Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • medmil1

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
aolele fratica....ce probleme va puneti,auzi la el sa schimbe caseta de directie ca e volanul stramb...va dau exemplul meu,sunt proaspat posesor al uni corsa c 2006...l a avut o gagicuta in germania,..n a reusit sa faca decat 14500 de km ,pana sa o planteze intr un stalp,n a plantat o rau,dar de ajuns cat sa i sara airbagurile si eu sa pot lua masina la un super pret,normal..turcii de la schrot au facut o in pripa si cu minim de investitie,au umblat totusi la airbaguri,doar nu era sa le lase atarnand pe afara,dar bineinteles...volanul l au montat cum le a venit la mana,adica asa de stramb ca spita imi ocupa tot turometrul si indicatorul termic al apei....am luat o ,am adus o in craiova..si la al mai prost mecanic am dus o sa mi indrepte volanul..a luat torxurile,a desfacut masca din fata a volanului,si cu o tubulara a desfacut surubul de pe coloana..a pus volanul dupa ochi...bine inteles ca nu l a nimerit din prima,dar dupa vreo trei ture succesive prin curtea serviceului si ajustari din aproape in aproape ,treaba a fost gata...a pus capacul la loc, a strans torsurile..si mi a zis sa i dau lui si ajutorului de o bere,zis si facut..sta volanul la fix acum,faceam si eu treaba,dar..n aveam torxuri si tubulara....cat despre geometria rotilor...daca nu apare uzura inegala pe cauciucuri,in sensul de asimetrica,daca nu trage stanga sau dreapta la viteza si franare cu mainile luate de pe volanainseamna ca masina e OK..si daca totusi are probleme...va recomand servceurie SAMA..nu stiu cum sunt reprezentantele din orasele voastre,dar aici la craiova,e un tip super meserias,face treaba pe indelete,nu se grabeste,ai jura cai neamt...calatorie placuta,si..mai usor cu schimbatul casetei de directie...va dau banii afara din casa?..PS...mecanicul la care m am dus nu e prost deloc,e un tip dezghetat si de treaba,ideea e ca nu are nu stiu ce scoala in domeniu,are insa tone de bun simt atat ca om cat si ca mecanic,daca avea pretentii de erudit in domeniu,sigur ma punea sa schimb caseta de directie,numai ca,,,nu l credeam eu...
Skip ads

  • medmil1

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nydu2007 a scris:Salutare. Spuneti-mi si mie daca geometria are legatura cu problema mea.
Instabilitatea masinii pe sosea, balans cam mare ....toate astea pe drum prost....
nu bate nimic, amortizoare noi....
.hmmmm..pai..nu bate nimic,deci nu sunt bieletele antiruliu,ca alea bat metalic,amortizoarele sunt noi(asta nu inseamna automat ca sunt si bune),pai ar ramane cateva lucruri: arcuri slabe(daca masina are mai putin de 8ani,sa zicem,asta cade ),bucsele de cauciuc din capul axelor de directie sau bucsa centrala de pe cutia de directie,cauciucuri prost umflate si...la sfarsit...geometrie roti....ultima varianta nu cred ca ar putea realiza singura simptomele de care te plangi..ar mai fi o varianta...putin din fiecare
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am uitat sa precizez ceva la problema mea.
cand trec denivelari mai mari, cu viteza mica, cu ambele roti odata se aude un scartait atat in partea din fata cat si in partea din spate cand se face balansul.
a doua problema este ca fuge de fund cand trec cu spatele prin guri de canalizare care nusunt la nivel cu soseaua si sunt mai in adancime.
ce parere aveti?
amortizoarele au 4 luni, bratele spate la fel.
  • medmil1

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si pe fata,si pe spate la o masina din 2003 cu amortizoare noi...hmmmm..problema ma depaseste,chiar nu stiu ce sa ti spun,zici ca ai schimbat bratele pe spate,sa inteleg ca are suspensie independenta pe spate,altfel..n aveai ce brate sa schimbi,puteai doar puntea spate cu totul..oricum ,banuiesc ca bratele le ai schimbat cu bucse cu tot,altfel n avea nici o logica....iti spun..ma depaseste problema....la o masina din asemenea an ,sa te plangi de asemenea probleme...hmmm..ori masina a fost lovita grav si refacuta si nu mai bate roata pe roata,ori o avea vreo problema la electronica sistemelor de stabilitate..ESP,DSC<TC..etc....ori,,tu ai avut inainte o super masina gen bmw seria 7 si atunci..logic ca asta ti se pare mai caruta asa prin comparatie
Skip ads

  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am mai scris. Si mie-mi scartaie la denivelari, dar nu tot timpul. Cred ca este vorba de acelasi lucru precum in cazul lui nydu2007.
Flansele sau bucsele sunt de vina, daca nu ma insel.
  • mircea hau

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
interesanta chestia cu rotitul volanului in ax.Noi romanii suntem artisti la prostii.Rotirea volanului stanga -dreapta trebuie sa fie egala.Acelasi unghi de bracaj(parca).Daca nu atunci cand vei vira maxim stanga sau dreapta -nu stiu in ce parte ai deschis unghiul-roata va atinge de caroserie si planetara se va intinde din articulatie,putand in cazuri rare sa iasa din tripoda.Oricum evita sa virezi maxim si in acelasi timp sa si accelerezi.O sa apara si alte probleme care vor fi greu depistate la service,pentru ca nu-si inchipuie cineva ca s-a rotit de volan.
Spunea cineva aici ca si-a ovalizat gaurile de prindere la telescoape.Ramane valabil ce am scris in prima parte.
  • medmil1

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
stai linistit mircea ,asta n are nici o legatura cu pozitia volanului pe coloana de directie,am specificat ca la mine s a umblat la bord...pt asta trebuia sa dai jos volanul,iar cine l a pus la loc ,l a pus aiurea...volanul e rotund...oricum l ai monta pe coloana de directie,tot atatea numere de rotatii poti face spre stanga cat si spre dreapta,te asigur eu de asta...tu vorbesti de o cu totul alta situatie....cred ca tu explici cazul unei casete de directie varza,numai aia ti ar putea permite ca plecand din pozitia de mers drept sa poti roti de 4 ori volanul pana la maxim stanga si de 3 ori,de ex pana la maxim dreapta....mai gandeste te...volanul..e rotund...si tot si..se nvarte....indiferent de pozitia nefireasca in care sta spita


Ultima modificare facuta de medmil1 la Sam 29 Dec, 2007 2:48 pm
  • medmil1

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sau..te referi la situatia in care intradevar exista o problema de unghi de fuga,si prin urmare si de unghi de bracaj,adica situatia in care o bieleta de directie e mai lunga decat cealalta(asta se poate realiza prntr un numar diferit de infiletari ale capului de bara)...e ..da..in situatia asta,intradevar una din roti va avea un unghi de bracaj diferit fata de cealalta...in cazul asta...te asigur eu ca pana sa ajungi sa intinzi articulatia..si..'' sa iasa din tripoda'' vei observa ca la viteza masina ta are un comportament de toata jalea...iar cauciucurile isi vor face o uzura asimetrica....in cazul meu..pur si simplu volanul era rotit pe coloana de directie ,pt ca a fost remontat aiurea dupa ce a fost dat jos( el singur,fara sa se umble la coloana)..asa ca ...mai scuteste ma te rog..de aforisme menite sa mi spuna mie ca sunt un'' roman tembel si carpaci''...daca se poate..daca nu..tine o pe a ta..ca o tii bine
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am avut problema cu volanul stramb..dar a fost din cauza ca am schimbat un cap de bara, si noul cap avea tija cu filet diferita de cel vechi. Ca urmare, atunci cand am fost sa reglez unghiurile a fost nevoie sa se regleze si din celalalt cap de bara dar acesta fiind blocat, reglajul s-a facut numa din cel nou, consecinta acceptata de mine fiind ca volanul a fost deplasat vreo 15 grade de la normal..asta vreo 3-4 luni, ca a cedat si cel ramas pe masina.
Concluzia offtopic: daca se duce un cap de bara sau o semibieleta de la bara de torsiune, schimbati-le pe amandoua...ca in 2-3 luni se duce si perechea (castigati timp ca nu mai stati dupa programari la mecanici..si poate si ceva bani la amnopera)
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La mine dupa ce am schimbat flansele si rulmentii de la amortizoare masina merge drept, deci nu trage intr-o parte dar volanul sta un pic in stanga, vreo 5-10 grade dar se vede clar. Poate sa fie in legatura cu ce am schimbat la masina? Daca tin volanul pe centru masina o ia la dreapta! N-am umblat la volan. Ce sa-i fac?
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Imi trage un pic dreapta cand plec de pe loc, daca nu pun mana pe volan. E ciudat, ca uneori mi se pare ca trage un pic dreapta in mers, iar alteori e ok. Volanul are un usor unghi catre dreapta, dar poate asa e montat. Masina e 'curata' si nu a mers decat pe drumurile noastre de rahan. Daca ma gandesc bine, are 38.000km si nu am schimbat nimic la ea, decat reviziile au fost facute. Smile

Jantele sunt echilibrate, acum o luna am pus gumele de iarna. Si cu cele de vara era la fel.
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Hai ca imi raspund singur, dar poate mai ajuta pe cineva. Am fost si am facut geometria rotilor si mi le-a reglat acum e foarte bine. Se pare ca dupa orice interventie la directie (chiar si la amortizoare e bine sa faci o geometrie). Bafta tuturor!
Skip ads

  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nico spune-mi si mie te rog, unde ai facut geometria in bucuresti, daca esti multumit si cat a costat; ca vreau si eu sa fac la masina mea.
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Da, pe Vitan Barzesti, cum cobori dinspre sos. Oltenitei treci de Spitalul Sf. Ioan si mai jos este pe dreapta la fostele sere dupa o spalatorie auto si inainte de hotelul cel nou Rin. Am mai facut acolo si sunt buni costa 60 ron.
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
multumesc
  • popa daniel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nydu2007 a scris:am uitat sa precizez ceva la problema mea.
cand trec denivelari mai mari, cu viteza mica, cu ambele roti odata se aude un scartait atat in partea din fata cat si in partea din spate cand se face balansul.
a doua problema este ca fuge de fund cand trec cu spatele prin guri de canalizare care nusunt la nivel cu soseaua si sunt mai in adancime.
ce parere aveti?
amortizoarele au 4 luni, bratele spate la fel.


incearca sa-i faci geometria.la aceleasi simptome am avut de curand roata de pe dreapta din spate, putin cu unghi deschis .nu inclinata.asta poate sa provina de la o derapare cu lovire in bordura ,sau de la un vreun accident.am uitat sa spun ca puntea e fixa.dar treaba sa rezolvat romaneste cu doua saibe de grosime potrivita si puse unde trebuie.daca nimeream la alt service probabil imi spunea sa schimb puntea.dar a fost bine.
  • pstefan

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
djtaotao a scris:
pstefan a scris:La mine geometria e perfecta dar volanul tot stramb e , asa ca ma gandesc la schimbarea casetei de directie


Mai bine te gandesti sa indrepti doar volanul. E montat stramb pe coloana de directie.


Cred ca nu m-am exprimat destul de coerent , GEOMETRIA este PERFECTA , Volanul pe loc e DREPT cand rotile sunt aliniate perfect , dar pe drum sta stramb volanul iar masina merge drept.
  • tm07rai
  • *
  • 9 mesaje
  • din 12 Dec 2007
  • Corsa 2001 y17dt an 2001 170000 km facuti
  • Timis
  • tm07rai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 y17dt an 2001 170000 km facuti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pstefan a scris:
djtaotao a scris:
pstefan a scris:La mine geometria e perfecta dar volanul tot stramb e , asa ca ma gandesc la schimbarea casetei de directie


Mai bine te gandesti sa indrepti doar volanul. E montat stramb pe coloana de directie.


Cred ca nu m-am exprimat destul de coerent , GEOMETRIA este PERFECTA , Volanul pe loc e DREPT cand rotile sunt aliniate perfect , dar pe drum sta stramb volanul iar masina merge drept.


Salut!NU neaparat sa stii...eu personal iti recomand o inspectie la un service Opel..de ce ?pentru ca oamenii aia stiu cum sta treaba...poate se regleaza doar volanul si ai scapat ieftin...merita incercat ..te coasta 80 de lei maxim..geometria asta bato foku !Smile Cool
  • tm07rai
  • *
  • 9 mesaje
  • din 12 Dec 2007
  • Corsa 2001 y17dt an 2001 170000 km facuti
  • Timis
  • tm07rai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 y17dt an 2001 170000 km facuti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa continui topicul (ca doar eu lam deschis...) ultima oara mecanicul meu a transpirat un pic sub ea la bieletele alea de directie...dar sa zicem ca o iesit cumva...aproape ok dar nu sa ma satisfaca ...si mi am luat inima in dinti si am mers la West Arad...hmmm fratiilor....aveti Opel?tine ti la el?vreti servicii?fara sa fac reclama...am fost acolo si am baut o cafea cu seful de service in timp ce domnul mecanic imi regla geometria ..a facut-o...a dat o tura cu ea...si o venit inapoi ...."perfect"!aste-a au fost cuvintele lui...eu am ramas super impresionat...si pe deoparte imi era ciuda ca in Timisoara prestatia serviciilor ...hmmm cam lasa de dorit...dar sa zicem ca si aci e ok! Embarassed Very Happy
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Opel Erebus, 200RON geometria.

Pe langa Dristor e o firma specializata in gume si roti care face geometria la 100RON. Do the math! Aproape imi e scarba!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR