Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Bingo ! Inca o persoana care datorita uleiului , motorul ii suna altfel .Ma bucur ca ai luat aceasta decizie . Sa auzim numai de bine .
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Mai va amagiti ceva timp...atata tot.In mod normal distributia nu trebuie sa faca nici un zgomot.
  • marco_dnc

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu am fost cu masina la un mecanic sa asculte motorul cum merge dupa ce am schimbat uleiul, si rezultatul a fost sa stau linistit anul asta.In viitorul apropiat am sa ii fac o diagnoza sa fiu sigur.Va anunt dupa diagnoza ce a iesit.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sunt tare curios,daca mecanicul ar garanta in scris,ca distributia va rezista atat cat a spus.
Din pacate sunt foarte multi mecanici,priceputi la toate,care habar nu au despre unele chestiuni;eu cred ca un mecanic ,care a schimbat o distributie folosind scule si dispozitive stas,cu greu s-ar exprima in sensul ''ca va merge si asa''.
Skip ads

  • marco_dnc

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ai dreptate si din cauza asta nu imi pun toata baza in spusele lui.In functie de buget am sa incep sa imi cumpar piesele pentru distributie, una cate una ca sunt cam scumpe.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Oricum,cauta piese originale;nu merita sa te ieftinesti la cativa lei,tinand cont ca ,probabilnu-l vei mai schimba.
  • marco_dnc

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pe original doresc si eu, dar sa vedem...
  • Kozonak

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu un opel Agila din 2001 cu motor z12xe pe care am cumparat-o acum 4 ani de la un baiat din cluj care le aducea din Franta. Motorul mergea ok, avea la rece un tachete care se amorsa mai greu dar una peste alta am fost multumit. Dupa ce am cumparat-o i-am facut schimbul de ulei ca sa stau linistit cu GM 5W30 . La vre-un an am avut un accident frontal cu un sinucigas care mi-a intors in fata si am tinut-o in service vre-o 3 luni pana au reparat-o. Dupa ce am luat-o din service au inceput sa apara problemele. Sa aprins becul de la ulei pe autostrada, am mers cu ea asa pana la destinatie, am dat baia jos si surpriza...... pe tot interiorul motorului era depus un strat de mizerie cam de un centimetru care, desprinzandu-se de pe pereti in timpul mersului, a infundat sorbul de la pompa de ulei. Am curatat-o doar in partea de jos urmand inca vre-o 4-5 operatiuni de genul acesta inclusiv la partea superioara pana nu am mai avut mizerie in motor. Toate bune si frumoase dar acum incepuse sa manance ulei asa ca am mers la un service unde am vorbit sa-i fac o resegmentare , ocazie cu care sa-i schimb si distributia. acum incepe distractia. o segmentaza, planeaza quloasa, paturile la supape , schimba lantul, intinzatorul, in principiu cam tot ce trebuia schimbat, porneste motorul, o scate pe usa serviceului si crapa pompa de ulei cu tot cu capac, eu neapucand sa plec cu ea de acolo. mai dau niste bani, imi pun o pompa sh, plec cu ea din sevice, merg cam o luna si masina incepe sa se opreasca din senin in mers. Am presupus ca este pompa de benzina, dau rezervorul jos, o verific, pompa ok. Problemele continua, ma duc cu ea la un alt mecanic s-o puna pe un tester cu soft si imi descopera ca senzorul de turatie de la axul cu came da eroare. Il schimb , mai fac 50 km si iar se opreste (lucru pe care il face doar cand trece de 80 grade C) . Ma duc la serviceul la care mi-au "facut" motorul, o pune pe tester si imi spune ca acum ai da eroare senzorul de la arborele cotit pe care va trebui sa ma duc sa-l schimb.
Intrebari:
- care ereu cauzele posibile pentru care a crapat pompa de ulei?
- este posibil ca distributia sa nu fie pusa corect la punct?
- daca distributia nu este pusa corect la punct se poate verifica pe tester?
Mentionez ca motorul vibreaza destul de mult la ralanti chiar daca turatia se mentine intre 720 - 735 rot/min, lucru care inainte nu se intampla
Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri sau pareri
Skip ads

  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca distributia nu este pusa corect, de acea si eroarile pe senzorul de la axa cu came si arbore cotit. Mai intai verifica distributia si apoi schimba senzorul de la arbore.
In legatura cu pompa nu avea cum sa crape asa din senin, cred ca au umblat la ea si au blocato cu ceva sau au montato gresit.
  • Kozonak

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca pe una dintre axe are un dinte sarit la distributie, lucru pe care l-as putea observa daca i-as da jos capacul. Acum am dus-o la service-ul care i-a facut distributia sa-i schimbe senzorul si daca mai crapa ma duc si le-o las in curte pana cand o rezolva. Cel de la service mi-a zis ca daca nu ar fi avut pusa distributia cum trebuie i-ar fi dat eroare pe tester. Un inspector RAR pe care il cunosc mia spus ca daca are doar un dinte sarit, testerul nu da eroare. Ce nu ma dumereste este de ce senzorii dau eroare doar cand ajung la temperatura de 85-90 grade C?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
- pompa de ulei a crapat deoarece era deja afectata, mersul fara ulei ca era infundat sorbul a fost cauza
- da, iar ai mizerie prin motor si nu urca ulei la axe came, se gripeaza si se roteste pinionul sau pinioanele de pe pozitie
- da, daca stii unde sa te uiti

Invatatura de minte, uleiul se schimba la maxim 10,000km sau mai devreme daca se inegreste, motorul se spala daca este murdar (baie, sorb, capac culbutori, chiulasa).
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am cumparat si eu chitul de distributie care continea lantul+ toate pinioanele,patinelete si suruburile +intizator etc (daca am uitat cv). Am adaugat si ulei 10w40+filtru+garnitura capac distrib..... toate Gm si undeva la 850lei
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corect, ai cumparat 'chitul' si ulei de ka bunica. Sunt cam nervos, vin de la una cu complicatii, de ce sa fie simplu...un culbutor lipsa si unul sarit, sant in ax came. Asa ca schimbati romaneste si asta o sa aveti.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
La 'kit ,am adaugat garnitura la pompa de apa , antigel si apa distilata,solutie blocare surub si un silicon ....Acum spune ce nu e bn in ceea ce am facut ?
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
In afara faptului ca nu a pus-o la punct si am eroarea P0340 -senzor camshaft dak am retinut bn,mai urca si greu in ture ..... Nu am idee unde sa gasesc p cineva cu o trusa buna prin zona .
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Imi pare rau ca nu pot modifica ce am scris mai sus pentru a adauga.
Pe ambalajul kitului aveam seria : 93191271 66 06 022
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dar garnitura distributie, garnitura baie, garnitura capac culbutori, garnitura evacuare, piulite evacuare, garnitura termostat si poate am mai uitat unde sunt ?
Motorul trebuie desfacut din nou, asta este.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Si acele garnituri au fost cumparate si schimbate , cu exceptia celei de la termostat .
  • bogdansbg

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Corsuta mea are 230.000 km si are sunet de diesel si la rece si la cald, numai ca becul de la service mi s-a aprins si impreuna cu cartea de service trebuie sa-i fac revizia.

Intai ii voi schimba ulei si filtre pentru a observa daca se atenueaza sunetul. Voi folosi Shell Helix Ultra 5w-40, cu specificatia recomandata de OPEL, adica ACEA - A3/B3. Va tin la curent. Voi inregistra sunetul inainte si dupa.

Daca sunetul va persista probabil in primavara ii voi schimba cele necesare.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca mai apuca ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR