Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • liviucoicea

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
modelul instalatiei este NECAM , type : MEGA.
Skip ads

  • ghernaion

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2011

  • Mesaj Privat
trebui sa te duci la service gpl, se copiaza parametrii noului calculator si se salveaza si pe cel de gpl
  • liviucoicea

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos.
  • brainiac220

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare! Am un Opel Vectra B, din 1998, motor 2.0i (x20xev) 16v. M-ar bate gandul sa-i pun o instalatie GPL, insa vroiam sa aflu mai multe detalii.... gen care'i partile bune/rele GPL-ului (in afara faptului ca' pretul la jumatate fata de benzina). Este adevarat ca GPL-ul creste uzura motorului? Trage altfel fata de benzina? Consumul pe gaz,ramane la fel ca cel pe benzina ?
Skip ads

  • ahyle_blue_eyes

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mi-am montat si eu de vreo 2 luni gpl pe vectra b hatchback 1.6 8v(szr) motorul clasic de 75 cp.
Instalatia e tomasetto, cu rezervor toroidal de 47 l in care intra de obicei 39 litri. Instalatia e clasica pentru carburator, nu e legata de sistemul de injectie sau de sonda lambda(mi-au zis ca e mai simplu fara acel emulator pe sonda lambda, mai putine probleme) si a costat 1700 ron.
Consum dupa 7000 km pe gpl: extraurban 7,5 cel mai mic de pana acum(testat pe un drum iasi-constanta si retur), in rest 8 % si mixt (70% extraurban si 30% urban) undeva la 8,5 - 9,5 %.
Pe benzina aveam 6,5-7 in exterior si 7,5-8,5 in regimul mixt (70 extra, 30 oras)
Merge foarte bine, nu simt nici o diferenta deocamdata.
Singura problema e ca se aprinde din cand in cand martorul de la noxe , si ca atunci cand merg pe benzina mai da in nas cand apas mai tare pe pedala de acceleratie(dupa 20 km isi revine pe benzina)
  • cosmin35

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2014

  • Mesaj Privat
salut. si eu vreau sa imi pun gpl pe un vectra motor x18xe. mi s-a recomandat secventiala, dar parca ma tenteaza mai tare una clasica, in sensul ca e mai simpla si de ce nu, mai ieftina. daca si consumul e asa cum spune colegul de mai sus, atunci care ar fii avantajele instalatiei secventiale?
  • ocristiann

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut

am un vectra b2 2001 z16xe si vreau sa montez o instalatie gpl,cand am sunat la un service mi-a recomandat un stag200+ si a zis ca nu este aproape nici o diferenta intre stag 200+ si stag 4.
Voi ce recomandati?
  • Liviu_pl

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ocristian eu mi-am montat un stag 200+ acum o luna si jumatatr. Sunt multumit de ea,consum ca pe benzina diferenta aproape insesizabila. Eu o recomand
Skip ads

  • Sandita Gabriel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2011

  • Mesaj Privat
ocristiann a scris:Salut

am un vectra b2 2001 z16xe si vreau sa montez o instalatie gpl,cand am sunat la un service mi-a recomandat un stag200+ si a zis ca nu este aproape nici o diferenta intre stag 200+ si stag 4.
Voi ce recomandati?


salut,
eu am tot stag 200 pe aceasi masina ca si tine si merge ok, este montata de aproximativ 2 luni
  • cosmin35

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2014

  • Mesaj Privat
De ieri sunt si eu gpl-ist. Vectra b 1,8 16 valve, instalatie gpl secventiala AGCompact. Am facut primii 100 km pe gaz. Nici o diferenta intre gaz si benzina. Cei de la service au spus ca ar fi sora mai reusita a instalatiei tomasetto. Sunt curios daca e adevarat...
  • cosmin35

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Dupa 500 km (90-95% extraurban) parcursi s-a terminat gazul (rezervor util 35 l). Dupa parerea mea consumul este aproximatv la fel ca pe benzina. Trecerea pe gaz se face cate o data chiar inainte de a iesi din curte, deci consumul de benzina este nesemnificativ...
  • djboyy

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Cosmin35 vad ca a trecut ceva timp de cand ai montat-o imi spui te rog ce rezervor ai si daca ai montat-o la Deva si un pret te rog.
Pana acum cum se comporta consum asa aproximativ si eu am 1,8 z18xe vectra b si vreau sa ii pun o instalatie ag compact.
Skip ads

  • ahyle_blue_eyes

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dupa 20 000 km parcusi pana acum pe gpl:
- acum de cand s-a racit afara,cu roti de iarna, consumul a crescut la 10% mixt.
-motorul trage la fel, dar consuma cam 1,5 litri ulei la 10 000 km.
- economie de 3700 lei la combustibil (scazand 1700 costul instalatiei de gpl,200 lei omologarea RAR si aproximativ 400 lei benzina pentru pornire, si acei 50-100 km/la 2000-3000 km parcursi pe gpl mers din cand in cand exclusiv pe benzina, si 50 lei revizia gpl) = 1350 lei economisiti in 6 luni.
Avand in vedere ca rulez 35000-40000 km/an economia teoretica ar fi de 5500 lei/an in cazul meu.

Pe scurt: Gpl-ul se merita.
  • petre85

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am pus instalatie in 2012 septembrie, am parcursi 45000 km, vectra b 1.8 125 cp. n-a ormit niciun menajament, schiimbat 5-6000, nu mereu, doar cand se impunea o depasire, mers chair si 180-190 autostrada, de test, nu-s vitezoman. ce sa zic, nicio diferenta fata de benzina, doar daca motorul este subturat, s emisc ao idee mai bine pe benzina. spre rusinea mea inca are filtrele originale, dar am alimentat doar rompetrol si mai rar mol. legat de consum ulei, e specivic motoarelor 16 v benzina opel, dar nu e de speriat. merg cu 5w40 full sintetic, castrol, de obicei puneam magnatec papa cam 1, 1,5 l inte schimburi, de 10000 km, am psu ultima data edge, surpriza am mai completat 500 ml, mai am 3000 pana la urmatoarea revizie. instataltia este brc, am paltit cam 2700 lei auc doi ani cu toroidala. ce sa zic legatd e costuri, 25 lei/100km extern, cam 40 lei in oras. motorul merge ceas, dupa ce i-am schimbat toata evacuarea, aprca-i din fabrica, nici ce mai mic abala balbaiala, bataie, sau altceva. de curiozitate am desfacut bujiile dupa 40000 exclusiv gpl, curate ca si noi. benzina cum folosesc f rar , doar pornirile folosesc 98. daca tot o vede rar sa fie macar de "desert". ce sa zic, am declar super multumit, deci 45000 km fara nicio intereventie, nici consumabilele de bun simt.
legat de rar dupa montaj, puteti mege cand vreti, singurul rist este sa nu va prinda istcr in trafic ca va ia talonul, si costa 180 lei omologarea, cel putin atat a costat in cj. am circulat 2 ani fara omologare, am facut-o ca expirase itp si nu mi-l facea nimeni, ca nu aveam instalatia in carte trecuta, desi eu aveam toata docomentatia in torpedo Smile)) comoditatea.
concluzia.......pentru benzina aspirata nu e niciun risc, si daca stiti ca circualti minim 10000 km per an, merita fiecare banut. mare mare atentie la montatori si instalatiile alese, nu faceti nicio economie cu instalatiile no name, pentru c5-600 lei economie cu niste turcisme, veti plati dublu pe diferenta de carburant, pe piese si manopera. de mentiomnat ca pe extern consumul pe beazina e in medie 6.5-7, pe gaz 8-9 depinde cat de alert conduc. in oras daca aveti drumuri scurte 1-2-3 km, nu e cnicio sfarla cu gpl, abia comuta din benzina in gaz, iar cei de vor vectra uitati de 1,6 , veti avea consum mai mare ca pe 1.8 plus diferenta de putere, 1.6 e ok pe astra.
as schimba-o ca deja are o varsta, dar nu am indur masina merge ceas si ma plimb ieftin, iar piesele la vectra sunt sub un logan ca si costuri. spor in toate tuturor.
  • Kinohop

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2012

  • Mesaj Privat
De astazi sunt si eu fericitul posesor al unei instalatii GPL AGC Compact montata in IASI. Pretul final al instalatiei a fost de 2.300 lei cu rezervor toroidal de 48l cu montaj gratuit si un mic discount. Ca si sfat nu cumparati o instalatie ieftina din magazinele de bricolaj pentru ca apoi sa va para rau.
  • PIKE

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare, am revenit pe forum dupa 7 ani, mai batran si mai intelept (sper). Conduc aceiasi vectra b cu GPL montat in 2009 si pana acum dupa 35000 km nu am avut nici o problema. Am schimbat filtrul de gaz acum ceva timp dar numai pentru ca asa am vrut eu si nu am fost la service ci am facut personal o in fata casei. Instalatie secventiala BRC.
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,referitor la instalatiile de gaz,am avut tomasetto stag 200 pe un e36 timp de 5 ani,am facut in jur de 80000 km ,s a comportat mai mult decat bine ,fara absolut nici o problema,de 3 luni am achizitionat vectra b 1.8 16 v,cu instalatie agc compact montata de un an de zile,am fost cu ea de 2 ori la revizie deoarece nu mi place cum merge ,cand sare pe gaz la 30 grade ,cand la 60,acum face la fel,la mine personal s a vazut diferenta intre tomasetto si agc,cei care monteaza instalatii recomanda agc ca e mai noua ,mai nu stiu cum dar calitate canci,am mai multi prieteni cu inst tomasetto si la fel ,fara probleme ,asta e cand schimb masina o iau fara instalatie si ii pun eu tomaseto stag 200 "din aia invechita" si inca ceva ,daca ei catalogheaza tomaseto invechita de ce e la acelasi pret?in final tot de marketing este vb ,recomanda si ei ce nu se vinde.
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Recomanda, de fapt, produsul la care fac ei cel mai mult profit.
  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Da ,bine spus.
  • lascarica

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Echivalentul la AGC Compact este STAG 4 ... Vezi diferenta de pret...
Se vrea si calitate si superpret...cam greu...
Daca faceti comparatie incercati sa verificati si specificatiile, optiunile etc...
Cat despre variatia de trecere pe GPL este rezolvabila, du-te la unul din cele 2 service-uri Supergaz... eventual la cel de pe Chitilei si zic eu ca te rezolva...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR