Parola noua?


de aproape un an imi curge usor uleiul din caseta de directie...pe pedala de frana. Nu foarte mult, dar suparator, cu atat mai mult ca trebuie sa imi vand masina. Ce sfaturi imi puteti da in acest sens. Sa iau o caseta second, sa caut un mecanic destept sa-mi schimbe doar garnitura? Posed un astra caravan, motor C16SE, 74 KW/150 CP, an 1993.
Scuze pentru topicul identic postat la "cumpar-vand piese"
Si eu am o problema asemanatoare la un vectra c 2004. Imi curge ulei pe la burduful dreapta. Am pus eu ceva banda de izolat speciala acolo si vad ca nu prea se mai vede sa se umezeasca. In rest servo merge normal la mine, cu unele mici "rontaieli" la volan cand misc pe loc. (parca virez pe nisip) . In rest...cat o tine, dupa aia vb cu trami...ca doar el e expertul
ccostras, daca vrei sa tii cont de sfatul meu, schimba-i simeringul. E muuult mai ieftin decat o caseta veche ce poate avea un simering la fel de copt ca cel de-acum.

john_shukarul, burduful nu tine la presiune, ci are doar rol de protectie contra apei si prafului, il bandajezi degeaba. Mai bine verifica nivelul de ulei in pompa si ai grija sa nu ramana pe sec, sa nu se gripeze. Pompa e mai scumpa decat caseta (in cazul Vectra C). P.S. multumesc!
Trami mie mi-au spus ca nu pot schimba doar semeringul , pt ca e element de siguranta caseta si nu se poate decapsula Question Exclamation
bertone, am mai auzit expresia asta, iar cei ce spun asa fac bine ca nu se baga. Nu exista caseta capsulata, toate se pot demonta si li se pot inlocui simeringurile. Un exemplu de caseta demontata, Astra G fabricatie TRW a doua generatie:




De aceea existam noi, reconditionatorii, iar o mare parte a casetelor vandute/inlocuite sunt reconditionate (nu noi, asa cum se pretinde de fapt).
Cum faci sa deosebesti o caseta reconditionata de una noua? Primul dubiu ar fi ca se cere caseta veche la schimb, altfel vei plati o cautiune. Apoi, o caseta reconditionata este intotdeauna vopsita, nu mai are culoare natur. Unele sunt negre, altele albastre, gri, argintii, etc. Sunt vopsite peste tot, inclusiv tuburi, suruburi si piulite.
Pai bine trami , atunci cat poate costa inlocuirea unui semering la caseta mea ? Totusi e un semering . Iar o caseta noua costa 1000 lei ?
O caseta noua nu costa doar 1000 lei. Cam atat costa una reconditionata fara sa dai caseta veche la schimb.
Caseta lui ccostras este din constructie destul de robusta si curge doar pe la simeringul de la axul distribuitorului, simering ce se poate inlocui din exterior, fara sa faci caseta bucati, in cel mult 10 minute (daca este demontata de pe masina). Este o solutie de moment, nu reconditionare totala, dar cu destule sanse sa mearga inca multi km.
In cazul tau, bertone, nu poate fi vorba de schimbatul unui singur simering, ci a intregului kit pentru ca a ta curge pe la cremaliera si este neaparat nevoie s-o faci bucati, asa ca in poza de mai sus. Iti dai seama ca odata demontata n-ai cum sa nu schimbi totul, iar pretul unui kit e de cca 70 euro. In plus, sunt necesare si alte operatii mecanice pentru inlaturarea defectelor care au dus la uzura simeringurilor, ca aici sigur nu poate fi vorba de imbatanirea lor naturala. Vine apoi remontajul, reglajul si proba. Toate astea nu se fac in 10 minute si nici ''pe genunchi'', fara scule sau dotare, de aici pretul respectiv. Oricum, dupa o reparatie ''ca la carte'', caseta trebuie sa iasa cel putin la fel de buna ca una noua.
merci trami...dar imip oti spune si daca gasesc acel semering pe undeva?
trami a scris: O caseta noua nu costa doar 1000 lei. Cam atat costa una reconditionata fara sa dai caseta veche la schimb.
Caseta lui ccostras este din constructie destul de robusta si curge doar pe la simeringul de la axul distribuitorului, simering ce se poate inlocui din exterior, fara sa faci caseta bucati, in cel mult 10 minute (daca este demontata de pe masina). Este o solutie de moment, nu reconditionare totala, dar cu destule sanse sa mearga inca multi km.
In cazul tau, bertone, nu poate fi vorba de schimbatul unui singur simering, ci a intregului kit pentru ca a ta curge pe la cremaliera si este neaparat nevoie s-o faci bucati, asa ca in poza de mai sus. Iti dai seama ca odata demontata n-ai cum sa nu schimbi totul, iar pretul unui kit e de cca 70 euro. In plus, sunt necesare si alte operatii mecanice pentru inlaturarea defectelor care au dus la uzura simeringurilor, ca aici sigur nu poate fi vorba de imbatanirea lor naturala. Vine apoi remontajul, reglajul si proba. Toate astea nu se fac in 10 minute si nici ''pe genunchi'', fara scule sau dotare, de aici pretul respectiv. Oricum, dupa o reparatie ''ca la carte'', caseta trebuie sa iasa cel putin la fel de buna ca una noua.


Gata acu' am inteles . multumesc . Cred ca in curand o sa te apelez ca nu se mai poate Laughing
pentru trami. Am vorbit cu mecanicul
e usor de schimbat simeringul...dar greu de gasit acel simering.Cica nu-l gasesc...e posibil.Ca daca il am mi-l schimba in doi timpi si trei miscari :)
Da-mi un mail sau mp cu adresa ta, ti-l pun intr-un plic prin posta.
Trami...stiu ca mi-ai spus sa ma uit sa vad ce tip de caseta este...dar cum nu ma pricep, masina este in service la reparat si vopsit m-am gandit sa fac cateva poze. nu se vede foarte bine, dar cred ca ochiul tau de expert nu are nevoie de mai mult. Imaginea este obturata de adaptarea pentru ambreiaj care este montata in spatiul gol dintre rezervorul pentru antigel si baterie (pe partea dreapta), asa ca am dat cu blitzul la nimereala :)
[url=http://upload8.postimage.org/61272/photo_hosting.html][img]http://upload8.postimage.org/61272/DSCF1852.jpg[/img][/url]

[url=http://upload8.postimage.org/61275/photo_hosting.html][img]http://upload8.postimage.org/61275/DSCF1853.jpg[/img][/url]

[url=http://upload8.postimage.org/61279/photo_hosting.html][img]http://upload8.postimage.org/61279/DSCF1854.jpg[/img][/url]

[url=http://upload8.postimage.org/61288/photo_hosting.html][img]http://upload8.postimage.org/61288/DSCF1855.jpg[/img][/url]
ok, Saginaw
E in regula pana acum.
Pentru trami - Cam care ar fi manopera ca timp si bani pentru schimbarea acelui simering?
am si eu probleme cucaseta de directie, ma bucur sa vad ca se poate demonta si repara (curge tot pe la axul volanului)am fost la magazin si au spus ca nu se gasesc simeringuri pentru caseta Rolling Eyes

ccostras a scris: Posed un astra caravan, motor C16SE, 74 KW/150 CP, an 1993.

scuze pt. off-topic : exista C16SE 74 kw-150 cp?


Ultima modificare facuta de catre soulfly la Sam 28 Apr, 2007 4:54 pm, modificat 1 data in total
Mai, mai, ce atent esti...Am gresit...74 kw/100cp...la ce m-am gandit cand am scris? La omega de 2.5/150 CP pe care mi-l iau peste o luna.
Am si eu probleme cu caseta de directie la un bertone turbo, multumesc pentru sfaturi si cred ca am sa apelez la serviciile lui trami.
In alte parti am gasit o caseta de directie reconditionata pentru un bertone cu 16 milioane, la el vad ca e mult mai ieftin si pare ca stie ce face.


Ultima modificare facuta de catre Kelu la Lun 25 Feb, 2008 3:41 pm, modificat 1 data in total
Kelu a scris: cred ca am sa apelez la serviciile lui trami..

Chiar stie ce face! si mai stiu ca ofera garantie pe lucrare.
Poti sa-i dai un mesaj privat sau sa iei numarul lui de pe siteul afisat in semnatura.
am schimbat un simering deoarece scapa ulei din cutie. merita schimbat si celalalt ?
salut in primul rand, sunt nou in forum si vreau si eu sfaturi in legatura cu o caseta de directie de la un opel astra g,curge pe la semeringuri mi-a spus un mecanic dar nu stiu care semering si nici daca pot sa-l schimb, multi mi-au spus ca nu merge si ca trebuie alta caseta

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou