Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • kapp

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
fnf bogdan fnf a scris:@kapp pe gaurica aia mica pe ccare iti pica tie , iti pica solutia sau motorina cu care l-ai curatat . Nu te speria , pe gaurika aia membrana "respira " pentru a nu face presiune/depresiune in capac in momentul in care valva este actionata de vacum !

Cat despre furtunele de retur , eu am recomandat inlocuirea lor in momentul executiei aceste curatari !
Posibil sa ai motorina pe el ! Iti porneste greu dimineatza ?


Daca nu am inteles eu bine ce ai vrut sa spui mai descrie o data problema mai clar !

Bafta !


1. furtunele de retur inlocuit si e perfect, dimineata imi porneste bine si dupa si inainte de a le schimba
2. pe ;a gaurica de la egr inca scuipa ulei. o fi si de la intercooler?
merci
Skip ads

  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu are legatura cu intercooler-ul !
  • deleted-15207

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si eu trebuie sa curat admisia ca am obs ca e foarte murdara.
oare la z16xe e complicata operatia?
  • kapp

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
fnf bogdan fnf a scris:Nu are legatura cu intercooler-ul !

si atunci? pe furtunul acela gros care pleaca de sub egr e un strat de ulei.curat si iar se umple de ulei..
Skip ads

  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Strange colierul mai bine sau schimbal cu unul nou ! sunt vapori de ulei de la turbina !
  • likom

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut scuze de deranj am si eu o intrebare in legatura cu egru imi spuneti va rog inainte de al desface trebuie scoasa borna de la baterie
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am scos-o, am Y20TDH fabricatie 2000. Nu am auzit ca trebuie scoasa, nu e niciun senzor p'acolo.
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
fnf bogdan fnf a scris:Strange colierul mai bine sau schimbal cu unul nou ! sunt vapori de ulei de la turbina !


Salutare...am si eu o problema cu egr-ul.de 2 saptamani a inceput sa imi ,,,curga'' ulei pe la orificiu.cum pot sa remediez aceasta problema?
Skip ads

  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
@dan_tmx:
Nu ai o problema, e normal sa arunce mizerie pe acolo, de aceea e orificiul. Curata galeria si EGRul ca sa dormi linistit Wink
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@likom: Daca ai spune macar ce masina ai (ca nici in profil nu ai binevoit sa o scrii, o fi secret!). Si daca ai scrie ca pe un forum (reciteste ce ai scris si vezi ce intelegi) si nu ca pe chat...


Ultima modificare facuta de LDivora la Joi 21 Aug, 2008 12:29 pm, modificat de 2 ori in total
  • vectra_gts

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
fnf bogdan fnf a scris:Sper sa fie de ajutor si altor posesori de y20dth si nu numai !
Piulitele sunt de cupru si se desfac usor dar am zis atentie sa le deformati mai ales la strangere si sunt pt tubulara de 10 , cat despre conducte la tragere tine cu mana de ele in partea de jos la pompa sa nu le slabesti din piulitele de la pompa . NU se deformeaza rau dar iti rupi mainile cu ele cat de tari sunt, nu sunt de cupru !
Cat despre diferenta nu ma pot pronunta doar ce iam facut remapare si imediat am curatat-o , aseara Smile)
Cu multa placere !


Buna ziua,
Am observat ca in zona conductelor ce alimenteaza injectoarele si a furtunaselor de retur exista umezeala...credeti ca ar putea fi slabite piulitele conductelor sau furtunasele de retur nu mai sunt etanse?...de asemenea la rece porneste un pic greoi.
Multumesc
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Pai....schimba furtunasele si curata zona apoi vezi ce mai are -gasesti furtun la Vitan (diam. interior 3 mm) 14 ron metrul.Te sfatuiesc sa cumperi din cel gros in carne (cum ai pe masina )cu matisajul intre straturile de cauciuc nu din cel subtire cu carpa pe afara.
Skip ads

  • vectra_gts

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
vali zak a scris:Pai....schimba furtunasele si curata zona apoi vezi ce mai are -gasesti furtun la Vitan (diam. interior 3 mm) 14 ron metrul.Te sfatuiesc sa cumperi din cel gros in carne (cum ai pe masina )cu matisajul intre straturile de cauciuc nu din cel subtire cu carpa pe afara.


Multumesc...poti sa-mi spui unde mai exact la Vitan?exista marea posibilitate sa produc un defect mai mare incercand sa le inlocuiesc de unul singur?banuiesc ca sunt bagate un pic fortat si nu e nimik f complicat.
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ririnel a scris:@dan_tmx:
Nu ai o problema, e normal sa arunce mizerie pe acolo, de aceea e orificiul. Curata galeria si EGRul ca sa dormi linistit Wink

Egr-ul a fost inlocuit in noiembrie anul trecut si l-am si curatat si la admisie nu este atata mizerie...si aceasta problema o am de vro 3 saptamani.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor
As vrea sa curat valva egr la vectra mea din 2000 cu y20dth pt ca se vede ca sa mai umblat la ea are turnat pe deasupra un lipici de genul poxipol,cred ca a fost fisurata.

Si as avea o intrbare daca valva nu functioneaza care sunt simptomele? motorul nu trage cum trebuie sau altceva.
Si inca ceva vi se pare normal ca o astra din 2000 cu motor 1.4i sa ma faca cu masina din semnatura cu turbo functional si motorina rompetrol si....mai avea si 4 pasageri iar eu eram singur totul se intampla de la 90km/h in sus.
Astept raspunsuri
Multumiri
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Eu cred ca ai probleme.....nu e normal sa arate asa...
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare
Am desfacut supapa am curatato de zgura pentru ca avea ceva depunere dar urme de ulei nu am gasit asa cum spun unii ca arunca ulei pe acel orificiu din lateral,poate ca nu a mancat destula forje ca sa iasa ulei.
Si.....dupa cum arata supapa mai si functioneaza,am probato si nu are membrana sparta.
Dupa un mic test in jurul blocului am observat ca parca trage mai bine sau poate am doar impresia.O sa fac un drum in afara orasului si o sa ma conving 100%.
O sa revin cu impresii
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cum iti merge Astra 1,4i cu motorina?
Care semnatura?
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cu multa inconstienta si mult tupeu eu si un prieten am desfacut si curatat admisia si valva egr de pe un y20dth. Spun asta pentru ca santem incepatori si nu am umblat in asa ceva niciodata. Mai mult de schimbat o roata de rezerva nu am facut. Smile
Operatia de demontare a decurs ok, cel mai greu fiind sa tragem de conductele de inalta presiune.
Super hard curatarea proprizisa a galariei si capacului, acea mazga se da greu jos si a durat peste asteptarile noastre.
Montat inapoi destul de usor, greu fiind sa aducem conductele metalice in pozitia initiala.
Schimbat si ambele garnituri cate 16 ron bucata.
Mari emotii am avut la pornire care nu a vrut deloc dupa 20-30 de chei desi in tutorial spunea ca o ia dupa 5-7.
Am bagat motorina pana sus la filtrul de motorina si apoi am tractato si pornit la vale cu a 2-a. La inceput mergea cate 10 secunde apoi se oprea. Dupa vreo 5-6 etape de mers cate 10 secunde a ramas pornit motorul dar mergea tare sacadat si tremura foarte tare. am lasat-o pornita asa vreo 10 minute si apoi am plecat cu ea. Dupa inca vreo 6-8 minute a revenit la normal si merge super OK.
Munca grea dar asa am invatat si noi cate ceva.

Inainte de desfacere


cu valva demontata


galerie super imbacsita


La munca de jos, si nu e decat inceputul


Piese curatate


final


recomandari personale constatate pe parcurs
Folosirea de manusi chirurgicale de la farmacie 5bani perechea, am luat 20 de perechi
Cautarea unei bai de spalat piese, ne-a ajutat cineva de la o firma bosch cu o baie in care era un degresant foarte puternic si dizolva uleiurile foarte repede.
Cheie dinamometrica, am strans ca ghorghe un surub la capac care sa rupt, noroc ca se potrivesc cele de la cabluri si lam inlocuit, acolo urmand sa pun altceva.
O singura intrebare: de ce a pornit totusi asa de greu?
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Felicitari in primul rand !
Posibil la tine sa se fi dezamorseze mai mult ca la mine ! figuri a facut si la mine dupa pornire , stai linistit . Dupa pornire eu am prins-o si am tunut-o turata ! dar dupa a mers perfect si merge de vreo 8000 de km Smile

Intrebare : furtunasele de retur le-ai schimbat ?
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR