Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Galbacs Tiberiu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am un coleg ce nu poate sa depaseasca 3000 de ture ca incepe sa aiba diferente de turatii mari si aproape da in nas, daca o tine sub 3000 totul e perfect (audi b '95).
la mine (opel corsa b '95) merge mai bine acum cand am 32000 km decat in primii 10000 (fluctuatii de turatii, imi murea motoru in mers), chiar nu inteleg de ce.
se pare ca instalatiile de gpl se manifesta foarte diferit si par destul de imprevizibile, dar exact cum se zicea mai sus, cand tragi linia merita din plin. masina are 250000 sper sa ma mai tina cel putin 50000 si sunt multumit.
Skip ads

  • chende86

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Zicea un coleg pe forum ca masina trebuie sa mearga perfect pe benzina ca sa nu fie probleme la mersul pe GPL. Am discutat cu cineva care foloseste de mult si a zis ca primordiala este aprinderea. Bujii, bobina, fise. Sunt destul de multe cazuri unde scapa oamenii ieftin o fisa, bujiile sau ceva fire. De decuplat instalatia am observat ca au fost probleme dupa 15000 de km cand trebuia sa fac schimbul de filtre si revizia. Am mers pan ala 20.000 cu ea si facea tot mai rau. Deci la mine decupla din cauza ca erau prea uzate filtrele. Mai am situatii cand imi decupleaza atunci cand ii dau talpa serios.. adik la 40km/h a 2-a si talpa... nervi sau depasire mai riscanta, dar ma bucur cand trece pe benzina ca parca trage un pic mai bine dar nu f. seminifativ. La mine puterea s-a pastrat destul de bine.
Fluctuatii de turatii am si eu la relanti dar am pus-o tot pe aprinedere, debitmetru sau ceva pe acolo. Ce e ciudat ca pe loc scoasa din viteza fluctueaza relantiul de la 800 la 1200, sta acolo, vine la 1000 si tot asa. Cateodata urca la 3000 si sta acolo fara sa ii fac nimic. In mers se simte ca trage la turatii mici un pic in suturi dar numai cand e motorul cald si la temperaturi de peste 10 gr. Iarna merge destul de bine. Iar daca o scot in mers din viteza se intampla un lucru ciudat (observat de curand ca eu nu o las niciodata la liber in mers tot timpul in frana de motor) adica turatia fluctueaza de la 800 la 2500 si inapoi (valuri) iar pe masura ce se pierde din elan scade si fluctuatia si nu am inteles niciodata cum la liber si in mers se comporta masina altfel ca la relanti pe loc. Stie cineva de ce?
Eu sunt din Salaj. La noi este cred cel mai scump GPL din tara 3.35 sambata cand am facut plinul. Prblema e ca am impresia ca e si destul de prost. De obicei alimentez de la Lukoil si f rar de la Rompetrol (merge masina mai rau), insa am alimentat odata de la Oradea tot din Lukoil si am ramas impresionat (parca am schimbat motorul). La Brasov si la Constanta am mai bagat GPL f bun. La Baia Mare si la Cluj e acelasi ca si la Zalau. Bafta.
  • gabriel_stg

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna am un opel vectra b din 97 motor 16 16v si gpl din fabrica de vreo cateva zile imi consuma enorm de mult gaz....bun am fost la un service autorizar unde mi-au spus ca nu au interfata la instalatia mea ce pot sa fac poate ma ajutati voi.Precizez ca in arad nu am unde sa o repar,spunea ca este o instalatie olandeza.Multumesc
  • stamate liviu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salutare sunt nou p aici! am si eu o intrebare. am unn vectra b din 99. de un an juma i am pus gpl o instalatie MARINI. primul an a functionat ok. de vreo cateva luni, dupa ce temperatura apei ajunge la 90 de grade si ma bag intr o depasire sau apas brusc pedala de acceleratie,sub capota se aude un zgomot ciudat(explozie) si imi arunca furtunul ce vine de la filtrul de aer si intra in carburator! MA PUTETI AJUTA CU UN RASPUNS? multumesc mult.
Skip ads

  • Galbacs Tiberiu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
sper sa ma insel, dar la tine par sa fie detonatii, desi nu cred ca e normal, ca ai aprindere electronica, sa nu ai cumva distributia decalata cu un dinte
  • petre85

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
stamate liviu a scris:salutare sunt nou p aici! am si eu o intrebare. am unn vectra b din 99. de un an juma i am pus gpl o instalatie MARINI. primul an a functionat ok. de vreo cateva luni, dupa ce temperatura apei ajunge la 90 de grade si ma bag intr o depasire sau apas brusc pedala de acceleratie,sub capota se aude un zgomot ciudat(explozie) si imi arunca furtunul ce vine de la filtrul de aer si intra in carburator! MA PUTETI AJUTA CU UN RASPUNS? multumesc mult.


Instalatia este secventiala sau cu mixer? mia exact, daca ai motor cu injectie multipunct trebuie sa ai injector de gpl pe fiecare cilindru.
Din ce zici aici am impresia ca e masina multipunct(in 99 nu crez ca semia facea monopunct) dar instalatia nu este secventiala si atunci ai detonatii in admisie de asta iti arunca furtunul acela. ca si solutie deruleaza cateva psoturi in spate, ar fi ceva valva de adaptat sau treci pe secventiala. daca ai secventiala si detonatii in admisie mergi la service ca nu-i de gluma.
  • petre85

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
macelaru.daniel a scris:salut! am vectra b z16xe 2001. am cumparat-o cu gpl din Olanda, instalatie Koltec.Am mers cu ea 1 an de zile fara nici o problema si apoi a inceput sa se intrerupa in mers, apasam pedala la blana si nu mai mergea deloc.Am fost la 4-5 testere.si mi-au zis ca nu au programul pe calculator al instatiei.MENTIONEZ ca intalatia este trecuta in cartea masinii. nu i-a dat nimeni de cap,m-am enervat, am scos butelia si am ramas cu intalatia. ce ma sfatuiti sa fac? sa pun alta intalatia?sau ma indrumati la un meserias ca m-am saturat de cate ori am fost! pot folosi intalatia inclusiv butelia si sa schimb plamanul? instalatia este cu calculator

Am avut si eu un koltec nicam , instalatie olandeza, din apcate service-urile din romania nu au interfata. eu aveam ceva stramos de secventiala.
nu aveam injectoare, ci un distribuitor cuplat la galeria de admisie. cel mai probabil inearca sa verifici filtrele, ca acolo nu trebuie interfata, sanse mari safie membranele de la plaman duse. un service f bun, eu acolo am facut montajul, am venit din cj, si unde am inteles ca si repara este in Pitesti pe str depozitelor 36, au si site lpgexpertpunctro. mi s-a parut ca stie cu ce se mananca gazu. suna-i si vezi
  • macelaru.daniel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2013

  • Mesaj Privat
petre85; multumesc ptr ajutor dar sincer nu stiu daca se mai merita ,treb sa pun butelia inapoi[95Litri]are instal nu a mai mers de4 ani ,cum ai spus si tu membranele pe acolo or fi coapte dar o sa sun sa vedem ce zic, daca nu o dau jos si o dau la careva care are si are nevoie piese,apropo e complicat sa o dai jos de pe masina sau treb sa ma duc la service .
Skip ads

  • petre85

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
95 l butelia? numai pentru asta as fi pastrat-o, aprox 1000 km autonomie Smile) de dat jos as recomanda un service, e vorba de cirucuitul de racire care trebuie refacut(asta nu ar fi asa complicat , un stut si 2 coliere sau alt furtun), admisia de "reastupat", nu ar parea f complicat(unde vine furtunele de la injectoare), partea electonica(calculator si injectoare), aici chiar nu m-as baga Smile))
Daca faceti insa 15000 km/an si tot aveti traseele facute(sper ca si indicatoru de gpl pe acelasi cu benzina, nu cu leduri-cel putin asa aveam pe batrana vectra) investiti intr-o instalatie noua. oricum buteliile astea turcesti nu se compara cu cele montate in olanda. un vaporizator , ecu, rampa injectoare brc cu montaj nu ar depasi 2000 lei. recuperabili zic eu in mai putin de un an. recomand sa-i mai dati o sansa , cautati info pe site-ul de vi l-am zis anterior, membranele de la vaporizator se pot schimba, incercati cu vechea poate poate, sau varianta 2 un brc nou. in certificat sau carte e trecut de cei dela rar ca functioneaza si cu gpl?
  • macelaru.daniel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2013

  • Mesaj Privat
petre85; sa sti ca ma gandesc serios la sfatul tau ,eu am abandonat gpl scirbit de servis-uri dar acum vad ca a evoluat treaba ,am vazut pe site-ul lor ca repara si koltec .Sa sti ca e trecuta si in cartea masini , indicatorul gpl este cu leduri pus langa scrumiera ,masina am luato din Olanda direct cu instalatia montata am si actele ei originale,te rog lasa-mi un nr de tel sa te intreb cate ceva despre instalatie daca nu deranjez, mersi
  • cyp82

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salut am un opel vectra 1.8 16v din 2001 cod motor z18xe si as dori sa mi montez o instal pe gaz.care ar fi mai potrivita ,mai buna?sugestii?ms
  • petre85

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am de jumatate de an brc secventiala pe acelasi tip motor, carosie vectra combi. cost 2700 lei cu butelie toroidala. sunt f f multumit de consum si performanta. ultima proba de cosum gaz de 100 lei(alimentat cu butelia goala, mers pana la epuizare, nu folosesc plin pe plin ), 3.38 lei, alimentat lukoil cluj, mers 350 km, rezulta aprox 8.5 l/100, mers 90% in afara, dar fara menajamente, se simte diferenta de benzina doar in regim de turatii mici, pana in 2200, de la 3000 in sus nu se simte, oricum acolo-i place. pareri bune mai sunt pe tomasetoo stag 200/300 in special pe pret intretinere, eu sunt f fmultumit de brc. mai am si o astra h 1.7 101 cp, acelasi traseu(aprox 700 km) economie 50 lei in favoarea gazului, de benzina nu are rost sa povestim. drumuri libere
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Care sunt firmele cele mai recomandate de voi cei care AVETI instalatie de gaz pe vectra/astra 1.6 16v.?
Vreau sa fac miscarea asta dupa ce termin de reconditionat motorul si vreau sa aleg ce este bun din prima sa nu ma apuc sa fac experimente sau alte nebunii!

Multumesc baieti!
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu recomand ce am pe masina, Tomasseto stag 200 cu butelie toroidala, am 40000km si nu am avut probleme cu instalatia decat din vina mea. Tomasseto am si pe Fabie. Pentru o ideie de preturi ale consumabilelor, te poti orienta aici : http://www.gplshop.ro/
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Tomasseto stag 200 cu butelie toroidala. Am avut pe o multime de masini. Cu nici una nici cea mai mica problema.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc baieti!
Tomasseto stag 200 sa fie!
  • cyp82

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ms pt informatii baieti!
  • Mari-rds

  • Mesaje scrise: 481
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Dupa aproximativ 2 ore de citit cele 17 pagini, vin si eu cu cateva randuri.

M-am decis sa-mi pun si eu pe Vectra mea din 1997 1.6 8v x16szr monopunct, instalatie gpl . Am intrebat pe ici pe colo (service-uri) iar din toate am ramas la 2 din care:

Un service se ocupa numai de Landi Renzo , recomandati ca fiind profi si oameni ok care costa 1700 RON
Al 2 lea service unde pot monta BRC la aprox 1750 RON


Ambele vin cu butelie toroidala de 52l (42) .

Ce imi recomandati ? Mentionez ca la ambele se face trecerea pe gaz la turatii iar amestecul pe sonda lambda , iar la instalatia Landi Renzo mi-a zis tipu ca imi pune buton cu led-uri ca la celelalte instalatii secventiale multipunct . De asemenea, sa ii intreb de emulator sau releu ? Care ar fi mai bun pt masina mea ?

Multumesc anticipat
  • deleted-79859

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am si io o Vectra B, de 1600 cm3 din 2001. Eram curios cati KM avea masina cand i-ai pus GPL-ul si cati km ai facut cu GPL? Ma gandesc si io sa-mi pun GPL pe a mea dar avand 160 mii KM parca am o retinere; nu stiu cum se va comporta motorul ... si mai ales cat ma va mai tine cu GPL ... adik mi-ar trebui vreo 20000 km sa-mi scot investitia si dupa sa mai castig si io ceva. Intelegi? Pe curand
  • deleted-79859

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut. Incearca sa cauti pe net firma asta de instalatii GPL. POate reusesti chiar sa vb cu cineva de la ei prin e-mail sau sa-i suni... si cerele lor mai multe detalii. Alta varianta sa vb cu baietii care merg frecvent in olanda, poate gasesc ei pe acolo soft-ul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR