Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • dragoshel

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Salutare fratzilor...am o dilema : un amic mi-a recomandat sa imi montez un carburel de TICO pe ASCONICA mea de 1.3.Omul e mecanic la DAEWOO si le cunoaste foarte bine,,,acum ,,,parerea voastra,,,

Tico - 3 pistoane motor 700cmc consum 6 in oras
Asconica - 4 pistoane motor 1300 cmc
In prezent am un solex simplu corp cu soc mecanic...cred de pe un ascona B...si mi-a mancat zilele,,,mai mult de o saptamana nu rezista si o ia razna : ori imi consuma 18 l/100 km ori merge inecata,,,ori nu mai porneste,,,imi vine sa ii dau foc

Am mari sperante la acest carburel de TICO,,,care am inteles ca e foarte destept....astept pareri
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
De ce nu unul de motoreta Wink
Cel de tico s-ar potrivi EVENTUAL la un motor de aproximativ 1000 cmc in 4 cilindri...
Eu iti recomand Pierburg in 2 trepte de pe "cele mai noi" motoare Opel cu carburator (generatia 1990-1993)
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da, am auzit si eu ca este foarte greu de REGLAT un carburator de tico Sad
de acord cu sorin666 mai bine adaptezi tot un carb Opel
  • dragoshel

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Exact asta caut,,,un PIERBURG 2 dublu corp soc automat,,,pe apa...dar se pare ca nu se gaseste.Avetzi vreo idee de unde as putea lua asa ceva ???
Asconica mea la origine a avut un Pierburg 2 dar ,,,un baiat destept s-a gandit ca mi-ar sta mai bine cu un junghi de carburel simplu corp,,,care pe langa faptul ca merge execrabil mai imi ia si 10%,,,asta cand merge
Skip ads

  • dragoshel

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
cel care imi monteaza carburelul de Tico este mecanic la DAEWOO SERVICE,,,si este un prieten de-al meu.Carburelul care mi-l pune este aproape nou,,,

Problema e urmatoarea,,,da,,ok,,,il montez,,,si de cate ori am probleme,,,omul ma ajuta,,,gratis..DAR...oare se intelege cu motorul meu ??? se pupa pe consum si performanta cu unul PIERBURG ???

Am inteles ca un carburel nou de TICO este in jur de 24 milioane,,ce spunetzi ?

Apropo...din cate stiu KADETT e de fapt o ASCONA mai mica...si e posibil ca motoarele,,,carburatoarele cutiile de viteza sa fie aceleasi,,,deci,,,poate si KADETUL intra in discutie aici


Ultima modificare facuta de dragoshel la Lun 06 Jun, 2005 2:49 pm
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
man sa fim seriosi, cu 24 de mil iti montezi motor de isuzu diesel cu tot cu anexe Smile el la ce pret s-a gandit sa iti vanda carburatorul?
  • dragoshel

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
NU,,ideea e urmatoarea :

Carburatorul nou costa 24 mil...dar pt mine ,,,cam un milion,,,cu tot cu montaj,,,Ideea de baza ramane : Totusi...se merita ??? functioneaza ??? asta ma chinuie
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu zic ca nu se merita, Ascona are nevoie de putere deoarece este o masina grea, motorul cu carb respectiv va fi efectiv "sugrumat". In locul tau nu l-as pune nici in ruptul capului... cele mai daunatoare pentru o masina sunt aceste modificari artizanale.
Skip ads

  • dragoshel

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
i see...Multam ...Asta inseamna ca trebuie sa imi iau unul original...dar de unde mama masii ???
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
dragoshel a scris:i see...Multam ...Asta inseamna ca trebuie sa imi iau unul original...dar de unde mama masii ???

*
Eu stiu de unde, dar e departe pt tine Rolling Eyes
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Fara misto, incearca un carb de Dacie, e mai adaptat decat cel de Tico si mai toti se pricep la el...
  • dragoshel

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
sorin 666 daca stii poti sa imi spui,,

Oricum m-am gandit ca incercarea moarte n-are,,,asa ca o sa il montez si o sa umblu o saptamana cu el...dupa aia mai imi dau cu parerea
Skip ads

  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Termina-te cu deviatiile astea! De unde ai mai scos-o tu pe asta cu carburator de Tico pe Ascona de 1300cmc ? Eu zic sa stai calm, pana gasim un pierrburgII si cand il gasim, il montam, ca sa fie totul ok!
PS : ziceai ca iti ia 10% (cand merge). Corectie : iti ia 18% cand merge Very Happy !
  • dragoshel

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
mdea
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pana la urma face fiecare ce vrea, nu?
  • dragoshel

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
ok,,,hai sa o luam ,,,logic,,,Eu pun la mare pret sfaturile voastre,,,altfel nu va ceream parerea
DAR 1) merg cu carburatorul actual si imi ia 19%
2) stau cu masina pe dreapta(de ce dracului mai am masina)
3)imi montez de proba o saptamana carburelul de TICO
4)astept un binevoitor cu un carburel PIERBURG 2

Eu am un spirit practic si pana nu am o solutie viabila,,,o aleg pe cea mai putin proasta.
Voi ce a-ti alege ????????? Shocked
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
plecand de la primul post, pe mine ma enerveaza la culme cei care fac modificari de genul asta, adaptari, mai ales cu piese mai vechi ( ca model ).

asa numitii meseriasi care stiu ei ca merge pus din ala in loc de cel original samd. de aia ajung si la carburatorul de tico. eu prefer sa mai stau 1-2 sapt cu masina pe butuci si sa caut in toate partile carburator original de ascona c. nu stiu daca ai epuizat toate posibilitatile dar eu as incerca peste tot.

eu as incerca sa sun la orice anunt cu dezmembrari, as mai cauta pe site-uri...


poate gasesti ceva, de exemplu ( nu stiu de cand e, daca mai e valabil ) la www.dezmembrari.ro:

Vand vand motor + cutie de viteze de Opel Ascona 1,6 cm3 benzina RK rodaj 4000 km
Telefon 0236470824
Mobil 0744592495
Mail oanceacatalin@yahoo.com
Adresa Web www.alpexpert.go.ro
Nume Oancea Catalin
Adresa Str.Neajlov Nr. 7 Bl. PS1D Sc. 6 Ap. 104
Oras Galati
Judet Galati
Pret 12.000.000 lei


P.S. las ca si eu am luat de la dezmembrari un capac delcou de Kadett, parca tu m-ai intrebat daca am motor de kadett Smile))
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Bai nene, ai incercat la un magazin de piese auto sa intreb la ce pret si daca are carburator de care-ti trebuie tie?!

Eu am un Kadett cu motor de 1.3 S de 75 de CP, care cred ca e identic cu al tau. Am gasit orice piesa pentru motor. Am intrebat odata la Augsburg si avea de toate de la segmenti pana la garnitoara de chiuloasa si asa mai departe....
Eu zic sa incerci la mai multe magazine de piese...Al padrino, Augsbrug etc.....
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Salut.
Eu cred ca poti incerca sa iti pui unul de Tico sau Dacie pana iti gasesti unul bun pentru a ta masina.
Oricum, cel putin cel de Tico, daca ar fi sa gandin logic, nu poate asigura debitul necesar pentru a functiona un motor de 1300cmc, fiind o diferenta prea mare si capilarele din corpul carburatorului de Tico nu cred ca pot face fata la "foamea" motorului tau.
Nu stiu in ce masura se poate adapta unul de Dacie (la Oltcit am avut de Dacie), dar cred ca ar fi mult mai recomandat, avand o scara mai larga de reglaje... si aici imi inchei rationamentul.
Mentionez ca nu am spus acestea din propria experienta sau pricepere ci a fost doar un simplu rationament.
  • dragoshel

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am gasit carburatooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrr.De fapt am gasit 3 identice dar nici unul nu e complet.Oricum din 3 carburatoare ma invart de unul complet care sa functioneze.Ma costa 2 milioane(deh arabi de MIHAI BRAVU).
Am renuntat la ideea cu carburel de TICO.Am vorbit cu mai multi mecanici si toti m-au sfatuit sa renunt la carb de TICO.

THX anyway
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR