Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Pierd antigel pe la unul din furtunele care intra in calorifer. Oringurile trebuie schimbate. Pare simplu la prima vedere, insa pt. Vectra B se pare ca nu se gasesc oringuri calorifer (in Bucuresti). Rog pe cei care au avut astfel de problema si au rezolvat-o, sa-mi spuna cum au facut.
Multumesc anticipat.
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pentru Astra G am gasit la reprezentanta Opel, cam scumpe, 30ron setul, dar am gasit... banuiesc ca si pt Vectra B se gasesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate pt. Vectra nu se gasesc nici la reprezentanta.

Nu a schimbat nimeni la Vectra B ?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut Iulian,
Ai reușit sã remediezi problema furtunului de incalzire a caloriferului?
Ma confrunt cu aceeasi problema . A început sã piardã antigel pe la îmbinarea furtunului din compartimentul motor. Este acel motor care are tipul acela special de colier de plastic care se eclipseazã pevteava. Am pus mâna la îmbinarea cu țeavã și se simte ca pierde pe acolo.
Tu cum ai reușit sã rezolvi problema?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Am gasit oringuri si le-am schimbat.
Treci pe la mine intr-o dupa-masa ca sa le schimbam si pe ale tale.
Cu dezamorsarea cum stai ? Ai rezolvat-o ?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Și da și nu, am încercat toate fazele și mutãrile existente.....adicã: am montat filtru capsulat, am pus supapã unisens pe retur și furtun transparent. Cu aceastã ocazie am observat ca motorinã nu se mai scurge în rezervor. Oricum am sesizat odatã cu montarea supapei unisens și o modificare ușoarã a mersului motorului. Nu m-ia folosit, asa ca am dat-o jos.
În aceastã fãrã am fost în concediu la mare și hotelul la care am stat avea parcarea înclinatã. Am pus-o cu botul în jos și acpornit la fix și dupã 4 zile. Simeringurile de la injectoare tot nu le-am schimbat. Am încercat la câțiva mecanici de aici din cartier dar mi-au spus ori ca nu îmi garanteazã, ori ca nu se schimba comportamentul mașinii....
Am observat ca dacã am 40 sau 50 de litri în rezervor pornește mai ușor....oi rezolva cumva și problemã asta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR