Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Rezultat garantat!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pinioanele vechi le mai ai ?
  • Maryo78

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Eu am pus pinioane noi si acelasi disc si nu am nicio eroare, asta din 2013.
  • vlad_blk

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am pinioanele vechi, si cititorul vechi, am tot ce am schimbat de la distributie
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Aici se vede diferentã între pinioanele vechi si noi


  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Din curiozitate am facut si eu testul pedalelor si am eroarea 0340. Mentionez ca motorul porneste la sfert iar martorul cu masinuta nu mi s-a aprins niciodata si nici masina nu mi s-a oprit vreodata in drum dupa ce am schimbat distributia (mai putin pinioanele de la axele cu came). Senzorul arborelul cotit a fost si el schimbat la 1 saptamana dupa ce am schimbat distributia. Intrebare acesta eroare de unde poate sa mai apara? Bujii? Bobina inductie? Clapeta? Repet, de cand am inlocuit distributia am facut cam 2500 km, in tara consum mediu 6.8 nivel ulei joja practic neschimbat si asta in conditiile in care vreo 600 km i-am facut pe autostrada la 130 km/h si 4-5000 rot/min dar am avut si depasiri la care am urcat si la 6-7000 rot min. Mai este posibil sa suspectez distributia in acest caz?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Sterge eroarea si vezi daca reapare, poate a ramas din timpul operatiei de schimbare senzor.
P0340 - Senzorului ax came |am corectat|

Eventual verificata mufa.


Ultima modificare facuta de T.ion la Dum 09 Aug, 2015 5:37 pm
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
P0340 este o eroare a senzorului ax came...nu arbore cotit...si poate fi de la o distributie montata fara trusa de cale.
Skip ads

  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Distributia a fost montata conform celor studiate pe acest forum. E drept ca a facut-o cineva care a mai schimbat distributii dar a folosit trusa respectiva si a facut-o sub ochii mei respectand pasii de lucru specificati in acest forum. Poate o fi scapat ceva minor din neatentie - aici va rog o sugestie. Oricum pinioanele de la axele cu came nu le-a schimbat masina avand 138000 luata de noua si fiind la prima schimbare de distributie. Mai mult, piesele au fost originale GM - dovedite si la comparatia vizuala cu cele originale inlocuite. Poate nu lucreaza senzorul?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca eroarea nu este cu statusul Present si motorul merge normal eu zic sa o urmaresti un timp daca mai apare.
Mai poti verifica conectica senzorului si continuitatea firele pana la el. Deasemenea punctele de masa din compartimentul motor
  • vlad_blk

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2015

  • Mesaj Privat
stai linistit eu am eroarea aprinsa in bord (de la minunatul cititor model nou Original GM Smile) ) si masina merge f bine. daca nu ai nici un bec aprins e memorata in calculator. O stergi cu laptopul si gata. Daca reapare este f valabil ce a scris colegul de mai sus : mufa, fire, etc, mai ales ca tu nu ai schimbat porcariile alea de pinioane si probabil nici cititorul.
  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Azi am scos bornele de la baterie 30 min. am verificat si curatat mufa senzorului, am facut resetarea cu contactul pus iar apoi am lasat motorul sa mearga 20 min. Am verificat din nou si eroarea persista. Constatarea este aceeasi: mers in suturi la relanti cand pornesc masina iar dupa cateva minute revine la mers aproape normal - mersul in suturi se mai simte f putin de exemplu cand pun palma la 5-10 cm de toba in spate. Am incercat sa-mi amintesc inca odata ce s-a umblat la axele acelea atunci cand am schimbat distributia - si singura lucrare a fost verificarea/strangerea suruburilor de la cuzinetii axelor cu came - evident fara cheie dinamometrica.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Aproape sigur distributia nu a fost calata corespunzator.
(cu trusa KM: blocat vibrochen, axe came, cititor axe came - apoi
stranse suruburile noi cu pasta blocare si la cuplul prescris).

Cu eroarea p0340 motorul nu merge deloc ok, desi in aparenta asa pare.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daca n-ar fi eroarea aia, as zice sa verifici si mufa de la motorasul clapetei de acceleratie, am patit odata ca facea contact numai cand voia muschii ei si mergea motorul ca in trei pistoane la relanti, si aproape normal cu mici socuri daca acceleram.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca distributia este usor deplasata apare P0340 si merge, daca e deplasata tare nu va porni.
  • tadobaru

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca pana la urma am sa verific inca odata distributia chiar daca mai dau ceva bani, dupa aceea iau in considerare celelalte variante. Am o rugaminte, imi puteti recomanda pe cineva in judetul Constanta sau limitrofe care sa fie chitibusar si sa poata face chestia asta?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca verificarea distributiei iese OK ...( desi nu cred...)....verifica si distanta dintre senzorul camshaft si discul cu fante. Nu stiu cat trebuie sa fie dar daca e prea mare apare P0340.
  • reylo

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Cat de cat am inteles cam cat de complicata e schimbarea distribuiei. eu am doar cateva intrebari legat de un z10xe cu 148.000 km.
1. Cam cat e un total la pretul pieselor in 2015.
2. Cum de inca mai exista piese originale GM pentru agila. Inca se mai fabrica?
3. Fiind o treaba asa migaloasa as vrea sa stiu unde se gaseste un service competent cu scule si personal bun In bucuresti. La reprezentanta opel ar fi ok? Desi am avut probleme cu ei in trecut Si pretul manoperei cred ca e destul de mare comparativ cu alte service-uri.

Multumesc
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
1. Nu s-a modificat fata de anul trecut, scrie deja pe kilometri de forum dar e greu de cautat: in jur de 1.000 RON. Cel mai bine ar fi sa gasesti un mecanic de incredere si la iei piesele de unde iti zice el.
2. Da, sub licenta si le zice tot originale. Acuma te uiti si tu, sa nu scrie pe ele "Made in taiwan"...
3. In Sibiu iti ziceam, in Bucuresti nu stiu.

Schimba distributia, n-o sa-ti para rau.
  • reylo

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Din pacate nu am un mecanic de incredere.
Piesele GM ce provenienta au? Din ce tara?

Am de gand sa o schimb dar momentan trebuie sa ma ocup de bascula, am fost pentru schimb de placute si mi-a spus mecanicul din service ca banuieste ca am probleme cu bascula...asta dupa ce a testat-o.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR