Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Despre scula aceasta vorbesc.
La strangerea suruburilor de la pinioanele axelor si a arborelui, unde este x Nm + y grade.
Pentru a strange exact valoarea in grade voi folosi acest disc.
Gresesc undeva?

Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pentru cei mai incepatori e buna scula, eu fac 45 si 60 din ochi Laughing , serios ca merg si legat la ochi.
  • lucian_an

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 0973
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu gresesti cu nimic poti fi mai sigur la stransul piulitelor la pinioane!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic ca poti face linistit 60 grd. "la ochi", mult mai important ar fi
sa fie bine calibrata cheia dino.
Skip ads

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am cheie dino, divizorul l-am luat si pe el. Initial am zis ca o sa dac 60 de grade "la ochi", dar pentru linistea mea si stolul de pasarici care il am e mai bine sa il folosesc Very Happy.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Americanii folosesc alt limbaj zic eu mai simplu, ora 10...ora 3...
Deci 45 si 60grd le faci usor.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Din ce am citit pe aici, am inteles ca:
- daca se monteaza pinioane tip nou se pun suruburi tip nou (cele negre cu filet mai lung si mai scurte cu 5mm fata de cele albe),
insa din toate pozele care le-am vazut, toti au montat pinoane tip nou si suruburi tip vechi, adica cele albe (zincate).
Sunt eu derutat si n-am inteles corect sau ce am vazut nu e in regula ( pinioane noi si suruburi tip vechi).

Am blocat arborele, axele cu came, am verificat si discul cu fante cu trusa de reglaj, iar distributia nu e deplasata. Insa semnul de pe fulia arborelui nu este in dreptul semnului de pe carcasa, este opus cu 180 de grade (am marcat pe poza cu rosu unde este).
Ma gandesc ca fulia este montata gresit, ori din fabrica ori a fost umblat pe acolo si nu s-a mai tinut cont de pozitia acelui semn.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am reusit! Am nimerit-o din prima. Totul a mers ca uns Very Happy.
Multumesc domnului Dan pentru confirmarea unui mic secret.
M-am prins eu de el, dar confirmarea lui din experienta intregea acel 100%.
Mai multe detalii pe pagina de prezentare a masinii.
Skip ads

  • romanas

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Detin corsa c 2001 si citind pagina cu pagina am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb si eu distributia avand in vedere cei 244000 mii km si zgomotul tot mai pregnant . Am luat kit febi bilstein am fost la un prieten cunoscator si am schimbat lantul , lantul vechi nu era intins si nici intinzatorul prea varza dar facea zgomot ...din lipsa de buget nu am schimbat pompa apa care are putin joc si nici pinioanele de la ax came...nu pareau uzate , am facut o curatare motor ,am schimbat uleiul si filtrul si gata am luat-o la plimbare , zgomotul a disparut , ridica frumos in turati , putere mai mare ,uleiul e curat si dupa o saptamana de utilizare consumul e mai bun pe la 6℅ . Kitul a costat 305 lei+ garnitura capac distributie 68 lei 150 manopera si na ulei si filtre ...In schimb am un vuiet gen fluierat din zona curea accesori dar nu este pregnant ...fara erori si merge super ...Intrebarea este pentru domnul Dan daca este bine ce am facut sau nu ? Eu locuiec in iasi ...mecanicul ( prieten) mi-a spus ca pinioanele ax came sa le schimb tura viitoare ca ma tin si pompa apa ma mai duce 10-15 k
  • romanas

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Scuze kitul folosit contine : lant,patine intinzatoare + t-eul ala si intinzator hidraulic
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Hai sa-mi dau eu cu presupusul pana iti raspunde Dan: poate sa fie roata sau rulmentul de la intinzatorul de curea accesorii. E o roata presata pe curea de un arc puternic si un brat - n-ai zis daca ai si clima sau nu, dar tot asa e. Daca iei la rand cureaua de accesorii, vezi ca in spatele pompei de apa e bagata tare spre motor - acolo e roata asta.
Ar trebui sa mergi tot la un mecanic, cu o scula anume iti detensioneaza nitel bratul acela ca sa poata invarti cu mana de roata, si iti zice daca aia e si ce trebuie schimbat. La kilometrii astia poate ar fi bine sa schimbi tot ansamblul, nu stiu cat costa dar gasesti pe forum.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu este deloc bine ce ai facut, stiu ca e criza si toti vor ieftin dar nu va dura mult si vei avea surprize.
1. 'prietenu cunoscator' si 'mecanicul prieten' daca sunt asa destepti sa se angajeze la GM ca inginerii lor sunt niste idioti, ai o carpeala parca pentru beneficiar samsar
2. daca tot se pricep nevoie mare de ce nu au invartit inainte de a pune cura accesorii alternator, rola intinzatoare, compresor ac daca ai, pompa de apa deja daca are joc nu e clar ca poate fi de la ea ?

Aviz amatorilor de ieftineala, e plin netul de ispravi de a facut motorul poc...
Skip ads

  • romanas

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu am ac am trapa ,am rezolvat cu fluieratul e de la cureaua de accesori mersi danut32 , masina se comporta ff bine de cand am schimbat distributia desi nu am schimbat-o complet am sa schimb si pompa de apa pe viitor si a invartit la mana m-a anuntat ca se poate intampla asta , voi schimba si cureaua accesori ...in schimb m-am pricopsit cu un p0141 de o zi ,am inteles ca este de la circuit caldura sonda lamda cea de a doua dar nu simt simptome chiar mi se pare ca merge mai usor sta bine la relanti merge rotund ,accelereaza usor ...vroiam sa mai intreb daca se tin intalnirile saptamanale in iasi si daca domnul dan dvs veniti . pe aceasta cale doresc sa va multumesc tuturor celor care fac parte din comunitatea opel pana acum mi-ati fost de ajutor
  • alexStefan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Buna tuturor. Am o Corsa C din 2001, motorizare Z10XE. Mașina a fost adusa din Germania, eu am luat-o de la un samsar (fiind prima mașinã mi-am luat ceva teapa). Problema e ca motorul manca ulei cam 1/1000 (L / KM). Am fost la un mecanic, a desfacut motorul si a spus ca e dus. Cilindri erau ovalizati, avea probleme si pe la chiuloasa, supape, bloc motor, EGR-ul era plin de depuneri. Mi a recomandat sa imi caut alt motor deoarece reparatiile ar fi ajuns peste 5000 RON. Am gasit intr-un final un motor, era de la o masina adusa din Anglia, nu ii stiu numarul de km, stiu doar ca masina statuse de ceva timp (concluzia asta am traso eu fiindca elementele de la directie erau destul de ruginite). Toate bune si frumoase (sau nu). A montat mecanicul "noul" motor. A pornit la prima cheie, cica mergea destul de rotund. Mi-a spus ca o sa trebuiasca schimbata pompa de apa, se aude un huruit de la ea (mentionez ca vanzatorul mi-a dat 30 de zile garantie pentru motor), asa ca am sa o schimb la sfarsitul lunii acesteia, daca nu observ alte probleme mai grave (gen manca ulei), doamne fereste. Fata de motorul vechi, care, dupa 50 de km de la schimul de ulei, uleiul era negru, asta "nou", dupa 200 de km e curat. Problema e ca tacane dupa ce se incalzeste. Am fost la mecanic si a spus ca cel mai probabil, dupa zgomot e distributia, dar ca sa fie sigur trebuie sa demonteze capacul si sa se uite la lant si la aliniere. Am cazut de acord sa facem asta dupa ce trec cele 30 de zile, sa nu pierd garantia, in caz ca...doamne fereste, sunt probleme. As vrea si o parere de la voi, intradevar pare sa fie distributia? (huruitul cica e de la pompa de apa) . L-am filmat la cald : http://youtube.com/watch?v=lTp947V-ZKA . Ms anticipat.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Eu iti confirm pentru ca asa se auzea si al meu inainte de schimbare distributie. Acum e liniste totala.
Profita ca esti din Iasi si mergi la d-l dancuciureanu pentru schimb distributie daca vrei treaba de calitate facuta cu scule dedicate Opel.
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
100% DISTRIBUTIA ! Nu este nici un dubiu,intinzatorul este hidraulic, se uzeaza si nu mai intinde lantul cat trebuie+ uzura lantului si ajunge sa bata in capacul pompei de apa .Cand schimbi pompa sa te uiti ca se vede locul unde bate,de aceea are si rezonanta asa mare.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
alexStefan bine ai venit pe forum !
Imi pare rau ca ai luat teapa dar majoritatea samsarilor asta fac.
Bloc cu cilindri ovalizati nu am gasit pana acum, aveau urme de honuire de fabrica, uzat am gasit ca o fi fost o bujie sparta si prinsa de piston a sapat santuri.
Daca mai ai vechiul motor (sper ca ai avut atata minte) poti scoate ceva bani din vibrochen daca nu este afectat, chiulasa chiar bucati din ea, ce o fi ramas bun, baie ca multi o sparg.
Daca masina are nr rosii scoti pana la 3 si cu intervale ea pe tusa ca acum ai alta serie motor, nu merita sa faci doua vizite la RAR. Nu o inmatricula pe tine, parintii tai chiar daca nu au permis, chestie de asigurare.
Mergi cu ea si vezi daca esapamentul incepe sa se curete si nu mai papa ulei.
Problema cu motoarele state este de cand haul, se gripeaza segmentii, poate ai noroc, poate nu...
Cu distributia te ajut, evident contracost, am acces la piese originale sau producator bun la preturi ok.
  • alexStefan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspunsuri.
Cilindri aveau joc în bloc (aprox 1mm dute-vino). Motorul vechi îl am (vreau sa iau pompa de apa de la el ca era buna), e la mecanic în service. Mecanicul îmi spusese ca trebuie rectificat(dacã țin eu minte bine) și blocul și cumpãrați alți cilindri la noile cote (1000 RON aprox pe cilindru).
Din pãcate mașina e înmatriculatã de un an (pe numele lu' tata)...asa ca o vizita la Rar tot trebuie sa fac.
Am sa curat eșapamentul sa vad dacã intradevar se mai murdãrește.
M-am uitat împreunã cu mecanicul la bujii (dupã vreo 180 km fãcuți) și nu par colmatate, sunt chiar curate. Sper sa îl fi nimerit.
Am garanție pe motor pana pe 30 ale lui noiembrie. Eu plec din țarã weekendul acesta și revin pe 29 (în perioada asta o sa o foloseascã prietena). Atunci, dacã nivelul la ulei nu scade și e totul ok, as vrea sa schimb distribuția ca sa îmi iau de o grija. Evident, o sa apelez la dumneavoastrã, domnule dancuciureanu, plus ca și mie îmi place "sa ma murdãresc", ca sa zic asa.
  • gheorghe ursan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
An nou fericit cu drumuri bune si fara reparatii la masini!Detin si eu un opel agila 1.2 din 2001 si m-ar interesa sa va dati cu parerea sa imi spuneti ceva despre sunetul de la motorul masinii mele.Atasez o adresa de youtube http://youtube.com/watch?v=wJ4tlRRCHMU unde am postat o inregistrare cu sunetul motorului.Masina are 130000 de km,trage bine,nu consuma ulei dar cred ca se apropie momentul schimbarii distributiei.Cat costa acum un schimb de distributie cu manopera cu tot?.Pana la vara cand ma intorc in vacanta sper sa reusesc sa strang niste banuti si apoi sa reusesc sa dau de domnul Dan(desi eu sunt din Maramures as veni clar pana la Iasi fiind adeptul lucrului bine facut) si poate va avea ceva timp sa ma ajute(contra cost evident + bonus o palinca sanatoasaaaa).Eu sunt acum in germania iar aici decat sa faci schimbul la distributie mai bine iei alta masinaaaaaa.Iar aceasta masina ne este foarte draga.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mai pune totusi 100 000 km. E mai aproape de adevar. Ce temperatura are motorul cand ai filmat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR