Parola noua?


Am pus de curand(1000 Km) instalatie GPL pe masina (Corsa B). Multi nu ar considera ca ar fi o problema tehnica, dar pentru mine este:

Motorul (X12SZ) atingea viteza maxima de 140-145 km/h pe benzina, ceea ce era ok, valoarea de 143km/h fiind data in cartea tehnica, consumul din carte fiind 8 urban, 6 extra si 7,2 mixt. De cand am pus gpl, viteza maxima a ajuns la 160Km/h - cu consumul de rigoare: 18 urban (bucuresti), 12 extra. Am fost la revizie si aia de acolo au zis ca e bine reglata (reglaj pe noxe). Sincer, mi-am pus gpl sa fac economie, dar vad ca tot acolo ajung cu dezavantajele de rigoare (loc ocupat in plus in portbagaj, etc...). Instalatia este pt. euro 2, cu reglaj relanti si reglaj debit gaz pe furtunul care merge la admisia de aer. Cei de unde am montat instalatia au zis sa nu o calc... dar totusi, nu mi se pare normal sa traga mai mult decat pe benzina. Suspectez amestec bogat, dar la noxe a iesit ok... Ce sa fac?
Mai in gluma, mai in serios, poti sa pui un limitator sub pedala de acceleratie, ceva de genul unei bucati de cauciuc lipita de pedala. Sau iti reglezi piciorul in asa fel incat sa apese pana la capat pedala numai daca este neaparat nevoie. Eu mi-as pune chiar acum gaz daca as sti ca mi se mareste top-speedul cu 20km/h; m-as chinui dupa aceea sa ma obisnuiesc cu ea.
de obicei reglarea "ca sa iasa la RAR" este doar pentru noxe ok, iar pentru consum mai te duci odata la ei.........., sau te apuci si ii mai strangi suruburile pana cand da sa moara la relanti, si apoi mai desfaci un sfert de tura,.......... asa a fost la mine si aveam consum mai mic ca pe benzina dar nici nu se mai ducea.......
Daca umblu la surubul de relanti nu afecteaza decat consumul la relanti. Mai este un reglaj pe furtunul care merge in admisie. Cred ca acolo trebuie umblat. Dar habar n-am cum trebuie reglat.
ai un reglaj pe plaman care se regleaza cu un imbus de 5 sau 6 parca - mai strange-l
mai ai un surub de reglaj pe furtunul de admisie al gazului, care merge reglat la mana, mai strange-l si pe ala
strange cele doua suruburi pana la limita de oprire a motorului la relanti si atentie sa nu fie prea stranse astfel incat sa nu existe ezitari ale motorului la acceleratie
sau du-te la atelierul care tia montat-o si punei oe ei sa mai tio stranga

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou