Parola noua?


Am un Cielo,1996,Sohc,260.000 km reali,integral koreean.Problema la el este ca imi consuma cam 1,5-2 l la 10.000,dar am scapari de ulei la axul cu came,se vad urme de ulei pe baie in dreptul distributiei,dar nu picura pe jos ,pe asfalt,cred ca se evapora.Folosesc ulei Valvoline Durablend 10w-40,schimbat mereu pe la 6.000 km,filtru Mann sau Mahle.Am schimbat bujiile si la pistonul 2 de la delco am gasit bujia cu urme de ulei curat pe filet.Restul bujiilor sunt uscate.Combustia e ok,in sensul ca am consumul din carte,iar bujiile sunt maroniu-deschis la capete.Se simt ceva gaze carter la busonul de ulei,dar nu albastre;la relanti se simt,insa cand accelerez,aproape dispar.Am schimbat toti culbutorii si tachetii,mai am ax came,cam tzacane un pic la relanti,intermitent,neregulat.Nu am urmede ulei pe tzeava de esapament,nici vorba.Masina trage,am dus-o la 155 pe ceas si mai mergea,dar mi-a fost teama,ca era noapte si drumul cam prost.Se recomanda sigur schimbat simeringurile de supape,dar nu stiu cu segmentarea,sa ajung la alezare de cilindri sau scap doar cu set nou de segmenti+honuire?Va multumesc!
Nimeni nu poate spune ce sa faci, decat dupa ce dezbraci bolnavul. Dupa ce dai chiuloasa jos se poate decide daca trebuie alezat sau merge numai honuit si segmenti.
Asa este,insa din experienta dvs,cam cum ar sta lucrurile,se alezeaza de obicei la km astia sa nu,daca a fost intretinut normal?Multumesc!
Cine poate spune cum este normal. Fiecare are normalul lui, respecta cineva indicatiile fabricantului? Prea putini. Deci eu cred ca la 260.000 km, nu scapi fara alezare. Dar exista si exceptii.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou