Heb65
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2009
- Mesaj Privat
dadosu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Harghita
- Masina: Zafira 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- viorelxxx
- **
- 346 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- petro
- **
- 103 mesaje
- din 06 Feb 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Iasi
petro
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2008
- Mesaj Privat
Vectr C y20dth, 338500km. Am curatat valva EGR si galeria de admisie cu suscces conform datelor de pe forum. Am folosit solutie Sano de curatat aragaz, wd40, motorina si la final diluant, apoi am suflat aer cu un compresor. Deasemeni am curatat senzorul de pe galerie cu wd40. Pentru a scoate capacul de la galerie a trebuit sa demontez conductele metalice de la injectoare. Am inlocuit furtunele de cauciuc si teurile de la instalatia de vacuum. In timpul demontarii galeriei am atins furtunele de retur de la motorina si s-au rupt doua teuri. Am inlocuit si aceste furtune de la motorina cu furtun Gates panzat pe exterior si teuri aferente. Am dat la cheie de 7-10 ori si nu a vrut sa porneasca. In final am dat cu putin spray la palnia de admisie aer de inaintea filtrului si a pornit foarte usor. Am facut o tura cu masina(20 km) si totul a fost ok. La o jumatate de ora de la oprire am vrut sa pornesc iar si surpriza nu a mai pornit. Am constatat ca un capat de furtun de la motorina s-a crapat si a iesit din teu. FURTUN GATES CU INSERTIE PANZATA LA EXTERIOR NU REZISTA LA MOTORINA. Acum trebuie sa caut furtun la fel cu cel original. Apropo, am gasit teuri metalice la dezmembrari!
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
- petro
- **
- 103 mesaje
- din 06 Feb 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Iasi
petro
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
intrebare intrebatoare: daca e sparta membrana EGR-ului, e posibil sa nu mai arunce ulei prin gaurica de deasupra furtunului care intra in intercooler si sa-l "bage" pe furtunasul care duce la supapele vacuumatice?
sau e posibil sa intre ulei in pompa de vacuum?
am gasit azi furtunasul care pleaca din t-ul de sub pompa de vacuum si duce la supapele vacuumatice, plin de ulei
sau e posibil sa intre ulei in pompa de vacuum?
am gasit azi furtunasul care pleaca din t-ul de sub pompa de vacuum si duce la supapele vacuumatice, plin de ulei
- nightmanbog
- *
- 12 mesaje
- din 05 Mar 2012
- Vectra 1998
- Bucuresti
nightmanbog
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
- bebitzabbs
- *
- 35 mesaje
- din 29 Sep 2011
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
bebitzabbs
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2011
- Mesaj Privat
salutare, intr-un final mi-am facut curaj sa ma apuc de galeria de admisie la al meu G - Y17DT. Nu aveam probleme pe aceasta parte insa am curatat egr-ul in urma cu 1 sapt. si am vazut in ce stadiu era si galeria de admisie dar a trebuit sa aman demontarea acesteia din cauza ploii... . Nu trebuie sa fi mare inginer pentru aceasta operatiune insa ai nevoie de ceva "indemanare".
In prima faza incepeti cu demontarea admisiei de aer pana la turbina, continuati cu demontarea calculatorului si a suportului acestuia ( EDU ), instalatia el aferenta bujiilor, supapa EGR (nu va deranjati sa desfaceti nimic de pe supapa, demontati-o cu tot ambele tubulaturi metalice, cea de recircularea gazelor si admisia de aer de la intercooler.), continuati cu conductele de alimentare ale injectoarelor, cele 3 mufe de pe pompa de injectie si intr-un final pentru a va usura munca si a avea cat mai mult loc de desfasurare, puteti da jos si filtrul de motorina. (e prins in 2 suruburi.)
Cheile necesare ar fi urmatoarele:
tubulara de 7mm pentru coliere; 10mm + imbus t20 pentu calculator si o "supapa' de langa vacum-ul egr-ului; 12 mm pentru EGR, tubulatura admisie aer, galerie de admisie ( pentru surubul de pe partea de jos a galeriei de admisie, in dreptul filtrului de ulei ar fi indicat sa folositi o tubulare de 12 lunga sau un prelungitor flexibil ) , suportul EDU-lui ; o cheie fixa de 13 mm pt. suportul filtrului de motorina ; fixa de 17 pentru conducata de alimantare a pompei de injectie si pentru conductele de alimentare ale injectoarelor si intr-un final dupa aprox 3 ore puteti pleca in probe.
poate va fi de ajutor unora dintre voi, poate nu... cert e ca eu nu am avut ce face in ultima jumatate de ora.
bafta .
In prima faza incepeti cu demontarea admisiei de aer pana la turbina, continuati cu demontarea calculatorului si a suportului acestuia ( EDU ), instalatia el aferenta bujiilor, supapa EGR (nu va deranjati sa desfaceti nimic de pe supapa, demontati-o cu tot ambele tubulaturi metalice, cea de recircularea gazelor si admisia de aer de la intercooler.), continuati cu conductele de alimentare ale injectoarelor, cele 3 mufe de pe pompa de injectie si intr-un final pentru a va usura munca si a avea cat mai mult loc de desfasurare, puteti da jos si filtrul de motorina. (e prins in 2 suruburi.)
Cheile necesare ar fi urmatoarele:
tubulara de 7mm pentru coliere; 10mm + imbus t20 pentu calculator si o "supapa' de langa vacum-ul egr-ului; 12 mm pentru EGR, tubulatura admisie aer, galerie de admisie ( pentru surubul de pe partea de jos a galeriei de admisie, in dreptul filtrului de ulei ar fi indicat sa folositi o tubulare de 12 lunga sau un prelungitor flexibil ) , suportul EDU-lui ; o cheie fixa de 13 mm pt. suportul filtrului de motorina ; fixa de 17 pentru conducata de alimantare a pompei de injectie si pentru conductele de alimentare ale injectoarelor si intr-un final dupa aprox 3 ore puteti pleca in probe.
poate va fi de ajutor unora dintre voi, poate nu... cert e ca eu nu am avut ce face in ultima jumatate de ora.
bafta .
- tenk
- **
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
La z17dth in urma acestei operatiuni m-am ales cu o problema...
Conducta de alimentare de la pompa de intalta la rampa comuna, curge exact la filetul de pe rampa.
Am tot incercat diferite pozitii si diferite tipuri de montare (intai alimentare, apoi injectoare si invers) efectiv nu vrea sa etanseze.
E singura problema care nu ma lasa sa ma bucur de egr si admisie curatate.
Conducta de alimentare de la pompa de intalta la rampa comuna, curge exact la filetul de pe rampa.
Am tot incercat diferite pozitii si diferite tipuri de montare (intai alimentare, apoi injectoare si invers) efectiv nu vrea sa etanseze.
E singura problema care nu ma lasa sa ma bucur de egr si admisie curatate.
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
Am demontat si eu galeria de admisie si ce-am gasit acolo e cam nasol , toate diesel cred ca au aceeiasi problema asa ca fratilor, spor la curatare :
partea din stanga e mai umpluta (de ce oare ? )
mã' apucai de lucru
O PISICUÞÃ FRUMOASÃ A VENIT LÎNGÃ MINE
Problema ceva mai nasoala e chiar aici in interiorul galeriei , nu se poate scoate mizeria :
Dupa o zi de munca iata si rezultatul :
Atentie, masina nu porneste fara amorsarea pompei de injectie, se face k la carte cu o alta pompa de motorina!
partea din stanga e mai umpluta (de ce oare ? )
mã' apucai de lucru
O PISICUÞÃ FRUMOASÃ A VENIT LÎNGÃ MINE
Problema ceva mai nasoala e chiar aici in interiorul galeriei , nu se poate scoate mizeria :
Dupa o zi de munca iata si rezultatul :
Atentie, masina nu porneste fara amorsarea pompei de injectie, se face k la carte cu o alta pompa de motorina!
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
- craciun mihai
- **
- 97 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Prahova
craciun mihai
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
evilbrain
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
kynder
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat