Parola noua?


Salut, a curatat cineva sau stiti vreun link pentru curatare admisie la 1.7 CDTI / Z17DTH?
Cauta si vei gasi!
Sigur este !
citeste aici http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14022
Multumesc si scuze daca nu am formulat mai clar intrebarea. Si anume, cum se demonteaza galeria de admisie la Z17DTH?
Caut de vreo luna pe intreg forumul, am citit/recitit cap coada zeci de threaduri, inclusiv pentru alte motoare pentru a acumula cat mai mult "knowledge". Singura chestie pe care am gasit-o este ca pentru a da jos galeria trebuie data jos pompa de inalta presiune, insa aici se cam opreau detaliile.
Salutare! Aveti ceva poze cum se curata valva EGR si admisia la un astra 1,7dti Question
multumesc!
JOHN_13 a scris: Salutare! Aveti ceva poze cum se curata valva EGR si admisia la un astra 1,7dti Question
multumesc!

CAUTARE si nu mai polua discutiile
salut am o mica prb. vectra b 2.0 dti 2001 am curatat supapa egr fara a curata si admisia. am simtit o mica schimbare dar in continuare pana imi intra turbo pe la 2300 de ture in viteza 1 si 2 nu trage deloc cum ar trebui. nu am furtune sparte, nici debitmetru bulit. aveti idee de ce?
multumesc.
Am si eu o problema la un motor Y20DTH si anume azi mergeam spre predeal tin sa mentionez ca am curatat valva EGR acu o luna fara sa curat si admisia ... si cum mergeam eu asa in vitejia mea pe la 120 130 de km mi s-a aprins martorul cu masinuta si cheia pe ea vreo 2 sec si am ramas fara pedala ... dupa care si-a revenit si a mers ca uns ... acuma cand pornesc motorul martorul cu pricina nu se mai inchide decat dupa ce pornesc motoru ... ma poate cineva ajuta sa elucidez acest lucru? Va multumesc
la y22dth este la fel procedeul?
La Y22DTH este identic numai ca motorul este putin 'rotit' Laughing pe Omega
dancuciureanu a scris: La Y22DTH este identic numai ca motorul este putin 'rotit' Laughing pe Omega


multumesc de raspuns.. este rotit cam prost ca stai cocotzat pe aripa Razz.. egr-ul l-am curatat dar vreau sa curatz si admisia cu totul Smile
Iete ce simplu este :
http://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
http://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
http://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
boditza pozitia de lucru este aiurea dar asta este. Cel mai nasol este sa o pornesti dupa operatiune, lasi nestrans la un injector si dai la automat, mai lasi sa nu iasa fum din electromotor...mai ceva spray de pornire...iar la automat...te trec toti dracii pana pornesti darabaua. Musai baterie buna si una de rezerva sau robot sau clesti adevarati nu starpituri china.
pai se dezamorseaza pompa? nu prea imi surade ideea Sad. stiu ca se pot insampla lucruri nasoale daca ramane fara motorina. trebuie doar un injector slabit sau toate 4?
nu stiti nimic despre problema mea? vecta b y20 dth nu trage mai deloc in treapta 1 si 2 dupa ce i-am curatat egr-ul. cand intra turbo, dupa 2300-2500 ture, se misca ceva mai bine. nu are nici un furtun spart.
boditza se dezamorseaza destul de urat, desfaci la injectoare sau macar unul dar cat dai la automat, intre pauze sa fie stranse.

craciun mihai fa o diagnoza.
pai mi s-a cam dus entuziasmul de a face operatiunea asta Sad(
ce fel de diagnoza?
am pus masina pe tester si in afara de abs nu am nici o problema. cel putin asa arata testerul.
maine desfac din nou toata admisia, schimb toate furtunele, inclusiv cele de vacuum si vad ce se intampla.
nimeni nu stie de ce nu vrea sa traga in treptele 1 si 2. dintr-a 3-a merge bine, chiar si pana sa intre turbo.
e posibil sa fie evacuarea infundata?
boditza daca ai transmisia pe lant, si sigur asa o ai, poti trage masina. in maxim 3-400 m va porni.
am patit lucrul asta cand am schimbat filtrul de motorina.
craciun mihai o diagnoza adevarata inseamna altceva decat pus masina pe tester cu roata stanga sau dreapta, un papagal care se uita ca nu ai cod eroare etc.
acum deja conduc alta masina. nu ca as fi schimbat-o, dar am desfacut si galeria de admisie. ce am gasit acolo nu se poate descrie in cuvinte....o tona de calamina si praf cu ulei si multe altele. nu ma gandeam niciodata ca daca am curatat egr trebuie obligatoriu sa curat si admisia.
multumesc pt informatiile de mai sus si de poze-=mi-au fost de mare ajutor.
atentie daca mai vreti sa desfaceti furtunele de retur sa nu rupeti t-urile din plastic care unesc furtunele, ca eu am rupt unul si costa original 20 ron.
se poate pune in schimb pana vine cel original un teu de la instalatia de spalat parbrizul de la dacie. e un pic mai gros dar merge.
de pornit masina la sfarsit e foarte simplu-=dati o data la automat fara sa strangeti furtunele de la injectoare, le strangeti apoi si ii dati o cheie mai lunga. la mine a mers din prima.
succes

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou