Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai compresia nu iti va aparea niciodata pe tester. E pur mecanic, nu are senzor de presiune in camerele de ardere. acolo vezi daca nu cumva motorul tau nu mai tine compresie, desi mie mi se pare cam tras de par sa nu ai compresie la cald dar sa ai la rece.
distributia pe lant la motorul de 1.3 de la fiat e facuta de aceasi italienti care fac si spaghete. de altfel daca te uiti in manual ai vedea ca e recomandat sa fie schimbata la vreo 150.000km.
Eu am schimbat la unu la vreo 90.000km reali.
cauta-l pe dan cuciureanu pe forum, e din iasi, poate te poate ajuta el, caci devenise expert in motorul asta Smile)) (vezi ca e un topic special pe distributie la motorul asta, caci sunt multi care cred ca lantul la 1.3 e nemuritor pana ajung sa planga dupa supape si pistoane)
Skip ads

  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
azi am verificat presiunea uleiului... nu este constanta, variaza. de asta imi palpaie becul, dupa ce se incalzeste motorul si implicit, uleiul. uneori atinge un prag sub minim si imi aprinde martorul rosu din bord. nu imi ramane decat sa verific pompa.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
bag mana in foc ca e de la intinzatorul distributiei, cere schimbat Very Happy
asa ca pune mana si cumparati si kitul de distributie ca oricum tre sa dai capacul jos si sa umbli la distributie ca sa ajungi la pompa de ulei. aia se strica mai greu. vezi ca e topic pe tema asta..
te-am mai intrebat odata cand ai schimbat-o ultima oara si mi-ai aruncat ca are 195k km si ca e pe lant, si daca te-ai uita in manual ai vedea ca pe la 150k se schimba. Wink
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
a mea are 210 mii si e ok .... Smile sper sa ma mai tina 10 mii pana la schimbu de ulei
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
da abia i-ai schimbat uleiul? sau cat lasi tu uleiul in motor?
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
pai uleiu e de 15 mii eu merg 10mii 11 pana apuc sa il schimb iarasi .. recent am dat baia jos si am zis sa il pun altu poate se mai curata nitel cine stie
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
din ce am citit trepidatiile la relantiu sunt din cauza uzurii distributiei nu ? aprox din ce va aduceti aminte cat va ajuns kitul? de schimbat in service e enorm banuiesc si am sa o fac eu
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Vezi ca ai buton de edit ce e activ o ora, nu mai posta unu dupa altu Wink
kitul a fost in jur de 800lei si sa stii ca spre surprinderea mea din ce au zis colegii nu e foarte scump, vreo 4 milioane maxim, dar tinand cont ca e vreo 6 ore in TIS de munca, eu zic ca e ok. Eu mi-am cumparat trusa de cale si am facut-o eu Very Happy . Oricum trebuie avut grija cine o face ca e delicata treaba Very Happy trebe trusa KM si pricepere, mie mi-a luat vreo 9 ore (ca nu eram sigur daca e pusa bine).
Masina trepideaza si cand apesi ambreajul? ca si volanta se schimba pe la vreo 100.000.
Cu uleiul n-am inteles.. il tii 25mii sau il schimbi la 10.000 dar ai intarziat acum?
vezi ca e topic special pt distributie, si abia a postat un coleg toata operatiunea.
Oricum eu zic sa te apuci sa o schimbi caci ai sa plangi pe aici cand se va rupe lantu sau intinde prea tare si-ti va face poc motorul.
Eu zic ca daca ai probleme cu uleiul si ai atatia km ca nu ai problema cu pompa de ulei ci cu intinzatorul de la cureaua de distributie. e la capat de cursa (intins la maxim) si pierde presiune. Ia zi, dimineata cand o pornesti nu se stinge mai greu becul de ulei?
Skip ads

  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
1 masina nu trepideaza la apasarea ambreiajului .. trepideaza de la pornire pana la oprire
2 uleiul care il folosesc e proiectat pt 15 mii km ,.. eu il schimb pe la 10 - 11 mii
uleiu abia l-am schimbat si ziceam sper sa ma mai tina 10 mii de km sa pot sa schimb si distributia sper ma mai gandesc daca o voi face in service sau acasa ... iar din ce stiu eu lantul e garantat sa te tina 1 mil de km ... rareori sa se rupa un lant .. eventual se largeste ... oricum as da un ban in plus peste 800 ron sa fie calitativ ... noile piese zici ca-s din plastilinia
ce e la mine nu prea ajunge bine uleiu la tacheti ... sub presiune lucreaza bine dar la relantiu cam uhm ...
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@ scorpio18
sa inteleg ca pompa de ulei e antrenata de distributie? Question
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
DA! Asa sa intelegi. Sper ca nu gresesc cand spun: la toate motoarele termice pompele de ulei sunt antrenate prin distributie.
L.E. motoare termice cu combustie interna.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
tind sa fiu de accord cu tine
la relantii mi se aud tachetii iar in turatii sgomotul dispare .. pompa nu face fata la relantii poate e obosita ...
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
kinderasu, tachetii bat mereu la motorul ala, nu-i mai auzi tu, da ei bat firar ei sa fie... se aud mai tare ca la y20dt-ul lui taicamiu din 2000
pune mana si citeste topicul, si ai sa vezi ca lantul ala care stii tu ca e garantat 1 mil de km nu e si pe motorul tau de fiat.
sau s-ar putea si ala de fiat sa tina 1 milion de km, dar pana ajunge acolo sa se largeasca in asa hal incat sa nu mai aiba nici un rol in distributia ta si pana atinge kilometrii aia o sa scoti vreo 2 zale si cateva supape Wink
dupa cum ziceam, citeste topicul si minuneaza-te, cel pe care il aveam eu face ca toti dracii la 90000km si dupa ce am schimbat distributia a fost mielusel.
la 800lei eu am luat distributie originala GM, insa nu din reprezentanta ci printr-un un coleg de pe forum, care abia si-o schimbase pe a lui si mi-a recomandat si mie vanzatorul.
Pompa de ulei, daca vei avea ocazia sa te uiti la ea in carcasa distributiei vei realiza ca e o componenta foarte fiabila, eu personal n-am reusit sa o desfac si n-am incercat ca sa n-o stric, insa am vazut-o in Haynes explicata, si e incredibil de tapana pompa, si daca nu torni nisip in ulei nu prea se poate strica...
nu mi-ai zis ce se intampla cu becu de ulei cand pornesti motorul (daca se stinge mai greu decat restul, e distributia, caci asta e semnul ei), eu oricum nu mai continui sa discut aici despre distributia pentru motorul asta, caci avem topic dedicat, si mai ales ca vad ca esti putin incapatanat si nu vrei sa crezi ce-ti zice lumea pe aici sau macar sa dai un search sa te convingi, si eu nu pot forta omul sa isi faca bine Smile (sper ca n-o iei in nume de rau).
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
dupa pornire becul sta aprins maxim 2 secunde
eu am inteles ideea ta problema is banii ! si a ascultat si tata motoru si a zis ca momentan e ok asa
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ultima oara cand m-am interesat o rectificare de chiuloasa era vreo 4milioane, supapene nu mai stiu, pistonul stiu ca intrase in pretul rectificarii. hai sa zicem 5milionane, fara manopera...
daca iti crapa distributia, oricum va trebui sa o schimbi insa vei avea si consturile de mai sus, plus stat pieton pana se face ce e mai sus...
Eu zic sa-ti pui bani deoparte, din experienta mea, de la o vibratie mica se ajunge foarte repede la desincronizare dintre came si vibrochen si sarit o za...
Eu zic sa pui deja bani deoparte si daca incepi sa auzi zgomot metalic prin capacul distributiei e un picut cam tarziu si risti sa sara o za oricand. Asta e la 99% din populatie. la mine pentru ca era blocat intinzatorul, n-am apucat sa atinga lantul capacul (caci intinzatorul s-a blocat la 3/4 din cursa) insa facea urat masina. trepida toata, la inceput putin, cand mi-am dat seama ce are facea ca si cum mi-ar sari cineva pe masina....
Spor si km cat mai multi.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
la mine nu este cazu. multumesc de informare
scuze scriu de pe telefon de 4 5 zile mia facut poc laptopu si de aia sunt asa sarac in informatie si plin de greseli. mii de scuze
motorul merge rotund doar ca poate am eu asteptari prea mari de la el.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
da, si la mine sta aprins vreo 2 secunde, dar se stinge odata cu celelalte (motor si masinuta cu cheita). acum imi da ecn 005205, am vazut ca are legatura cu senzorul de presiune ulei. ciudat e ca mi se pare ca tacane ceva, la relanti nu se aude dar cand o turez se aude si inca bine. asta am constatat ieri (oricum de cand cu martorul asta nenorocit la ulei nu prea am mai umblat cu masina decat de la moara pana la gara, si am observat ca se aprinde (palpaie odata) doar dupa ce se incalzeste motorul). acum intrebarea este: tacanitul ala o fi de la lant sau bate motorul? o sa filmez si o sa postez mai diseara, ca acum is la servici. ideea e ca imi cade bine, oarecum pt ca trebuie sa schimb si uleiul si baia ca e subtiata de rugina. din cate am inteles la schimbarea distributiei se da baia jos, dar nu inteleg de ce? poate ma lumineaza cineva...
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
cand desfaci ai sa intelegi nici eu nu am desfacut inca .. scorpio18 vad ca , cunoaste destul despre asta iar la mine are un tacanit la relatii si un mers rotund cat de cat cu usoare vibratii .. poate fi si volanta ... cand cuplezi ambreiaju se aude ceva ciudat ?
Lantul .. e posibil si ala nu prea stiu exact dar ar fi trebuit sa auzi ceva ca si cand ar freca fier pe fier continuu
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mi_ronic a scris:da, si la mine sta aprins vreo 2 secunde, dar se stinge odata cu celelalte (motor si masinuta cu cheita). acum imi da ecn 005205, am vazut ca are legatura cu senzorul de presiune ulei. ciudat e ca mi se pare ca tacane ceva, la relanti nu se aude dar cand o turez se aude si inca bine. asta am constatat ieri (oricum de cand cu martorul asta nenorocit la ulei nu prea am mai umblat cu masina decat de la moara pana la gara, si am observat ca se aprinde (palpaie odata) doar dupa ce se incalzeste motorul). acum intrebarea este: tacanitul ala o fi de la lant sau bate motorul? o sa filmez si o sa postez mai diseara, ca acum is la servici. ideea e ca imi cade bine, oarecum pt ca trebuie sa schimb si uleiul si baia ca e subtiata de rugina. din cate am inteles la schimbarea distributiei se da baia jos, dar nu inteleg de ce? poate ma lumineaza cineva...


La tine bataia aia care o auzi e lantul. nu mai sta intins (intinzatorul e intins la maxim) si loveste de carcasa distributiei. Ai grija ca poate sa-ti sara o za-doua si sa-ti faca pistoanele una cu supapele.
Pompa de ulei e antrenata de vibrochen, cu cat se invarte mai repede cu atat se misca si pompa mai repede si face presiune mai mare. Intinzatorul fiind la maxim scapa presiune (ulei) la relanti, la viteze mai mari surplusul de presiune ajusteaza problema (insa lantul tot larg e).
Pompa e exact deasupra vibrochenului, si are sorbul care o alimenteaza din baie, si e mai mare la capat decat gaura din baie, deci e imposibil de scos. Sorbul e prins de capacul distributiei si sunt 2 solutii:
1. sa nu desfaci si baia. E mai greu de dat jos capacul distributiei, plus ca dupa ce il dai jos, ai o pozitie incomoda din care poti scoate suruburile de la sorb si apoi trebuie sa ai grija sa nu-ti cada in baie. Insa sa dai capacul jos e mult mai incomod daca nu dai baia jos. Si si in timpul lucrarii e mai incomod din cauza baii.
2. sa dai baia jos. e mult de munca si cred ca e la fel de mult ca la 1. insa ai avantaje: poti curata tot jegul de pe fundul baii. Poti lucra mai bine la motor, nu mai stai cu frica ca iti cade sorbul in baie, caci daca iti scade te-ai chinuit degeaba sa nu o dai jos caci n-ai cum sa te bagi dupa el.

Cand bate lantul nu-l auzi fier pe fier, il auzi ca si cum ceva iti bate in capacul distributiei, deci nu continuu. eu initial am crezut ca bate un injector.. insa la mine nu bate ft tare (inca nu-s 100% daca batea lantu sau nu), insa masina vibra. eu nu pierdeam presiune la ulei insa lantul nu mai statea intins.

Nu inteleg cum ti-a ruginit baia, caci nu e din tabla, din ce stiam eu e un aliaj gen fonta.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Super am inteles! mersi mult ...
asigurare ... 4 mil ..
rovinieta.. pe juma de an grrr
kit distributie 800 ceva bun
ulei + filtre + restu inca vreo 7 mil ..
@off topic vand rinichi sau ficat! Smile)))
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR