Parola noua?


placutele merg si 50000 de km!daca sunt calitate!
Niste placute de calitate tin mai putin, nicidecum mai mult. Daca ai placute dure te tin mai mult, dar iti uzeaza discurile. Asa ca e preferabil sa ai niste placute ceva mai moi, care au dezavantajul ca tin mai putin. Numarul de kilometri este irelevant. Conteaza enorm proportia de kilometri urban/extraurban precum si stilul de condus. Daca esti unul din cei care calca intai ambreiajul si apoi frana esti cu siguranta unul dintre consumatorii de placute.
Shaft, daniel_aoe vorbea de placute care nu sunt tocmai noi........
@biela_manivela:
Off topic. Am 39 ani, carnet de 20 ani, masini de tot atunci si am facut praf 2 masini in primii 5 ani, ultimul cu toata averea in masina (sotia si cei 2 copii). Nu a fost nici o data din vina mea, dar in noptile de nesomn de dupa fiecare accident am ajuns la concluzia ca am fost imprudent si o masina slaba la frane (Cielo). Acum, cand conduc o Vectra, pun un mar pe bord si incerc sa nu se miste.
On topic: Am scris asta ca sa vedeti stilul de condus.
Revin cu aceleasi intrebari, se poate ca mecanicul care a schimbat rotile pe spate sa fi stricat ceva si daca Opel Vectra fabricata in 2007 are senzori care se aprind in bord cand placutele sunt tocite. (cand pun contact si se aprind toti senzorii in bord nu am remarcat asa ceva).
Multumesc
Salutari
Am si eu o problema la frane.
In decembrie cand am fost acasa, am pus o frana brusca pe zapada. A fost prima data cand a intrat ABS-ul. M-am si speriat.
Apoi mi-a ramas aprins beculetul ABS in bord.
Speriat, am mers a doua zi la un prieten care are atelier, ca sa vad ce e problema. Mi-a spus ca a inghetat putin cablul de la frana de mana si sabotii de pe spate sunt cam uzati. Dupa ce am plecat de la el s-a stins beculetul.
Am cumparat repede sabotii si m-am dus la el ca sa-i schimbe.
Totul a fost bine pana cand am ajuns in Norvegia, unde mi-am dat seama ca nu mai tine frana de mana. Chiar si frana de picior prinde mai jos.

Ce pot sa fac ca sa prinda frana de mana ca am mare nevoie de ea?

Multumesc anticipat.
Adrian80, citeste si tu ce a scris [partea de la inceput ] daniel_aoe ,ca sa-ti dai seama cam ce inseamna frinele de la o masina.Sfatul meu ar fi ca ai o mare problema cu sistemul de frinare [incluzind si frinele de pe puntea fata dar si cele de pe puntea spate cele cu tamburi care spui tu ca au fost schimbate ] si ca ar trebui sa mergi la un service mai de calitate sau chiar la o reprezentanta Opel [chiar daca este mai scump dar ai si garantie la o asemenea lucrare ]. Viata este mai inportanta decit banii pe care poti sa-i faci oricind.Sfaturi poti primi oricind dar pina nu se uita cineva cu experienta ,tot degeaba asa ca ....! Shocked
Merci de sfat Mihaila

Dar, stiu ca cablul de la frana de mana se mai poate intinde.
Vreau doar sa stiu daca se poate intinde si din interior de la maneta franei sau doar din tambur si daca cablul e in forma de Y sau de V?

Frana de mana nu e un element de siguranta.
Iar frana de picior prinde foarte bine, doar ca putin mai jos, dar m-am obisnuit deja si e chiar mai bine ca nu mai franez chiar asa de brusc. Smile
Merci anticipat
Adrian80,la toate masinile pe care le-am avut pina acum [si am avut destule ],la nici una nu sa putut intinde cablul de la frina de mina din interior,iar faptul ca pedala de frina are cursa mai lunga s-ar putea sa aiba legatura cu sabotii de pe puntea spate asta daca nu sunt placutele de pe fata tocite.La sistemul de frinare ar mai fi multe de spus:mecanic prost sau fara experienta,pompa de frina nu mai lucreaza cum trebuie,aer pe conducte,pierdere de lichid de frina [apropo,ai verificat nivelul de la lihidul de frina? ],in etrieri pistonasi gripati sau blocati,discurile de fata sunt tocite la limita, ferodourile de la tamburi de proasta calitate sau montate prost,si exemplele ar putea continua..... Exclamation
Catalinb, am fost asa cum am zis ,la reprezentanta Opel de la mine din oras,ca sa vad de ce imi tot intra ABS-ul [am fost la ei deoarece masina este in garantie ] si cu spaguta de rigoare nu am mai stat la programare care cam dureaza de obicei fiind singurii din oras. Mi-au dat toate rotile jos sau uitat ,au verificat [ce, nu stiu ca nu te lasa sa stai linga ei ,poti doar sa te uiti de la distanta printr-un geam ] si dupa citeva ore bune de asteptare au venit sa-mi spuna sa mergem sa facem din nou un test in afara de cel care l-am facut prima data cind m-am dus la ei,ca sa se convinga ca este asa cum le-am zis.Am mers cu un mecanic ca sa vada si el cum conduc eu si surpriza masina tot asa facea! A condus-o si el si din nou surpriza ! si la el facea la fel.Si sa nu o mai lungesc ,pina la urma au zis ca ei au facut tot ce se putea face [adica au verificat sist.ABS, au demontat etrieri sa vada pistonasele daca merg sau aluneca cum trebuie,ca au facut un test special cred ca acela care ai spus si tu ,cel care verifica forta de frinare la fiecare roata si totul este ok ] si ca singura explicatie ar fi faptul ca masina este noua si nu au apucat sa se toceasca placutele,si sa-pun frina cit mai usor posibil pentru-ca atunci ,intradevar nu mai intra ABS-ul. Si o alta explicatie care au mai spuso , chiar puerila din puntul meu de vedere ar fi ca masina mea are tara de origine UK [Marea Britanie ] si ca nu a fost facuta in Germanica,pentru Europa de est,ci pentru piata lor de acolo,si deci cu materiale mult mai de calitateDeci intr-un final nu am rezolvat mai nimic cu frinele care tot asa fac si au zis sa mai treaca ceva timp si cel putin inca 2-3000 de km. si daca tot asa face sa ma duc din nou la ei ca oricum frinele tin chiar foarte bine si in afara de senzatia aia nasoala care ti-o da ABS-ul cind intra ,nu exita nici o alta problema. Asa ca o sa mai astept ca nu am ce sa fac! A, si au mai zis sa nu incerc cumva si in alta parte [doar reprezentante Opel ] ca altfel pierd garantia Deci Uraaaaa ! traim in Romania,asta e Mad Mad Mad
La faza cu garantia chiar trebuie sa ai grija. Dar daca zici ca franele tin bine nu ar trebui sa iti faci o ptoblema din faptul ca iti vibreaza pedala ca iti intra ABS ul. Eu credeam ca eficienta de franare e si ea multi diminuata....dar daca tine bine e totul OK
la mine abs actioneaza in momnentul in care eu apas tare frana..sa presupun ca la tine e foarte usoara pedala adica abia apasata cupleaza abs-ul?
da,cam asa ceva dar mai mult nu prea am cum sa-ti explic,daca ai citit ce am scris mai sus,pina si la mecanicanicul cu care am fost la test sa intinplat sa intre ABS-ul si cred ca el a incercat sa puna frina cit mai usor posibil ,deci asta e o sa astept sa se mai uzeze placutele
poate din cauza ca e nou!la mine cupleaza doar daca apas tare adica brusc si tin apasat..daca apas incet atunci nu cupleaza..parerea mea creka e nou!
@mihaila:Se poate sa fie din cauza ca masina este noua. Si eu am cumparat-o de noua si am avut o alta problema: cand plecam de pe loc, in viteza I trebuia sa fiu atent cand cuplam ambreajul, altfel patina si scotea miros de placa ambreaj incinsa (si doamne, cat de oribil miroase, ramanea in masina sau in subconstientul meu o zi intreaga). Dupa 5.000 km si-a revenit.
La tine oricum este mai bine, te gadila doar in talpa, nu te si impute.
Va rog, un ajutor urgent.
Merg maine sa schimb placutele fata/spate. Mi s-a cerut 60 RON pentru a fi schimbate cu altele de origine (comercializate de dealerii din Bucuresti- Erebus, prin Colentina), fara manopera. Schimbul il fac tot la ei.
Masina a iesit din garantie acum 3 luni, asa ca pot sa le schimb ori unde.
Credeti ca este un pret corect?
Multumesc, si daca se poate azi.
60 ron pare putin chiar foarte putin!
placute fata-spate?
Si mie mi se pare putin, daca nu chiar rusinos de putin ! Wink
Deci, cele 4 placute (fata/spate) costa 6 milioane bani vechi. Manopera vre-o 2 mil. bani vechi. Totul la pachet, nu pot sa iau placutele fara sa platesc manopera.
De fiecare data cand schimbi marca masinii, trebuie sa-ti faci relatii la service.
Nu mi se pare atat de putin 8 mil. bani vechi. Mi se pare mai important sa nu stau dupa o programare 2 zile, sau sa stau ca fraierul la receptie o jumatate de zi pentru un schimb de placute.
De ce credeti ca este jenant de ieftin? Pentru un schimb de placute este atat de putin 80 RON?
800ron=8ile vechi-80ron =800de mii vechi
prin urmare e cump..
in jur de 3,5 costa un schimb asa ca intre noi fara placute fitoase..+maxim 1milion manopera..dar eu zic ca sasa e mult..undeva la 3milioane..
Cred ca este vorba de bere amestecata cu niste rom ,ca nu se mai ntelege nimic, ba e vorba de 60 ron [ sasae sute mii lei vechi ] ba e vorba de 8 milioane care se confunda cu 80 roni care mai devreme erau 60 roni,si nu mai zic de shaftt24 care daca o sa vada miine pe trezie ce a scris o sa se cruceasca. Sfatul meu ar fi , sa fim cit mai seriosi posibil ,iar daca vrem sfaturi de la un site de genul asta [care se respecta ,si sunt o groaza de alte marci de autoturisme care nici nu viseaza la asa ceva ], sa nu se mai se faca chestii de genul a ce a ce sa intimplat in seara asta.Va multumesc anticipat , si imi cer scuze de off topic Esti OFF TOPIC Nu! Citeste Regulamentul!

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou