- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Ventilatorul lucreazã periodic,porneste doar atunci când temperatura ajunge la 94-95 grd.C si functioneazã atât cât este necesar cât sã coboare temperatura la 88-90 grd.C în functie de trafic(aglomerat) sau conditii de drum prost dar în conditii de drum bun si trafic lejer,de exemplu autostradã/drum european la viteze între 80-120 km/h,lucreazã defectuos cum am mentionat în mesajul anterior.Busonul la radiator este închis bine,fãrã pierderi presiune(model 2001 cu borcan,ca la Dacie) sau lichid rãcire pe circuit.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Astãzi am avut timp si am montat termostatul Behr(nou). Garniturile etansare stut corp termostat(2 buc.x5lei buc:Facet cod FT79671)le-am obtinut separat.Am filetat la interior cu tarod M6 orificiul de pe corpul termostatului unde vine surubul de prindere al tãblitei de sigurantã de pe conductã(@adi pitu). Termostatul vechi era îmbâcsit de gascket pe pãrtile active(margini) ale membranelor metalice de etansare si pe scaunul de etansare de pe corp,în acest fel nemaifãcând închiderea corespunzãtor.Îl voi curãta,îl voi verifica si eventual îl voi refolosi cu altã ocazie.Fusese montat cu gaschet(cel care-l montase a folosit o cantitate de neghiob ,intrase si în pompa de apã) pe garnituri atât pe flansa corpului la pompa de apã cât si la stutul corpului la îmbinarea în cotul conductei.La verificare pe traseu, termometrul stã acum bãt la 90 grd.C si nu la 88 grd C .Este bine sau am uitat ceva ? Astept cu interes sugestiile voastre.
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Din ce vad pe net, termostatul la Agila Z12XE, Temperatura de deschidere termostat 92°C.
Eu spun ca este bine la 90°C | ai incercat-o la drum intins 80-120 km/h, cum lucreazã bine/defectuos.
Verifica:
- Cureaua de transmisie sa nu fie slabita/uzata,
- Fulie pompa apa (prinderea si starea ei),
- Intinzator curea transmisie,
- senzorul de pe pompa de apa,
- sau poate chiar pompa de apa are ceva uzat in ea.
- sau mai are aer pe instalatie...
Sunt doar pareri OK.
Cam ai de cautat cauza, daca mai exista...
Ce antigel ai bagat (G12 Roz, Rosu)
Eu spun ca este bine la 90°C | ai incercat-o la drum intins 80-120 km/h, cum lucreazã bine/defectuos.
Verifica:
- Cureaua de transmisie sa nu fie slabita/uzata,
- Fulie pompa apa (prinderea si starea ei),
- Intinzator curea transmisie,
- senzorul de pe pompa de apa,
- sau poate chiar pompa de apa are ceva uzat in ea.
- sau mai are aer pe instalatie...
Sunt doar pareri OK.
Cam ai de cautat cauza, daca mai exista...
Ce antigel ai bagat (G12 Roz, Rosu)
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Dupã ce am scris postul de dimineațã am plecat la București.
La plecare am deschis și cãldura pe o distantã de aproximativ 30 km pt.o recirculare completã a lichidului de rãcire.
La drum întins cu 80,100,120,130 km/h termometrul din bord indicã bãț 90 grd.C cu o discretã oscilație cãtre 89,5 grd.C.
Motorul are putere ca pt. vârsta și rulajul lui, funcționeazã bine, fãrã martori prezenți sau erori stocate.
Antigelul este roz (Kolda G12+ Made in Germany:amestec 1/1= -38 grd.C).
Cureaua accesorii nu este slãbitã.Uzatã, nu știu în ce mãsurã cã nu-mi dau seama.
Fulia pompei de apã este fixatã bine iar ghidajele de pe circumferințã aratã corespunzãtor.
Întinzãtorul curea nu cred cã este uzat deoarece cureaua este foarte întinsã/rigidã.
Senzorul temperaturã de pe pompa apã nu cred cã este dereglat pt. cã altfel ar fi indicat haotic.
La pompa de apã nu am pierderi de lichid rãcire și nici pe traseu.
S-ar putea sã mai aibã aer în instalație.
La plecare am deschis și cãldura pe o distantã de aproximativ 30 km pt.o recirculare completã a lichidului de rãcire.
La drum întins cu 80,100,120,130 km/h termometrul din bord indicã bãț 90 grd.C cu o discretã oscilație cãtre 89,5 grd.C.
Motorul are putere ca pt. vârsta și rulajul lui, funcționeazã bine, fãrã martori prezenți sau erori stocate.
Antigelul este roz (Kolda G12+ Made in Germany:amestec 1/1= -38 grd.C).
Cureaua accesorii nu este slãbitã.Uzatã, nu știu în ce mãsurã cã nu-mi dau seama.
Fulia pompei de apã este fixatã bine iar ghidajele de pe circumferințã aratã corespunzãtor.
Întinzãtorul curea nu cred cã este uzat deoarece cureaua este foarte întinsã/rigidã.
Senzorul temperaturã de pe pompa apã nu cred cã este dereglat pt. cã altfel ar fi indicat haotic.
La pompa de apã nu am pierderi de lichid rãcire și nici pe traseu.
S-ar putea sã mai aibã aer în instalație.
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
ned_bar
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ned_bar
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2011
- Mesaj Privat
am antigel nu apa mam gindit si eu ca sar putea sa fie pompa de vina mia spus cineva ca sar putea sa fie si garnitura de chiuloasa dar stiu ca daca e garnitura ai probleme mereu fie ca e cald sau frig eu pina sa vina caldura asta nu am avut probleme am sperat ca poate a avut cineva o problema asemanatoare cu a mea
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Ar mai trebui verificat daca lichidul de racire ajunge sa functioneze presurizat, in acest
scop, functie de arhitectura sistemului de racire, veti avea supapa ce deschide la
1.4 bari fie in busonul radiatorului fie in busonul vasului de expansiune.
Daca supapa de presurizare nu lucreaza, lichidul va sta la presiunea atmosferica
favorizand fierberea.
Practic, la temperatura de regim, furtunele de la radiator ar trebui sa se
intareasca apreciabil.
scop, functie de arhitectura sistemului de racire, veti avea supapa ce deschide la
1.4 bari fie in busonul radiatorului fie in busonul vasului de expansiune.
Daca supapa de presurizare nu lucreaza, lichidul va sta la presiunea atmosferica
favorizand fierberea.
Practic, la temperatura de regim, furtunele de la radiator ar trebui sa se
intareasca apreciabil.
ned_bar
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2011
- Mesaj Privat
da am presiune pe furtune, ma gindesc tot mai mult la ce mia spus domnu dancu ca sar putea sa se fi tocit aripioarele alea de la pompa de apa si nu mai plimba apa am schimbat motorum si nu stiu exact cam citi ani are da dupa parerea mea cred ca are vro 10 ani si nu am schimbat niciodata pompa de apa
ned_bar
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2011
- Mesaj Privat
ned_bar
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2011
- Mesaj Privat
ned_bar
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2011
- Mesaj Privat