ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
am o porblema care nu stiu cum sa o rezolv....nivelul la antigel nu a mai crescut nu a mai scazut e totul ok. sa aerisit el singur.
proplema grava care astazi pe zapada pornii masina 10 min pana curatai eu zapada toata dupa care plecai 10-20km dus intors si abia cand ajunsai acasa temperatura imi crescu la 70grade ! tin sa mentionez ca mersai cam incert 35-45km/h in a 3-a deci nu era foarte turat motorul ca sa se incalzeasca mai tare dar in mod normal pana acum 3 zile inainte sa schimb antigelul mi se incalzea in 10km la 90grade si acuma abia se ridica la 70grade si caldura nu pot sa zic ca transpirai, anul trecut stateam in tricou cu treapta 3 la caldura. Ce mi sa intamplat acuma mi-a ingetat ceva termostatul dar nici nu stiu care e ala cum arata si pe unde sa dau de el va rog ajutati-ma si pe mine ca la partea mecanica sunt tamaie si nu am gasit nimic pe intelesul meu pana la capat
proplema grava care astazi pe zapada pornii masina 10 min pana curatai eu zapada toata dupa care plecai 10-20km dus intors si abia cand ajunsai acasa temperatura imi crescu la 70grade ! tin sa mentionez ca mersai cam incert 35-45km/h in a 3-a deci nu era foarte turat motorul ca sa se incalzeasca mai tare dar in mod normal pana acum 3 zile inainte sa schimb antigelul mi se incalzea in 10km la 90grade si acuma abia se ridica la 70grade si caldura nu pot sa zic ca transpirai, anul trecut stateam in tricou cu treapta 3 la caldura. Ce mi sa intamplat acuma mi-a ingetat ceva termostatul dar nici nu stiu care e ala cum arata si pe unde sa dau de el va rog ajutati-ma si pe mine ca la partea mecanica sunt tamaie si nu am gasit nimic pe intelesul meu pana la capat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
pff sa desfac piulitele alea ? si ce sa fac acolo ? stai cu mine la o vorba pe skype sa detaliem mai bine sa pricep exact sa detaliem mai bine problema te rog ?
va rog nu va suparati pe mine nu ma pricep foarte bine la cautare si nu stau foarte mult la capculator dar am cautat si am citit pe unde am nimerit !
Ultima modificare facuta de ahile91 la Mie 27 Nov, 2013 6:37 pm
va rog nu va suparati pe mine nu ma pricep foarte bine la cautare si nu stau foarte mult la capculator dar am cautat si am citit pe unde am nimerit !
Ultima modificare facuta de ahile91 la Mie 27 Nov, 2013 6:37 pm
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Tu nu ne-ai spus inca ce fel de radiator ai, cu buson superior sau fara! Ai avut bateria deconectata dar nu cred ca ai facut resetarea ECU cum se face.
Porneste motorul si vezi daca se incalzeste furtunul gros de la radiator inainte ca acul de la temperatura sa urce spre linia de la jumatate. Daca da, inseamna ca termostatul deschide prea devreme, ceea ce nu e bine.
Ai cu adevarat o problema la climatizare daca apa urca la 88 grade si tot nu-ti baga caldura.
Porneste motorul si vezi daca se incalzeste furtunul gros de la radiator inainte ca acul de la temperatura sa urce spre linia de la jumatate. Daca da, inseamna ca termostatul deschide prea devreme, ceea ce nu e bine.
Ai cu adevarat o problema la climatizare daca apa urca la 88 grade si tot nu-ti baga caldura.
ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
acuma doar venii de la o tura de 10km alergati nuami in 4,5 mi schimbat si la 10km facuti imi ajunsa temperatura la 90grade ridicai capota desfacui busonu la vasu de expansiune se facuse presiune la el deci dadui aerul afara dupa instalatie, ma apucai si pusai mana pe furtune toate erau calde inclusiv furtunul gros de intra in termostat era cald dar nu ardea era caldut. apoi ma apucai si citi o eroare folosind metoda acceleratie+frana depistai eroarea 1616 gasi un raspuns dar nu inteleg la ce se refera http://www.vauxhallownersne...rror-code.130861/
cat despre radiator Lyonel nu stiu ce model e...nu ma pricep pot sa iti spun doar ca e asta http://www.ebay.co.uk/itm/V...NEW-/321200002620
Are sub el un stutz prin care golesc antigelul si doar atata stiu am vorbit cu un prieten care e mecanic dar e din alta localitate el si mi-a spus ca aerisirea se face mecanica adica cum am procedat mai sus.
ce spuneti? am vrut sa incerc si sa pun un carton la radiator dar nu am pe unde trb sa demontez bara sa am loc sa il bag deci nu se merita.
incep tot mai tare sa cred ca sa stricat termostatul dar inca am dubii ca e din cauza antigelului prea gros pus (2antigel: 1.5 apa) am luat sa mai completez cu apa dar deja e aproape de furtunu de supraplin. Desi nu stiu cum s-ar fi putut strica termonstatul dintr-o data...doar am schimbat antigelul si sa se strice mi se pare cam absurd si bizar...ma gandesc sa nu fi dereglat eu senzori ceva cand am umblat la throtter body
cat despre radiator Lyonel nu stiu ce model e...nu ma pricep pot sa iti spun doar ca e asta http://www.ebay.co.uk/itm/V...NEW-/321200002620
Are sub el un stutz prin care golesc antigelul si doar atata stiu am vorbit cu un prieten care e mecanic dar e din alta localitate el si mi-a spus ca aerisirea se face mecanica adica cum am procedat mai sus.
ce spuneti? am vrut sa incerc si sa pun un carton la radiator dar nu am pe unde trb sa demontez bara sa am loc sa il bag deci nu se merita.
incep tot mai tare sa cred ca sa stricat termostatul dar inca am dubii ca e din cauza antigelului prea gros pus (2antigel: 1.5 apa) am luat sa mai completez cu apa dar deja e aproape de furtunu de supraplin. Desi nu stiu cum s-ar fi putut strica termonstatul dintr-o data...doar am schimbat antigelul si sa se strice mi se pare cam absurd si bizar...ma gandesc sa nu fi dereglat eu senzori ceva cand am umblat la throtter body
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Tare mult ma distreaza felul in care te exprimi. Esti un oltean autentic si asa sa ramai! As vrea sa te ajut sa scapi cat mai repede de aceasta problema cu incalzirea interiorului. Am vazut la sectiunea "Agila" la pag.11->Probleme cu incalzirea spatiului interior Agila< cam aceeeasi problema. Motorul se incinge dar nu baga caldura inauntru...Cauza=aer in caloriferul habitaclu, rezolvare=aerisire. Se pare ca tu ai radiator fara buson superior, nu am citit cum se face aerisirea la acest model dar tot neclar mi se pare si la celalalt model, cu buson.Ti-as zice: fa-o omule ca la Dacia, doar ca nu ai acel mic robinet de aerisire! Pe la furtunasul superior throttle spun toti dar nu e asa simplu de inteles. Circuitul e inchis asa ca prin scoaterea acelui furtunas il deschizi. Inca nu mi-e nici mie clar unde torni si pe unde iese aerul. Deocamdata mai studiez. De ce naiba tac astia care stiu?! Oricum nu te apuci de termostat!
ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
multumesc
cat despre cei care stiu si tac, nu cred ca frecventeaza multi forumul...cei drept nici eu nu prea stau mult la pc
de turnat antigelu il torni prin vasul de expansiune e un bidonas in dreapta si are un capac galben, aerisirea din ce mi-a spus un mecanic se face manual adica completezi pana aproape de plin dai cateva ture o lasi la relanti si desfaci busonul cu grije sa nu sara pe tine si asa iese si aerul dupa instalatie o mai las 1 saptamana din ce am inteles cam atata dureaza sa dai aeru afara dupa instalatie sper totusi sa isi revina ca nu prea o duc bune cu banii si e tare enervant ca mi se aburesc foarte rau geamurile si parbrizul...
am citit si eu ce ai citit tu despre supapa dar nici eu nu am inteles unde ce si cum
cat despre cei care stiu si tac, nu cred ca frecventeaza multi forumul...cei drept nici eu nu prea stau mult la pc
de turnat antigelu il torni prin vasul de expansiune e un bidonas in dreapta si are un capac galben, aerisirea din ce mi-a spus un mecanic se face manual adica completezi pana aproape de plin dai cateva ture o lasi la relanti si desfaci busonul cu grije sa nu sara pe tine si asa iese si aerul dupa instalatie o mai las 1 saptamana din ce am inteles cam atata dureaza sa dai aeru afara dupa instalatie sper totusi sa isi revina ca nu prea o duc bune cu banii si e tare enervant ca mi se aburesc foarte rau geamurile si parbrizul...
am citit si eu ce ai citit tu despre supapa dar nici eu nu am inteles unde ce si cum
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Robinetul sigur (sper) sa aiba o garnitura de cauciuc. Din pacate pt. a verifica / repara
trebuie golit de lichid.
@ahile91 nu cunosc constructiv (decat din foto) instalatiile de racire ce au radiatorul
fara buson de golire. Si eu sunt convins ca aerisirea se va face in mod automat si
progresiv. Practic vor conta mult numarul de cicluri incalzire (pana la deschiderea
termostatului) - racire, fiecare ciclu fiind urmat de acumularea aerului in vasul de
expansiune.
trebuie golit de lichid.
@ahile91 nu cunosc constructiv (decat din foto) instalatiile de racire ce au radiatorul
fara buson de golire. Si eu sunt convins ca aerisirea se va face in mod automat si
progresiv. Practic vor conta mult numarul de cicluri incalzire (pana la deschiderea
termostatului) - racire, fiecare ciclu fiind urmat de acumularea aerului in vasul de
expansiune.
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
N-ar fi o problema golirea si reumplrea instalatiei de racire. Am facut de doua ori aceasta operatiune. Treaba e ca robinetul e incorporat in plasticul capsulat pe fundul radiatorului si nu e deloc demontabil. M-ar ajuta sa stiu daca e posibila extragerea fluturelui de care se roteste pentru golire. E totul numai plastic acolo jos.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am fost la dezmembrari sa studiez principiul de functionare al robinetului. Se aude cate un clic la deblocare si iar la blocarea in pozitia initiala. Daca il rotesc la maxim are o opreliste, l-am fortat un pic spre stanga (in sensul normal de desurubare) dar nu mi-a dat impresia ca cedeaza. De fapt eram sigur ca cedeaza de tot, adica se rupe. Mi-a fost teama sa-l fortez mai mult. Totusi cumva a fost montat acel fluture. Ramane sa ma dumiresc la sigur daca se desurubeaza sau se trage de el cu putere (poate are un ax clipsat la capat, in fundul lacasului. Daca rup gatul de plastic in care e bagat sau distrug ceva inauntru voi fi pus in postura de a cauta alt radiator. Poate e cineva care are un radiator spart, sa experimenteze in locul meu...
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Ma gandesc ca dupa ce este desurubat la maxim (cat permite piedica)
sa fie tras de el pur si simplu .
Intradevar cel mai bine ar fi o corecta informare inainte de demontare.
L.E. Posibil sa aiba clipsuri care sa impidice iesirea fluturelui in timpul golirii,
ceva de maniera celui de aici:
http://www.vauxhall-car-par...ug---9117614.html
Sau asa fara clipsuri: http://www.autozone.com/aut...=102853_154474_0_
Ultima modificare facuta de PL500 la Vin 29 Nov, 2013 5:24 pm
sa fie tras de el pur si simplu .
Intradevar cel mai bine ar fi o corecta informare inainte de demontare.
L.E. Posibil sa aiba clipsuri care sa impidice iesirea fluturelui in timpul golirii,
ceva de maniera celui de aici:
http://www.vauxhall-car-par...ug---9117614.html
Sau asa fara clipsuri: http://www.autozone.com/aut...=102853_154474_0_
Ultima modificare facuta de PL500 la Vin 29 Nov, 2013 5:24 pm
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Sfatul meu este sa il lasi in pace daca nu ai malai acum inainte de sarbatori. Nu este o avere si iti recomand (Doamne fereste!) sa il cumperi nou si de preferat original. Daca il sacai o sa cedeze mai ales ca este sezonul rece. Daca nu cedeaza acum o sa cedeze probabil cand iti este lumea mai draga. Golirea se poate face si prin metoda furtunului (ideea domnului Dan). Nu incercati sa va jucati cu radiatoarele pentru ca sunt fragile.
gm 9196006 COCK,DRAIN,WATER, exista ca atare, costa putin, 2-3 euro.
Am ramas cu un cosmar privind radiatoarele asa ca sunt foarte precaut.
@ahile, principiul aerisirii este simplu: Deschide partea cea mai de sus posibila. Normal ea se aeriseste cand mergi cu ea nu stand pe loc. Ideea este ca pompa sa aiba presiune.
Ultima modificare facuta de 2kappa la Vin 29 Nov, 2013 5:32 pm, modificat de 2 ori in total
gm 9196006 COCK,DRAIN,WATER, exista ca atare, costa putin, 2-3 euro.
Am ramas cu un cosmar privind radiatoarele asa ca sunt foarte precaut.
@ahile, principiul aerisirii este simplu: Deschide partea cea mai de sus posibila. Normal ea se aeriseste cand mergi cu ea nu stand pe loc. Ideea este ca pompa sa aiba presiune.
Ultima modificare facuta de 2kappa la Vin 29 Nov, 2013 5:32 pm, modificat de 2 ori in total
ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
@Lyonel incearca sa pui spre sfarsitul filetului caltz sanitar si dai cu vaselina peste el si strange bine ar trebuii sa etanseze
@PL500 am jos in stanga la radiator un stutz prin care golesc antigelul si umplerea se face prin vasul de expansiune
Azi fiind mai cald 5grade statui 5min cu masina la relanti dupa care plecai 3-5km si observai ca mi se ridica pe la 80grade temperatura cred ca isi revine are aer pe ea, in timp ce statui 5 min la relanti luai si pusai mana pe frtune si erau calde si temperatura indica 0 grade, totusi vreau sa fac o aerisire pe la thtrotter body dar nu stiu cum se face se face cu motorul rece sau cu motorul cald ? cu motorul pornit sau cu motorul oprit ?
@PL500 am jos in stanga la radiator un stutz prin care golesc antigelul si umplerea se face prin vasul de expansiune
Azi fiind mai cald 5grade statui 5min cu masina la relanti dupa care plecai 3-5km si observai ca mi se ridica pe la 80grade temperatura cred ca isi revine are aer pe ea, in timp ce statui 5 min la relanti luai si pusai mana pe frtune si erau calde si temperatura indica 0 grade, totusi vreau sa fac o aerisire pe la thtrotter body dar nu stiu cum se face se face cu motorul rece sau cu motorul cald ? cu motorul pornit sau cu motorul oprit ?
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
2kappa a scris:Sfatul meu este sa il lasi in pace daca nu ai malai acum inainte de sarbatori. Nu este o avere si iti recomand (Doamne fereste!) sa il cumperi nou si de preferat original. Daca il sacai o sa cedeze mai ales ca este sezonul rece. Daca nu cedeaza acum o sa cedeze probabil cand iti este lumea mai draga. Golirea se poate face si prin metoda furtunului (ideea domnului Dan). Nu incercati sa va jucati cu radiatoarele pentru ca sunt fragile.
gm 9196006 COCK,DRAIN,WATER, exista ca atare, costa putin, 2-3 euro.
Am ramas cu un cosmar privind radiatoarele asa ca sunt foarte precaut.
@ahile, principiul aerisirii este simplu: Deschide partea cea mai de sus posibila. Normal ea se aeriseste singura atunci cand mergi cu ea nu stand pe loc. Ideea este ca pompa sa aiba presiune.
gm 9196006 COCK,DRAIN,WATER, exista ca atare, costa putin, 2-3 euro.
Am ramas cu un cosmar privind radiatoarele asa ca sunt foarte precaut.
@ahile, principiul aerisirii este simplu: Deschide partea cea mai de sus posibila. Normal ea se aeriseste singura atunci cand mergi cu ea nu stand pe loc. Ideea este ca pompa sa aiba presiune.
Iar a dublat.
ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat