Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • Heb65

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Foarte frumos tutorialul...insa pentru Z19DTH nu am gasit nimic...Si din ce am vazut in poze difera motoarele...Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi?Am 160.000 km si nu am curatat niciodata galeria..doar EgR si pe la 50k clapeta de acceleratie. A facut cineva aceasta operatie la z19dth?Multumesc
Skip ads

  • dadosu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ce se intampla cu bucatile de calamina care raman in galeriile din motor, se pot scaote? Multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@dadosu
Doar daca scoti galeria de pe motor.
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Am o intrebare:pot sa scot acea valva din dreapta admidiei care actioneaza clapetelefara a demonta admisia?Vreau sa o schimb.Daca se poate sa imi explicati si mie va rog.Nu as vrea sa trag de ea ca"ghiolbanu".Astra G Y20DTH
Skip ads

  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu mai urmareste nimeni discutia asta? Embarassed Sad
  • viorelxxx

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
hai ca-ti raspund eu ... da merge demontata valva fara sa desfaci capacul de la admisie , desfaci cele doua suruburi din dreapta si iese , in prealabil trebuie sa dai capacul de plastic de pe motor jos ca te incurca un pic !
  • petro

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vectr C y20dth, 338500km. Am curatat valva EGR si galeria de admisie cu suscces conform datelor de pe forum. Am folosit solutie Sano de curatat aragaz, wd40, motorina si la final diluant, apoi am suflat aer cu un compresor. Deasemeni am curatat senzorul de pe galerie cu wd40. Pentru a scoate capacul de la galerie a trebuit sa demontez conductele metalice de la injectoare. Am inlocuit furtunele de cauciuc si teurile de la instalatia de vacuum. In timpul demontarii galeriei am atins furtunele de retur de la motorina si s-au rupt doua teuri. Am inlocuit si aceste furtune de la motorina cu furtun Gates panzat pe exterior si teuri aferente. Am dat la cheie de 7-10 ori si nu a vrut sa porneasca. In final am dat cu putin spray la palnia de admisie aer de inaintea filtrului si a pornit foarte usor. Am facut o tura cu masina(20 km) si totul a fost ok. La o jumatate de ora de la oprire am vrut sa pornesc iar si surpriza nu a mai pornit. Am constatat ca un capat de furtun de la motorina s-a crapat si a iesit din teu. FURTUN GATES CU INSERTIE PANZATA LA EXTERIOR NU REZISTA LA MOTORINA. Acum trebuie sa caut furtun la fel cu cel original. Apropo, am gasit teuri metalice la dezmembrari!
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@ petro: vad ca esti din Iasi... mergi la AutoCenter in Pacurari... e 10lei metrul de furtunas pt retur .. panzat la exterior... eu il am de aproape 1 an si e ok
Skip ads

  • petro

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Tot de acolo am cumparat si eu furtun panzat pe exterior si o bucata s-a crapat in prima ora de functionare, iar pe la alt capat de furtun nu etanseaza bine pe stutul din bloc motor si curge motorina.
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
intrebare intrebatoare: daca e sparta membrana EGR-ului, e posibil sa nu mai arunce ulei prin gaurica de deasupra furtunului care intra in intercooler si sa-l "bage" pe furtunasul care duce la supapele vacuumatice?
sau e posibil sa intre ulei in pompa de vacuum?
am gasit azi furtunasul care pleaca din t-ul de sub pompa de vacuum si duce la supapele vacuumatice, plin de ulei Sad
  • nightmanbog

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Stie cineva vreun tutorial de curatare admisie si egr la opel vectra x18xe ? Ms si scuze de off topic dar am cautat si nu am gasit..Sad si imi trebuie neaparat un tutorial..Sad
  • bebitzabbs

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salutare, intr-un final mi-am facut curaj sa ma apuc de galeria de admisie la al meu G - Y17DT. Nu aveam probleme pe aceasta parte insa am curatat egr-ul in urma cu 1 sapt. si am vazut in ce stadiu era si galeria de admisie dar a trebuit sa aman demontarea acesteia din cauza ploii... . Nu trebuie sa fi mare inginer pentru aceasta operatiune insa ai nevoie de ceva "indemanare".
In prima faza incepeti cu demontarea admisiei de aer pana la turbina, continuati cu demontarea calculatorului si a suportului acestuia ( EDU ), instalatia el aferenta bujiilor, supapa EGR (nu va deranjati sa desfaceti nimic de pe supapa, demontati-o cu tot ambele tubulaturi metalice, cea de recircularea gazelor si admisia de aer de la intercooler.), continuati cu conductele de alimentare ale injectoarelor, cele 3 mufe de pe pompa de injectie si intr-un final pentru a va usura munca si a avea cat mai mult loc de desfasurare, puteti da jos si filtrul de motorina. (e prins in 2 suruburi.)
Cheile necesare ar fi urmatoarele:
tubulara de 7mm pentru coliere; 10mm + imbus t20 pentu calculator si o "supapa' de langa vacum-ul egr-ului; 12 mm pentru EGR, tubulatura admisie aer, galerie de admisie ( pentru surubul de pe partea de jos a galeriei de admisie, in dreptul filtrului de ulei ar fi indicat sa folositi o tubulare de 12 lunga sau un prelungitor flexibil ) , suportul EDU-lui ; o cheie fixa de 13 mm pt. suportul filtrului de motorina ; fixa de 17 pentru conducata de alimantare a pompei de injectie si pentru conductele de alimentare ale injectoarelor si intr-un final dupa aprox 3 ore puteti pleca in probe.
poate va fi de ajutor unora dintre voi, poate nu... cert e ca eu nu am avut ce face in ultima jumatate de ora.
bafta .
Skip ads

  • tenk

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2011

  • Mesaj Privat
La z17dth in urma acestei operatiuni m-am ales cu o problema...
Conducta de alimentare de la pompa de intalta la rampa comuna, curge exact la filetul de pe rampa.
Am tot incercat diferite pozitii si diferite tipuri de montare (intai alimentare, apoi injectoare si invers) efectiv nu vrea sa etanseze.
E singura problema care nu ma lasa sa ma bucur de egr si admisie curatate.
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salutare bogdan , vreau si eu sa demontez galeria de admisie si conductele de la injectoare , zici ca porneste la urma fara amorsare (ca la carte) ?
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am demontat si eu galeria de admisie si ce-am gasit acolo e cam nasol , toate diesel cred ca au aceeiasi problema asa ca fratilor, spor la curatare :

partea din stanga e mai umpluta (de ce oare ? )





mã' apucai de lucru



O PISICUÞÃ FRUMOASÃ A VENIT LÎNGÃ MINE Rolling Eyes


Problema ceva mai nasoala e chiar aici in interiorul galeriei , nu se poate scoate mizeria :


Dupa o zi de munca iata si rezultatul :


Atentie, masina nu porneste fara amorsarea pompei de injectie, se face k la carte cu o alta pompa de motorina!
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am curatat si eu EGR-ul si galeria (dandu-le jos) cu decarbusolv. Era o mizerie de nedescris in galerie. Dupa montare a pornit masina cu spray de tantari marca K..... de culoare albastru. Merge perfect. Nu dati banii pe spray de pornire degeaba.
  • craciun mihai

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu cat de indicat este sa bagi spray de muste in admisie
oricum bine ca a pornit
  • evilbrain

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Imi poate spune cineva cuplu de strangere la suruburile si piulitele de la admisie ? Motor y20dth? Multumesc anticipat.
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutare am facut aceasta operatiune la un service dar totusi am impresia ca nu mai trage asa bine ca inainte plus de asta are momente cand porneste mai greu indiferent de vreme ca este cald sau rece am impresia ca se dezamorseza pompa i-mi puteti da sfaturi sau un mecanic bun care ma poate ajuta?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
evilbrain galeria se strange la ---22nm--cu inlocuirea suruburilor si a piulitelor
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR