Parola noua?


Frati colegi.
Am un vectra b, are 134.ooo km de acum, si, de cateva zile imi face urat la relanti, adica se sguduie o secunda.Uneori, acul turometrului indica scadere sau crestere de turatie, alteori tremura fara ca acul sa se miste.Nu da in nas, dar este suparator.
Nu stiu ce are, nu m-as duce la service caci am o meteahna, nu prea am incredere, si stiu ca este gresit, de aceea as incerca cu niste aditiv de benzina, poate se curatza injectoarele, altceva nu cred ca pot sa ii fac. Intrebarea mea este daca stie cineva ce fel de aditiv trebuie pus si cat? Exista vreun "aditiv intre aditivi"? :shock:
Pai zi si tu ce motor ai ,in primu rand.
Si in al doilea nu prea e recomandat sa bagi aditivi pt curatarea injectoarelor decat daca ai facut treaba asta regulat
motor pe benzina de 1,6.
problema este ca sunt si dependent de "fier" din multe puncte de vedere, de aceea incerc sa o rezolv cu ceea ce pot face eu pe loc.
abia daca nu se poate si nu se poate, o sa ma duc la service inscriindu-ma in linia tipic balcanica de a ajunge unde trebuie in ultimul moment.
dar nu am ce face deocamdata.
Salutare!

Incearca si aici, poate gasesti un raspuns :

http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1897
Incearca si aici:
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2133 Smile
Multumesc mult.
Am inteles ca pot fi o sumedenie de cauze si trebuie sa ma duc la un mecanic bun.
In acest sens, imi poate recomanda cineva un service sau un mecanic bun?
Repet, sunt disperat cu timpul si mi-as dori sa se rezolve repede.

Va multumesc mult si sa-i dea sanatate celui ce a avut ideea sa faca acest forum.
Mai, eu am fost multumit de Dan Don. La altii am luat tepe peste tepe.
Cauta totusi pe forum sa vezi un subiect despre Service-urile agreate de membrii clubului. Stiu ca era unul in care gaseai o multime de service-uri
Verifica si topicul "locuri de care trebuie sa te feresti" in prealabil http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1711
eu nu prea am vazut un service agreat de membrii clubului, numai din astea de care sa te feresti Smile)

personal, as merge la Dan Don pt probleme de motor/electrica si la Augsburg pentru probleme de mecanica ( suspensii, articulatii, directie ).
Iar pt piese tot la Augsburg as merge ca-s destul de ieftine si ai cat de cat garantie ca-s de calitate.

nici unul din service-uri nu e ieftin dar mai ales daca ai o masina ceva mai noua eu cred ca se merita.
Va multumesc si vreau sa va spun ca am incercat ce este mai simplu, luand un aditiv de 250 de mii de la o benzinarie, am pus jumatate din el peste rezervorul jumatate plin si rezultatele au fost foarte bune. Nu stiu daca ma va tine mult, sau asta era solutia, cert este ca acum stau bine.

Ma gandesc daca nu ar fi mai bine ca forumul sa aiba un service al lui sau un contract cu un service, iar noi sa platim anual sau lunar o taxa si sa avem acolo macar diagnosticarea. Poate ca se pot face si ceva banuti si toata lumea sa fie multumita.
toma, e o idee buna cu service-ul ... numai ca nu toata lumea este din bucuresti si se poate aplica doar pentru o parte din forumisti.
apropo de relanti.... am observat ca de foarte multe ori si benzina are un cuvant important de spus... la unele benzine aveam un relanti neregulat (agip de 95), la altele mergea struna (tempo99 petrom si mol98)
Si eu am patit chestia asta (ce-i drept nu la Opel)am inteles asta se intampla din cauza ca ECU , printre multe altele, "regleaza" aprinderea dar datorita benzinelor de proasta calitate este nevoit sa coboare foarte mult avansul pentru ca motorul sa functioneze in regim optim la turatii mari ceea ce implica o functionare defectuoasa al turatii mai mici... Sfatul medicului "bagati numai benzina de calitate superioara"
Acum merge bine, sper sa ma tina. Daca vor aparea probleme, revin.

In legatura cu service-ul forumului, as zice ca daca ar fi in Bucuresti un punct de lucru precum si in alte trei orase principale in tzara, ar fi suficient pentru inceput. Si daca ar avea si propriile magazine, atunci chiar ar fi excelent. De ce sa ma duc la alt service daca ar fi unul al forumului?
Toma,

chestia cu aditivii nu e de lunga durata. cel mult poti curata/infunda injectoarele.

La opelurile ca al meu e o pb majora: regulatorul de relanti si clapeta de acceleratie se infunda cu diverse printre care si aburii de ulei proveniti de la motor printr-un furtun pe care se poate monta un filtru de 4-5euro.

Regulatorul de relanti de relanti si clapeta se pot curata la orice service care lucreaza pe Opel. e o pb cunoscuta.

Conteaza si ff mult de unde pui benzina intr-adevar...

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou