Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
am incurcat-o.mi s-a ars garnitura de chiuloasa!!!!!! vectra mea din 2003 diesel s-a suparat pe mine.
ce s-a intamplat inainte de asta: acum vreo 2 saptamani mi s-a aprins un bec galben in bord care imi arata ca nu mai am apa in vasul de expansiune. aparea si se stingea acel bec, dupa care, in 2-3 minute nu s-a mai aprins. nu am mers decat vreo 4-5 km asa. repet becul se stinsese. mai tarziu , in aceeasi zi, am plecat cu masina si dupa un timp becul s-a aprins si nu s-a mai stins. dupa 2-3 km am oprit intr-o benzinarie si am pus apa distilata in vas. intr-adevar...nu prea mai era nimic in vas...
ieri seara mi s-a aprins becul galben de ului care spune ca nu mai am sau ca trebuie sa mai pun ulei. ma rog. am oprit si am vazut ca uleiul era sub limita minima, desi schimbul l-am facut acum 3000 km. am completat cu vreo 350- 400 g si astazi, la service, sa se descopere ca uleiul meu era in vasul de expansiune.
masina nu mi-a arata in nici un fel ca are o problema. mergea perfect.
ce parere aveti ?
de ce am ramas fara nimic in vasul de expansiune?ce cauze ar putea fi?

de abia luni aflu ce are mai mult masina.
e normal ce s-a intamplat?
va multumesc mult
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
apa din vas s-a dus in pistoane -> esapament

uleiul din motor s-a dus in vas si in pistoane->esapament

ai fi putut observa ca scotea fum masina
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
poate ne spui si cum ai mers cu ea...
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
da..e de necrezut cum am mers cu ea asa si cum nu a scos fum.
tocmai asta e probema ca nu a avut simptome deloc. probabil ca nici mult nu mai avea.
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
OMFG! opel din 2003...rusinica pt nemtzii astia... calibra mea ... a suportat super forje cu ulei pe minim si apa din partzi si nu are nici pe dracu... + ca se spune ca la c20xe chiuloasele sufera de "porous head" adica se cam fisureaza. Smile
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ai dreptate. sunt dezamagit de ce s-a intamplat. normal e ca becul galben sa-mi spuna sa casc ochii unde trebuie, nu sa ajung in situatia asta. mi s-a cam luat de masina. am avut si calibra, si vectra b din gama opel. tot ma consolez ca eu as fi fost boul, dar prea usor mi se pare ca s-a intamplat asta. poate gresesc eu, si e normal, desi...sa vedem luni ce am mai mult la ea. sper sa fie doar garnitura. ma gandeam s-o vand...m-am si uitat la alte masini.
poate imi trece.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
depinde de noroc..am un prieten care a avut blocu fisurat. Are motor fix ca al meu. ulei in vasu de expansiune. Posibil ca ai avut o masina din lotul pentru "est" adica ala varza, ce daca sunt nemti, francezi, sau mai stiu eu, iti recomand ca urmatoarea masina pe care o iei, sa o iei direct de la nemti, chiar daca are ceva kilometri inregistrati. ESTE ALTCEVA. Oricum pun pariu ca ai dat pe vectra mai mult decat ai fi gasit acelasi model undeva in Germania, cu vreo 60-70 mii km la bord.

Un amic si-a luat de la noi, GOLF 4 nou noutz si dupa 3 luni s-a dus sa-i schimbe caseta de directie.Nu mai zic de altu cu Peugeot 307 nou, caruia i s-a stricat inchiderea centralizata.


PS: mi se pare inadmisibil pt o masina de 2 ani de zile sa pateasca asa ceva (garnitura de chiuloasa distrusa, cine stie poate chiuloasa ovalizata pt ca nu s-a mai racit, supape arse sau mai stiu eu).
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
asa e
problema e ca am facut cum ai spus tu.am luat-o din germania!!!!nici nu mai stii ce masina sa iei. de unde sa iei.
cred ca cele japoneze sunt mult mai bune ca nemtoaicele.masina are 1 an de romania, mai avea 1 an garantie cand am luat-o si era perfecta. am verificat-o si in fund sa vad daca m-am pacalit.
cam tarziu aflu.
am spus, poate eu sunt fraierul ca nu m-am uitat in vasul ala sa nu raman fara apa
dar am zis ca am masina care imi spune ea cand are ceva...la celelalte masini verificam mereu si nu s-a intamplat asa ceva
deci e mai bine uneori sa nu ai masin asofisticata
Skip ads

  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
alinarmand! Cred ca tu ai cam uitat un pic cand trebuie sa completezi cu apa distilata la borcan. Ea(masina) si-a facut datoria si te-a anuntat ca ai probleme acolo, dar ai ignorat-o si...
Am avut si eu probleme cu garnitura la un Astra c16nz si a fost doar garnitura, pe care am schimbat-o si sincer, dupa, nu-mi venea sa o mai vand. Revii tu la sentimente mai pasnice...
Am un coleg care si-a luat o Octavie noua si dupa trei luni i s-a stricat turbina_motorina). Daca nu era in garantie l-ar fi costat enorm de mult(undeva la 80-90 mil.) si atunci unde-i afacerea? Bafta!
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
mersi. sper sa fie doar garnitura. o sa va povestesc maine seara . ooooooooooooooooofffffffffffffffff
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
nu mai dati vina pe masina...
e suficienta o fisura intr-o conducta (exemplu simplu - o sarma "agatata" in drum) -> pierderea apei -> supraincalzirea motorului -> arderea garniturii -> apa in ulei, ulei in benzina, benzina in apa etc. Si faptul ca la o alta masina nu s-a intamplat la fel este noroc chior. Si cand in vestul tarii sunt inundatii, sa nu gasesti o sticla de apa sa o completezi?!?
Eu zic ca o masina care te atentioneaza ca ii lipseste ceva nu poate fi acuzata de consecintele exploatarii ei in continuare. Si apropos, cred ca atat martorul de la ulei cat si cel de la apa sunt de culoare ROSIE. Ceea ce ar trebui sa iti sugereze o problema grava. Sunt si martori galbeni, cu care poti merge aprinsi (ex: ABS, centura de siguranta, airbag, electronica motorului), dar la ulei, apa, baterie vei avea intotdeauna rosu.
Unii isi permit sa mearga iarna fara apa, in ideea ca uleiul preia o parte din racire, dar la tine s-a aprins si uleiul.
Scuze daca am fost prea dur, dar Opelul are multe probleme adevarate, nu cred ca e frumos sa il acuzam si pentru greselile noastre. Din pacate costurile acestei greseli sunt foarte ridicate comparativ cu costul foarte redus al evitarii ei (care tinde spre 0).
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Si eu am avut probleme cu pierderea lichidului de racire (furtun crapat) dar eram in permanenta atent la temperatura motorului sa nu sara de 90 grade.. La tine nu ai vazut daca a crescut temperatura foarte mult ? (pe rosu)
Skip ads

  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
subscriu slick:

daca ai indicatorul de temp OK trebuia sa vezi ca temp e cam mare.
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
nu am deschis aici discutia ca sa mint cu nimic. din contra.
martorul galben a aparut la mine, si la apa si la ulei...
eu stiam ca cel rosu e grav, deci fara sa se aprinda decat cel galben, am sperat ca nu se ajunge aici. acul la apa nu mi s-a ridicat deloc peste normal...tot timpul ma uit pe ceasuri.
la bord exista un ecran mic unde apar diverse chestii...aaaa acolo unde apare semnul ala ca trebuie facuta revizia. acolo mi-au aparut si mie semnele de apa si ulei.
becul rosu de ulei nu apare jos, unde am abs, esp, bateria, etc?
nu mai inteleg nimic.
normal e ca daca apare cel galben sa nu se intample ce am eu acum.
si ciudat e de ce nu mi s-a ridicat apa.
oricum va multumesc tuturor pentru raspunsuri si va scriu imediat cum aflu mai multe
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
[quote="alinarmand"]
si ciudat e de ce nu mi s-a ridicat apa.


Logic... De unde poate lua temperatura apei? Numai din apa... Termometrul inregistra temperatura aerului din jur, ca apa era undeva in spatele tau, pe sosea... Sad
Acum tu ai patit-o, dar macar altii sa aiba grija. Este problema cea mai usor de rezolvat. Daca nu ai o sticla de apa in masina, faci rost de una cat ai zice peste. In cazuri exemple poti pune chiar apa din balta, filtrata printr-o "textila", oricum imediat ce ajungi la destinatie ii faci o spalatura temeinica. Consecintele circulatiei cu apa de balta sunt nesemnificative (sau chiar nu sunt) comparativ cu cele ale functionarii motorului fara racire. Puteai foarte usor si sa gripezi motorul.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
gresit

temperatura se ia din motor, nu din radiator!!

si in motor cu siguranta fara apa, aerul s-ar ridica imediat la cateva zeci de grade peste 100
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Bun deci acu ai patito asta eVery Happy (no offence)

Mai zic inca o data pt cei ce au motoare diesel: aveti mare grija cu temperatura motorului; chiar si o crestere de 5-10 grade peste limita max admisa a mtorului duce in aprox 80% din cazuri la arderea garniturii de chiulasa!

Oricum la service ar trebui sai intrebi si de la ce sa dus garnitura (se vede la demontare) chiulasa neplanata, montaj aiurea, temp mare a motorului (verifica termocupla)
Bafta
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
[quote="4EST"]gresit

temperatura se ia din motor, nu din radiator!!

si in motor cu siguranta fara apa, aerul s-ar ridica imediat la cateva zeci de grade peste 100[/quote]


A gresit intr-adevar cine a pomenit de radiator. Eu vorbeam de apa si atat. Termometrul care ar trebui sa ia temperatura apei ar trebui sa fie in apa, nu? Daca nu e apa e in aer. Si aerul este un foarte bun izolator. Si zici bine, temperatura se ia DIN MOTOR, dar pana la urma este temperatura [b]apei[/b], nu temperatura motorului (vezi temperatura galeriei de evacuare, de exemplu, care sare bine de suta). Pana aerul din jurul termometrului sa ajunga la 100 si de grade, motorul e dus. Mai mult, in momentul in care s-a ars garnitura a putut ajunge ulei pe senzorul respectiv, iar uleiul cum stim isi schimba temperatura mai lent decat apa.

Cine vrea sa isi testeze termometrul sa forjeze motorul fara apa pana indica temperatura peste suta Idea Twisted Evil Idea Personal nu ma incumet.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
[quote="kapix"][quote="alinarmand"]
In cazuri exemple poti pune chiar apa din balta, filtrata printr-o "textila", oricum imediat ce ajungi la destinatie ii faci o spalatura temeinica.
[/quote]


Cazurile erau "extreme", nu exemple, dar am vazut doar cand imi cautam referirea la radiator. Mea culpa, dar cred ca fondul problemei s-a inteles oricum...
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
hmm...eu zic ca in motor daca n-ai apa aerul ajunge repede la multe grade. Acum nu stiu sigur, si oricum nu vreau sa ma risc

Poate vine domn' inginer Thanatos sa ne explice cu teoria, ca de practica nu cred ca se baga nimeni Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR