Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • cristimoraru

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Shiva a scris:C1517 - Din ce am gasit pe net pare-se ca-i known issue la Meriva si, cel putin prin Anglia, se schimba moca http://www.vauxhallownersne...t-problem.179713/
N-am TIS-ul la indemana sa vad daca apare la sectiunea de stiri...

B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61 High Voltage
Tre' verificat daca alternatorul incarca.


am deschis si linkul in limba engleza...am citit citeva mesaje de pe vreo 3 pagini....solutia este sa schimbam toata servo-directia ......eu intreb daca a rezolvat careva problema cu blocarea volanului fara sa schimbe tot servo ? ....sau se schimba doar partea electrica ? o merita de la second ?
Skip ads

  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Va salut ,am si eu niste avarii la o corsa c y17dtl ;b0026; b0064; b0065 ;b1000 , ma puteti ajuta si pe mine la ce se refera? cu stima
  • Maniacu86

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut colegi. Am incercat sa plec cu masina acum 10 minute si nu a vrut sa porneasca, nu invarte nimic, bordul face ca pomul de craciun si nu reusesc sa-mi dau seama de ce. Am pus repede testerul pe masina si dintr-o data mi-au iesit mai multe erori. Le-am sters pe toate dar masina tot nu vrea sa porneasca .Eroare de la ABS apare iar si iar. Mentionez ca am incercat si cu cheia de rezerva ca sa evit treaba cu p1612. Nu stiu ce sa-i fac, nu invarte nimic, nu se aude nimic cand dau de cheie .Va rog ajutor pentru ca maine treebuie sa ajung la un eveniment. Multumesc
U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System)
(00) - Present

P1612 - Immobiliser No Or Wrong Signal
(00) - Present

P1613 - Immobiliser No Or Wrong Signal
(00) - Present

U2107 - CAN-Bus no Communication with Body Control Module
(00) - Not present

P1615 - Wrong Vehicle ID from Body Control Module
(00) - Not present

P1616 - Wrong Vehicle ID from Instrument Control Module
(00) - Not present
B1424 - Supply Voltage Low Before or During Lock
(00) - Not present

B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61 Low Voltage
(02) - Not present

U2127 - CAN-Bus no Communication with Electronic Climate Control
(00) - Not present

U2116 - CAN-Bus no Communication with Instrument Control Module
(00) - Not present
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai probleme cu bateria? Pune un voltmetru pe ea. Cand bordul face ca pomul de craciun, cateodata mai sunt probleme de conexiune la masa.
Skip ads

  • Maniacu86

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Da, bateria era de vina. Era moarta complet. Multumesc de ajutor.
  • makay05

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua. am si eu un opel corsa c motor z10xe 973 cm.
Care este intrebarea mea?
Imi apare cocud 2107 CAN-Bus no Communication with Body. In mers se aprinde martorul bateriei si turometrul si kilometrajul stau la 0 cu motorul pornit. daca opresc motorul si pornesc din nou nu imi mai apare. un sfat va rog frumos.
Un mecanic mi-a spus ca este vinovat alternatorul (puntea de diode sau fulia). Inca un aspect de mentionat,bateria nu am schimbat-o de 4 ani de cand am masina dar nu am avut probleme cu ia la pornire nici iarna. Astept si un tel daca sunteti draguti (0729284288 sau mail petre_adi85@yahoo.com) multumesc frumos.
  • makay05

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Exista metoda de citire cod eroare si fara tester, te ajuta pentru localizare defect.
Se apasa pedala frina si acceleratie in podea se pune contactul pe pozitia II fara sa pornesti motorul, pe afisaj apare ECNXXXXYY. Primele 4 cifre reprezinta codul, postezi si mai vedem.
Daca iti clipeste masina cu cheita ca la morse numeri clip, 10 clip este zero, pauza ceva mai mare intre cifre si mai lunga intre 2 coduri.


Salut dan
opelul meu arata codul 2107. care sa fie problema. mentionez ca masina dupa ce o pornesc
se sting toti martorii de bord
dar dupa 5 min de mers se aprinde martorul bateriei si nu mai merg turometrul si kilometrajul si nici ac-ul daca este pornit. daca o opresc si o pornesc imediat mai apare dar nu mereu. daca se poate un mail pe petre_adi85@yahoo.com. multumesc
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca mecanicul ti-a zis deja problema, investigheaza in acea zona. Baterie, incarcare.
Skip ads

  • denisa_daniel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2013

  • Mesaj Privat
salut ,poate te pricepi tu sa imi spui si mie , am o corsa d 1L benzina 2008 si imi apare un F in bord si nu mai vrea deloc sa porneasca e moart motoru si dupa un timp cand dispare F porneste fara probleme ,care ar putea fi problema si ce trebuie sa fac ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,476
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
denisa_daniel a scris:salut ,poate te pricepi tu sa imi spui si mie , am o corsa d 1L benzina 2008 si imi apare un F in bord si nu mai vrea deloc sa porneasca e moart motoru si dupa un timp cand dispare F porneste fara probleme ,care ar putea fi problema si ce trebuie sa fac ?

Trebuie sa folosesti functia "CAUTARE" si sa CITESTI.
Uite link cu subiect dedicat: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26175
Cu placere!
Spor la treaba!
  • paulalin

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
am un opel corsa b 99 1,2 16 v tip motor x12xe si am schimbat debitmetru .dar imi apare un cod eroare P0100 tensiune debitmetru prea mica . banuiesc ca e mufa care intra in debitmetru.am avut un fir rup acolo.daca e asa m-ar interesa sa cumpar mufa mama .stie cineva unde se gaseste?multumesc
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
in afara de dezmembrari nu vad unde ai putea gasi. da nu se poate reface firul, lipi cumva? Da tu esti sigur ca nu are debitmetru ceva? Pune o interfata pe ea si vezi cat de mica e tensiunea? daca e sub 1,20 V dar nu zero e dus debitmetru. Cel mai sigur e cu altul de proba.
Skip ads

  • paulalin

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
debitmetru e nou.nu e bosch dar e nou de la unix l-am cumparat.
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Scuze daca s-a mai discutat insa nu am gasit...
Cod eroare P1625 B+ Supply To VCRM Fan Circuit Malfunction (B + de alimentare la VCRM Fan Defecțiune circuit).
Simptome: masina porneste greu uneori, de aceasta data nu a pornit nici la a cincea cheie. S-a aprins masinuta cu cheita si a stocat aceasta eroare. Am sters eroarea, dupa care masina a pornit.
Nu-mi e foarte clar la ce se refera acest cod, din documentari se pare ca e releul/firul ce alimenteaza ECU. Va rog, daca poate spune cineva care/unde este acest releu?
Multumesc!
  • englezu_gt

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut colegi.Am coduri stocate;1500,1523,1122,1120,0120,9120 sunt cam multe .am schimbat uleiul ,filtrele,curatat clapeta de acceleratie .
Azi a pornit la a4a secunda a plecat greu dar am reusit am apasat pedala de acceleratie si sa stabilizat relantiul dupa 8 km mers f frumos am oprit si surpriza a fost la pornire,mers instabil tremurat puternic si turatie mica 4-500 relantiu si apasat pedala nu se salta peste 1000 turati .Am facut testul cu pedalele nam gasit niciun cod ,am deconectat bateria 15 minute si am pornito la 1 prima cheie ,pornire buna ,relantiu constant la 800 rot/min am ajuns acasa si cand so pornesc aceiasi simptome relantiu instabil si nuse accelera.dupa 2 ore am pornito si merge brici trage bine relantiu bun dar am stocate codurile respective.Rog persoanele care au avut aceiasi problema sa ma indrume cei de facut .Multumesc
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce reprezinta codul 9120, cred ca l-ai scris gresit. Celelalte mi se par a fi o problema de conector fixat incorect sau oxidat la clapeta sau pedala de acceleratie. Verifica de oxizi sau apa si celelalte mufe ce tin de clapeta, pedala de acceleratie si ECU. Toate erorile sunt pe aceasta linie pedala-clapeta acceleratie.
P0120 Throttle/Pedal Position Incorrect Ratio
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Incorrect Signal
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input
P1500 Electronic Throttle Control Motor Failure
P1523 Electronic Throttle Control Malfunction
Sper sa-ti fie de folos.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba de proba throttle am avut cateva belite.
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
In cazul ca mai are cineva probleme ca cea descrisa de mine in data de 28.09, redau rezolvarea in randurile ce urmeaza.
Dupa verificarea releelor, sigurantelor si “papucilor” acestora, negasind nimic in neregula am scos pe rand cate un releu dupa care am dat la automat. Astfel am depistat ca releele care dau simptomele descrise (motorul invarte dar nu porneste) sunt cele doua negre, identice, dinspre far,din cutia de sigurante. Verificandu-le si negasind nimic in neregula, am decis sa le inversez intre ele si sa urmaresc daca situatia se imbunatateste sau dimpotriva.
Daca pana acum aveam probleme la o pornire din cinci aproximativ, incepand din ziua urmatoare problemele sau indesit ajungand in final ca masina sa refuze sa mai porneasca dar culmea fara sa mai stocheze vreo eroare. Am tot incercat sa o pornesc pana a murit bateria. Atunci am incercat sa o pornesc impinsa (stiu ca nu e “ortodox” dar eram disperat) dar in zadar. Am remorcat-o si am incercat din nou sa o pornesc insa cu acelasi rezultat. De aceasta data a stocat urmatoarele erori care insa puteau fi si din cauza bateriei descarcate (pe care le-am citit dup ace am ajuns acasa).

P1191 - Rail Oil Low Pressure
(03) - Not present
P0093 - High Pressure Diagnosis Malfunction
(03) - Not present
P1093 - Fuel System Malfunction

Din ce am citit pe alte postari m-am decis sa verific si electromotorul, poate da la masa , sau nu invarte suficient de repede asa ca m-am apucat de demontat. Dupa demontarea filtrului de motorina, amintindu-mi de eroarea Fuel System Malfunction, am zis sa verific totusi pentru orice eventualitate si alimentarea asa ca am introdus capatul conductei de tur motorina intr-un bidon si am pus contactul sa vad daca vine motorina. In acest moment am ramas blocat: NICIO PICATURA DE MOTORINA. Verificari peste verificari. Concluzia: releul (cel dinspre roata stanga din cele doua negre precizate mai sus) nu trimite tensiune la pompa de motorina.
Am tras de proba un “plus” direct plusul mufei pompei din rezervor si m-am convins ca pompa functioneaza. Era clar acum, releul era problema. L-am scos si facandu-i verificarea am constatat ca releul cupla insa, odata inchidea de cinci sase ori nu inchidea circuitul deci, nu pleca tensiune datorita oxidarii pronuntate a contacutlui mobil. Neavand alt releu la indemana, l-am demontat, i-am curatat contactele oxidate, i-am mai apropiat putin lamela si cred eu ca v-a mai merge mult si bine… Oricum voi cumpara releu sa-l am de rezerva. Acum bine ca stiu despre ce e vorba. Am montat totul la loc si VICTORIE, motorul a pornit din prima.

Concluzie:
1. Releul dinspre motor care dadea eroarea P1625 B+ Supply To VCRM Fan Circuit Malfunction, probabil face legatura cu ECU, nu stiu sigur, oricum motorul nu porneste daca e defect.
2. Releul dinspre roata stanga inchide circuitul catre pompa de combustibil.

Sa nu aveti probleme co pornirea niciodata iar daca aveti ca mine, sper sa va fie de folos patania mea.
  • flavius2308

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2013

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:P1616 -> eroare comunicare instrumente cu restul. Vezi discutia despre intrumente la Corsa, e boala curenta la ele, cand nu mai merge cu pumnul mergi la reparat, cand nu merge nici asta altele.


Buna seara domnul Dan, am si eu se pare eroarea asta (sper ca am citit corect) dar nu inteleg concret la ce se refera "eroare comunicare instrumente cu restul".
Si v-as ruga sa-mi spuneti cat de grava e eroarea asta.
Va multumesc mult.

Edit. Intre timp am descoperit ca e vorba de ceasurile de bord (vitezometru, turometru, ceasul de la apa, kilometrajul), va rog sa-mi confirmati daca asa este. Totusi nu am sesizat absolut nici o functionare anormala ale acestora.
Eroarea poate sa vina de la faptul ca am schimbat rotile pe 14 cu cele pe 13 de iarna si astfel sa apara eroare la kilometraj Rolling Eyes ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca vei cauta vei gasi, daca stai la miloaga apai stai.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR