- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
- opel_astrag
- ***
- 568 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Galati
opel_astrag
- Mesaje scrise: 568
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
- GL99VRC!
- ***
- 616 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Astra 2001 Y17DTI
- Galati
GL99VRC!
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
sabin_84
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
am desfacut si eu galeria si am curatat-o, foarte bine descrisa operatiunea in tutorial.
Deocamdata nu am montat galeria la loc pt ca trebuie sa schimb si furtunele de retur de la injectoare, probabil luni.
Dar am o nelamurire totusi: sub a doua parte a galeriei de admisie, cea cu clapetele, se continua gaurile respective, care trec si prin partea cu clapetele, aceste gauri sunt si ele foarte murdare, plus ca exista pericolul ca atunci cand desfaci partea cu clapetele sa cada mizerie in gaurile respective.
Voi cum ati procedat pt a curata aceste gauri, sau nu le-ati curatat? E grav daca a cazut acolo ceva mizerie in timpul demontarii galeriei?
Luni o sa montez totul la loc si va dau un feedback cum se comporta masina.
Weekend fain!
am desfacut si eu galeria si am curatat-o, foarte bine descrisa operatiunea in tutorial.
Deocamdata nu am montat galeria la loc pt ca trebuie sa schimb si furtunele de retur de la injectoare, probabil luni.
Dar am o nelamurire totusi: sub a doua parte a galeriei de admisie, cea cu clapetele, se continua gaurile respective, care trec si prin partea cu clapetele, aceste gauri sunt si ele foarte murdare, plus ca exista pericolul ca atunci cand desfaci partea cu clapetele sa cada mizerie in gaurile respective.
Voi cum ati procedat pt a curata aceste gauri, sau nu le-ati curatat? E grav daca a cazut acolo ceva mizerie in timpul demontarii galeriei?
Luni o sa montez totul la loc si va dau un feedback cum se comporta masina.
Weekend fain!
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
Intradevar exista riscul sa cada mizerie inauntru. Eu am bagat degetul infasurat intr-o carpa si am scos ce a cazut cu atentie fara sa imping mizeria mai mult. Apoi am frecat cu degetul mazga dar nu se ia mare lucru. Sant si eu curios ce se poate intampla daca totusi cade mizerie si nu poate fi scoasa.
- fnf bogdan fnf
- OP
- 452 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 452
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
sabin_84
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
sabin_84
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
am tractat-o azi, in mai putin de 100m a pornit, insa a avut nevoie de vreo 10 min de mers la relanti pana s-a amorsat pompa si am putut sa accelerez. Acum totul e ok, am facut un drum de vreo 50km inafara orasului si se comporta foarte bine; nu se observa vreo imbunatatire majora in functionare, insa mi se pare ca raspunde mai prompt la accelerari. Maine dimineata o sa fie momentul adevarului, sper sa o ia la "sfert de cheie"
Cu respect, va salut.
am tractat-o azi, in mai putin de 100m a pornit, insa a avut nevoie de vreo 10 min de mers la relanti pana s-a amorsat pompa si am putut sa accelerez. Acum totul e ok, am facut un drum de vreo 50km inafara orasului si se comporta foarte bine; nu se observa vreo imbunatatire majora in functionare, insa mi se pare ca raspunde mai prompt la accelerari. Maine dimineata o sa fie momentul adevarului, sper sa o ia la "sfert de cheie"
Cu respect, va salut.
- paultudor10
- **
- 68 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2003 Y20DTH
- Mures
paultudor10
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Felicitari tuturor care au avut curaj si au reusit. In primavara o sa ma apuc si eu de curatat si vroiam sa va intreb ce fel de furtune trebuie sa cumpar inainte ? sunt diferite marimi ? Iar clapeta de acceleratie cum si cu ce solutie sa o curat cat mai bine ca nu poate fi scoasa decat daca desfac chiuluasa (
Garnituri ce anume trebuiesc? Banuiesc ca cea de admisie si atat.
Garnituri ce anume trebuiesc? Banuiesc ca cea de admisie si atat.
cioco
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2008
- Mesaj Privat
- likehell23
- **
- 134 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Galati
likehell23
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
cioco a scris:aceeasi problema am si eu cu egr....dar imi e tare frica sa curat de unul singur si galeria......nu mai bine as merge la un mecanic cu toate ca o sa ma rupa de bani....
nu este foarte complicat chiar deloc...
Din cate am intzeles galeria se curata degeaba caci in catziva km o sa fie plin iar -- un mecanic mi-a spus asta si nu unul oarecare ci un foarte bun prieten de-al meu (adica chiar nu avea de ce sa ma abureasca caci nu muncea el ci eu), dar daca tot va bagati si la galeria dupa egr atentie cu clapetele de inchidere si bucsele de bronz. Daca nu curetzi decat egr-ul (la vectra C) nu tre sa amorsezi pompa caci nu are nici o legatura decat daca schimbi si furtunasele de retur!
Salutare
cioco
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut,
AM reusit sa curat ieri valva egr, dar nu am putut sa deschid si sa vad daca supapa din interior nu este fisurata....am reusit sa si ciublesc usor capacul de la supapa, asa numia putin.......
Nu stie nimeni in Cluj ceva dezmembrari sau de unde pot sa cumpar numai supapa egr(as prefera de la un second sau de la dezmembrari), sper sa nu fie nevoie si de galerie....
Am inteles din discutiile anterioare k e ceva firma la brasov care o aduce noua undeva la 360 lei, dar tot second as prefera, plus k trebuei sa o incerc inainte sa vad daca merge sau sunt nevoit sa cumpar cu galerie cu tot(ceea ce e cam scump).
Nu are nimeni de vanzare asa ceva?
Mersi mult de tot!
AM reusit sa curat ieri valva egr, dar nu am putut sa deschid si sa vad daca supapa din interior nu este fisurata....am reusit sa si ciublesc usor capacul de la supapa, asa numia putin.......
Nu stie nimeni in Cluj ceva dezmembrari sau de unde pot sa cumpar numai supapa egr(as prefera de la un second sau de la dezmembrari), sper sa nu fie nevoie si de galerie....
Am inteles din discutiile anterioare k e ceva firma la brasov care o aduce noua undeva la 360 lei, dar tot second as prefera, plus k trebuei sa o incerc inainte sa vad daca merge sau sunt nevoit sa cumpar cu galerie cu tot(ceea ce e cam scump).
Nu are nimeni de vanzare asa ceva?
Mersi mult de tot!
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
sabin_84
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
@gabriel88_vl: pt curatarea galeriei de admisie te sfatuiesc sa te pregatesti cu o solutie puternic degresanta sau macar cu 4-5 litri de motorina pe care sa ii versi intr-un lighean si acolo sa speli galeria (eu asa am facut). Galeria are 2 garnituri, le gasesti la un magazin serios de piese (in tm au costat 18lei amandoua).
Pentru furtunele de retur te duci la un magazin de piese auto cu o bucata din cel vechi; mi se pare ca diametrul furtunului e 3.2mm (nu sunt sigur), dar oricum daca mergi cu o bucata din cel vechi si le spui despre ce e vorba stiu ei ce sa iti dea (aprox. 10lei / metru; 1 metru e suficient).
Pt clapeta de acceleratie nu stiu
Bafta!
Pentru furtunele de retur te duci la un magazin de piese auto cu o bucata din cel vechi; mi se pare ca diametrul furtunului e 3.2mm (nu sunt sigur), dar oricum daca mergi cu o bucata din cel vechi si le spui despre ce e vorba stiu ei ce sa iti dea (aprox. 10lei / metru; 1 metru e suficient).
Pt clapeta de acceleratie nu stiu
Bafta!
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
sfatul meu la y 20 dth este ca daca curatati egr sa curatati si evacuarea. este foarte important. sa incercati ca atunci cand nu "nu trage masina" de curiozitate sa va duceti cu ea p o rampa si sa ii pipaiti cu atentie tot sitemul de evacuare sa vedeti ca exista zone calde si zone fierbinti de-a binelea. unde sunt zonele fierbinti este dop de funingine si componente de catalizator.
nimeni nu cred ca reuseste sa mearga mai departe daca are un mare dop in nas si nu mai poate sa respire normal.
nimeni nu cred ca reuseste sa mearga mai departe daca are un mare dop in nas si nu mai poate sa respire normal.
- Maverick
- ****
- 1,186 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat