Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Evident ca sunt si masini bune.
Eu am cautat 5 luni vectra pana am gasit, iar in romania tot ce am vazut interesant am verut VIN-ul... ca sa constat ca mi se vindeau masini cu 150-180mii km care de fapt apareau in bazele de date Opel cu approx acelasi nr de km dar cu muulti ani in urma.
Skip ads

  • marianvoicu79

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Va salut colegi cu Opel , vreau sa spun ca am avut 1 Opel Astra 1.4 twinport , 1 Opel Astra 1.7 cdti , 1 Opel Vectra C 1.6 benzina iar acum am Opel Vectra C Break (pt ca e familia mare acum ) 1.9 Diesel 120 cp .
Stim cu totii ca samsarii sau hai sa le zicem intermediari cum se autointituleaza ei atunci cand ii intrebi cine e proprietarul sau date despre masina , stim cu totii ca se dau km inapoi tocmai pe ideea ca romanul vrea o masina buna , ieftina si bineinteles km putini.
Eu unul sincer nu am verificat nici o masina in ce priveste nr de km , am un prieten care e bun in opel si vw si la el am fost mereu , ultimul Opel pe care il conduc acum are 248300 km , masina e fabricata in 2005 in Gemania . Conform cartii service in 2009 cand a cumparat-o un roman avea 146000 km , el o tine cu carte service Opel DiBas pana in 10. 07.2016 si o cumpar eu acum cu 243000 la bord si urmatoarea revizie cf cartii ar trebui la 256656.
Sincer va zic nu am verificat km la nici un service daca are km adevarati sau dati inapoi si sincer nici nu ma intereseaza. Mie personal imi place masina . Nu are nici o defectiune si cum se spune nu bate nimic si nu troncane nimic , nu stiu ce va fii de acum inainte dar masina arata foarte bine , are destule dotari de la scaune incalzite , navi mare color, bluetooth , pilot , ac bizonal,toate gemurile el senzori parcare etc , numai are rost sa enumar are destule . Ideea in sine e urmatoarea : Doar masina care o iei de la fabrica , sau o ruda gen frate , sora , nas , sau hai sa zicem vecinul care merge cu masina doar in concedii , doar acele masini ar putea sa aibe nr real de km , in rest , discutiile acesteas se pot intinde la nesfarsit. Va doresc drumuri bune , vreme frumoasa si fara incidente.
  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Tot pe acelasi principiu merg si eu, nu verific nr. de km ci cat de intreg e motorul.
Degaba are 100.000 km si revizii facute la 30.000 sau chiar mai mult, si alea poate facute "sters la gura". Sanse mari ca motorul ala sa fie praf sau aproape.
Mai bine cu 300.000 si ingrijit cum trebuie. Mai ales ca z19dt duce mult si bine daca-i dai ulei bun si la timp.
  • fanopelpph

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2015

  • Mesaj Privat
salutari...Am un opel vectra C 2003 2.2 ,diesel...Si mi s-a defectat portagajul...Mai exact nu mai functioneaza sa-l deschid din telecomanda si nici din interiorul masinii..partea electrica e moarta...Mecanicul mi l-a facut pe direct, sa mearga doar cu cheia...Piesa defecta este un ,,ceva ,,de dimensiunea unui biscuite Wink) pe care se poate apasa..stie cineva cum se numeste sa stiu ce sa caut pe la dezmembrari ...
Skip ads

  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pai fa-i o poza, si pune poza celor de la dezmembrari sa vada ce vrei. Sau o tii pe telefon si mergi la dezmembrari cu ea. Simplu. Multa bafta!
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Siiii... a venit vremea clasicelor erori de CIM: ESP si Volan cu ! aprinse in bord.
Poate a mai patit cineva si a rezolvat, asa ca postez un scurt istoric al aparitiei acestor martori:

- Incarcare in meniul secret am de obicei 13.8v, rar vad dimineata si 14, 14.1, asta fara consumatori. Daca aprind farurile si dau drumul la clima, deja nu prea mai sare de 13,7v
- bateria e un GM original, nu stiu cat de veche e, a stat in weekend 48h pe un redresor pana s-a aprins LED-ul de incarcare completa
- dupa pornire tensiunea scade chiar si la 12.1v, iar dupa approx 10-15 sec masina are un mic tremurat si alternatorul incepe sa compenseze pana la 13,7 -13,8v

Martorul ESP s-a aprins primul acum cateva zile, fara nici un alt simptom. Erori aparute:
U2139-00 - Can-Bus No communication with CIM
U2139-71 - Can-Bus Cim Message Range/Performance
U2143-71 - Invalid Data from SAS (steering angle sensor)

Dupa ce am pus bateria inapoi, a mers cam 1zi fara sa mai apara erori. Dupa asta a revenit martorul ESP.
Ieri l-a lovit si pe domnul DPF sa faca regenerare, asa ca am iesit la alergat putin cu ea pe centura. Spre intoarcere s-a aprins si martorul cu volanul si semnul exclamarii.

Ce am mai observat: Pornesc masina, nici o eroare. Pe loc fara sa plec, daca umblu la reglajul volanului, apare eroare ESP.

In rest masina merge absolut normal, semnalizarea functioneaza ok, claxonul merge, acele nu cad, totul e ok.

Daca a mai avut careva problema asta si a rezolvat, rog sa impartaseasca solutia.
Nu as vrea sa ma apuc sa dau 1500ron pe un CIM pana nu sunt 100% sigur ca el e vinovatul.
Am desfacut capacul de sus de la volan, CIM-ul este cod 13162134 DL.

De aproape 1 luna mai am si erori de bec ars marsarier stanga spate la pornire motor, desi becul functioneaza bine mersi.

Suspectez bateria/alternatorul slabe, dar totusi dece apare eroare ESP cand reglez volanul. Contact imperfect pe undeva?

Ce urmeaza sa fac:
- sa pun o alta baterie de proba pe masina
- sa verific incarcare alternator, sa curat toate mufele si contactele intre alternator/baterie
- sa dau jos CIM-ul si sa verific toate contactele, eventual daca e cazul sa refac lipituri pe placa
- sa curat/verific toate contactele la mufele din portbagaj stanga spate (parca REC ii zice)
- sa curat/verific mufa mare de la picior sofer, aia de dupa plasticul de unde deschizi capota.

Intentionez sa caut la dezmembrari un alternator de 140A si sa-l inlocuiesc cu al meu care are doar 100.
  • marianvoicu79

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Volan cu ! am patit-o si eu recent , am verificat lichidul din pompa de servo si ce sa vezi , era sub minim , scurgeri nu am vazut , ca nu m-am bagat sub ea , doar asa ce se vedea pe sus pe la motor , am umplut cu lichid si sa vedem ce se intampla , oricum am programat o verificare la masina sa vedem de ce are nevoie.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
xcuseme a scris:Martorul ESP s-a aprins primul acum cateva zile, fara nici un alt simptom. Erori aparute:
U2139-00 - Can-Bus No communication with CIM
U2139-71 - Can-Bus Cim Message Range/Performance
U2143-71 - Invalid Data from SAS (steering angle sensor)

erorile astea indica o problema de comunicare cu CIM, posibil din cauza alternatorului dar nu as baga mana in foc.
este posibil sa fie si de la vreun contact imperfect, asta poti verifica dupa demontare...
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Alternatorul a fost dat jos de pe masina si dus la un electrician bun care a zis ca e super OK si nu are rost sa ma bag la desfacerea lui, asa ca l-am lasat in pace, urmeaza sa-l pun pe masina.
Ciudat e faptul ca la el pe bancul de teste livra constant intre 14.1-14.4 si se adapta destul de repede cand era in sarcina.
Pe masina in schimb rar vad in meniul ascuns mai mult de 13.9v... o sa iau la curatat toate bornele si contactele.

CIM-ul la fel, l-am dat jos si i-am refacut toate lipiturile in care intra pinii de la diversele module care intra in el, am desfacut inclusiv senzorul de SAS si i-am refacut lipiturile.
Sper sa nu fi gresit cu ceva in manevrarea lui, azi urmeaza sa incep sa le montez inapoi pe masina si sa vad daca voi mai avea probleme.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la chestia cu meniul ascuns nu cred ca te poti baza prea tare pe el...
eu mi-am facut chestia asta pe masina:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=135346
si apoi am mers la cineva care are un aparat de masura profesional pentru verificarea incarcarii, si mi-a confirmat ca ceea ce imi indica voltmetrul meu este corect iar masuratoarea din meniul ascuns al BC este cam cu 0,3 V pe langa realitate.
adica, in meniul ascuns aveam 13.8v iar in realitate era 14,1 sau chiar 14,2...
nu stiu cauza pentru care este asa dar nu m-as baza pe el...


Ultima modificare facuta de jgyprime la Mie 09 Mar, 2016 3:29 pm
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Apropo de chestia asta, mi s-a parut f misto si implementarea acestui senzor de presiune turbo: http://www.youtube.com/watch?v=lvBULQLyUQA
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
e o chestie interesanta dar cat costa?
si unde se gaseste?
eu sincer mai am butonul fals din stanga de deasupra avariei pe care pot sa-l sacrific pentru ceva similar...
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
http://zada-tech.com/produc...ingle-boost-gauge - nu e chiar ieftin, dar e misto
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
60 de lire?
sincer mi se pare cam mult...
nu zic ca nu e util...
  • arcticblue

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Dupa ce am scapat de troncaneala de pe spate de la bucse, am observat ca am un zdranganit de la plasticul lateral spate. Piesa nr. 15 din schema de mai jos. Partea ei din spate, aia "ascutita" are joc, si bate in caroserie, pentru a-mi oferi o simfonie metalica la orice denivelare.

https://www.partsbase.org/op...-trim-saloon-f69/

Solutia a fost sa intind un fular intre astea 2, (ca si stanga si dreapta au joc ) si sa indes capetele lui intre plastic si polita aia din spate.

Stiti cumva o solutie mai eleganta sa scap de problema asta? Preferabil fara sa fie vizibila prin parbrizul spate.
  • rebreanradu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2015

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea si iertare daca nu am nimerit unde
sunt un proaspat posesor de opel, si acum ca s-a facut cald afara m-am gandit sa "racesc" un pic atmosfera din masina. ciu-ciu.
vid 45 min- presiune constata - fara scapari
incaracre freon 700gr
dau drumul la functia "ac" de pe bord , creste putin turatia, se aude un vajait mai tare dar nu baga rece - ventilatorul de pe radiator racire nu porneste
mi-a mai zis 1 altul ca modulul de pe ventilator, acea rezistenta de trepte se mai strica si sa o schimb
nu cred ca-s atat de ghinionist - am pus 6 module si cu nici 1 nu merge
azi am dat torpedoul jos si din grupul acela mare am scos afara o "chestie" care cica , de pe youtube, se numeste modul comanda AC. avea pini de conectare pe ventilator oxidati. i-am curatat. dar tot nu se invarte ventilator
ce mai pot sa fac ?
vectra c 2003 benzina z18xe
  • Andi Chitu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua, imi doresc sa imi achizitionez un opel, mai concret un vectra c an 2002- 2005 , si as dori un sfat in privinta motorizarii, care motorizare este mai buna privind raportul consum/ consumabile precizez ca masina ar fii una de naveta, 15- 20 km cu trafic relativ redus, si daca se mai poate sa imi spuneti defectele care pot aparea la ambele motorizari luand in considerare si varsta masinii. Va multumesc anticipat Smile


Ultima modificare facuta de Andi Chitu la Mar 19 Apr, 2016 3:59 pm
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
2002-2004 cred ca gasesti doar 2.0 DTI, care e un motor foarte fiabil dar cam tractor.
de la 2005 in sus daca nu ma insel au aparut CDTI-urile de la fiat, respectiv 120 si 150CP.
Cel de 120 e mai fiabil, are mai putine probleme, cel de 150 are cateva bube clasice dar oferta mai multa satisfactie avand 30cp in plus.
  • Andi Chitu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Eu m-am "orientat" oarecum spre 1.8 benzina sau 1.9 diesel, si as vrea sa stiu care ar consuma mai ok, si care are intretinerea mai ieftina, mai concret aud des speculatii despre consumul mare la motorul 1.8 si consumabilele scumpe la motoarele diesel, si voiam sa aud parerea directa de la un propietar, mai ales ca masina deja ar avea o varsta oarecum inaintata.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai...
1.8 benzina are 125 cp.
1.9 diesel are 120 cp dar in anii aia de fabricatie gasesti mai rar 1.9 si mult mai des 2.0 si 2.2.

este normal ca un motor diesel sa consume mai putin decat un motor asemanator dar benzina pus pe aceasi caroserie.
mai ales ca motorizarile 1.9 cdti au toate 6 trepte iar 1,8 benzina au 5 trepte.
eu cu 1.9 si 120 cp am aproximativ 9,5 litri / 100 km in conditiile in care viteza medie este sub 25 km/h (consum de oras, drumuri scurte la ore de varf).

la consumabile este invers, sunt mai ieftine la benzina decat la diesel.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR