Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
fara acest montaj, se intampla ce a zis daniel. Fara clapeta de detonatie cu siguranta ramai fara carcasa filtrului de aer sau debimetru ( sau cum naiba se numeste)
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Pe orice motor E2 se poate monta instalatie clasica.
Cel mai greu e de reglat. Deasemenea diferenta de pret dintre instalatii se amortizeaza foarte repede intrucat consumul e mult mai mare. Consumul nu prea scade sub 10% extraurban la toate X16XEL-urile cu instalatie GPL clasica pe care le-am vazut.

arata si mie una k am cateva nelamuriri cu impulsul care comada plamanul si cateva chestii
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Andrei, o sa iti caut una. Stiu ca muncitor de la tata de la firma are un Astra F Caravan X16XEL cu instalatie clasica. Ma interesez cand e pe tura si trec la spionat. Very Happy
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Astept, in tine e speranta.Am intrebat pe la servisurile in domeniu si nu am primit raspunsuri, parca e un secret de stat
Skip ads

  • Galbacs Tiberiu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
nu sunt complet pe topic dar am vrut sa imi dau si eu cu parerea.
am o corsa b 1.2 95, am instalatie landi renzzo pe ia de 10luni si am 20500km, am trecut de la extaz la agonie si invers in repetate randuri, cand merge bine cand nu.
intradevar scopul e sa fac economi si asta functioneaza.
ce am observat eu la gpl, conteaza ca masina sa functioneze perfect pe benzina, sa ai toata partea electronica in parametri inainte de instalare, si ramane valabil si dupa instalare gpl, orice problema afecteaza mersul masini si si consumul. un sfat pt cine vrea sa isi puna gpl, la instalare mergeti cu filtrul de aer si bujiile relativ noi, sau chiar noi, se schimba comportamentul masini si reglarea instalatiei se face mai corect si mai usor.
am citit pe forum ca se poate arde pompa de benzina daca in timpul functionarii pe gpl pompa ramane activa. la mine s-a ars pompa dupa 6 luni, dar nu stiu daca din cauza supraincalzirii, recunosc ca s-a intamplat poate prea des sa nu am minim 10 litri de benzina in rezervor. dar eu am gasit destul de multa mizerie si ceva span in rezervor, posibil sa fi ajuns in pompa.
partea ca gazul e foerte diferit de la pompa la pompa am experimentat-o pe pielea mea. cea mai proasta elegere este lukoil, merge groaznic (se oprea motorul in veselie). chiar si de la acelasi producator dar de la alt peco se schimba comportamentul masinii. ce folosesc e rompetrol (is mai scumpi dar sunt cei mai buni), petrom si mol.
bujiile. aici sunt in cercetare. am inteles ca exista bujii pentru gpl dar sunt la fel de scumpe ca si cele pt disel (cresc costrurile de intretinele).cu setu de bujii ce le-am avut pe masina am mers 7500km, cu astea noi am 13000km si masina da semne de oboseala pe aprindere. stie cineva cat ar trebui sa tina un rand de buji normale pe gpl? sau foloseste cineva din cele pt. gpl, si cat il tin?. stiam ca la benzina se schimb odata la 30-40 mii km.

am citit tot aici de detonari, stiu ce sunt cum se manifesta si de ce, dar nu am inteles de ce sa iti sparga capacul de la filtru de aer sau capacul de la blocul injector sau debitmetru. stiam ca detonarile se produc in blocul motor si nu ai legatura cu admisia. daca poate cineva sa ma lamureasca?

in cer scuze pt. "roman"
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
clapeta inchisa gazul tinde sa o ia spre filtru iar in mamentul accelararii gazul acumulat in galerie se aprinde si etc.ESTE ceva de genul efectul buteliei in drumul taberei.Despre bujii , eu zic ca se schimba atunci cand nu mai fac treaba.Nu cred ca numarul de km e principiul dupa care se schimba
  • Yoooo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
AM SI EU O PROBLEMA LEGATA DE GPL LA VECTRA B X16XEL:
Pe langa faptul ca nu merge constant relantiul si se opreste la stop pe gpl, acum cateva zile cand trecea pe gpl, se comporta ca si cum nu ar mai avea gaz, desi bagasem de 120 lei si nu am mers cu ea decat vreo 200km. Am mai bagat de 60 lei gpl si se comporta la fel, in sensul ca atunci cand trece pe gpl se opreste ca si cand nu ar avea nimic in rezervor. Pe benzina merge (relantiul nu merge constant nici pe benzina).
Stie cineva ce s-a intamplat, sau a avut cineva probleme asemanatoare?
  • genutzu

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
vezi filtrul de gaz daca nu cumva e plin cu un fel de pilitura si trebuie curatat/suflat...
Skip ads

  • Yoooo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Unde se afla amplasat filtrul asta?
  • genutzu

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ori pe traseul/furtunul care duce la rampa de gaz la motor, sau pe reductor e prins cu trei suruburi.
Ramane presiune de gaz in instalatie cu motorul oprit, care iese imediat dupa ce desfaci capacul la filtru .
Doar din instalatie...pe rezervor ai supapa si nu iese nimic.
  • Yoooo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ieri a mers foarte bine pe gpl. Chiar ca nu inteleg ce dracu are. Nu merge pe gaz cand este temperatura ridicata afara? Ca ieri a fost mai racoare dupa loaie. Are vreo legatura?
  • ohlala

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Rachim a scris:Sunt din ce in ce mai interesat sa pun GPL pe H-ul meu si tot cautand pe net informatii despre comportamentul motorului in timp am gasit un aditiv 'Flashlube 'care zic ei ca ar fi bun pt protectia supapelor. A mai folosit cineva produsul asta?



Am instalatia pusa pe masina de catre firma reprezentanta in Germania. Flaconul pentru aditiv este bransat pe instalatia de gaz dar este aproape gol. Stie cineva unde gasesc sau macar ce fel de aditiv este? Multumesc
Skip ads

  • ohlala

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am instalatia pusa pe masina de catre firma reprezentanta in Germania. Flaconul pentru aditiv este bransat pe instalatia de gaz dar este aproape gol. Stie cineva unde gasesc sau macar ce fel de aditiv este? Multumesc
  • genutzu

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Yoooo a scris:Ieri a mers foarte bine pe gpl. Chiar ca nu inteleg ce dracu are. Nu merge pe gaz cand este temperatura ridicata afara? Ca ieri a fost mai racoare dupa loaie. Are vreo legatura?


Nu are legatura.
Cel mai bine mergi la cei care ti-au pus instalatia ca sa puna calculatorul pe ea.
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Un pic de adevar este totusi in ce a zis, a mea sa stii ca trage simtitor mai bine cand e racoare afara!
  • Yoooo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni unde este filtrul acesta?
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
La mine sunt 2 filtre: unul mic inainte de vaporizator pt stare lichida si unul mare cu carcasa neagra inainte de a intra in admisie pt stare gazoasa....
  • traftir

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, am o instalatie de gpl achille stag 200 pe o vectra b x18xe .
Din cate am citit aici , cativa au reusit sa faca anumite setari sa "evite" aprinderea check engine ( sonda lambda in cazul meu)
Mentionez ca, pe benzina nu mi s-a aprins niciodata, dar pe gaz se aprinde cand doreste..nu are un tipar.
Daca cineva poate sa imi trimita setarile de la calculatorul pentru gpl sa incerc poate rezolv situatia. Multumesc anticipat.
Nu am nici o problema cand merg pe gpl inafara de enervanta sonda lambda ( si am avut 1 singura data problema de la debitmetru P0100, care s-a rezolvat dupa ce am sters eroarea.)
  • traftir

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat. mi-au facut un update de soft la stag200 si niste reglari si se pare ca nu mai am probleme.
  • edward23

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sal Pike....unde mai exact in Buzau ai montat GPL?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR