Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
tot brembo si eu si tot autok...dar am dat 1 mil bucata.
asta e.vapoarele in drum spre romania.si culmea ca au stantat brembo pe disc.nu doar o eticheta in cutie.
Skip ads

  • Molnar Attila

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
As avea nevoie si eu de citeva sfaturi.
Am un Opel Vectra A din 1993, cu ABS, motor C18NZ, 1.8i. La frinare la o viteza de 100-110 km/h apare o vibratie ciudata in partea din fata a masinii. Am dubii in directia etrierelor, am masina de un an si inca acestea nu au fost verificate. Frina prinde bine, nu e problema, dar ma deranjeaza vibratia asta care nu stiu ce consecinte poate avea in timp.

Alta problema tot la frinele fata apare la frinare usoara la viteze mici, 20-30 km/h. Se aude un sunet parca metalic si pedala de frina se inmoaie. Nu face chestia asta foarte des, dar e neplacut de tot. Frina prinde si atunci, dar pedala se inmoaie rau de tot, aproape isi dubleaza cursa. Se pare ca ABSul nu prea functioneaza, beculetul nu se aprinde, ori e scos, ori e ars. Nici nu stiu cum sa ajung la beculet. Si pot bloca rotile la frinare aproape oricind.

Daca cineva ma poate ajuta cu ceva idei practice as fi recunoscator. Am citit fiecare post pe tema asta si m-i s-au inmuiat genunchii la cite probleme pot sa apara numai pe partea de frinare fata.
Va multumesc anticipat.
  • Molnar Attila

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
As avea nevoie si eu de citeva sfaturi.
Am un Opel Vectra A din 1993, cu ABS, motor C18NZ, 1.8i. La frinare la o viteza de 100-110 km/h apare o vibratie ciudata in partea din fata a masinii. Am dubii in directia etrierelor, am masina de un an si inca acestea nu au fost verificate. Frina prinde bine, nu e problema, dar ma deranjeaza vibratia asta care nu stiu ce consecinte poate avea in timp.

Alta problema tot la frinele fata apare la frinare usoara la viteze mici, 20-30 km/h. Se aude un sunet parca metalic si pedala de frina se inmoaie. Nu face chestia asta foarte des, dar e neplacut de tot. Frina prinde si atunci, dar pedala se inmoaie rau de tot, aproape isi dubleaza cursa. Se pare ca ABSul nu prea functioneaza, beculetul nu se aprinde, ori e scos, ori e ars. Nici nu stiu cum sa ajung la beculet. Si pot bloca rotile la frinare aproape oricind.

Daca cineva ma poate ajuta cu ceva idei practice as fi recunoscator. Am citit fiecare post pe tema asta si m-i s-au inmuiat genunchii la cite probleme pot sa apara numai pe partea de frinare fata.
Va multumesc anticipat.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
BRAKE PAD! stie cineva la ce se refera!
1-disk de frana
2-placute de frana
cei drept am 25000 de km de cand nu am schimbat placutele!
Skip ads

  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Brake pad = placuta de frana
  • mihaila

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare in legatura cu ABS-ul. Am un Opel Astra H 1,9 crdti cu discuri ventilate pe fata si discuri normale pe spate nu tamburi, din dec 2008 [masina este noua ], si imi intra foarte des abs-ul chiar daca pun frine cu o intensitate mai mica, la viteze de 50-60 km si nu foarte brusc.Precizez ca asfaltul ,carosabilul chiar daca este uscat nu cu polei sau mizga,el tot se activeaza.[ incepe sa trepideze pedala de frina ] adica nici o data rotile nu ajung sa se blocheze datorita apasari pedalei de frina.Am sezisat chestia asta deoarece inainte am avut tot un opel astra H 1,4 benzina cu discuri normale pe fata si tamburi pe spate ,dar nu imi intra abs-ul asa cum imi intra la masina asta noua pe care o am acum, adica in perioada de 3 ani cit am tinut-o pe cealalta,nu mi sa activat abs-ul decit de vreo 5-6 ori si numai iarna pe zapada sau polei.Este normal sa faca asa datorita faptului ca are in loc de tamburi pe spate tot discuri? Va Multumesc ! Question
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Diferenta dintre sistemele de franare pe puntea spate intre cele 2 masini nu are legatura cu intratul ABS-ului mai repede in functiune si cel mai usor este de facut o diagnoza dar cu cineva care are bunavointa sa merga cu tine in trafic si sa citesca valorile si sa le interpreteze pe loc.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
mihaila a scris:Am si eu o intrebare in legatura cu ABS-ul. Am un Opel Astra H 1,9 crdti cu discuri ventilate pe fata si discuri normale pe spate nu tamburi, din dec 2008 ........... Question


Ai cauciucuri de vara sa inteleg? Rolling Eyes
Skip ads

  • mihaila

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mikki,ce legatura au cauciucurile daca eu am specificat ca abs-ul intra chiar daca afara este cald fara ploaie ,zapada ,polei ...etc.? si nu ,nu am pneurile de vara,le am pe cele de iarna pentru-ca asa cum ai zis si tu am mai fost sfatuit si de altii dar tot asa face . Rolling Eyes Idea Sad,oricum mercy dar cred ca o sa incerc sfatul lui mecaNIK,
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
frana abs cupleaza tot timpul....adica in momentul in care franezi ea nu se blocheaza adica nu blocheaza rotile..tre sa simti pe pedala ca si cum ai apasa pe fier..!si daca masina are abs ea cupleaza tot timpul!iarna o simti mai bine pt ca evident aluneca..!

ps:dute cu vreo 50 de km pe ora si franeaza!ar trebui sa simti acea trepidatie la pedala de frana!si nare voie sa fluiere rotile adica sa blocheze rotile asta daca ai abs!
  • catalinb

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Mihaila, este posibil sa iti intre atat de repede ABS ul din cauza faptului ca iti tine bine frana pe o singura roata iar pe celelalte nu. Asta inseamna ca, avand frana buna doar pe o roata, efectul de blocare apare mult prea repede pe roata accea si din cauza asta ABS ul in functiune prea repede. Ca sa ma fac inteles mai bine.......du-te pe un tester de frana si daca pe trei roti ai frana sa zicem cam la 50% , iar pe una 80 % asta inseamna ca roata cu 80% va avea tendinta sa se blocheze mult mai repede ptr ca toata inertia masinii pune presiune pe roata aceea. (E doar o exemplificare pentru a ma face mai bine inteles)
  • mocca

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Care discuri is mai bune cele ventilate sau cele pline........pentru o Vectra A1992 C18NZ ? Ce avantaj am daca pun ventilate sau ..ce avantaj am daca pun pline ?
Skip ads

  • mihaila

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult pentru sfaturi si cred ca o sa merg totusi sa fac un test de frina ca sa pot vedea de ce se intimpla chestia asta. [masina cum am mai zis este noua deci in garatie] .Inca odata va multumesc mult de sfaturi.!
  • catalinb

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mihaila a scris:Va multumesc mult pentru sfaturi si cred ca o sa merg totusi sa fac un test de frina ca sa pot vedea de ce se intimpla chestia asta. [masina cum am mai zis este noua deci in garatie] .Inca odata va multumesc mult de sfaturi.!


Daca e cum am spus eu sa imi dai si mie de stire ca sa imi verific supozitia
  • adishoru

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Remus Cristea a scris:Brembo la 45 de lei?Asta-i clar teapa .Eu vreau sa comand un set pe fata si este 250 euro fara TVA.Problema mea este insa alta ...imi apare tot timpul pe computerul de bord BRAKE PAD.Stie cineva care poate fi problema pt ca placutele le-am schimbat de curand.Poate sa fie un senzor care face figuri sau e altceva?Stie cineva?


"Brake pad" apare cand ai senzorul bun dar ai placutele uzate, sau ai placutele bune dar ai senzorul stricat, respectiv rupt din etrier sau pe cale sa se rupa.
  • daniel_aoe

  • Mesaje scrise: 650
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara.
Off topic: Acum 30 min. m-am intors din statiunean Bansko - Bulgaria (Ceva de vis pe care o s-o descriu in locul adecvat)
On topic: in Decembrie am facut revizia masinii la 30.000 km cand am inlocuit tot ce inseamna consumabile, in afara placutelor de frana - la recomandarea celor de la service. Ei au spus ca mai tin inca 7000 Km. Masina era inca in garantie si am fost la Opel Di-Bas, cu "pile" si cred ca nu au avut nici un interes sa ma minta.
Dupa 10 zile, am schimbat anvelopele de vara cu cele de iarna. La scoaterea gentilor din spate, "meseriasul" (este totusi un service mare da roti in Bucuresti - Autosoft) a dat cu barosul, s-a folosit de o mare ranga sa le scaoata. De la montarea celor de iarna, cand franez se aude un zgomot de frecare fier/fier, doar in momentul cand masina se opreste total. La frane la viteze mari, nu se aude acel zgomot. Sa fie de la placute, sau de la "meserias". Din cea am citit pe acest topic, Opel Vectra C din 2007 ar trebui sa aiba un martor in bord daca se tocesc placutele de frana.
Scuze ca am scris atat de stufos si daca se poate, ce credeti ca se intampla.
  • catalinb

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
e de la placute. Meseriasul nu putea sa le faca altceva decat sa le indoaie si atunci sigur iti dadeai seama
  • daniel_aoe

  • Mesaje scrise: 650
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ok, voi merge saptamana viitoare la un alt service sa vad ce si cum. Totusi, din cate stiu eu, se tocesc mai repede placutele pe fata decat cele pe spate. Mie mi se pare ciudat ca daca erau tocite, cei de la reprezentanta (una oarecum recunoscuta, la care am fost sa spunem, "recomandat") ar fi putut sa le schimbe, ca doar mai luau niste bani.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
placutele sunt ecologice..nu se fac din azbest..scartaie..la oprire !pana se face uz..exista spray dar nu merita!am avut problema asemanatoare,erau placute de compozitie eco!face ca trenul pana se uzeaza un pic
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la mine 'breke pad'..era problema de contact..undeva la gropi facea contact..eu leam scos,si am uitat de ele..Very Happy inutil.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR