Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • c0xty

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 1.9CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2015

  • Mesaj Privat
@jgyprime..... sfatul tau ar fi sa fac anulare DPF din soft sa scap de fumul albastru?
Mentionez ca si azi am facut 100 km si fumul nu il da mereu..... verificat iar ulei , antiger ..... toate cum erau..... stiam ca fumul albastru = segmenti dusi..... insa nu mai stiu ce sa cred.... ulei nu consuma.....
Cat despre desmembrat.... intai sa o trimit acasa si pe urma oi vedea ce oi face cu ea.... oricum am ochit un Passat de data asta...
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca erau segmentii dusi arunci fumega mereu, si la rece, si la cald.

Nu stiu daca anularea dpf din soft ar rezolva problema fumului dar stiu ca spargerea continutului dpf nu e ok fara anulare din soft.
  • costel17cmd

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut, de astãzi am o problema si eu, când calc pedala de frânã se aude parca iese aer pe undeva. se aude cu motorul pornit dar si cu el oprit. ce credeți ca ar putea fi? Va mulțumesc.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pierzi vacuum pe la pompa de servofrana sau prin alta parte...
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
amm nevoie urgent sa golesc rezervorul la masina.
am de gand sa las in rezervor cat mai putin posibil (trebuie sa las masina intr-un service agreat de asigurator si nu vreau sa las mai multa motorina decat trebuie, adica 1 litru maxim).
doresc indicatii de golire exacte.
vectra c, z19dt berlina, proprietate personala.
puteti sa veniti cu indicatii pe privat ca sa nu incurajam "imprumutul"
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salutare.
Din ce am mai citit auzit pe aici, se pare ca electrovalva care actioneaza geometria turbo este un fel de consumabil, din motive de overboost.

Se pare ca pentru Vectra C aceasta piesa costa in jur de 380-400 lei, iar pentru Astra H costa cam 200-220 lei, desi motorizarea este aceeasi, Z19DTH.
Diferenta vizibila intre cele 2 electrovalve este ca cele 2 tevi de vacuum la vectra sunt orientate orizontal, iar la Astra sunt orientate in sus.

Intrebarea mea este daca se poate pune cea de Astra pe Vectra? Sunt 100% compatibile? A facut cineva test?
Parca nu as da dublu doar pentru ca am furtunele alea orizontale, din ce am vazut ar fi loc sa le pun si vertical.

Voi ce parere aveti?
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Electrovalva GM e 380 si la astra, am schimbato eu de vre-o luna. Am pus pierburg care e vreo 210 lei. Ideea e ca alea GM am inteles ca ar fii tot Pierburg doar ca au facut rebrand cei de la GM si o vand mai scump
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
99% dintre piesele "GM" sunt doar branduite.
si nu se intampla doar la gm chestia asta...
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ok... Nimeni nu a zis daca se potriveste de la Astra la Vectra.
  • camataru4u

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2015

  • Mesaj Privat
xcuseme a scris:Salutare.
Din ce am mai citit auzit pe aici, se pare ca electrovalva care actioneaza geometria turbo este un fel de consumabil, din motive de overboost.

Se pare ca pentru Vectra C aceasta piesa costa in jur de 380-400 lei, iar pentru Astra H costa cam 200-220 lei, desi motorizarea este aceeasi, Z19DTH.
Diferenta vizibila intre cele 2 electrovalve este ca cele 2 tevi de vacuum la vectra sunt orientate orizontal, iar la Astra sunt orientate in sus.

Intrebarea mea este daca se poate pune cea de Astra pe Vectra? Sunt 100% compatibile? A facut cineva test?
Parca nu as da dublu doar pentru ca am furtunele alea orizontale, din ce am vazut ar fi loc sa le pun si vertical.

Voi ce parere aveti?
incearca si tu.dar la vectra supapa aia e actionata de pompa de vacum,nu e electro...poate la modelele de dupa 2004.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am pus azi de proba o valva noua Pierburg de Astra Z19DTH. Nu am simtit nici o schimbare. Turbina la mine cam suiwra si cred ca pierde ceva presiune pe la colierul din stanga, pentru ca e murdar de ulei acolo.
  • Liliana lung

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2013

  • Mesaj Privat
imi pare rau dar nu stiu unde sa postez, conduc un opel vectra c , si la oglinda laterala de la sofer de cateva zile a aparut o pata maro , aproape cat toata oglinda , infilatratie de apa? sau altceva ?
pot sa fac ceva sa scap de pata ,sa revina oglinda la normal ? e neplacut la condus seara
ms mult
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
schimbi geamul de la oglinda.
e aproximativ 50 de lei.
  • camataru4u

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Liliana lung a scris:imi pare rau dar nu stiu unde sa postez, conduc un opel vectra c , si la oglinda laterala de la sofer de cateva zile a aparut o pata maro , aproape cat toata oglinda , infilatratie de apa? sau altceva ?
pot sa fac ceva sa scap de pata ,sa revina oglinda la normal ? e neplacut la condus seara
ms mult
. Am cumparat doar oglinda fara carcasa si am dat 35 ron nou nouta,tot vectra c
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am facut revizia dupa 8 luni si cartusu de motorina era jumatate plin cu apa , nu bag de la bidoane sau alte prostii , nu inteleg de unde atata apa ca nu am mai patit
filtrele din iarna le luasem de la epiesa si au fost de proasta calitate , producator Man dar erau din plastic moale si panza alta culoare si banuiesc alt material
acum le-am luat de la uleideulei si intradevar sunt originale si culmea mai ieftine
nici nu vreau sa ma ma gandesc la ulei , bidoanele par identice [ Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 5W30 ] , pe bidon scrie ca ar duce si 30k km , insa aveam 10k km si deja auzeam motoru cum toarce si l-am schimbat , cu toate ca masina se foloseste doar in vacante
  • babu69

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!

Tocmai am acizitionat un opel vectra C 2002 motor y22dtr cutie automata 92kw 2,2

Am venit cu ea din Germania fara probleme. La rece are pornirea cam greoaie in sensul ca invarte de vreo 3 4 ori apoi o ia. Imi cer scuze daca dublez cumva postarea dar nu am regasit problema mea pe aici. Am fost cu ea la mecanici si toti si-au dat cu parerea ca ar fi calculatorul de la pompa de injectie(6000 asa a zis mecanicul ron) ca ar fi niste oringuri de la injectoare 1200ron si imi desface masina bucati ca sa verifice pe unde ia aer). si a 2 chestie masina fiind automata cu o acceleratie normala schimba f repede adica la 65 am viteza a 5 iar la 100 km*h turatia scade in ralanti urca la 1600 iar scade iar urca nu e umpic subturat

Daca cineva a auzit sau s-a lovit de problemele astea sa ma anunte va rog
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
interiorul de la hatchback se potriveste la berlina ?
  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
mai putin spatarul de la bancheta spate se potriveste
  • deleted-88671

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2013

  • Mesaj Privat
A schimbat cineva radio half can cu un sistem ce ruleaza android ? Daca da , la ce pret , de unde si ce parere are investitie ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pentru half can nu cred ca sunt atat de multe dispozitive aftermarket care sa stie sa comunice cu masina...

insa daca nu ma insel, bc-ul se controleaza din maneta de stergatoare iar clima de pe panoul de clima.
incearca sa scoti complet unitatea actuala de pe masina si sa vezi daca mai functioneaza computerul de bord si clima.
daca totul functioneaza cum trebuie cred ca poti pune orice headunit aftermarket vrei.

ca sa ai comenzile pe volan (daca masina are) funcitonale va trebui sa gasesti un adaptor...
singura problema pe care o vad cu un headunit aftermarket ar fi ca nu mai vezi pe display-ul central numele melodiei / radio info / etc ci il vezi doar pe display-ul headunit-ului...
daca nu te deranjeaza aceste 2 mici inconveniente cred ca poti sa pui absolut orice headunit aftermarket.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR