Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
bine punctat
si aia cu uleiul ar fi bine sa o expui si la ,,uleiuri de care folosim,,,,,!
Skip ads

  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
gdragos a scris:
marius.h a scris:
aleesia a scris:salut ma poate ajuta cineva cu un sfat in legatura cu schimbul kitului de distributie la un opel astra g 1,7 cdti an fabricatie octombrie 2007 kilometri reali parcursi 63200 mai pot merge cu ea pina la 12000 sau nu Embarassed multumesc anticipat de raspuns


eu am schimbat la 150k distributia si nu arata rau deloc(era cureaua originala isuzu)....depinde de tine daca vrei sa schimbi sau nu....dar daca nu iti face probleme nu vad rostul.


Eu am schimbat-o la 110.000 (asta si deoarece nu sunt sigur de km ei reali) și era impecabila, mai mergea mult și bine... deci cel puțin prima curea eu aș schimba-o la 130.000-150.00km.
România ne vrea sãraci și hoți... sãraci pe noi, cu buzunarele goale de multiplele schimbãri de distribuție, revizii, etc și hoți... dar nu vreau sã vorbesc acum de service-uri și repreyentanțe.
Apropos, intervalul MAXIM recomadat de producãtor pentru schimbul de ulei și filtre pentru 1.7 cdti este de ... 30.000... de MILE ! (în traducere aproape 45.000 km)
Deci, dacã schimb uleiul la 20.000, așa cum fac eu de 5 ani încoace, dar pun ulei bun și nu/mi bat joc nici de filtre, cred cã nu mã îndepãrtez prea tare de adevãr dacã ar fi sã revin la partea cu hoții... care te învațã cã se schimbã la 15.000, sau și mai rãu... 10.000! Dar nu o fac...
Baftã și drum bun!

p.s. Și scutiți-mã de aceleași argumente cu praful și drumurile grele... nu se justificã reducerea la mai puțin de o treime a intervalelor de distribuiție/revizie.

nu vreau sa te contrazic dar ia vino pana in braila sa iti scutur putin filtrul de aer, sar putea sa te intoxici putin Very Happy, filtrul de polen nu mai zic, seamana cu sacul de aspirator si poti face si insectar din ceea ce gasesti in el.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
gdragos a scris:
Apropos, intervalul MAXIM recomadat de producãtor pentru schimbul de ulei și filtre pentru 1.7 cdti este de ... 30.000... de MILE ! (în traducere aproape 45.000 km)



Producatorul nu recomanda asa ceva...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sa dam un refresh acestui topic. Am schimbat distributia la astra mea cu motor z17dtl. Masina are 111 k km facuti in romani din iarna lui 2006 incoace. As mai fi stat putin daca nu si-ar fi facut de cap simeringul de la pompa de ulei. Cert este ca atat rolele cat si cureaua se prezentau foarte bine si cred ca tineau cat dadea producatorul adica 150 k km. Sa tinem cont ca masina este rulata zilnic si in bucuresti si a prins si aglomeratiile ingrozitoare de prin 2008 cand faceai 10 kilometri in 2 ore. Sfatul meu este pentru cei din Bucuresti sa faca bine sa schimbe distributia pe la 100 de mii.
Skip ads

  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am fost la casa opel (IN SPANIA) si mi-au spus ca la UN ASTRA 1.7CDTi din 2004 (z17DTL) se schimba la FIECARE 100.000 KM . deci nu stiu daca este vreo diferenta intre tari... dar nu imi prea vine mie sa cred ca in romania se fac curele mai rezistente pana la 150.000 km..
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Din contra, in romania ti-o schimba la 60mii.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Acum mai conteaza si nivelul de trai, foamea mecanicilor sau reprezentantei si prostia cumparatorilor.
  • AstraTL

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
alre a scris:Acum mai conteaza si nivelul de trai, foamea mecanicilor sau reprezentantei si prostia cumparatorilor.


Hehe! Pe subiectul asta am putea face o telenovela in Romania. (ceva gen Tanar si "nelinistit")
Skip ads

  • Petre Valentin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
alre a scris:Sa dam un refresh acestui topic. Am schimbat distributia la astra mea cu motor z17dtl. Masina are 111 k km facuti in romani din iarna lui 2006 incoace. As mai fi stat putin daca nu si-ar fi facut de cap simeringul de la pompa de ulei. Cert este ca atat rolele cat si cureaua se prezentau foarte bine si cred ca tineau cat dadea producatorul adica 150 k km. Sa tinem cont ca masina este rulata zilnic si in bucuresti si a prins si aglomeratiile ingrozitoare de prin 2008 cand faceai 10 kilometri in 2 ore. Sfatul meu este pentru cei din Bucuresti sa faca bine sa schimbe distributia pe la 100 de mii.

Am impresia ca si la mine face figuri acel semering...da-ne si noua mai multe detalii in legatura cu el:ce cote are(bine daca mai tii minte),ai gasit cureaua murdara de ulei?unde ai gasit de cumparat acel semering?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu iti face griji in privinta simeringurilor. Le gasesti la magazinele care vand piese de opel. Costa 20 -30 de lei bucata. Eu am rezervat piesele pentru distributie si in plus le-am cerut simeringuri pentru vibrochen si pompa de ulei. In prealabil am desfacut capacul de la distributie sa ma asigur ca nu curge pe la came. Sunt 2 - 3 suruburi de desfacut ca sa vezi cum arata cureaua si in zona axelor.
Scurgerea de ulei am observat-o in timp ce faceam schimbul de ulei si filtre.
Logic ca am gasit cureaua stropita de uleiul curs pe la simeringul pompei si chiar daca ar fi neuzata cureaua tot trebuie sa o schimbi.
Cu totul lucrarea nu trebuie sa dureze mai mult de 2 ore jumate.
  • Petre Valentin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
aaaa inseamna ca la tine curgea uleiul bine de tot daca ai observat cand ai schimbat filtrele.Nu stiu daca ai la fel motorul ca al meu (z17dtl) dar la mine cand am desfacut sa ii fac distributia in service am observat ca era dus semeringul de la pompa de inalta presiune.Daca nu ma insel avea cotele de 31/20/10.La momentul acela am cautat peste tot si eu si cei din service si nu gaseam.Tot ce gaseam era:30/20/10...32/20/10 si 31/20/7.Pana la urma nu stiu pe unde au gasit ei de pe unde or fi facut comanda.Acum cred ca iar imi face figuri acel semering sa vad de pe unde am sa fac rost de altul...cert este ca de atunci numai am cautat cu toate ca l-am pastrat pe cel vechi
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am observat scurgerea cand m-am bagat sub masina. Era o picatura sub capacul distributiei. Nu te gandi ca facea pata sub masina, dar se vedea.
Motorul e la fel z17dtl.
Skip ads

  • Vasile59

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
O parere va rog si in cazult meu! Astra Classic II, 1.7 CDTI, Z17DTL an fabricatie octombrie 2007.
Anul trecut in octombrie, la revizia de 4 ani mi s-a spus ca trebuie schimbata distributia, cu mentiunea ca nu din cauza nr de kilometrii parcursi (+- 39.800 atunci), ci din cauza ca au trecut totusi 4 ani. Nu stiu care sunt simtomele masinii, privind schimbare distributiei si de aceea va cer o parere.
Ar trebuia sa-mi fac probleme legate de functionarea masinii, fara schimbarea distributiei acum (41.000 km parcursi pana azi); Ar trebui schimbata? Mentionez ca nu stiu stare curelei si asa mai departe, pentru ca nu mi-au zis nimic in aceasta privinta.
Multumesc!

@aco_008 Multumesc pentru raspuns! Da, kilometrii sunt 200% reali, masina fiind cumparata de mine, din reprezentanta, unic proprietar Very Happy!


Ultima modificare facuta de Vasile59 la Dum 18 Mar, 2012 2:00 pm
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Distributia nu da semne cand trebuie schimbata, se rupe cureaua si gata.
Teoretic ar trebui sa fie ok, practic poti desface capacul distributiei si sa verifici starea cauciucului.
Parerea mea e sa o schimbi, poti sa pastrezi rolele daca numarul de km e 100% real.
  • dorin01

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sal,am cumparat un opel astra g,1.6 16V,motor Z16XE,poate sa imi zica si mie cineva cu aproximatie care ar fi costul schimbarii distributiei(curea+cele 2 role) +pompa apa_curea accesorii_rola curea accesorii contitech,am fost la un prieten si mi-a cerut 8milioane cu tot cu manopera +piese,m-i se pare exagerat?
  • lovendall

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut,depinde cat cere prietenul tau pe mana de lucru,am cautat si ti-am gasit pret
set distributie(rola+curea+pompa de apa)marca contitech pe un site de piese online costa intre 512 ron si 633 ron.deci Sad nu cred ca este scump,mana de lucru undeva la 200 ron.bafta
  • Watcher

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Manopera pentru schimbarea kitului de distributie este intre 200 si 300 lei, la un service bun (nu la reprezentanta Very Happy)
Parerea mea este sa nu schimbati kitul mai devreme de 100.000km. Eu stiu ca atunci il voi schimba.
  • roko77

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o dilema. Pentru Z17DTL, in TIS cureaua de distributie scrie ca tre' sa aiba 131 de dinti iar ce am gasit, cautand pe net la magazine, pentru acest motor au doar 129 de dinti. Nu afecteaza cu nimic diferenta asta?
Multumesc.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cureaua Bosch are 131 de dinti (nici astea toate), celelalte au 129. (nu stiu sa-ti spun daca 100% din celelalte marci prezente pe piata).
In mod normal diferenta se anuleaza din rola intinzatoare.

PS: Eu am montat acum o curea Contitech, 129 dinti. La relanti vuruie, ceea ce-mi da de banuit ca e prea intinsa. Urmeaza sa o schimb, deoarece am deja 20 000km cu ea, timp in care mai multi mecanici mi-au spus ca zgomotul va disparea, dar nu s-a intamplat asta.
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat distributia in urma cu cateva luni. Fosta curea era Gates si nu avea nici o urma vizibila de uzura iar rolele nu stiu ce marca erau. Pana in momentul schimbarii distributiei am mers cam 70.000 km. Noua distributie, curea Contitech si role Inna. Manopera a fost 280 de lei iar distributia 340 lei. Am facuti deja vreo 15.000 km cu noua distributie si pana acum totul a fost si sper sa ramana ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR