma ajutati,daca stiti,cum sta cu consumul ,daca are vlaga masina,si cateve impresii despre ea..Nu vreau sfaturi de gen ""cumpara diesel"",doar strict de acest model.Ar mai fi un Vectra c tot din 07,dar motor 1,8 dar are cutie automata si mi-e teama!multumesc
iuli_md
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2007 z1.6xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Red_dog
- ****
- 1,112 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,112
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
Nup, am eu 1.8. Am cutie manuala, si sunt multumit de ea. nu este foarte alergatoare. Are doar 122 cp si este totusi o masina mare. Insa am un consum foarte bun pentru benzina, si pentru motorul ei. Am un consum de 6.7 extraurban, mers normal, undeva la 80 km/h. Asta e consumul pe care il scot pana la munca si inapoi (50 km zilnic). In Bucuresti am avut 9,1-9,3. Iar un consum bun pt Bucuresti, dar am cutie manuala, la cutie automata o sa manance mai mult. Nu recomand 1.6, parerea mea, pt ca o sa fie destul de puturoasa pentru ca motorul e mic si masina mare, si consumul o sa fie mai maricel. Insa din cate am auzit e un motor bun, daca nu cauti neaparat performante, masina e buna si nu are probleme, si daca mai este si o afacere buna..eu zic ca merita. Acum tu ramane sa te hotarasti, in functie de starea generala a celor doua masina. Mult succes!
iuli_md
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2007 z1.6xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2012
- Mesaj Privat