Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Amun
  • *
  • 3 mesaje
  • din 06 Aug 2007
  • Vectra 2000 Ecotec 1,8 16V
  • Bucuresti
  • Amun

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Ecotec 1,8 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Chiar acum ma confrunt cu aceasi problema
Vectra B are un sistem foarte prost, pompa de ambreiaj. probabil ai garniturile sparte sau nu ai suficient lichid de frana. Daca e pompa defecta intra ff greu in treptele 1 si 2.
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Care e pompa de ambreiaj ?
Si ce legatura are lichidul de frana ?
  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mie mi se pare normal, si nu este nici o defectiune
asa merge masina mea de cand am cumparata-o si situatia nu s-a agravat
  • Amun
  • *
  • 3 mesaje
  • din 06 Aug 2007
  • Vectra 2000 Ecotec 1,8 16V
  • Bucuresti
  • Amun

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Ecotec 1,8 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din pacate Opelurile, majoritatea, nu au cablu de ambreiaj ci pompa de ambreiaj care functioneaza cu lichid de frana. Mi se pare extrem de imbecil mecanismul oricum... Ideea e ca pompa aia se strica destul de des iar una noua costa cam 650 de lei (noi). Verifica in primul rand daca ai suficient lichid de frana in rezervorul acela mic. Daca nu completeaza si vezi apoi. mai mult ca sigur va merge OK, cel putin pana pierde iar...
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Uff, rasuflu usurat...

La mine e cu cablu de ambreiaj...

Dan, am incercat sa desfac timoneria, n-am avut curaj, pentru ca n-am gasit ciocul de aliniere...
La mine sub burduf este maneta care e prinsa in 2 suruburi...
Totul e curat, gresat cu vasilina alba, nici urma de praf sau mizerie...
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am desfacut tot ansamblul de la maneta, cu tot cu bila si arc si ce mai era pe acolo.
Am curatat, am uns cu vasilina Mobil, dar n-am avut idee cum se regleaza bucata aia de fier, ca o greutate...

Maine revin cu poze.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Mare greseala ca am dat cu vasilina Mobil...
In fiecare dimineata, este aproape imposibil sa apas maneta...

Parca e lipita...
Dupa ce se mai incalzeste motorul, abia atunci pot sa bag in marsarier.

Unde gasesc vasilina siliconica ?

Si am observat o chestie foarte importanta : am slabit piulita de la cablul de ambreiaj, imi sta pedala cu 3 cm mai sus decat aia de frana, dar acum nu mai am probleme la treapta 1 si 2, intra normal, si nici nu mai caraie...

Se poate regla cumva ?
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Indy are dreptate Cutiile de viteza sunt construite cu 3-4 arbori din care unul principal care este cuplat la volantul motorului si 2-3 arbori secundari care sunt angrenati prin intermadiul angrenarii rotilor dintate de pe arbori.Se pot schimba vitezele de la mic la mare si fara apasarea ambreiajului dar trebuie sa tineti cont de ce spune Indy
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si unde a scris Indy asta ?
  • fagando

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Salaj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut

problema cu intratu in vit. 1 este de la tamponul de la bieleta din cutia de viteze,cand ea e uzata aproape de tot nu intra in vitezele mai mici calumea .schimbatzi tamponul si va merege ca si o cutie noua.dar sunt si masini la care pur si simplu nu te lasa sa o gagi in vit 1 daca e cam maricel vit pt treapta 1 dar la aceste masini se simte un tremurat in schimbator cand incerci sa cuplezi treapta 1
  • deleted-4904

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
abia ce am terminat de montat timoneria la loc pe masina .....am facut lego . cred ca avem acelasi tip de cutie ca si la mine e cidat fata de celelalte cu marsarier in fata . eu am desfacut pe bucati si le-am bagat cu totul la loc ...cred ca nu te-am edificat f tare ...dar sincer nu prea stiu cum sa iti explic fara sa atasez si niste poze ...lasa si tu un tel
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR