Parola noua?


salutare la toti iubitorii de kadett, ma adresez voua cu o intrebare in speranta ca voi primi un raspuns la o framantare mai veche , Care a fost motivul retrageri din productie a modelului Kadett, dupa un istoric de 50-60 de ani?
nu pot sa intaleg care au fost ratiunile acestei decizi a celor de la Opel, luand in considerare tendinta pietei spre masinile cu caroserie Hatchback.

Mersi de atentia acordata si de eventualele raspunsuri

Numai Bine


[edit] FARA Titluri gen "nedumerire mare". Citeste regulamentul forumului!
nu a fost o retragere si doar o schimbare de nume a modelului...de la kadett la astra
exact..o sa observi ca ultimul kadett e kadett E iar astra incepe cu F
uita-te si la aspect, e aceeasi clasa compacta cu tenta sport, desi mie imi pare mai reusit Kadett E decat Astra F. Sa nu uitam ca la sfarsitul anilor 80 si inceput de 90 , Kadettul avea performante notabile in Campionatul Mondial de Raliu, era un fel de Subaru Impreza/Mitsubishi Evo al acelor vremuri. Ca si fiabilitate sta mult mai bine decat Astra F, daca e sa ne uitam dupa depreciere; Astra F acum inmatriculata 2700-3000 euro, Kadett E 1800-2400 euro. Si cati ani e diferenta intre ele ca si conceptie? ca sa nu mai vb de tehnologie. Pe Kadett E s-a implementat prima data injectia multipunct(cum am si eu) comandata de computer, ganditi-va ca sunt multe Vectra din 92-94 care au monopunct. Astia au facut niste masini bune atunci, sunt rezistente, simple ca intretinere, deocamdata destul de ieftine piesele(avantaj dezmembrarile). Mai sunt si alte modele consacrate din vremea aia, Golful II, Mercedes Cobra, ...nu au moarte. Si ca sa inchei potrivit doresc sa fac urmatoarea afirmatie: Nu as da NICIODATA batranul Kadett pe un Logan.
HA-HA,asta spun si eu de cand a aparut Loganu`Sau daca l-as schimba,l-as vinde si mi-as lua alt KDT,iar restul de bani i-as baga in masina! Am zis! Very Happy
nu pe kadett a aparut injectia(ex si ascona=vectra) care avea ce sa mai spun de senator,omega.
kadettul este o clasa de jos.(acuma nu luam corsa cai diferenta in marime).
vectrele de 92-94 de aceea au motoare monopunct gen Multec (motoarele de 1.6 , 1.Cool ca erau mult mai economice(constructiv vorbind) decat cele multipunct(motronic,LEjectronic) sau primele generatii de "(L,K)"etronic.
In kadett aratami motoare de 1,6 1.8 multipunct! cu administrare per cilindru(1.8 LEjetronic nu luam in considerare)
deci cu technologia cade!mai ales la GM care a facut economie pe spatele celor de la opel!pana nu a invatat din esecuri consecutive!(aicea ma refer in primul rand la caroseri).
intre kadett si corsa e dif si de generatie....nu jtiu de unde ai gasit comparatia....
si kadett nu era clasa de jos...
kadett gsi era la vremea aia net superior rivalului golf 2 gti.....
nu am comparat kadettul cu corsa...am si mentionat ca difera ca si marime caroserie!(kadettul are marime asemanatoare ca si ascona,vectra).
din gama opel, kadettul este cea mai jos clasata(in afara de corsa,dar cum am spus alta mancare de peste):

e aiurea sa compari kadetul cu astra f si sa zici ca kadetul e mai bun.e ca si cum ai compara astra f si astra g si sa zici ca f e mai bun.si apropo daca kadetul e mai bun de ce multi isi pun borduri de f,mecanica de f,motoare de f,sistem de franare de f(in special punte spate pe discuri?).sa fim realisti.ca si cu golf 2.sincer urasc din tot sufletul marca aia dar golful 2 e cu mult peste kadet in orice domeniu.
nu cred ca m-am facut inteles; morala care e: beneficiez de 101 CP la un cost minim de intretinere neavand batai de cap ca un injector(asa ca exemplu) ma poate costa 500 euro(Astra,Vectra mai noi). E usor de condus, simpla si ieftin de intretinut, doar de istoria kadett vorbim, nu trecem in dispute gen..Golf 2 e mai bun, Vectra e mai spatioasa.. Golful nu e altceva decat o conserva cu un design la care nici tunningul nu a putut da un ajutor semnificativ, pe cand din kadett s-au scos adevarate opere de arta.

naniacostin nu te supara dar hai sa o luam pe rand, lafel cum ai facut si tu: 1) Astra f are cateva sute de kg in plus fata de kadett, asta daca vrei sa vorbim de performante si de consum. Mi se pare normal sa consume mai mult astra f care este mai grea si sa traga si mai greu fata de un kadett. 2) Afla ca s-au pus si pe kadett punte pe discuri. 3) Motoarele care s-au pus pe astre s-au pus si pe kadett din fabricatie. Vorbind de mecanica, ca inbunatatire, la astra f s-a pus H-ul si mi se pare normal ca odata lansat kadett-ul sa se ia in considerare problemele pe care le-au vazut GM la acest model si urmatorul (astra f) si sa se aduca inbunatatiri. La majoritatea kadetturilor se rupe suportul de bascula din podea ,dincauza vibratiliilor, a apei, a tablei subtiri ETC. Asa ca baietii au facut acest H care tine basculele si restul de anexe ale motorului si cutiei, fapt pt care si in momentu de fata la majoritatea opelurilor se pune H-ul... Deci ar trebui sa fi recunascator. Kadettul i-a spus constructorului de de la GM ca ar trebui sa schimbe suportul de bascula Smile find o inventie nereusita si nesigura. Cat despre golf 2 sa fim seriosi nu exista comparatie. Stiu un golf 2 la care se chinuie un baiat de cativa ani buni sa scoata ceva din el si nu reuseste. Poate unii dintre voi il stiu pe BPR, foarte multi bani investiti si performante nimk. Vorbind de legende, kadettul este o legenda. UGA, BAN astea sunt masini legenda la noi in Bucuresti, iar in afara lui cred ca sunt multe altele. Nu stiu vreun golf 2 in Bucuresti care sa fie vreo legenda sau vreun sunet al strazii, dar totusi mai merg si eu pe unde se mai plimba baietii cu LOGANU Very Happy Mentionez sunt posesor de kadett si iubitor inversunat.





aici nu e vb de tuning.e vb de masina de serie in sine.ca la cateva milioane de nasini fabricate nu conteaza 2-3mii tunate.ce greutate are un kadet?vreo 400kg?cat un lastun?ca astra mea are 945kg.deci colegul de mai sus a zis ca kadetul e mai usor cu cateva sute de kg.iar ganditiva,cate golfuri s-a fabricat(1,2)si cate kadeturi(d,e)?pana la urma pt istorie conteaza nr nu?de aia beetle a fost cel mai bun?22mil.sau ca era prea extraordinara ca masina?
nu inteleg de unde a venit compararea cu vw!nu ar trebui mutat discutia la Opel vs....
In mare parte sunt de acord cu @naniacostin doar o mica rectificare 920kg(versiunea Caravan).
Calitatea materialelor+technologia utilizata pt golf nu se poate compara cu kadettul (kadett = ieftin si de proasta calitate).
Sloganul de la GM pt opel era ieftin..ieftin si de la producatori consacrati (Bosch, siemens) cele mai ieftine materiale le luau + au mai trecut si pe la englezi DELCO pt produsele electronice.(deja simplul fapt calitatea cablurilor utilizate in opel era de foarta proasta calitate)

PS. Beetleul a fost o masina ieftina, inovativa...suspensi independente la ultimele modele injectie,chiar comod,manevrabil pe terenuri acidentate si sa nu uitam cine a proiectat acea masina, in ce forma era acel motor.cine inca utilizea acel motor(ca conceptie)...o legenda 911!
k.asta vream sa spun.ca automat cu trecerea de la o generatie la alta au facut progrese in bine.au invat din greseala lor si au facut ceva mai bun.eu asta cred.
  • bpr
  • Membru bebe
  • 1 mesaje
  • din 24 Feb 2008
  • Locatie: Bucuresti
BeWaRe a scris: naniacostin nu te supara dar hai sa o luam pe rand, lafel cum ai facut si tu: 1) Astra f are cateva sute de kg in plus fata de kadett, asta daca vrei sa vorbim de performante si de consum. Mi se pare normal sa consume mai mult astra f care este mai grea si sa traga si mai greu fata de un kadett. 2) Afla ca s-au pus si pe kadett punte pe discuri. 3) Motoarele care s-au pus pe astre s-au pus si pe kadett din fabricatie. Vorbind de mecanica, ca inbunatatire, la astra f s-a pus H-ul si mi se pare normal ca odata lansat kadett-ul sa se ia in considerare problemele pe care le-au vazut GM la acest model si urmatorul (astra f) si sa se aduca inbunatatiri. La majoritatea kadetturilor se rupe suportul de bascula din podea ,dincauza vibratiliilor, a apei, a tablei subtiri ETC. Asa ca baietii au facut acest H care tine basculele si restul de anexe ale motorului si cutiei, fapt pt care si in momentu de fata la majoritatea opelurilor se pune H-ul... Deci ar trebui sa fi recunascator. Kadettul i-a spus constructorului de de la GM ca ar trebui sa schimbe suportul de bascula Smile find o inventie nereusita si nesigura. Cat despre golf 2 sa fim seriosi nu exista comparatie. Stiu un golf 2 la care se chinuie un baiat de cativa ani buni sa scoata ceva din el si nu reuseste. Poate unii dintre voi il stiu pe BPR, foarte multi bani investiti si performante nimk. Vorbind de legende, kadettul este o legenda. UGA, BAN astea sunt masini legenda la noi in Bucuresti, iar in afara lui cred ca sunt multe altele. Nu stiu vreun golf 2 in Bucuresti care sa fie vreo legenda sau vreun sunet al strazii, dar totusi mai merg si eu pe unde se mai plimba baietii cu LOGANU Very Happy Mentionez sunt posesor de kadett si iubitor inversunat.





In primul rand nu stiu ce drept ai tu sa vb de mine aici...ne cunoastem?
2- la 140cp aspirat nu ma batut nimeni de la clasa opel aspitrat.....
3 UGA - spuneti-mi si mie ce legenda a facut Uga la 400m .....pe cine a batut?
Intadevar ban-ul e peste dar el are 150 cp de pornire de fabrica plus injectia electronica care te ajuta sa jonglezi mult mai mult....cutie scurtata etc....se pot face si la noi astea.
bpr...parca aveai alte stopuri ... te-ai mutat de pe pascu ? Neutral ca nu te-am mai vazut de mult .

UGA nu a facut pe nimeni pe 400m cu plecare de pe loc pentru ca nu avea destula aderenta sa puna la pamant puterea. dar din mers au fost victime, celebre

ca si greutate. kadett in 5 usi are 800 kg. nu mai stiu exact dar are in jur de 800... 740 kg parca sau cva de genu.
cn zice ca, Kadettul e masina proasta nu are habar de ceea ce vb.
iar ca potential de tuning.... nu are rost de cuvinte
rhadu a scris: bpr...parca aveai alte stopuri ... te-ai mutat de pe pascu ? Neutral ca nu te-am mai vazut de mult .

UGA nu a facut pe nimeni pe 400m cu plecare de pe loc pentru ca nu avea destula aderenta sa puna la pamant puterea. dar din mers au fost victime, celebre

ca si greutate. kadett in 5 usi are 800 kg. nu mai stiu exact dar are in jur de 800... 740 kg parca sau cva de genu.
cn zice ca, Kadettul e masina proasta nu are habar de ceea ce vb.
iar ca potential de tuning.... nu are rost de cuvinte


wrong ..are 960 Kg Very Happy cel in 5 usi ..oricum chiar daca voi deveni posesor de calibra tot fan kadett voi ramane .. numai proasta nu este ca masina ... un opel kadett intretinut ca noi cred ca oricine si-ar dori !
Dragi prieteni eu unu cred ca este mai reusit kadettu e decat golf 2 ma refer la ce poti scoate din el. BPR cand te-ai dat cu astra f nr de franta ce distanta a fost intre el si tine ma refer la: distanta care tia dato astra f...Mentionez masina avea motor 2.0 8 valve 115 HP Very Happy ..Cat despre uga nu vad de ce sa dezgropam morti ultima vitima a fost un porshe 911 din cate stiu eu..http://www.youtube.com/watch?v=C3dLczcygd4
kadett vs 911 , kadettul nici nul mirosea ....si pe deasupra kadettul invinge Smile daca kadettul a intrecut porscheul eu imi dau demisia,.. daca mai faceau cu un 924 din 1977 in 4 trepte(manual) construit pe un motor modificat de audi de 2.0 si vreo 125 cai...mai puteam vorbi...dar sa fim seriosi un kadett sa se ia cu un 911 Smile crep de ras nici cel mai tunat kadett nul miroase.
si apoi din filmuletul acela reiese ca soferul de pe 911 sa mai oprit sa manance si sa bea si apoi a intrat iar in curse
si mai daca nu va fost deajuns, 911 a plecat inaintea kadettului... si kadettul a invins Smile si in ultimul moment invinge?so terminat benzina la porsche?dar cum de au ajuns la egalitate....prea multe intrebari prea putine raspunsuri.

povesti din astea nici la gradinita nu are public, doar bebelusi rama ca ei nu se pot deplasa .
Mad Mad Mad buna!Am un kadett1.2 an 81 si fuge la27ani cu130 intreapta3a in a4a ajunge la145.loganul te omoara la130km/h si are 3ani

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou