Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alghe21

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2008

  • Mesaj Privat
eu cred ca e sincronul....am avut ceva asemanator la un mitsubishi galant. a fost sincronul de 1 de vina...
Skip ads

  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
mie mi se pare normal, si nu este nici o defectiune
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
cozmino a scris:Scuze ca ma bag si eu in discutie , de cateva zile am observat ca dupa ce merg aproximativ o ora cu masina(in drumul spre serviciu care e de cam 20km) intra foarte greu in viteza 1 cand stau pe loc, cum a spus si costicimpy daca am putina viteza intra foarte usor .
A 2-a problema care apare la fel, dupa mers cam o ora prin mirificul Bucuresti este ca , caraie foarte tare cand vreau sa bag in marsalier .

Mentionez ca , nu am ce regla la timonerie din moment ce functioneaza ok , aceste probleme aparand dupa o utilizare foarte mare a ambreiajului .
Uleiul din cutia de viteze am vrut sa-l schimb insa mi s-a spus ca nu am buson de golire Shocked .

Deci ce ar mai putea ramane in discutie(placa de presiune, disc sau rulment , nu ? )

Multumesc !



Cum ai rezolvat, cozmino ?
Mentionez ca exact aceeasi problema am si eu, dupa ceva timp de mers, intra tot mai greu in treptele 1 si 2, iar in marsarier caraie...
Am schimbat si uleiul, am dat jos capacul de dedesubt, ala cu 10 suruburi si dupa ce s-a golit tot, l-am lasat sa se scurga citeva ore si am si sters depunerile, am pus ulei Castrol 80W-90.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cum sa fac sa aflu cauza acestei probleme ?
O vizita la service nu ma incanta...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:Cum sa fac sa aflu cauza acestei probleme ?
O vizita la service nu ma incanta...

Iti scoti jocul de la nuca schimbator si faci reglare timonerie :

Uleiul din cutie mai bine ai fi pus original, cam 30lei/L, este altfel decit Castrol probat si de mine.
Daca tot nu intra usor atunci sincron.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns...

As intreba, daca n-am umblat niciodata la timonerie, se poate deregla singura ?

Si daca e dereglata timoneria, de ce intra greu, doar dupa ce se incalzeste motorul ?
  • alghe21

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2008

  • Mesaj Privat
eu totusi cred ca e sincronul....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Regleaza timoneria si pune ulei original Opel cod 19 40 182.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Si dupa ce faci asta, nu mai incerca sa selectezi treapta I daca simti ca nu intra. Nu faci altceva decat sa o dereglezi din nou si sa adaugi uzura prematura la cutie. Daca nu intra in a II-a, se lasa pe punctul mort, se apasa ambreiajul din nou si se mai incearca o data. Daca nici atunci nu vrea, inseamna ca nu e de a II-a si ai doua variante: sa incetinesti si mai mult si sa repeti sau sa selectezi treapta II si sa procedezi ca si cum ai pleca de pe loc. Crede-ma, daca faci asta nu adaugi mai multa uzura ambreiajului decat ca atunci cand pleci de pe loc. Ba chiar mai putina, deja ai ceva viteza, nu trebuie sa invingi inertia plecarii de pe loc.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
In weekend ma apuc de treaba.
Sper sa gasesc uleiul respectiv la Augsburg...

Eu am senzatia ca am completat cu ulei sintetic acum ceva vreme si poate de acolo era problema...

Am pus un ulei rosu... nu mai stiu ce marca era.
Uleiul din cutie era galben...
  • BUF

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cam nasol, aceeasi problema cu intratul in trapta 1 o am si eu. E drept ca nu tot timpul dar....
Sincer eu sunt paralel cu ce este sub capota, fiind si prima masina pentru mine.
Ramane acum varianta service, care sincer nu ma incanta deloc, avand cateva parleli Smile)
Stiti pe careva care sa se uite sau sa faca asa ceva in particular?
Multam.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat

Eu am avut pus iarna trecuta Castrol TAF-X 75W90 si mergea greu iarna toata cutia cel mai bine se simtea ca intra greu la 1 si 2. Acum am avut asta original si a mers perfect si la -18grdC, tine cont ca iarna trecuta nu a fost chiar asa frig.
Skip ads

  • BUF

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu habar nu am care este original al lui pentru ca masina am luato SH si ....
Stiu doar ca ii trebuie GM, ulei pe care nu il gasesc si pe care l-am inlocuit cu castrol(acum ce numar are habar nu am, trebuie sa ma uit pe cutie)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
anghel tudor cristian a scris:Eu habar nu am care este original al lui pentru ca masina am luato SH si ....
Stiu doar ca ii trebuie GM, ulei pe care nu il gasesc si pe care l-am inlocuit cu castrol(acum ce numar are habar nu am, trebuie sa ma uit pe cutie)

Nu ai gasit tu ulei, asta e alta poveste daca nu stii sa cauti. Ai incercat aici ? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19724
  • BUF

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mercy frumos. Razz
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
O alta observatie, dupa ce merg prin oras, se incalzeste motorul, intra greu in treapta 1 si in 2, daca opresc motorul, intra foarte usor...

Inseamna ca nu e din timonerie ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca timoneria este putin dereglata sau are joc asa se manifesta, pe loc intra si in mers nu. Regleaza si vezi pe urma. Cutia nu e asa usor de dat jos, in primul rind trebuie un elevator si 2 oameni ca atffel e chinul de pe lume. Pe urma fara n prese si jucarele nu poti schimba sincron, plus ca mai mult ca sigur vei mai gasi si altele...
Deci regleaza timoneria si vezi pe urma cum sta treaba.
Un ulei gros cam asa se manifesta citeodata, nu vrea 1 si 2...
Regleaza !
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok, am inteles, sa traiti.

Maine reglez.
O ultima intrebare, instructiunile astea, de la Cielo, par ok ?

4-2. ARTICULAÞIE SCHIMBÃTOR VITEZE
Reglare(Fig 4, 9, 10,11, 12 ºi 13)
1) Se deconecteazã cablul bornã negativã baterie.
2) Se poziþioneazã levier schimbãtor viteze(203) la pct mort.
3) Se slãbeºte ºurubul clemei de fixare(210).
4) Se demonteazã buºonul orificiului de blocare A de
pe capac (235). (Fig 10)
– Se roteºte tija de c-dã pânã când se poate introduce
în orificiul A un ºtift de f 4,7mm pânã intrã
în orificiul corespondent din levierul
intermediar(227).
210. ªURUBUL CLEMEI DE LEGÃTURÃ
239. BOLÞ PIVOTANT
FIg. 9 ªurub clemã de legãturã
A. ORIFICIU DE BLOCARE
224. TIJÃ DE COMANDÃ
Fig. 10 Buºon orificiu de blocare
5) Se demonteazã burduful(202) de pe consolã pt a se
observa mecanismul comenzii schimbãtorului de viteze.
6) Se plaseazã levierul de schimbare a vitezelor(203)
în poziþia treptelor 1-2, fiind încã la punctul mort.
a. Cu levierul lângã opritor ºi sãgeata în dreptul
semnului, se strânge ºurubul clemei de
fixare(210).
b. Cuplu – 14 Nm.
c. Dupã strângerea la cuplu, ºurubul(210) se va mai
strânge în plus 1/4 pânã la 1/2 turã.
7) Se verificã distanþa între ciocul „A” ºi opritorul „B”
(Fig13) cu levierul în punctul mort aceasta trebuind
sã fie de 3 mm dupã reglaj.
Cool Se scoate ºtiftul de f 4,7mm ºi se monteazã buºonul.
9) Se regleazã distanþa „C” (Fig13) prin rotirea piuliþei
de reglaj „D”. Înaintea reglãrii se vor îndrepta cele 2
cleme de asigurare a piuliþei.
a. Distanþa „C” – 11,6±0,2 mm.
b. Se asigurã piuliþa de reglaj îndoind cele 2 cleme.
10) Se monteazã burduful(202) pe consolã ºi apoi se
centreazã consola.
11) Se conecteazã cablul bornã negativã la baterie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Seamana dar eu am pus mai sus exact cele de la opel pentru cutia ta.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok, multumesc.
Pe alea le fac...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR