Parola noua?


Buna , sunt noua pe-aici .Am si eu o problema si sper sa reusesc cu ajutorul vostru sa rezolv ceva.Nu mai stiu cesa fac si unde sa ma duc.Am umblat pe la multe service-uri.
Am un astra g comby , motor de 2000, an 2004 ,diesel y 20dth.Cand l=am cumparat am sesizat k aveam ceva pierderi de antigel si am facut marea prostie sa bag solutie de aia de lipit , si am pus si kam multa adik jumate de tub.De atunci au inceput problemele.
Problema e cam asa:
-cu antigelul la nivel in vas, merg cu masina,
-dupa ceva km imi indica pe computerul de bord , " nivel lichid racire scazut"
-opresc ma uit sub capota si vad k nivelul e la 3-4 cm de fundul vasului, desfac busonul de la vas , moment in care antigelul revine la nivel...., uneori formandu-se o presiune mult mai mare si refuland si afara din vas.
-mentionez k temperatura pe bord nu a trecut niciodata de 88 grade, si nu s-a aprins nici un bec cum k ar fierbe apa
-nici pierderi vizibile de antigel nu se mai vad de cand am pus acel praf insa a aparut problema asta si nu reusesc sa-i dau de cap.
-am schimbat termostatul , la recomandarea celor de la gtt opel, dar acelasi efect

Va rog sa ma ajutati si imi cer scuze pentru multimea cuvintelor
Hello.
Cel mai probabil ai infundat radiatorul sau vreun furtunas subtire, iar circuitul de racire nu mai functioneaza corect.
Mergi la un service, spala bine tot circuitul, identifica eventualele sparturi si inlocuieste componenta pe unde se pierde apa. E posibil ca problema ta sa fie oringurile de la calorifer.
Bafta.
initial aveai pierderi de antigel....pe unde pierdeai stii sau ai pus solutie fara sa stii pe unde pierde Question
ai pus solutie lichida sau din aia care e gen praf Question
oricum stiu ca dupa ce pui solutia trebuie sa mergi cu masina astfel incat sa ajunga lichidul de racire la temperatura optima, sa deschida termostatul sau sa o lasi pornita ceva timp pana antigelul circula pe tot sistemul de racire...abia atunci solutia isi face efectul si lipeste eventualele orificii".......... ma rog, asta ca o paranteza.

mesajul iti apare si cand motorul e rece sau numai dupa ce motorul se incalzeste bine Question deoarece ai spus ca dupa cativa km iti apare mesajul pe comp de bord, de unde banuiesc ca motorul e cald indeajuns sa deschida termostatul si astfel nivelul scazut de antigel din vas....

eu zic asa : parcheaza intr-un loc plan (nu pe trotuar sau cu fata/spatele pe bordura), completeaza la nivel, porneste motorul, asteapta sa se incalzeasca bine - cam 30 minute la ralanti, pana cand deschide termostatul si daca (dupa ce) iti apare mesajul pe comp de bord, uita-te in locul unde e masina parcata sa vezi pe unde pierde antigel si pe la radiator sau prin masina unde este caloriferul, sa nu pierzi pe la oringurile alea de la el....ca trebuie sa se piarda pe undeva

in ceea ce priveste termostatul, cred ca l-ai schimbat degeaba - nu stiu ca termostatul sa fie de vina pt pierderea de antigel, nici daca e blocat pe deschis sau inchis...

parerea mea
[quote="iulian1971"]Hello.
Cel mai probabil ai infundat radiatorul sau vreun furtunas subtire, iar circuitul de racire nu mai functioneaza corect.
Mergi la un service, spala bine tot circuitul, identifica eventualele sparturi si inlocuieste componenta pe unde se pierde apa. E posibil ca problema ta sa fie oringurile de la calorifer.
Bafta.[/quote

asta imi zicea si un batranel de la mine din bloc care si-a mai bagat nasul.
Am fost la radacini opel si aia s-au uitat la ea , au turat-o putin , k am vazut toata operatiunea , si mi-au zis ca am garnitura de chiuloasa ciupita ....sau ceva de genu.I-AM intrebat dak e sigur asta si mi-au dat un raspuns de genu "cam asta credem , asta ar ramane"
O sa incerc sa scot radiatorul si sa il curat , si sa iau toata instalatia la rand , sper sa-i dau de cap
bogdanene a scris: initial aveai pierderi de antigel....pe unde pierdeai stii sau ai pus solutie fara sa stii pe unde pierde Question
ai pus solutie lichida sau din aia care e gen praf Question
oricum stiu ca dupa ce pui solutia trebuie sa mergi cu masina astfel incat sa ajunga lichidul de racire la temperatura optima, sa deschida termostatul sau sa o lasi pornita ceva timp pana antigelul circula pe tot sistemul de racire...abia atunci solutia isi face efectul si lipeste eventualele orificii".......... ma rog, asta ca o paranteza.

mesajul iti apare si cand motorul e rece sau numai dupa ce motorul se incalzeste bine Question deoarece ai spus ca dupa cativa km iti apare mesajul pe comp de bord, de unde banuiesc ca motorul e cald indeajuns sa deschida termostatul si astfel nivelul scazut de antigel din vas....

eu zic asa : parcheaza intr-un loc plan (nu pe trotuar sau cu fata/spatele pe bordura), completeaza la nivel, porneste motorul, asteapta sa se incalzeasca bine - cam 30 minute la ralanti, pana cand deschide termostatul si daca (dupa ce) iti apare mesajul pe comp de bord, uita-te in locul unde e masina parcata sa vezi pe unde pierde antigel si pe la radiator sau prin masina unde este caloriferul, sa nu pierzi pe la oringurile alea de la el....ca trebuie sa se piarda pe undeva

in ceea ce priveste termostatul, cred ca l-ai schimbat degeaba - nu stiu ca termostatul sa fie de vina pt pierderea de antigel, nici daca e blocat pe deschis sau inchis...

parerea mea


pai degeaba l-am schimbat k efectul e la fel, dar asta e , ma iau dupa specialisti.
Pierderile erau vizibile sub masina in partea din stanga cum te uiti din fata , dar de cand am pus praful minunat nu se mai vede nimic.Am tinut in garaj o seara masina si dimineata nici urma de nimic , era luna pe jos. Deci cred k totusi antigelul care se pierde se pierde in mers ....
Mesajul apare si cand e motorul rece pentru ca nu mereu antigelul revine la acelasi nivel dupa ce parchez si nu scot busonu.
Pe langa asta , k uitasem sa zic, dupa cirk 10-15 km de mers si nu turata, cand am ridikat capota, am observat k ieseau aburi de pe langa vasul de expansiune.
in cel mai bun caz, daca ies aburi de pe langa vas, vezi sa nu pierzi pe la vreun furtun
in cel mai rau caz, garnitura de chiulasa e ciupita si iti intra antigel in ulei....dar pentru asta verifica uleiul.daca ai nivel crescut de ulei in baie, atunci e dusa garnitura......vezi nivelul la joja Sad
daca ai pus solutie baga mare si strange bani ptr radiator interior si exterior.
bogdanene a scris: in cel mai bun caz, daca ies aburi de pe langa vas, vezi sa nu pierzi pe la vreun furtun
in cel mai rau caz, garnitura de chiulasa e ciupita si iti intra antigel in ulei....dar pentru asta verifica uleiul.daca ai nivel crescut de ulei in baie, atunci e dusa garnitura......vezi nivelul la joja Sad


nu am nimic in ulei, m-am uitat bine si nici in vasul de expansiune nu se vad pete de ulei,si nivelul la joja e kam la fel.Nu stiu ce sa mai fac , k am kam epuizat cautarile.Stie cineva unde as pute curata radiatorul calumea, un numar de telefon, un service unde sa imi verifice instalatia pas cu pas
bujuxp a scris: daca ai pus solutie baga mare si strange bani ptr radiator interior si exterior.


interior si exterior, adik sunt 2 ? dak ma puteti ajuta cu un pret , in mare makar sa vad la ce banca sa dau spargerea.Razz
E radiatorul de apa din fata motorului si "caloriferul" de caldura din interiorul habitaclului , acestea facand parte din acelasi circuit .
Poate ai noroc si scapi , doar sa schimbi radiatorul de apa , daca acolo aveai ceva por .
Ideea e ca acea solutie se depune, asta fiind si motivul ptr care a zis bujuxp sa pregatesti bani si ptr cel interior . In decursul a 2-3 sapt, am utilizat 3 flacoane de solutie(2+2 stop leak) si am avut neplacuta surpriza ca dupa inlocuierea radiatorului, cand dadeam drumul la caldura, abia adia o briza de aer cald.
Acea solutie minunata s-a depus in calorifer, ducand la infundarea partiala a acestuia . S-a rezolvat cu cateva curatari ale circuitului de racire .
Pentru spalat, sunt solutii dedicate acestei operatiuni, le gasesti in benzinarii , marile magazine . Daca locuiesti la curte sau ai posibilitatea sa mergi la cineva, cu un furtun cu apa, multa rabdare si solutie/solutii de curatat .
Daca nu intr-un service, mare inginerie nu e .
Da o cautare pentru a gasi mai multe detalii referitoare la operatiunea de curatare a circuitului de racire .

Pentru o oferta de preturi, viziteaza sectiunea "Publicitate" .
cozmino a scris: E radiatorul de apa din fata motorului si "caloriferul" de caldura din interiorul habitaclului , acestea facand parte din acelasi circuit .
Poate ai noroc si scapi , doar sa schimbi radiatorul de apa , daca acolo aveai ceva por .
Ideea e ca acea solutie se depune, asta fiind si motivul ptr care a zis bujuxp sa pregatesti bani si ptr cel interior . In decursul a 2-3 sapt, am utilizat 3 flacoane de solutie(2+2 stop leak) si am avut neplacuta surpriza ca dupa inlocuierea radiatorului, cand dadeam drumul la caldura, abia adia o briza de aer cald.
Acea solutie minunata s-a depus in calorifer, ducand la infundarea partiala a acestuia . S-a rezolvat cu cateva curatari ale circuitului de racire .
Pentru spalat, sunt solutii dedicate acestei operatiuni, le gasesti in benzinarii , marile magazine . Daca locuiesti la curte sau ai posibilitatea sa mergi la cineva, cu un furtun cu apa, multa rabdare si solutie/solutii de curatat .
Daca nu intr-un service, mare inginerie nu e .
Da o cautare pentru a gasi mai multe detalii referitoare la operatiunea de curatare a circuitului de racire .

Pentru o oferta de preturi, viziteaza sectiunea "Publicitate" .



sa inteleg k ai avut aceiasi problema si k a mers cu solutiile de curatat instalatia de racire?. de pus nu am pus foarte multa , am pus juma de tub si era pilitura nu solutie
sper ca pasta asta nu se depune si pe peretii motorului nu ? Caldura am, adik nu pare a fi infundat coloriferul Smile
o sa merg maine la un service si o sa le explic cum sta treaba , sper sa ma ajute.multumesc pentru detalii si dak mai aveti pareri le astept cu placere
Intrebarea mea e unde ramane tot antigelul de scade atata de mult in mers, zici k ar ramane blocat pe undeva pe instalatie , adik o teorie de-a mea , pleaca dar nu revine in vas cu aceiasi viteza cu care pleaca , adik pe undeva nu mai circula la fel , circula "gatuit" .Sa fie asta
se pare k si-a revenit , am completat acu doua seri cu juma de litru de apa si s-a mai diluat antigelul ,si de 2 zile nu am pierdut deloc si nu mai afiseaza nici un mesaj computeru-ul de bord.Dimineata park am avut relantiul mai mare putin, de la 6-7 % , la 1,2% dar dupa putin mers si-a revenit.O sa fac totusi o curatare a instalatiei cu presiune , si a radiatorului in mod special.Va multumesc pentru ajutor
Nu stiu daca ar fi cazul sa te gandesti ca aici s-a terminat povestea . Solutia aia este doar una temporara.
Eu sper sa iti tina mai mult, la mine dupa 2-3 sapt. dintr-un por cat un varf de ac in ștuțul radiatorului, s-a facut o gaura de iti intrau 2 degete .
Deci fii cu ochii in patru, daca observi scaderea nivelului de lichid de racire, incearca sa faci o inspectie vizuala poate localizezi zona pe unde pierde .
cozmino a scris: Nu stiu daca ar fi cazul sa te gandesti ca aici s-a terminat povestea . Solutia aia este doar una temporara.
Eu sper sa iti tina mai mult, la mine dupa 2-3 sapt. dintr-un por cat un varf de ac in ștuțul radiatorului, s-a facut o gaura de iti intrau 2 degete .
Deci fii cu ochii in patru, daca observi scaderea nivelului de lichid de racire, incearca sa faci o inspectie vizuala poate localizezi zona pe unde pierde .


o sa fiu cu ochii pe nivelul antigelului mereu.Oricum de cand am pus solutie de-aia nu prea s-a mai vazut nimic sub masina si cred k am vreo luna jumate asa.De fapt la cat am pus Smile) , nici nu ma mir:P
INca o intrebare , furtunul acela care intre in termostat trebuie sa fie tare , k ma tot omoara un vecin ca n-ar trebui sa fie asa.....Confused
salut
si eu am avut pierderi de antigel la astra G 1,7cdti din 2004 si am gasit un furtun suptire cam cat degetul de gros perforat din cauza frecari apei pe interior si arunca un jet cat o intepatura de ac cand mergea motorul ,furtunul se afla in partea dr. a motoruluisub clapeta de la galeria de aer,cat despre solutia bagata nu este bine spala ins. iar presiunea care se formeaza este normala numai sa nu fie prea mare .
viorel-viorel, incerci si tu sa te exprimi in romaneste? ca nu intelege nimeni ce vrei....
In alta ordine de idei, discutia se muta la probleme tehnice...
victor-viorel a scris: salut
si eu am avut pierderi de antigel la astra G 1,7cdti din 2004 si am gasit un furtun suptire cam cat degetul de gros perforat din cauza frecari apei pe interior si arunca un jet cat o intepatura de ac cand mergea motorul ,furtunul se afla in partea dr. a motoruluisub clapeta de la galeria de aer,cat despre solutia bagata nu este bine spala ins. iar presiunea care se formeaza este normala numai sa nu fie prea mare .


Daca ai un furtun fisurat singura remediere este sa-l schimbi sau sa il tai si sa il inadesti cu o bucata de teava ( dar asta e mai romaneste si pt cei ca i-si mananca de sub unghii ) poti tu sa pui si mama solutiilor ca nu ai sa reusesti sa astupi nici un por aflat pe furtun pt ca acesta e FLEXIBIL . Singurul lucru bun pe care il faci e ca i-ti infunzi instalatia de racire cu manuta ta .

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou